Net terug bij verloskudige. Alles weer goedgekeurd. mag weer een week wegblijven. Die kleine heeft het jammergenoeg nog te goed in mijn buikje... Kaatje, nog nagevraagd vopor zwangerschapsvergiftiging maar mijn bloeddruk was daar te goed voor... We gaan ons maar weer voorbereiden op een weer rustig aan doen en niet te veel alleen zitten....
Auto kwam helaas niet helemaal door de keuring. Ben dus 250 euro armer Vanmiddag is een vriendin een bakkie wezen doen met haar zoontje van 9 maanden. was weer gezellig butterfly, dat klinkt positief voor Harrold ! Kijk aangenomen. helemaal super ! Femke, nee niet naar de dokter. heb ik wat gemist ? haha Annemie, hoe was de controle? Goedgekeurd dus. gelukkig ook met ee mooie bloeddruk. ow jee gedoe met de drukker kan je niet hebben zo vlak voor je bevalling
@Butterfly: Wat een geweldig nieuws!! Super! @Mel: Ojee, hoe gaat het met de oma van Roland? Wat heeft ze? Hier een rare dag achter de rug. Vandaag voor de 2e keer de hele dag meegelopen met VM (nieuwe functie dus), was echt super leuk. Wel heel vervelend nieuws gekregen, onze floormanager krijgt geen contract verlenging ivm haar leeftijd. Ik vind het een vaag verhaal, want ze wisten voorheen ook hoe oud ze was, maar goed. Iedereen baalt er heel erg van, het was echt het moedertje voor ons allemaal, zo'n lieve vrouw. Ben benieuwd hoe de rest van het team erop heeft gereageerd. Ik was namelijk eerder klaar met werken... Verder al voor de 2e keer op de fiets naar het werk geweest. Maar ik heb zo'n ontzettende pijn in m'n kont van dat zadel, vreselijk! Hopelijk wendt het snel
@Butterfly: wat een goed nieuws! Ik heb hier nog een pak luiers voor je liggen (mt 2), niet vergeten Oh en een hele stapel kookboekjes =) Wat fijn dat Harrold weer werk heeft, en dat alles mbt je opleiding rond is. @Annemie: nog niets dus? Fijn dat het met beebje goed gaat @Beschuitje: spannende dagen in het vooruitzicht @Hier: knudde zal maar geen menuutjes gaan droppen... Schaal was wel lief. Moet ook wel, eet alleen een boterham en een hap avondeten per dag. weinig energie, geen zin om te koken enzo
@Beschuitje: Ik blijf voor je duimen! @Annemie: Fijn dat alles goed is met de kleine. Misschien moet je het wat minder comfortabel maken @Kaatje: Levi en zijn uitslag? Of valt het allemaal wel mee? @Kim: Jammer van je collega. Ik kan uit ervaring zeggen dat zadelpijn snel minder wordt. @Uk: Alles goed met mini? @Hier: Hoofdpijn, ga zo maar even douchen en dan naar bed. Ik wou eigenlijk wachten tot mannetje thuis is (kwart voor 10), maar dat hou ik niet vol. Slaap lekker allemaal!
ow dat. Nee is zonnenuitslag. heeft hij al vanaf baby af aan. Ze kunnen er gelukkig wel overheen groeien.
Goedeavond! Butterfly: wat een super nieuws! Beschuitje: nog steeds geen tekenen voor de ongi? Femke: wat balen dat het niet helpt! Al eens ontspanningsoefeningen gedaan? Annemie: Dan zit er niks anders op dan wachten ben je het wachten al beu? Kaatje: Wat balen van de keuring! Uk: wel goed voor jezelf zorgen hoor! Kimmetje: pff contract niet verlengen omdat ze te oud is? Als ze haar werk goed doet en prima in het team past moet er toch geen probleem zijn lijkt me? Hier alleen thuis, er is voetbal op dus manlief is naar vrienden. Zou arabische les hebben, maarja hij was te laat thuis. Heb gesnoept vandaag! Errug slecht maar zooo lekker
Ik ga even uit mijn hoofd reageren.. Als ik mensen vergeet is dat niet persoonlijk! Kim.. Wat goed dat je op de fiets gaat! Evt een gelhoesje op het zadel?! Kun je het lijnen weer oppakken? Melanie.. Fijn dat de tandarts voor even weer geweest is. Je aan je menu kunnen houden? Balen van de aangegeten kilo's. Je huisje weer spik & span? Annemie.. Fijn dat alles goed was. femke.. trusten, lastig van de hoofdpijn etc. Butterfly.. Goed nieuws zeg! Hoe reageerde de gastouder op jullie besluit voor een kdv? Lovely.. Wat voor lekkers heb je gesnoept? Uk.. gaat het wel goed met je meid?! **** Hier op zich een goede dag gehad qua eten.. had erg veel honger vandaag! O: reep ontbijtkoek en koffie T: appeltje en 1 paaseitje, thee/koffie L: 2 boterhammen met kaas en komkommer. T: 2 perssinasappeltjes, bokkepootje en ferero rocher. A: gekookte aardappels/ doperwten/wortel en een tartaartje en een 1/2 blindevink. t: ferero rocher ( 2 ) schaaltje yoghurt met iets muesli T: peer en 1 choconelly.
De weegschaal was vanmorgen wel lief trouwens 71.4 Vanmorgen gewerkt en daarna naar mijn zusje om bij te kletsen.. vanmiddag met Esmee gekleid, een ketting geregen, geknutseld en tekenfilmpjes gekeken, sapje geperst. Nog naar de brieven geweest & langs schoonouders. Schoonmoeder is donderdag jarig en wordt 60. Vrijdag viert ze het en moest even overleggen wat voor taart ik moet maken. Het wordt zowiezo een aardbeien kwarktaart met verse aardbeien en aardbeienjam. Zit nog te twijfelen tussen een monchoutaart met bastogne bodem en kersen topping of een verse appeltaart.
