10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ik maak me niet meer gek.... buik voelt anders aan maar we wachten wel af... ik hoop ook niet dat het valse voorweeeen zijn... jullie horen ervan

@ uk, wat leuk die nieuwe banner :D

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Lekker geshopt?

@Lovely: Sinds gister geen hoofdpijn meer gehad J. Hier is het weer heel lekker inmiddels, zit je al op het terras?

@MvE: Dan is 5 dagen achter elkaar veel, werk ze!

@Annemie: Spannend!

@Zustertje: De hoofdpijn en duizeligheid is wel minder, maar voel me nog regelmatig beroerd. Fijn dat bij jou alles zo goed gaat!

@Butterfly: Komt helemaal goed met Harrold en een baan. Nog iets nieuws gehoord van de uitzendburo’s?

@Uk: iig niet zwanger dus!

@Hier: Lekker gewerkt, wel wat langer. Had vanochtend mijn baas aan de telefoon die me een project wou laten doen. Heb gezegd dat ik er nu geen tijd voor heb.
    Voel me goed vandaag, dus ga zo even op de fiets het dorp in. Een kadootje kopen voor die vriendin en even rondsnuffelen.

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Femke: haha nee maar dat wist ik al, was bijna onmogelijk. het lijkt nog niet door te zetten maar dat komt vanzelf wel gok ik...

Goed dat je hebt gezegd dat je geen tijd hebt voor het project. lekker aan jezelf denken en niet te veel hooi op je vork nemen ;)

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Femke Slim om je grenzen goed aan te geven! Ik heb op de eerste 16 weken na (24uur per dag kots misselijk) na echt een super zwangerschap en ben het ook nog lang niet beu.

@UK Je wilt toch weer gaan werken lekker hoor even wat anders maar zoals ik begreep start je een eigen bedrijfje?
    Fijn dat het zo goed gaat met je zoontje zet je binnenkort weer nieuwe foto's op je hyves ;)

Hier net heerlijk een uurtje in de zon gelegen wat een weertje wordt er zo vrolijk van.
    Vanavond met mijn man naar antwerpen wat eten en daarna de film Gooische vrouwen kijken ben erg benieuwd :)

@MVE wat moet je veel werken? Heb je 5 slaapdiensten? Of verschillende diensten.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net bij de fysio geweest. Mijn rechter si gewricht is geblokkeerd waardoor ik links overbelast ( en daar dus extra pijn krijg ). Kraken doet ze liever niet ivm zwangerschap dus heb nu een oefening mee gekregen.

Patriesja, ik ben idd iemand die alles graag op tijd en goed geregeld heeft :D

Annemie, hoe gaat het met je buikpijn ? niet over gegaan in weeën ? ;) ow het is dus wel aan het rommelen :) Levi was er in 6.5 uur dus een eerste zegt niet altijd zoveel

Femke, kaartje vinden was hier ook erg lastig. Heb nu nog niet echt mijn nr 1 kaartje maar meer compremie met Ferry krijg ik denk niet. ik wil een echt schattig meisjes kaartje, hij is meer van het simpele. Ik wil zoveel mogelijk kleur, hoeft van hem niet etc haha.
    Hebben nu een vrolijk kaartje met kleur dus ben best tevreden ;)
    Hebben Levi zijn kaartje toen via geboortekaartjes.nl maar daar betaal je standaard 50 euro druk kosten, hebben nu maar 25 kaartjes nodig dus vonden we een beetje zonde van het geld. Heb ze nu bij kaartje2go en ben dan voor 50 euro klaar

Zustertje, ja gaat hard he :) Alles gaat goed, wordt wel zwaarder nu. en bij jou ?

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Kaatje: ai, sterkte!

8. zustertje

@Kaatje Balen joh dat je zoveel last van je bekken/rug hebt. snap dat dat zwaar is! Als ik loop voelt het wat zwaar aan onder in mijn buik maar dat is niet zo gek de kleine is al wat ingedaald voor de rest vind ik het niet zwaar komt ook omdat ik me gewoon goed voel.
    Slapen gaat wel erg slecht (vaak al om 02.00 wakker en dan slaap ik niet meer) maar heb energie voor 10 en heb er echt geen last van)
    Overdag slaap ik ook bewust niet omdat ik dan helemaal weinig slaap.
    Gaat het op je werk nog goed? Mag je blijven zou wel erg fijn zijn.

@Uk Ben benieuwd naar foto's :p;) Gaat je zoontje naar het KDV of heb je een gastouder/familie?
    Ik wil na mijn verlof 16 uurtjes werken en dan maximaal 2 ochtendjes per week 1 ochtend gaat mijn vriendin oppassen (en haar dochtertje komt 1 ochtendje bij mij) en andere ochtendje gaat de kleine naar mijn schoonzusje. Voor de rest avonddienstjes en weekendienst maar dan is mijn man thuis.
    Suc6 met werk zoeken!

@Butterfly moet je veel werken de komende tijd of valt het mee? Wanneer begint je opleiding?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je hebt een goede zwangerschap dus. Fijn !
    Op het werk gaat alles goed. volgende maand verloopt mijn half jaar contract dus is nog even afwachten

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Opvang: heb nog niks geregeld want weet niet of ik het ga gebruiken. Wanneer ik met eigen dingen bezig ben, kan dat gewoon thuis. Als ik een baan vindt, moet ik opvang gaan regelen. We zien het allemaal nog wel, vind het nu niet zo belangrijk. Eerst maar zien dat ik werk vind!

11. zustertje

@Kaatje Spannend met je werk het is altijd weer afwachten hopelijk mag je gewoon blijven.
    Ja ik heb een heerlijke zwangerschap.

