@Beschuitje het kan zijn dat je een zwangerschapsmasker krijgt van de zon in combinatie met hormonen (als ik het zo goed vertel) Maar heb er gelukkig geen last van ben al flink verkleurd in elk geval en verbranden doe ik zo goed als nooit gelukkig heb een huid die makkelijk bruin wordt. @kaatje Lijkt me heerlijk een eigen boot! Wij wonen 200 meter bij de jachthaven vandaan en wie weet dat we ooit een bootje kopen lijkt me wel echt super! @Femke oke jou man heeft echt wisselende diensten. Gaat het werken nog een beetje? Als ik het goed begreep werk je halve dagen toch? Morgen ochtend gaat de schilder een begin maken met de buitenboel schilderen al het hout werk wordt wit met antraciet zal echt giga opknappen want het is zeer hard nodig dat er geschilderd wordt.
Ben niet zo'n vaartype maar is idd heerlijk. Wonen in N.ieuwkoop dat bekend staat op mijn mooie plassen dus heerlijk als je er met dit weer zo op kan zonder eerst iets te moeten huren
meiden, ik spring hier even in. ben vandaag erg moe en misselijk niet lekker dus. mijn menu: O: anderhalve boterham met appelstroop vitamine c bruistablet. T: 2 kopjes thee. L: tosti glas water. T: opkikker kip, stukje banaan. A: ? T: ?
Vanmiddag lekker in de tuin gezeten. Levi die zich opperbest vermaakt heeft in de zandbak.Nog even op de fiets een ijsje wezen halen. Nu staat de oven voor te verwarmen voor ovenfrites en sla Vanavond gaan we de nieuwste Harry Potter kijken
Ben gewoon moe van het buiten zijn! Hopelijk slaap ik vannacht weer net zo goed als afgelopen nachten. Wij zijn vanmiddag nog een eind wezen rijden met de auto en af en toe gestopt om foto's te maken. Iedereen een hele fijne avond toegewenst!
Wat een heerlijke dag hè vandaag? Ik ben gewoon lekker rood geworden op mijn borst en in mijn gezicht
Het was i.d. heerlijk weer vandaag! Jammer genoeg bijna de hele dag binnen gezeten, nog wel zo'n 45 minuten met een client naar buiten geweest, gefietst en gewandeld. Lekker zeg! Menu: O: yoghurt met muesli en ananas. T: koffie L: glas verse sinasapppelsap, 2 boterhammen 1 gebakken ei en 1x rookvlees en een klein kopje soep. T: koek en 2 paaseitjes. A: frietjes met 2 snacks en net nog 2 ferero rocher.. *** Misschien dat ik vanavond nog even kom kletsen, de weegschaal blijft hier mooi stabiel. Ondanks dat ik nu even niet sport. Nog 2 dagen en dan mag de tape er af. Vind het echt een rot gevoel.
@ MamavEsmee: kan me voorstellen dat je blij bent als die tape eraf mag. Zal ook wel weer even wennen zijn. Heb ik met mijn knie ook altijd als de tape eraf gaat. Het gevoel dat ie hartstikke gammel is, en ik er elk moment doorheen kan zakken. Bereid je dus daarop voor!!! Hopelijk heeft het wel geholpen en heb een stuk minder last! Hier vandaag bij mijn moeder geweest. Hele dag met een strapless hemdje in de tuin gezeten. Heerlijk. Mijn zus was er ook met haar 2 dochters. Gezellig. Heb vandaag me weer eens gigantisch misdragen wat eten betreft. Ons mam had de hele dag van alles op tafel staan en we zijn met zn allen chinees gaan eten. Misschien de weegschaal nog maar een paar dagen langer overslaan?! Nu lekker weer thuis. Heb mn trouwschoenen aan, om ze vast in te lopen (nouja... in te zitten kan ik beter zeggen , lopen komt later wel hahaha)
@Zustertje: Ik werk 5 uur per dag en dat gaat goed. Ik denk niet dat ik nog meer kan gaan werken in deze zwangerschap. @Kaatje: Wat vond jij van de nieuwste HP? Wij hebben 'm net gekeken. @MvE: Tape is idd niet echt lekker, hopen dat het geholpen heeft. @Melanie: Oei, zou de weegschaal nog maar een paar dagen overslaan dan @Hier: Heb een beroerde dag gehad. Ben zo ontzettend moe en zie zoveel klussen die gebeuren moeten. Ik kom nergens aan toe en als ik 1 ding gedaan heb ben ik de rest van de dag kapot. Baal er zo verschrikkelijk van.
