Even een poging gedaan tot bijlezen, verder behoorlijk stil van die schietpartij Mijn zusje werkt in de aarhof. Die is ontruimd omdat die gast een briefje in zijn auto had liggen met daarop dat er een bom in de Hema aarhof lag, en een bom in de herenhof. dat zijn ze nu nog aan het onderzoeken MVE, ahh Esmee onder het strijkijzer
@ Schietpartij: Wat een engerd zeg... het zal je gebeuren! Bah!!! Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Vanmorgen even te voet een pakketje naar het postkantoor gebracht en vanmiddag even naar het winkelcentrum gelopen. In totaal ruim anderhalf uur gelopen dus. Verder even wat gepoetst in huis en de voortuin gedaan. Daarna lekker met de beentjes omhoog in het zonnetje gezeten met een boek. Heerlijk zeg! Voel nu alleen wel dat ik wat verbrand ben. Eigenwijze ik dacht dat insmeren niet nodig zou zijn... wel dus. Morgen heeft Roland de eerste competitiedag van de tennis... Dat wil zeggen dat ik de hele middag voor mezelf heb. Lekker! Misschien dat ik even bij mn moeder of mn zus lansga, en natuurlijk verder genieten van het mooie weer. Qua gewicht weet ik niet hoe het gaat. Heb nog niet op de weegschaal gestaan sinds ik terug ben van het weekendje weg. Ik denk dat ik dat dinsdag pas doe. Aangezien deze week ook niet helemaal verlopen is zoals gepland. Mijn menu voor vandaag kan ermee door, hoewel ik wel hoger uitkom dan normaal... maar ach, het is weekend: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 150 gram druiven L: 2 meergranenboterhammen met; 15 gram filet americain 1 beker optimel drink T: 1 plakje ontbijtkoek minder suiker 2 mandarijnen A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 satekroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1257 kcal. Nu vanavond niks meer... hoop dat ik dat volhoud. Liefs
Een zwaai, we krijgen zo bezoek, drukke dag gehad hier!! Heerlijke dienst gehad, met een stel clienten en collega boodschappen gedaan, heb met twee clienten nog 2 appeltaarten gebakken, het was een hele gezellige middag. Eenmaal thuis druk druk druk, koken, de meiden in bad en in de douche, de boel opruimen en nu wachten op zusje en zwager RELAX...... lekker niets meer doen, ja darten . Ga toch niet winnen, moet het hebben van punten gooien. Wat hapjes gemaakt, fles wijn staat koud . Morgen maar weer streng. Verder vandaag en goede dag gehad ook dus mag vanavond ook wel effies. Fijne avond en tot morgen
@Beschuitje: Super onder de 100!!! En wie weet nog meer goed nieuws deze week @Uk: Sterkte met je ongi. @Kaatje: Morgen wordt het heerlijk weer, dus veel plezier met varen. @Wendy: Toch nog aan wat dingen doen toegekomen vandaag? @Alphen: Wat erg daar! Kaatje, gelukkig is er niets met je zusje. Annemie, zijn er mensen bij die je kent? @MvE: Geniet van je familietijd. @Melanie: Heerlijk zon dag voor jezelf morgen, geniet ervan. @Butterfly: Veel plezier vanavond. @Hier: Begrafenis was OK. Tijdens de dienst werd echt benoemd dat de kinderen geen goede band met hun moeder hadden. Best confronterend voor sommigen, maar ik vond dat heel goed van de kinderen dat ze zo eerlijk durfden te zijn. Verder even wat inkopen gedaan, wat meisjes kleertjes
Goedemorgen allemaal. Zit hier weer aan mijn ontbijtje. Gezellige avond gehad, heerlijk geslapen ook. Straks lekker met mijn meiden bezig en lekker naar buiten. Vanmiddag late dienst, 16.00 to 22.00 uur. Dus ben hier denk ik vandaag niet meer. Geniet van het mooie weer!! Mijn dag: O: 2 knackebrods met jam, drinkyoghurt. T: appel. L: 3 boterhammen met komkommersandwichspread. T: peer. A: kom champignonsoep met een bolletje hamburger ( zonder saus ) T: knackebrod. Ik eet op het werk, dus geen diner volgens valtaf. Vind het verder wel een matig menuutjes vandaag . Maar is zo ook niet zo verkeerd, met hapjes me gisteravond laten gaan. De weegschaal was ook niet lief. Na een avond lekker eten en drinken ben ik zo 2 kilo zwaarder . Dus moet wel even weer streng vandaag. Misschien wat extra fruit tussendoor plannen als ik echt trek krijg.
