Heey meiden @femke, kan me heel goed voorstellen hoor, ik vind het ook lastig om bijna alles uit handen te geven. En vooral als er nog veel moet gebeuren is het frustrerend als je zelf niet mee kan helpen. @lovely, wat kunnen kinderen toch lekker eigenwijs zijn he @wendy, vervelend dat de fysio niet helpt, hopelijk helpt de kraker wel. @annemie, hmm muffins! Jammer dat de weeen niet hebben doorgezet. @zustertje, heerlijk even 2 dagen vrij! Ben benieuwd naar de foto's! De cursus was weer leuk vandaag En wat was het weer heerlijk weer, jammer dat het morgen alweer wat minder wordt. Nu zo maar is even eten.
@Zustertje: Ben benieuwd naar jullie babykamer. @Annemie: Gewoon elke dag even tukken, voel je je een stuk beter van. @Wendy: Lekker getukt idd. Heerlijk zo'n dag vrij, kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt, is af en toe nodig om lekker uit te rusten. @patriesja: Idd, ik ben normaal degene die met de klussen begint, mannetje en ik zien mekaar niet vaak, dus als hij thuis is wil ik hem niet steeds aan het werk zetten.
hoi meiden, druk dagje of naja ochtendje, vanmorgen naar de huisarts omdat ik heel erg moe ben de laatste tijd, moest daarna bloedprikken was ik daar viel ik bijna flauw dus ik moest na het prikken een half uur liggen! eenmaal thuis naar bed gegaan en even geslapen en de hele middag op de bank gelegen. ben nog steeds erg moe en slap. ze hebben onderzocht op HB gehalte vitamine b6 en b12 en nog wat dingen. volgende week de uitslag. mijn menu: O: 2 beschuitjes 1x smeerkaas 1x vruchtenhagel, vitamine c bruistablet. T: liga evergreen, beetje water. L: 2 boterhammen 1x smeerkaas 1x smeerworst. T: opkikker tomaat sinaasappel glas water. A: ? T: ?
Hoi meiden, hier net uit mijn werk. Lekker gegeten en nu even op de hometrainer Heb geen zin, maar ik ga toch....
Hallo. Op het werk gelukkig iedereen ongedeerd. één collega was net 10 min. voor het schieten weg. Zo lief. kreeg vandaag een sms van Ferry dat ik een kanjer was. dus vroeg waarom. "Omdat ik het deze zwangerschap allemaal nog zo goed doe vergeleke bij Levi, en dat hij en Levi gewoon blij met me zijn" Annemie, lekker muffins !
Er is bij mij een paar straten achter een jonge man doodgeschoten op een speeltuintje. Toen ik net Dane ging ophalen van het kinderdagverblijf zeiden ze dat ze vanmiddag ook niet buiten zijn gaan spelen omdat de dader nog rondliep.....bbrrrrrr. Maar wel goed dat ze binnen zijn gebleven.
Hallo dames. Pff bijlezen is echt geen doen dus ik spring vanaf vandaag weer in. Hoop niet dat jullie dat erg vinden. @Hier; Druk geweest de afgelopen anderhalf week. Nieuwe meubels gekregen, nieuwe accessoires geshopt D), hele huis grondig gepoetst (was erg makkelijk toen de grote meubels van hun plek waren ), alle gordijnen gewassen en gestreken en alle overige rotklusjes gedaan. Verder natuurlijk de baby om voor te zorgen, school en heb nu ook 2 weken mijn broertje + hond te logeren. Behoorlijk veel dus...
Hallo. Op het werk gelukkig iedereen ongedeerd. één collega was net 10 min. voor het schieten weg. Zo lief. kreeg vandaag een sms van Ferry dat ik een kanjer was. dus vroeg waarom. "Omdat ik het deze zwangerschap allemaal nog zo goed doe vergeleke bij Levi, en dat hij en Levi gewoon blij met me zijn" Wendy, jeetje zeg. Is de dader inmiddels gepakt ?
Kaatje: Nee, dader is niet gepakt. Er scheen een ruzie te zijn geweest in een snackbar en toen zijn er 2 jongens naar buiten gegaan en de rest is bekend. Tenminste, dat wordt nu gezegd....Vriendlief is vanavond nog gaan kijken. Het was nog wel afgezet maar hij zag de witte tent niet meer staan. Bizar van je collega dat ie net aan de dood is ontsnapt, want dat is het eigenlijk. Ik ga een kopje thee zetten...