@MamavEsmee: Lijnen nog niet op kunnen pakken, hoewel ik nu wel fiets. Kom op het werk niet toe aan veel water drinken, en 's avonds krijg ik het niet meer ingehaald. Heb deze week ook weer 2 etentjes, echt vreselijk. Zit ook niet lekker in mn vel doordat de weegschaal niet lief is. Maarja, eigen schuld...
@ Kim: Wat vreemd inderdaad van de floormanager... Roland zijn oma is vrijdag opgenomen met een veel te lage bloeddruk en een veel te lage hartslag. Ze zijn nu haar medicatie aan het aanpassen in de hoop dat dat zijn werk doet. Doet dat niet afdoende, dan krijgt ze een pacemaker... Gelukkig zag ze er verder goed uit en voelt ze zich niet ziek. Alleen heel erg moe, en weinig energie. Ze ligt alleen op een kamer met 1 vrouwtje wat wel doodziek is. Dus aanspraak heeft ze niet. Is wel zielig. Ze had daardoor vanavond tegen ons ook praatjes genoeg hahaha...
MVE: winegums tot ik er misselijk van werd! Krijg trek in je taarten! Wat ben je heerlijk aan het knutselen geweest met esmee! Vind ze knutselen leuk?
@Mel: Germ, wat zielig, en dan ook nog niks te kletsen op d'r kamer. Hopelijk knapt ze snel op! Net lekker een warm bad genomen, en zo lekker op tijd naar bed. Slaap lekker!
Taart? Wie? Wat? Waar?...sorry werd even afgeleid hihihi. O ja, laat ik ook eens een menutje droppen. O: 1 beschuit met vruchtenhagel T: 1 liga milkbreak, 2 wiener melanges L: glas verse jus, salade met blauwe kaas en peertjes, 4 stukjes bruine stokbrood met tapenade T: niets A: 1 pita met kaas, 1 pita met kip en sla, 2 lepels knoflooksaus T: niets Nou, valt toch wel mee?? Ben benieuwd of de weegschaal morgen nu wel wat liever is.
@Mamavesmee, de gastouder reageerde positief . Ze begreep mijn keuze ook, ze kan ons geen duidelijkheid bieden en ze gaat gewoon te ver weg wonen, dat is voor zowel haar als ons gewoon niet prettig. Ik wil wel kunnen bouwen op een gastouder en wil gewoon zeker weten dat ik altijd een beroep op haar kan doen. Ze is heeel lief, maar er is de laatste tijd toch vaak iets tussendoor waardoor ze dan niet kan oppassen. Voor ons dan weer vervelend. Maar we gaan beginnen met kinderopvang. Ben er gisteren met de meiden geweest. Was heel leuk. Moet er wel aan wennen hoor, anderen gaan voor jou kinderen zorgen. Zijn echt jonge meiden bij, een van de meiden ken ik wel ( niet echt positief ) dus dan ga je wel denken. Maar ja, ze zijn leidsters.... dus moet ze een kans geven ze vertrouwen te nemen. De eigenaresse is er zelf ook altijd bij gelukkig . Maandagmorgen gaan de meiden voor het eerst een ochtend heen. Aan de ene kant spannend, en aan de andere kant lijkt het me heeeeeeerlijk . @Uk.... ja het pak luiers inderdaad, nooit meer aan gedacht, en de kookboekjes. Harrold is nu toch nog thuis, dus kan binnenkort wel eens bij je langs komen om het op te halen . Kun je toevallig vrijdagmorgen? Esmee zou bij haar nichtje spelen, dan neem ik Maureen gewoon mee. Taart..... lekker lekker lekker!!!!!! Vanmiddag lekker met Esmeee op pad geweest. Vind ze helemaal geweldig, zelf lopen in het dorp, naar de bibliotheek geweest. Was erg gezellig met haar . Vanavond lekker in bad geweest, lading was gevouwen, ga morgenochtend nog wel even strijken. Daar had ik geen zin meer in. Meiden, tot morgen en lekker slapen allemaal. Betreft het weer... mooie weer zit er weer aan te komen zag ik .
vliezen om half 12 gebroken, weeen om de 5 min, verloskundige net langs geweest, 1 cm ontsluiting het begin is er. hij komt om 6 uur weer....
2 cm.... schiet niet op. Constant pijn en kan niet liggen.... ga nu naar het ziekenhuis voor infuus.... hoop dat dat beter gaat. volgende keer ben ik mama...
@Kaatje: OK, das alleen maar lastig (jeuk). @Lovely: Probeer wel heel bewust ontspanningsmomenten in de dag te bouwen. Al dat gepieker over wat er in huis moet gebeuren helpt natuurlijk niet. Heerlijk winegums! @MvE: Mmmh, die taarten klinken goed! @Melanie: Beterschap voor de oma van Roland. @Annemie: Spannend! De volgende keer dat je hier iets post ben je mama! @Hier: Redelijk geslapen. Vandaag is mannetje vrij, die heeft beloofd het huis te poetsen. Als ik vanmiddag puf heb, help ik er ook nog een beetje bij. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met kaas, appel L: BB met kaas, BB met kipfilet, beker optimel T: - A: Stamppot stengeltjes met gehaktbal T: Cracker met halvajam. Fijne dag allemaal!
@Annemie: Succes!! Internet op m'n telefoon doet 't niet, dat wordt afkicken vandaag! Vandaag nog een dagje werken en morgen lekker vrij eindelijk! Vanavond wat drinken met een vriendinnetje, gezellig bijkletsen. Fijne dag allemaal!