@zustertje, thx! heb van mijn vriend een gouden armband gekregen en van Celeno een prachtig kunstwerk en chocola, van mijn ouders krijgen we (vriend was ook jarig) een pretecho, verder spulletjes voor de baby, een babyboek, bonnen, geld, badspullen, boek, plantje en dat was het geloof ik wel Heb het lekker klein gevierd, want is toch best pittig met deze zwangerschap. Voor jou dus ook bijna zover en lekker je verlof!!! Heerlijk hoor! @annemie, sterkte meis! @mve, hopelijk gaat het snel helemaal goed met je voet! @femke, ik snap je helemaal meis, heb hetzelfde, kan voor mijn gevoel amper iets doen. Alles is al teveel, maar ja... het is niet anders. Rustig aan he! @zwanger en in de zon, ik kan er als ik zwanger ben toch minder goed tegen, hou het gewoon niet zo lang vol. Dus gewoon af en toe lekker even in de zon Ohja en als ik in de zon ga zitten begint de kleine gelijk heel hard te trappen haha Wij zijn vandaag gezellig naar de kinderboederij geweest heerlijk dat weer! Morgen weer cursus gebarentaal, hmm... moet het eigenlijk nog even oefenen
Femke, deel 1 was op zich wel goed. Echt harry potter he haha. ben benieuwd naar deel 2. En jij? Spring ff snel onder de douche en dan mijn bed in. truste
@Patriesja: Het is idd niet anders, maar ik heb er wel moeite mee, zeker omdat mannetje zich uit de naad werkt en steeds verder achterop raakt... @Kaatje: Ik vond hem ook wel goed, alleen erg donker opgenomen waardoor je het soms niet goed ziet. Ben zeker benieuwd naar deel 2. @Beschuitje: Ook goedemorgen @Hier: Hele nacht rare dromen gehad over de beeb. Geen nare dingen ofzo, maar het klopte gewoon niet. Heb weer barstende koppijn. Het gaat de laatste dagen gewoon niet lekker. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: Appel en BB met kaas L: 2 BB, 1 kaas, 1 kipfilet T: ? A: Kipshoarma met sla T: Cracker met halvajam
Goedemorgen meiden! Femke: dromen hoort ook wel een beetje bij de zwangerschap hoor, anders misschien weer wat meer rustig aan doen? Hier de kids weg gebracht, mijn dochtertje wou eerst niet dus haar in de pyama mee op de fiets zoon wegbrengen, bedacht ze bij hem op school toch graag naar haar vriendinnen te willen. Dus naar huis haar aankleden ook wegbrengen. Vandaag geen plannen even lekker genieten van de rust..nu kan het nog over een maand begint de drukte. Menu: O: brinta T: koffie, 2 glazen water, appel L: 2crackers met rookvlees T: 2 glazen water, sultana A: aardappelpurree,witte bonen in tomatensaus en een gehaktbal T: 2 glazen water Ga woensdag pas weer hardlopen heb last van m'n enkel, had hem niet ingetaped gisteren terwijl ik een hele zwakke enkel heb was een beetje eigenwijs.