Ze hebben vanmiddag een boom langs de rand om gekapt. Net twee stukken boomstam gejat haha. staan straks heel mooi in de voortuin met twee potten erop. Ik ga off. Morgenochtend wordt de auto opgehaald voor apk, nou ja uitslapen kon ik toch niet. Truste
zwaai.. Hier erg druk druk druk.. Morgen nog een vroege dienst & dan 9 dagen vrij! Kom ik jullie weer lastig vallen. Weegschaal lief vanmorgen na het weekend 71.8 Menu. O: muesli met yoghurt T: water, water, appel. L: 3 boterhammen met beleg en karnemelk. T: water/koffie en pakje liga A: aardappels, zalm en bietjes. T: vanille dubbelkoek & nu wat zoutjes.
Goedemorgen meiden, weer een wat frissere dag vandaag. Das weer jammer. Maar het schijnt alleen vandaag te zijn en dan weer wat op te knappen. We doen het er maar mee. Ik zit hier op mijn ongesteldheid te wachten. Morgen is het zover maar nog helemaal geen tekenen van aankomende ongi. Normaal heb ik altijd een week van te voren zere borsten enzo...begint toch wel weer spannend te worden haha... Zo naar het werk. Vandaag voor de tweede keer achter elkaar alleen eten omdat mijn vriend weer een vergadering heeft op zijn werk. Ongezellig hoor blergh..maar ja woensdag probeert hij lekker vroeg te zijn. Ik moet na deze week nog 1 week werken en dan hebben we heerlijk twee weken vrij. Heb er zo'n zin in. Nou dit praatje duurt alweer veel te lang en gaat nergens over hihi..veel succes vandaag met alle bezigheden en werk ze voor degene die moeten werken.
Goedemorgen dames, Vandaag weer een lange vergadering op het werk. Blegh. Vanmiddag naar de chiropractor, hoop dat ik daarna nog energie heb om iets te doen, maar ik ga er maar vanuit van niet, kan het ook niet tegenvallen. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en BB met kaas L: BB met kaas, BB met speculoos T: - A: Pannekoeken T: Cracker met halvajam Fijne dag allemaal!
Mogge Werd vannacht wakker van een actieve baby en vanochtend van een vroege vogel. Levi was al om 06.30 wakker. Ging wel lief spelen maar vertele hele verhalen tegen zijn speelgoed dus slapen zat er niet meer in. Levi ziet er trouwens niet uit. Heeft warmte uitslag. Zijn hele gezicht en lijfje onder de rode pukkeltjes Beschuitje, ik duim voor je meis
Goedemorgen meiden, Het is echt een stuk kouder dan gisteren! Maar gelukkig wel droog. Vandaag een rustig dagje ik ga over een uurtje naar mijn vriendin toe om de eerste verjaardag van Rosahlynn te vieren. Vanmiddag lekker relaxen en vanavond werken en als ik op tijd ben nog even naar de verjaardag van ons nichtje die vandaag 3 jaar wordt. woensdag en donderdag lekker vrij @Kaatje ik wordt eigenlijk nooit wakker van een schoppende baby alleen als ik wakker lig wordt de kleine ook wakker. Hoe is het met je bekken? Hou je het werken nog een beetje vol? @Femke Suc6 met vergaderen! Ga je voor je nek naar de chiro? @beschuitje SPANNEND! Ga je morgen testen? en 2 weken vakantie in het vooruitzicht HEERLIJK geniet ervan gaan jullie nog weg of niet? @MVE Wat een drukke dagen heb jij zeg! Straks lekker genieten van 9 dagen vrij heerlijk! Werkse nog vanmorgen. @Wendy dat is schrikken iemand doodgeschoten vlakbij je huis. @Butterfly hoe is het met jullie? Al wat meer duidelijkheid?
Zustertje, jouw kleine geeft je een goede nachtrust dus. lekker ! Bekken gaan behoorlijk achteruit maar tot nu toe is het werken nog vol te houden gelukkig
Goedemorgen meiden! Beschuitje: spannend! Hoop voor je dat het raak is! Femke: werkse en succes bij de chiro! Zustertje: Veel plezier op de verjaardag Hier alweer een drukke ochtend erop zitten zoals altijd op de dinsdag. Nu ff aan de koffie en dan zo even snel stoffen en stofzuigen in huis. Verder voor vandaag geen plannen, vanavond naar arabische les als m'n man tenminste op tijd is!
meiden, het gaat hier even niet zo lekker dus het afvallen staat even op een laag pitje, daarom ook even geen menu's van mij.
Goedemorgen dames, Vanochtend nog steeds een gemene weegschaal. De kleine heeft ook weer slechte nachten dus melde zich gister al om 23.00 uur, moest vaak huilen in zijn slaap en was vroeg wakker. Ik was wel een half uur eerder op mijn werk dus ga in mijn pauze lekker lang weg. Morgen naar de manueel therapeut. Ben daar 1x geweest maar moet nu dus een paar keer. Ik vindt dat als dat niet helpt er maar eens een foto´tje gemaakt moet worden ofzo.... Dames, fijne dag allemaal.