Lieve dames, Ik kom morgen weer kletsen. Een vriendin belde, die komt zo dadelijk op visite. Moet nu eerst nog eten en de kleine man klaar maken voor bedje.
Hallo Butterfly, herken het wel hoor. Levi is altijd thuis geweest. vanaf 2 jaar 2 dagdelen naar de psz. Straks gaat hij met de baby naar een kinderdagverblijf voor 2 hele dagen. Levi redt zich er wel,maar het idee dat ik straks mijn kleine meid daar moet achterlaten doet nu mijn hart al breken Annemie, ow het is begonnen ! Inmiddels hopelijk geboren.Spannend Wendy, knappe zoon heb je ! En hij heeft een knappe moeder hoor Beschuitje, en ongi nog weg ? Annemie nieuws Er staan nog geen felicitatie krabbels etc op haar hyves dus nog niets bekend.
Goedeavond! Zustertje:Ik hoop ook dat het slapen vannacht gaat lukken,maar was wel even lekker.Wat heerlijk straks nog even op vakantie. Elsie: wanneer krijg je de uitslag? MVE: hopelijk word je niet ziek! Ja 6 weken niet kammen lijkt me zo heerlijk! Hier op de bank met manlief!
Lovely.. Bij mij duurt griep ( met koorts) meestal zo'n 1-2 dagen dus heb het ergste gehad schat ik.. Net al 2 ibuprofen gehad en nu aan de thee met honing.. Lekker vroeg er in! Veel plezier met je mannetje
Mve: thee met honing doet al wonderen! En inderdaad vroeg naar bed. Elsie: Wel goed trouwens dat je al bij een psycholoog loopt hoor!
@Wendy: Stengeltjes zijn een soort steeltjes, qua smaak lijkt het een beetje op andijvie. Nog last van de behandeling? @Uk: Hier alles goed met de beeb. Groeit en beweegt goed! @Lovely: Helpt soms wel en soms niet. Mooi haar! @MvE: Fijn dat het beter gaat met je enkel. Beterschap. @Elena: Taart klinkt lekker! @Butterfly: Dat wist ik ook niet, dat je het faillissement af moet wachten. @Beschuitje: Spannend! @Kaatje: Lijkt me ook niets om straks mijn kindje bij iemand te moeten laten @Annemie: Hopelijk zijn jullie heerlijk aan het genieten! @Hier: Bij mijn moeder geweest. Was wel gezellig, maar ben kapot. Ik baal een beetje, want ik vroeg haar min of meer om hulp en toen zei ze dat ze daar geen tijd voor heeft. Vervolgens moet mannetje wel even de boekenkast helpen verplaatsen en opnieuw vastboren. En bij thuiskomst heb ik een mail in de inbox waarin ze nog om advies vraagt voor wat betreft de scheiding ook. Pff Ik heb even genoeg aan mijn eigen sores hoor.
Annemie's bevalling: het was een dag waar alles mis ging. Na 2 uur weeen om de 5 min had ik nog 1 cm ontsluuiting. Om 6 uur, dus 4 uur later waren dat er 2 geworden. Om 3 uur in de middag kwamen we niet verder dan 4 cm. Met ruggeprik en morfine uiteindelijk besloten voor een keizersnee... Nu tot zeker zaterdag in het ziekenhuis. Kan op zwangerschapspagina niks tikken, zou jij dit door willen geven aan die meiden?. Hier gaat alles verder goed, kleine drinkt goed de borst, ben helemaal trots..
Goedemorgen, Bedankt moedertjuh voor de update van Annemie! Fijn dat het goed gaat met de kleine. Hier de hele nacht niet geslapen. Ben pissig op mijn moeder dat ze me zo weer iets op mijn dak schuift, terwijl ik haar de hele week al probeer te vertellen dat ik er doorheen zit. Nu helemaal kapot, dus ben benieuwd hoe het op het werk gaat. Ga haar vanavond maar eens bellen. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en BB met kaas L: BB met kaas, BB met kipfilet T: - A: Gebakken aardappels met groente en worst T: ? Fijne dag allemaal!
@Femke; Knuffel! @Hier; Moet zo naar de dokter met de kleine man - als het goed is niks ernstigs maar de ka van het cb wou dat de ha er even naar ging kijken. Laat straks wel weten hoe en wat. Verder niet veel op de planning behalve het huishouden.
Annemie, dacht aan je www al te zien dat het niet helemaal vanzelf gegaan is. Gelukkig een mooie gezonde zoon er voor terug gekregen ! Gefeliciteerd met Davy !!
