Goedemorgen meiden! Hier een lieve weegschaal, begrijp er niks van.... De snacks moesten op, omdat de vriezer moest ontdooien. Samen met een vriendin dus aan de kroketten gezeten. Maar goed, er is wel een kilo af. Zometeen werken van 9 tot 4, en daarna meteen door naar m'n vriendin, dan gaan de extensions er weer in gelukkig. Omdat mijn haar ivm de extensions 3 maanden niet geknipt was, was dat toch wel echt nodig. Het lijkt nu hardstikke kort, en dun, ik vind het zo wennen haha. Ben blij dat ze er weer terug in gaan! Mijn haar is trouwens heel mooi geverfd, super goed gelukt deze keer! Misschien tot vanavond....... Heel fijn weekend!!
@Kaatje: Ga zeker even op kaartje2go kijken, want dan kun je ook een ander formaat kaartje kiezen. En het is wat mooier papier denk ik. @Wendy: Lekker weekend in het verschiet. @Butterfly: Werkze @Kim: Werkze. @Hier: Ok geslapen, heel vroeg wakker. Vandaag gaan we naar Limburg. De moeder van mij szus is onverwacht overleden en die wordt vandaag begraven. Verder hou ik een rustig weekend. Fijne dag allemaal!
@Kaatje lekker geslapen vannacht? @Beschuitje hoe is het met jou? Gaat goed het afvallen zie ik super gaaf! Dat merk je denk ik ook wel aan je kleding. @Wendy geniet van je weekend! hoeveel ben jij nu afgevallen? Hoe is het met je zoontje en het slapen? @Femke Akelige dag voor jou sterkte! Ik ben ook elke dag vroeg wakker... @Butterfly Werkse vandaag! En de komende dagen pfff best een zwaar rooster op deze manier... Fijn weekend in elk geval. @Kim Fijn dat je een kilo kwijt bent en zeker als je het niet verwacht Werkse vandaag! Is het veel werk om die extensions weer terug te plaatsen? Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad samen. Film Gooische vrouwen was echt SUPER! Erg veel gelachen daarna samen nog wat gedronken thuis gelijk naar bed gegaan was erg moe. Vannacht redelijk geslapen maar wel weer vroeg wakker zoals gewoonlijk Vandaag heerlijk een dag in huis rommelen ga zo samen met mijn man de keuken een hele goede beurt geven (alle kastjes aan binnen en buiten kant doen) manlief gaat de vloer schrobben en de muren. Binnen 2 weken wordt ons hele huis helemaal goed gedaan door mijn man en ik zodat ik het in mijn verlof alleen maar bij hoef te houden (was het idee van mijn man echt heel lief!) Kom straks wel weer gluren
Goedemorgen allen, hier een vrolijke bui want ik zag een heel lieve weegschaal !! Ik stond vanmorgen op 99 percies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn eerste doel is bereikt. Nu op naar de 8 hihi Ben zo blij. Ik merk iedere keer dat pas in het weekeind er wat af is. Ik moet echt niet meer tussendoor wegen door de weeks. Maar toch kan ik mezelf niet inhouden. Ben nu totaal 15,8 kilo lichter en ja zustertje dat ga je wel merken aan je kleding. Heb vanmorgen al een deel pas sessie gehouden. Ga een aantal dingen weg doen. Kan gelukkig ook weer veel aan wat niet meer paste. Maar nog niet alles. ( Voorheen, lees 10 jaar terug, woog ik 85 ) maarrrrr ik ben in ieder geval van die 3 cijfers af. Ik ga ook echt door ! En dat dankzij jullie steun hoor, Ben wel blij dat ik hier af en toe mijn frustratie enzo kwijt kan hahaha en bovendien is het nog gezellig ook.
Annemie nog geen nieuws dus ? zustertje hoe is het met jou eigenlijk, gaat toch wel snel he zie dat jij ook al weer ver bent met je zwangerschap butterfly werk ze vandaag en veel plezier met darten. Kim fijn dat er een kilo af is !! Kaatje ik hoor meer mensen over kaartje2go. Schijnt heel leuk te zijn. Ik ga nog maar niet kijken , haha dat doe ik wel als het zover is. Zit nu op mijn ongesteldheid te wachten. Normaal voel ik altijd een week van de voren zere borsten.Nu nog niets...hmm zou dat iets betekenen whahaha lol nee hoor ik wacht wel af.