@Uk het is ook zo je moet niet teveel op de zaken vooruit lopen suc6 in elk geval!
    Ben je wel weer een eind opgeknapt na je zware bevalling?

12. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Voel me nog lang niet zo als voor de bevalling, maar dat komt uiteindelijk vast wel goed =)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Uk, zolang je idd nog geen zicht op een baan heb is kinderopvang niet nodig.
    Mocht je het straks wel nodig hebben kan je altijd kijken voor een oppas/gastouder aan huis, kun je vaak een stuk sneller bij terecht als bij een kdv

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haai meiden, ik ben net thuis. Vanmiddag lekker naar mijn vriendinnetje gefietst en heerlijk met haar kleine gekroeld.
    Heb mijn beweging al voor de helft gedaan vandaag dus straks nog een klein stukje op de hometrainer haha...( toch nog maar wel voor de zekerheid)
    Vanavond gaan we even broeken kopen voor mijn lief want hij scheurde uit zijn broek whahaha...een dunne spijkerbroek die hij heel veel aan heeft...tja dan moeten we echt even shoppen dat kan niet meer nu.
    Ik ga nu even mijn eten uit de oven halen. Lekker andijvie schotel met gehakt, champignonnetjes, uitjes en puree met een mini laagje kaas Hmmmmmm.......

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Gaat helemaal goed komen. Zag al dat er hier bij verschillende kleinschalige gastouderopvangen nog 2 dagen per week plek was. Dan kan manlief misschien een derde dag thuiswerken, als ik iets vind voor 24u. Dat is het maximale wat ik wil werken trouwens.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: De eerste menstruatie na een zwangerschap zal ongetwijfeld anders zijn dan je normaal gewend bent.

@Zustertje: Heerlijk toch, geniet ervan, nog maximaal 11 weekjes!

@Kaatje: Ai, vastzittend si gewricht. Da’s pijnlijk, heb ik een paar jaar terug gehad. Ik ben een beetje aan rondsnuffelen voor kaartjes op de sites die jij noemt, maar kan nog niet echt iets vinden. Ik zou graag een afbeelding van Vis willen (zie mijn profielafbeelding), da’s een serie die we ook gebruikt hebben voor ons verhuiskaartje. Dus misschien maak ik hem wel zelf en bestel dan via Kruidvat (heb ik toen ook gedaan).

@Beschuitje: Mmh, je menuutje klinkt lekker!

@Hier: Even het dorp in geweest, stukje van 10 minuten fietsen en ik was bekaf! Er blijft niets over van mijn conditie. Daarna lekker in bed gekropen. Straks gezellig naar mijn vriendinnetje!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, zelf maken en bestellen is zeker een optie ! kan je ook bij kaartje2go.nl doen. makkelijke van die site is dat je ze gelijk naar huisadressen kan laten sturen mocht je dit willen

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, vanmiddag heerlijk in de tuin geweest en vanavond patatjes gegeten....oeps.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Morgen lekker thuis rommelen. Vriendlief gaat tot ongeveer 14.00 uur vissen en daarna moet hij mijn fiets in elkaar zetten en de schuur opruimen dus ik zal wel heel de dag met Dane bezig zijn. Maar zondag in mijn dag want dan worden mijn haren (en die van Dane) weer lekker gedaan en ga ik daarna met het nichtje van mijn vriend, mijn zus en mijn moeder lunchen en naar de gooische vrouwen film want ik heb kaartjes gewonnen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben er klaar mee voor vandaag.Ga naar boven. nog ff in bed tv kijken en dan lekker op tijd het licht uit.Truste

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nog even snel bijgelezen.... drukke dag gehad zeg.
    Nog lekker gesport vanavond.

* weekeinde plannen, morgen werken van 09.00 tot 17.00 en morgeavond komen mijn zusje en zwager op bezoek. We gaan een spelletje doen, ze wilden darten.... ;) vind ik niet zo leuk en kan ik niet eens, maar gaat om de gezelligheid. Zondagochtend lekker even wandelen met z'n alles en s'middags een late dienst.

@Zustertje, kwam dinsdag uit de slaap en was de rest van de week vrij. Moet nu morgen werken tot donderdag aan toe. Dus net als mamavesmee een flinke ruk dus. Morgen dagdienst, zondag laat, maandag slaap, woensdag laat ( 16.00 tot 20.00 ) en donderdag weer laat. Dus drukke week. Ik begin in september met mijn studie, heb er heel veel zin in, kan eigenlijk niet wachten :).

@Uk, mijn ongie stelt niets voor, was na de eerste keer bang dat ik weer zwanger was :), bloedde maar dik 1.5 dag en toen was het zo goed als over. Heel vreemd. Zet ook niet echt door nog.
    Je kunt w.b opvang altijd vast rond kijken wat je wilt. Omdat ik in de zorg werk wilden we graag flexibele opvang, dat was hier niet. Nu is er een nieuwe opvang gestart door een gastouder die merkte dat er veel vraag was naar flexibele opvang. Omdat Harrold zijn baan kwijt is hebben we nu geen opvang nodig, maar omdat de opvang zo goed loopt kunnen ze over een paar weken vol zitten. Dat risico wil ik niet lopen, dan is er voor mijn meiden geen plaats. We betalen alleen de uren opvang dus wil Esmee en Maureen vanaf mei gewoon een morgen in de week brengen, dan sta ik ingeschreven en ben ik altijd zeker van oppas. We hebben een gastouder aan huis gehad, bevalt op zich goed hoor.

Slaap lekker meiden, denk niet dat ik er morgen ben, te drukke dag!!
    Wordt mooi weer hoor ik, geniet er lekker van.

Deel Deze Pagina