@Mijn bruidstaart; 2 april dus geproefd en het is geworden ; een kokos-ananas taart met een scheutje pina colada (voor de kinderen komt er uiteraard een alchoholvrije taart ), bekleed met marsepein en fondant - erg lekker @Kaatje; Balen dat je nu al slecht slaapt - ik had het geloof ik pas de laatste 8 a 10 weken van mijn zwangerschap. Mooie buikfoto! En nog gefeliciteerd! @Beschuitje; Goede tip van de weegschaal en batterijen- zal die hier ook eens vervangen want af en toe zit er 3 kg tussen @Wendy; Ik zie dat je al hebt gebbqd, lekker hoor! Hier nog niet maar we gaan over 2 weken naar de camping dus bij mooi weer staat dan de eerste van het jaar op de agenda. Wow, wat kun jij goed zingen!! Leuke kamer heeft Dane @Femke; De babykamer was hier eerst ook de troepkamer Leuk, een meid! Gefeliciteerd @MamavEsmee; Oh wat ontzettend balen van je enkel @Lovely; Ik zou eigenlijk in juli afstuderen maar door verlof en alles studeer ik in februari 2012 af nog paar maandjes dus, daarna ga ik verder studeren - Internationale bedrijfseconomie. Komende jaren ben ik nog wel bezig dus @MamaRianne; Misschien heb ik het gemist maar welk boek is HET boek? @Annemie; Ook al zo'n mooie buikfoto! @Patriesja; Jij ook nog gefeliciteerd Zo, nog 30 pagina's te gaan . Eerst even het stinkmonstertje verschonen
Lovely.. Leuk zeg! Hoelang blijft het er in zitten? Elena.. Je kleintje weer schoon? Die taart klinkt jummie.. * kwijl* Wendy.. Leuke foto van jullie samen! *** Geslaagd voor een cadeautje voor schoonmams. Toch altijd weer lastig. Nu een kopje thee en net 3 reepjes bonbonbloc op. Straks na de lunch gaan we onkruidtrekken in de voortuin..
Ben weer even thuis alleen maar nuttige dingen gekocht (thermometers,zoogcompressen,vitaminedruppels enz) Ben op zoek naar 2 sets leuke pyjama's met knoopjes aan de voorkant maar kan niets leuks vinden Iemand nog tips?
Ik ben al bij de Livera,hunkemoller en v&d gekeken en ik heb net op wehkamp gekeken. Zie wel leuke maar die zijn niet handig met borstvoeding
Wat je ook kunt doen is je pyama iets om hoog, vaak heb je er nog wel een hempje onder en die kun je dan na beneden doen. Snap je? Ik heb na de bevalling alleen s'nachts een pyama gedragen.
Dat is ook een idee want met knoopjes leuke vinden lijkt onmogelijk Ga nog even snuffelen op wehkamp site
@Annemie, wat spannend, veeeel sux6 meis, maar misschien is de kleine er al? Hier druk gehad, vanmorgen zijn Harrold en ik samen met de kinderen gaan wandelen, boodschappen gaan doen, gespeeld, echt wel fijn dat hij even thuis is. Hij begint met zijn nieuwe baan als er meer duidelijkheid is van de curator, uwv en alles. In een faillisement moet je heel oppassen. De curator moet het personeel "ontslaan", hij kan hun verplichten nog opdrachten of projecten af te maken. Weiger je dan, kun je fluiten naar je geld. We moeten dus wachten op bericht van de curator, maar dat kan vandaag of morgen zijn. ( om de vraag van zustertje even te beantwoorden ) De weegschaal hier redelijk, gisteravond een flinke snaaiavond gehad, dus vandaag streng en dat gaat goed . O: 2 boterhammen met smeerkaas ( 20+ ) en thee. T: appeltje en thee. L: 2 meergranen pistoletjes met ham en kaas in de oven. T: 2 ontbijtbiscuits, water en thee. A: eet bij een client, geen idee wat. T: crackertje denk ik Beetje zelf bedachtte dag, niet uit het boek. Ik zwaai even naar iedereen, reageer verder even niet, ga zo Maureen lekker even knuffelen, verschonen en de fles geven en dan naar het werk. Relaxte dienst, kookdienst met een client en dan gaan we werken aan het ondersteuningsplan, en ben officieel 20.00 vrij maar ga nog twee uurtjes op kantoor werken. ( Mamavesmee, aan PCD )