@Butterfly: ik vind het ook nog maar langzaam op gang komen, maar het is een ongi! goed gegokt dus afgelopen week, dat het er aan zat te komen. Normaal nooit buikkrampen maar deze keer wel. We zullen zien! Fijn dat die flexibele opvang er is! Echt een uitkomst voor mama's met wisselende diensten. Nog beetje afhankelijk van wat voor baan ik ga vinden, maar als ik weer (laten we het niet hopen) bij een callcenter terecht kom, zal ik ook dat soort opvang nodig hebben. vaste dagen zitten er daar meestal niet in. Maar ik hoop toch echt op een parttime baan tijdens kantooruren op vaste dagen Gastouder aan huis lijkt me vreemd, iemand in je huis wanneer je er niet bent. @Kimmetje: "maar" 3 maanden niet geknipt? Ik volgens mij al 2 jaar niet meer Maarja, lang haar... Is ook niet echt nodig. Wat voor kleur heb je er in? @Femke: gecondoleerd en sterkte bij de begrafenis. @Annemie: valse start? Lekker afwachten dus... @Zustertje: Lieve man!! Lijkt me heerlijk, zo'n vent hahahaha @Beschuitje: YAY! onder de honderd!! Super Op naar de 8 @Hier: jaaaaaah, eindelijk is mijn ongi er! Gelukkig, ben er nog nooit zo blij mee geweest. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, als het uitblijft, best frustrerend. En nu... nu kan ik niet wachten tot het weer ophoudt whahaha Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Goedemorgen Zo dat was weer een kort nachtje. om 00.00 uur vielen mijn ogen dicht, om 02.00 werd ik wakker van Ferry die thuis kwam en om 07.00 uur riep Levi dat het al licht was en dat ik de deur open moest doen omdat hij al wakker was Femke, krijg vandaag als het goed is mijn proefdruk binnen,maar had er pas een ander proefdrukje besteld. vind het goede kwaliteit. stevige kaarten ( stuk steviger als bv geboortekaartjes.nl ) , mooie kleuren etc Annemie, vals alarm dus Beschuitje, jee onder de 100 ! Weekend plannen : Wil dit weekend eigenlijk naar ikea maar krijg Ferry geloof ik niet zo ver. Vanmiddag kinderverjaardag en morgen misschien ff varen als het lekker weer is
Butterlfy: Werkse en veel plezier met de spelletjes. Leuk dat jullie dat doen! Kimmetje: Geef mij ook zo'n weegschaal. Ik heb gister patat en een frikadel op en ben toch echt 5 ons zwaarder. Femke: Sterkte vandaag! Annemie: Je weet nooit hoe dat loopt hé. Je kan vanavond ineens mama zijn hihi. Zustertje: Was Gooische vrouwen leuk? Ik ga morgen. Ik sta met mijn gewicht nu stil maar moet zeggen dat ik ook niet erg streng bezig ben. Ik woog voor mijn zwangerschap 65.6 en nu 63. Beschuitje: Wat goed meid! Ga zo door. Uk: Is het bij jou al lekker weer dan? Hier is het nog bewolkt... Kaatje: Het zijn bij jou de laatste tijd wel vaak korte nachtjes hé? Hier: Ik kan mijn ei niet zo goed kwijt. Wil heel veel dingen doen maar dat gaat niet met Dane om me heen. Hij zit weer in een fase dat hij veel aandacht eist, boevenstreken uit haalt en slechter slaapt. Ik kan me er maar het beste even aan aanpassen anders heb je alleen paar irritatie.
Meiden hier een vreselijk ego bericht ! Ik heb net mijn halve kledingkast aan kleren aan gehad...wat ben ik blij, veel dingen kan ik weer aan !!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
schietpartij in alphen aan den rijn ( dorp verderop ) zusje is gelukkig veilig. Jeetje hoop zo dat er geen bekenden/familie/collega's etc tussen zitten Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
goeiemiddag meiden! hier de hele ochtend buiten geweest! lekker gewandeld en verder in de tuin. nu ff rust, sam ligt in de box te spelen. mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x smeerworst 1x vruchtenhagel kopje thee vitamine c bruistablet. T: kopje thee, klein koekje. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x vruchtenhagel fristie. T: opkikker tomaat glas water kiwi/sinaasappel
Bizar he Kaatje, Ik heb op 100 meter daar vanaf gewoont. Ik was er vorige week nog. 6 doden, wat je zegt, ik hoop niet dat er bekende bij zitten...
Hallo meiden.. Drukke dienst gehad, heel veel kunnen doen! Eenmaal thuis natuurlijk weer druk met de was en het huishouden. Hier inmiddels alles weer lekker schoon. De was allemaal weer weg. Vanavond dus relaxen. Morgenvroeg om weer werken van 9.00-16.00 en dan maandag nog een late en dinsdag een vroege. Dan 9 dagen vrij! Menuutje vandaag! O: 1 boterham met rookvlees. T: 1 boterham met rookvlees/sinasappel & vanille wafeltje, water en koffie L: 2 boterhammen 1x 48+ kaas en een beker melk. T: ananas & een bolletje pistache ijs. A: 2 bolletjes en 2 hamburgertjes , wat saus en christal clear. *** Kom misschien vanavond nog even reageren. Nu even familietijd!
Lovely.. het weer is i.d. lekker. Alleen is de wind nog best fris. Voel je je inmiddels weer iets beter? Beschuitje.. Wat leuk dat je je oude garderobe weer voor een deel aankan! Wanneer is je NOD? Annemie.. Jammer dat het vals alarm was. Butterfly.. Jij ook in je werkweekend bezig. En ook een lekkere ruk dagen achter elkaar. Ik vind het van te voren nooit zo leuk maar als ik er eenmaal inzit vind ik het wel lekker. Kan lekker veel dingen doen op administratief vlak. Inmiddels een beetje gewend aan PCD? wendy.. Jammer dat je niet even aan dingen voor jezelf toe komt vandaag! Leuk dat je morgen naar Gooische Vrouwen gaat. Een aanrader! Zustertje.. Jij was ook naar Gooische vrouwen geweest toch? Leuke film he?! Fijn, zo'n man die van poetsen houd. Kim.. Heb je inmiddels al veel oorbellen gekocht?! Show je even een fotootje van het resultaat? Fijn dat de weegschaal lief was. **** Hier inmiddels Esmee gewassen en gestreken op bed. Straks nog even de vaatwasser uitpakken en douchen en dan op de bank met het pootje hoor! haha..
Heftig he dat nieuws van die man die zo in het rond aan het schieten was ? Rare mensen heb je toch op deze wereld. Hij wilde aandacht, nou dat heeft ie nu....het zal je gebeuren dat je man even boodschapjes doet en niet meer terug komt MVE mijn nod is woensdag dus schiet al op. Hier heerlijk genoten van het zonnetje en familiebezoek. Morgen gaat mijn schatje studeren dus kan ik de hele dag in de zon in de tuin Ik kijk er nu al naar uit