Goedemorgen meiden! @Annemie nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Bevalling zat niet mee maar gelukkig is het allemaal achter de rug en nu kunnen jullie gaan GENIETEN!!! @Femke balen joh van je moeder doet ze dat vaker? Of heb je er wel een goede band mee? Hier ook slecht geslapen vannacht nog een poos beneden gezeten. @Kaatje moet je werken vandaag? Hoe gaat het slapen van Levi? @Uk Ook goedemorgen! Wat was jij nog laat op moest mini nog een fles? Groeit hij nog zo goed vind het echt een schatje! @Elena Heb ik iets gemist waarom je kleine naar de HA moet? Drukke dag vandaag? @Mamavesmee Voel je je al wat beter of is de griep echt door gezet? Als het goed is komt de schilder zo het wordt echt zo mooi! kan niet wachten om het jullie te laten zien (al zal je nog even geduld moeten hebben) Ik heb vandaag van alles op de planning maar of het gaat lukken?? Voel me nog steeds niet zo super maar ja hoort er allemaal bij en ga gewoon aan de gang. Daar is de schilder kom straks weer kletsen meiden!
@Zustertje; Als het goed is is het niks ernstigs maar straks weet ik zelf ook wat meer dus straks even een update
@Annemie: van harte gefeliciteerd! Las idd op hyves al dat het een lange bevalling was geweest. Sterkte met het herstel @Femke: knuff @Zustertje: Uk lag al eventjes in bed, maar ik kon de slaap niet vatten...
@Elena haha oké We horen het wel. @Uk Lastig is dat slecht slapen hier ook zeer regelmatig last van Vannacht nog een uurtje of zo beneden zitten computeren. Ben je lichamelijk weer opgeknapt na je zware bevalling"?
Hey dames.... @Annemie, gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon. Geniet er lekker van met z'n drietjes en veel geluk. Gisteren een rare dienst gehad. Was officieel vrij om 20.00 en wilde administratie doen tot 22.00 maar dat is niet gelukt. Er kwam een pittig gesprek tussen. Ik heb een client van 21 jaar ( gevoelig meisje ) wat al een poos verliefd is. Maar ze heeft het nooit over deze jongen/man persoonlijk. Nu blijkt het dat het een leidinggevende is van haar werk, een man van bijna 50 jaar, heeft twee kinderen, vriendin, woont samen, en wil zijn vriendin voor haar in de steeek laten maar dat heeft tijd nodig bla bla bla. Ze had haar moeder gebeld en verteld dat ze een lat-relatie hadden. Wel... moeder en vader zijn het hier TOTAAL NIET MEE EENS. Ze hebben ook nogal boos gerreageerd op haar verhaal. Client erg verslagen door ouders. Moeder belde mij of ik haar aan het verstand kon brengen dat dit niet kon!! Ik vind de situatie ook niet gezond, dus ook gezegd dat ik wel in gesprek wil gaan over de toekomt en wat de gevolgen van deze situatie zijn. Na gesprek.. client is echt verliefd, hij zegt lieve dingen, wil een toekomst met haar, en zij snapt wel dat het leeftijdsverschil te groot is, maar ze is verliefd . Ouders accepteren dit niet. Dus waren even heftige gesprekken. Tot slot wilde moeder dat zij hem thuis ging bellen en dat wilde client wil. Ik had mijn bedenkingen, hij zit met vriendin thuis op de bank. Client wilde wel bellen en deed dit ook, en ja..... man vreemd en vaag, morgen praten we over school. Client in de war. Ze had het niet over school. Toen drong het wel door dat dit niet kon, dat hij een vriendin heeft en kinderen. Dus het belletje heeft een beetje haar ogen doen openen. Vandaag zou ze een gesprek hebben met hem over de toekomst, en dat hun samen niet kan. Ben benieuwd. Vandaag de laatste dienst en dan weekeinde. Dan pas dinsdag weer. Ook vandaag weer een drukke dienst. Krijg een nieuwe client, gister gesprek gehad met vorige begeleidster en zit ook nog genoeg werk achter nog. PFFFFFFFFF.......... Ik ga Maureen in bad doen.. was strijken en vouwen, vanmiddag eten we warm, dus ook nog koken. Harrold moet straks naar het werk. De curator komt. Ze hadden hem alleen niet gebeld gisteren. Was gistermorgen al bekend. Waren meer collega's niet gebeld :x:x:x. Om kwaad op te worden.