Haai meiden, heerlijk een vrije middag...maar oh jee wat hebben jullie mega veel geschreven vanaf gister. Ik heb moeite moeten doen om alles te lezen haha...kan niet meer op iedereen reageren hoor. Alleen Annemie, sterkte meis voor je het weet ben je mamma. Hoop dat het eigenlijk al zover is inmiddels hihi... Laat je ons snel wat weten? Hier nog geen ongi aangekomen en eigenlijk ook niet echt klachten. Af en toe denk ik heb ik nou kramp komt het op gang of niet? Hmmm...ik verbeeld het me vast weer, zal je zien morgen of overmorgen is het zover. Ik wacht nog even af tot het weekeind met testen.
@Butterfly; Leuk dat mensen nu ook gaan zien dat je bent afgevallen, voelt goed he? Oh wat een domper van Harrold's werk Wel knap dat je er positief onder blijft. @Lovely; Ik kan in de nacht juist het lekkerst werken - erg raar want ik ben totaal geen nachtbraker... @Femke; Het centrum van A'dam is elke zondag open. @Corina; Super zeg! @MamavEsmee; De combi gezin en school is goed te doen hoor Moet je er alleen geen 1000 dingen naast plannen Oh wat balen dat je verkeerde loopschoenen had :x Reageer straks verder, nu eerst even naar de bibliotheek
MVE: als het goed gezet word kan het makkelijk 6 weken blijven zitten. Zustertje: zoals mve zegt, vaak heb je er nog wel een hempje onder. Butterfly: werkse! Beschuitje: spannend! Anders testen? Hier in slaap gevallen! Lag even op de bank met een boek. Kapper heeft afgebeld, of ze morgen ook kan komen geen probleem!
@Annemie hopelijk is de bevalling achter de rug en zijn jullie heerlijk aan het genieten! @Butterfly nog even afwachten dus spannend allemaal! Werkse vanavond. @Lovely ik was ook even met een boek op de bank gaan liggen en ik werd 1,5uur later wakker (hopelijk lig ik nu niet heel de nacht wakker) Mooi dat haar! @Beschuitje het wordt weer spannend voor jullie! Hopelijk test je positief! @Elena Lekker boeken uitzoeken wat voor boeken lees jij vaak? Ik ben nu een boek aan het lezen over een ambulance broeder wel indrukwekkend wat die allemaal meemaken @MVE is je voortuin weer helemaal netjes @UK ik zie het nog wel zitten hoor lekker even een paar dagen weg wie weet krijgen we wel een frans man haha We nemen wel de maxicosi en wat spullen mee voor de kleine je weet natuurlijk nooit. Maar ik ga er vanuit dat mijn zwangerschap 42 weken duurt kan het alleen maar meevallen
@annemie ik lees net dat je vliezen gebroken zijn! maar misschien heb je inmiddels je kleintje al in de armen! @hier sinds sam een half jaar is weet ik dat ik een postnatale depressie heb, het ging nu eigenlijk best wel weer de goeie kant op, maar de laatste tijd weer erg moe. heb afgelopen maandag bloed moeten prikken, om te kijken of mijn hb laag is of een vitamine te kort of schildklier. ik heb nooit medicijnen gebruikt, maar mocht er niks uit het onderzoek komen dan ga ik ze toch misschien gebruiken voor het laatste zetje.