Goedemorgen! Vanaf vandaag kom ik weer meekletsen - zal straks nog even een stukje teruglezen. Het huis is eindelijk aan kant (was echt complete chaos door de nieuwe meubelen) dus heb nu ook rust in mijn hoofd Zal straks ook nog even wegen en dan kunnen we weer met een schone lei beginnen want deze week was echt waardeloos
Goedemorgen allemaal! Wat een super lekker weer En gisteren ook al echt GENIETEN!! Gisteren een hele dag buiten geweest vrienden van ons met hun 5 jongens kwamen gezellig langs en we hebben met zijn allen lekker frietjes gegeten. @Butterfly Geniet van het weer en werkse voor vanmiddag/vanavond! Balen van de weegschaal maar ach je weet de reden en dat komt best wel weer goed. @Femke Leuk he al die babykleertjes! Gaan jullie de babykamer helemaal roze maken of niet. @Kaatje Schrikken die schietpartij had je zusje er iets van meegekregen/gezien? Mijn zwager is agent in Rotterdam-Zuid en die moest er vannacht heen voor onderzoeken enz. @Melanie hoe is het met jou? Alles al een beetje geregeld voor de bruiloft? Leuk om te doen allemaal lekker overal rondsnuffelen enz. Geniet van je dagje zon! @MvE Hoe is het met je voet? Gaat werken wel zonder problemen? Gooische vrouwen was echt SUPER leuk mijn man en ik hebben helemaal dubbel gelegen. @Beschuitje Super dat je zoveel kleding weer past geeft echt een goed gevoel! Geniet van de zon vandaag. @Lovely Volgens mij ben jij vaak druk denk ook aan jezelf! Gaat het hardlopen goed of valt het tegen? @Wendy jij nog leuke plannen voor vandaag? Ik weet niet of ik iemand vergeten ben maar heb uit mijn hoofd gereageerd Kom straks wel weer eens gluren!
Goedemorgen Best goed geslapen. 1x wakker. Levi was om 7 uur weer wakker,maar is gaan spelen. werd toen om 07.30 wakker. Net een kist in gepakt en gaan zo lekker ff varen.Kleine is gelukkig vanochtend ook weer lekker actief. Buik bewoog alle kanten op Zustertje, van de schietpartij zelf niet ( was in het andere winkelcentrum ) maar daarna werd er dus bij hun een bommelding gedaan. Heeft ze wel van mee gekregen ( paniek, rennende mensen, politie, kogelvrije vesten etc. ) heeft wel een indruk op haar achter gelaten. Annemie, al bevallen ?
Goedemorgen allen ! Nou ik had dus een heel lang verhaal geschreven en klikte per ongeluk ergens op en ...WEG !! Grrr:x:x...nou ik begin niet nog eens helemaal op nieuw hoor. Lieve meiden een fijne dag vandaag
@Beschuitje: Balen van de schaal. Net menuutje vandaag. @Elena: Heerlijk is dat he? Als alles weer schoon is. @Zustertje: De babykamer wordt ecru, donkergrijs en oranje. We hebben vorig jaar alles geschilderd en behangen, ga ik nu niet opnieuw doen Verder hebben we niemand vertelt wat het wordt, dus ook wel handig. Geniet van het lekkere weer! @Kaatje: Veel plezier met varen, het is heerlijk weer. @Beschuitje: Balen!:x @Hier: Lekker uitgeslapen. Mannetje is weer werken vandaag, heb de tijd aan mezelf vandaag. Ga zo de boekenkasten opnieuw inpakken en dan even verder aanklungelen. Eigenlijk moet er boven flink gepoetst worden, ga ik misschien een begin mee maken, rustig aan doen, dan lukt het wel.