Hallo dames, Ben gisteren niet meer komen klesten sorry. Nu ff snel een berichtje van mijn werk. Ben vanochtend geschrokken van de weegschaal dus moet weer streng gaan doen. Verder zit ik gewoon niet zo lekker in mijn vel. Heb vanochtend de dokter gebeld omdat ik weer zo´n allergie vochtbult heb op mijn gezicht. Ze zou me straks terugbellen. Ook sta ik nog steeds iedere dag op met pijn in mijn schouder en ga er ´s avonds mee naar bed. Fysio helpt niet, moet nu een paar keer naar de kraker maar daar is het nog niet mee opgelost. Ik ben er zo klaar mee allemaal......en het ergste vind ik dat ik merk dat mijn zoontje last heeft van mij "depressie" en dan ga ik me daar ook weer zorgen om maken en schuldig om voelen en dan wordt allemaal nog erger.....ppfff....wordt gek van mezelf.
hoi allemaal! @ kaatje, morgen weer naar huisarts/verloskundige dus zal het eens voorleggen... probeer me er bij neer te leggen maar dat is echt moeilijk. Vandaag maar wat anders gaan doen.... muffins gebakken en lekker dat ze zijn. Straks nog even een uurtje lekker op bed liggen en dat eens kijken hoe lang we het volhouden.
@Lovely: Nog rustiger aan doen? Dan doe ik helemaal niet meer, hihi. Balen van je enkel. @Wendy: Dikke knuff! Niet mee rond blijven lopen. @Annemie: Hoe gaat het? @Hier: Weer uit het werk. Zo even lekker naar bed, ben moe. Dan eind van de middag even naar de Vodafone winkel, mijn telefoon is klaar.
Goedemiddag meiden! Wat is het rustig hier ben ik niet gewend! Wat een lekker weertje is het weer vandaag. Kwam net thuis en de schilder is volop aan het schuren en gronden knapt echt heel erg op! Als het allemaal klaar is zal ik eens een foto plaatsen en ook van de babykamer maar die is nog niet helemaal klaar. @Femke vervelend dat je je zo rot voelt maar jammer genoeg hoort dat er allemaal bij @Annemie heb je helemaal geen weeën meer? Hoe is het met de hoofdpijn? @Kaatje HP is echt helemaal niks voor mij Mijn man kijkt ze volgens mij wel. @Wendy Jij ook al aan het kwakkelen vervelend! Doe het rustig aan! Probeer beetje aan jezelf en gezinnetje te denken. Ik heb de komende dagen weer wat RUST morgen wordt Rosahlynn alweer 1 jaar!!!(kindje van onze beste vrienden) Morgen avond even werken en dan weer 2 dagen vrij heerlijk opruimen schoonmaken relaxen enz. Mijn zusje komt woensdag een hele dag gaan we samen leuke dingen doen (kapper enz)
@ zustertje, helemaal geen "weeen" meer hoofdpijn schiet niet echt op. dat blijf ik constant voelen. achter de computer is ook niet echt meer bij te lezen. (de letters blijven niet stil staat) dus dat doe ik nog heen weinig....)
Annemie: Lekker tukje gedaan? Femke: Bedankt voor je knuffel hi. Ook een lekker tukje gedaan? Zustertje: Thanks. Het gezinnetje staat bij zeker voorop. Daarom maak ik me daar denk nog het meest druk om. Gaat voor jou opschieten zeg.. Hier: Dokter heeft teruggebeld. Er wordt vanavond een zonnebrandcreme bezorgd voor mensen met zonneallergie. Ben benieuwd. Ook heb ik volgende week donderdag lekker vrij gevraagd. Even een dagje voor mezelf. Dat is Dane zijn kinderdagverblijf dag.... Ben eigenlijk nooit even alleen. Of werken, of thuis met Dane en huishouden. De laatste keer dat ik een vrije dag had kregen we 's ochtends een aanrijding dus heb ik daar ook niet van kunnen genieten. Ik kijk er al naar uit.....