Elsie: Ik heb het hoogstwaarschijnlijk ook gehad. Heb destijds ook op mijn HB enzo laten testen en bleek ook bloedarmoede te hebben de B tekort. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft hoor maar je hebt het er wel nog eens bij. Ik zat ook helemaal niet op die roze wolk toen Dane geboren was terwijl ik niets liever wilde dan moeder worden. Er gaat zoveel door je hoofd "is dit het?", "ik ga van mijn vent af en combi ouderschap zodat ik even rust heb" en je daar vervolgens weer schuldig om voelen. Ik heb al die tijd alles voor mezelf gehouden. Een hele tijd later eens met de dokter besproken en zei gaf aan dat het dus zeker een postnatale depressie zou zijn geweest. Het is gelukkig allemaal goed gekomen en heb nu alleen op momenten dat ik in een dip zit maar dat heeft iedereen denk ik wel. Mijn advies: praat erover en neem de aangeboden hulp aan. Het komt allemaal goed meid!
@Zustertje: www.hm.com? ze hebben een rode&zwarte pyama met broek/top met knoopjes voor 19,95. hier op t forum bij gratis/aanbiedingen staat een topic met kortingscodes: 9206 = 10% op hele assortiment t/m 13 april 8964 = 25% op duurste artikel t/m 31 juli 9217 = 10 korting 1304 = 5 korting je kunt er 2 per keer invullen, dan terug naar de winkel en nog 2 invullen bij het afrekenen. de site pakt dan automatisch de drie codes waarmee je de meeste korting krijgt, maximaal 3 codes kan je gebruiken. (wel min. 19,- bestellen) en anders idd een rekbaar topje en pyamabroek (hema heeft heerlijke pyama broeken). topje kan je naar beneden trekken/omhoog schuiven, voedingsbh eronder, klaar! @Wendy: wat een prachtig mannetje! @Beschuitje: je bent overtijd toch goed gemikt die ene dag? hihi... zou wat zijn hoor, net wanneer je het juist niet verwacht
Volgens mij krijg ik de griep.. Snotterig, keelpijn, koude rillingen en een zeer hoofd.. *** Lovely.. Wow, 6 weken geen haren kammen! Lekker toch een onverwachts tukkie? zustertje.. Heb volgens mij gemist wat jullie gaan doen? Elsie.. Fijn dat er in iedergeval onderzocht wordt of verder alles goed met je is. Butterfly.. succes met PCD PND.. vermoed dat ik er ook last van heb gehad in een lichte mate.. Onverwachtse bevalling wat kantje boord was, Esmee die de eerste 4 maanden niet veel meer deed dan huilen. Weinig tot geen slaap door de 12 weken bv en elke 2-3 uur voeden. Eenmaal aan het werk met 5 maanden ging het beter. Ben er overigens nooit mee naar de huisarts etc geweest. Dacht dat het er bij hoorden *** Hier is alles uit de achtertuin weg. Maandag of dinsdag komt het witzand en dan kunnen we straten!
@Mamavesmee Wij gaan de eerste week van mei nog op vakantie met de hele familie (ouders,broers,zussen,opa en oma, oom,tante en mijn nichtje en neefje) Ben dan wel ruim 37 weken zwanger maar wil zo graag mee mijn man ook hij zei al als jij niet meer mag ga ik wel alleen mee haha Met zijn 2en had ik het niet gedaan maar nu wel en het is bij familie in Frankrijk die hebben een heel mooi bed&breakfast. Voel me echt niet fijn vandaag... Nergens zin in net kwam mijn lieve man en die pakte me even vast kwam hij tegen mijn neus aan gelijk janken Slaat echt nergens op maar ja hoort er allemaal bij. Zo gaan we naar de praxis nog wat spullen voor in de badkamer halen.
Zustertje.. Wat lekker zeg! Hopenlijk kun je nog lekker mee.. Esmee is met 37.4 geboren. .. Hormonen zijn soms niet zo fijn he? Lekker laten gaan hoor!!