Goeiemorgen meiden @butterfly, geniet lekker van het weer en van je meiden! @elena, ach, nu weer een nieuwe week en een nieuwe start @zustertje, heerlijk he! idd echt genieten! Wordt gelijk helemaal vrolijk van dit weer Geniet van je dag! @kaatje, heerlijk he als ze even lekker zelf kunnen spelen s morgens @beschuitje, hier was net ook mijn tekst ineens weg, gelukkig had ik nog niet zo heel veel getypt super irritant is dat! Jij ook fijne dag! @femke, heerlijk uitslapen! lekker rustig aan idd, ik doe tegenwoordig ook alles op mijn gemak Gister drukke dag, verjaardag gevierd Het was het erg gezellig, niet al teveel mensen uitgenodigd en ook niet zo heel laat geworden, maar ik was helemaal kapot. Leuke kadootjes gehad Vandaag denk ik maar lekker naar buiten, want het is heerlijk weer! Even nog bedenken wat we kunnen gaan doen
Goedemorgen meiden, @ Zustertje: Met mij gaat alles goed hoor. Veel dingen voor de bruiloft zijn al geregeld. Fotograaf, feestlokatie, mijn jurk, mijn schoenen, de ringen, bruidstaart (nog niet hoe en wat maar wel de prijs en door wie)... Trouwlokatie gaat Roland 1 juni regelen (kan niet eerder). Dus we zijn een flink eind op weg, en dat terwijl we nog ruim een jaar hebben hahaha... Hier vannacht lekker geslapen. Vroeg wakker maar lekker lang blijven liggen. Lekker gedoucht, getut en net pas ontbeten. Roland is nu nog thuis, die moet over een dik uur gaan en dan heb ik het rijk voor me alleen. Heerlijk! Zal zo eens een menu plannen... Liefs
Menuutje: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop T: niks L: 2 krentenbollen 2 mandarijnen T: ??? (waarschijnlijk niet thuis) A: 300 gram bami goreng (uit de vriezer, lekker makkelijk!) Totaal van 975 kcal... heb dus nog wat speling!
nou hier alles weer rustig in de buik. Helaas in mijn hoofd niet. Gisteren avond barstende pijn in mijn kop en vanmorgen geen gevoel in mijn mijn gezicht en hand.... Ik ben er zo klaar mee... Wil geen medicijnen nemen omdat dit niet goed is voor die kleine maar ik kan wel janken.... we doen maar weer rustig aan, ik heb echt een vermoeden dat het nog wel een tijd kan gaan duren.
@Melanie heerlijk dat jullie al zo ver zijn met voorbereidingen! Kun je er lekker lang van genieten... Geniet vandaag van het mooie weer ik heb er al een uur heerlijk van genoten even afkoelen en straks weer verder bruinen @Beschuitje Jij ook een fijne dag! @Femke klinkt leuk de kleuren van de babykamer lekker vrolijk en groot gelijk als het allemaal goed is zou ik het ook laten zitten. Jammer dat je man moet werken vandaag wat doet hij voor werk? Poetse vandaag maar vergeet ook niet te genieten van het weer @Patriesja nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag wat heb je allemaal gekregen? Ik ben 26 april jarig gaat ook opschieten gelukkig heb ik vakantie die week en daarna lekker verlof zodat ik alle tijd heb om het te vieren Ik wordt ook helemaal vrolijk van dit weer geniet er met volle teugen van. @Annemie balen dat het weer rustig is maar probeer je over te geven en niet te druk te maken het kan nog even duren en anders zit je er helemaal doorheen voordat de kleine komt is ook niet fijn. Sterkte met de laatste loodjes! Ik heb al een poos in mijn bikini in de tuin gelegen was gewoon in slaap gevallen nu even afkoelen in huis (moet van mijn man en even wat eten) straks weer lekker liggen en lezen in de zon.
@Melanie: Mooi menuutje, kan idd nog wel iets bij. @Annemie: Jammer dat het weer rustig is. Balen dat je weer zo'n hoofdpijn hebt. @Zustertje: Mannetje werkt als berger (op een takelauto) en heeft daardoor onregelmatige diensten. Ik geniet idd ook nog een beetje van het mooie weer
Hier ook even afkoelen...maarre zustertje...als je zwanger bent mag je toch niet ( te lang) in de zon zitten of heb ik dat verkeerd begrepen?
Vanochtend ff gevaren. Ging bijna niet door want de motor wilde niet starten. uiteindelijk gelukkig wel Levi ligt nu op bed ( slaapt trouwens niet ) dus heb ff tijd om twee winterjasjes van hem op marktplaats te zetten in de hoop dat iemand ze vast wil voor komende winter. Annemie, hebben ze je in het ziekenhuis/vk wel gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging ? heb je namelijk ook hoofdpijn bij voor ze het gelijk op je migraine gooien zwanger en zon mag wel maar geloof idd niet te lang. heb er gister een uurtje in gezeten en ben toen weer een uurtje naar binnen gegaan. verkleur normaal nooit. ben nu gewoon verbrand.