Goedemorgen! Elsie: dat is fijn, steun in zulke periodes is ook zo belangrijk! Alleen kun je het namelijk niet oplossen. Femke: Wat balen dat je mams je niet wil helpen! Maar jullie wel voor haar klaar moeten staan.Dat ze het niet ziet dat jij het ook niet meer trekt! Knuffel voor jou! Annemie: Gefeliciteerd! Zustertje: Schiet het al een beetje op met verfen? Anders maar even rustig aan doen vandaag? En alles over de rest van de week verdelen? Uk: Goedemorgen nachtbraker! Hier de oudste naar school,ik even aan de koffie en de kleine meid kijkt Dora. Zometeen haar aankleden en even naar m'n zus. Heb geen zin maar de kids vroegen naar elkaar. Vanmiddag komt m'n broer met zijn zoon, m'n broer trekt de laatste tijd heel erg naar me toe belt me regelmatig en komt vaak in het weekend even langs, ben ik totaal niet gewend van hem! Trouwens al verteld over de actie van m'n zus? Ze houd nogal van opscheppen en doen alsof ze een perfecte leven heeft! Nu had ze zondag mij een ping gestuurd dat zij en haar man met hun zoon zouden gaan fietsen ze had van m'n moeder gehoord dat wij er ook op uit gingen dus ja moest zij ook doen of ze wat leuks deden. Wij zijn naar mijn geboortedorp geweest en hebben daar een tijd aan het water gezeten, op de terug weg pingde ik haar en al aan het fietsen? Tuurlijk waren ze dat . Nog geen 10 minuten later kwamen we bij m'n ouders en wie zat daar? Mijn zus ! Ze zag ons en wist niet hoe snel ze weg moest wezen...snap echt niet waarom ze erover moet liegen! Mijn menu: O: 2 crackers met kaas T: koffie, 2 glazen water, appel L: bb met vruchtenhagelslag, cracker met rookvlees T: 2 glazen water A: Aardappels, gehaktbal en boontjes T: 2 glazen water, kop thee
@Butterfly Zo dat is heftig maak je veel van dit soort situaties mee? Vervelend dat Harrold niet gebeld is! Bij mijn man was alles toen echt super goed geregeld maar scheelt wel dat het een bedrijf is wat in verschillende landen zit en heel groot is en ze niet failliet waren. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. @Lovely Ik hoef niet te schilderen hoor we hebben heel luxe een schilder ingehuurd Anders zou Arnold het in de avonden en weekenden moeten doen en dat werkt gewoon niet. Wat apart van je zus sommige mensen willen graag doen of ze een perfect leven hebben.
Hoi dames, Ook hier eentje die de nodige kilo's moet afvallen, in totaal 23kg waarvan er al 8kg van weg is gelukkig. Dus de eerste 10kg ben ik bijna kwijt, en dan weer op naar de andere 10kg. Ik volg geen dieet ofzo, ik 'probeer' gezond te eten en te bewegen. Sport wel op de sportschool en als het lekker weer is wandel/fiets ik ook. Ik vind de avonden/weekenden het moeilijkst, maar dat zullen wel meerdere hebben. Hoe kun je die safe doorstaan? @Annemie, nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet er lekker van en van je kraamtijd! Wens je verder een spoedig herstel. @Femke, balen van je nacht meid. Hopelijk voel je je nadat je je moeder hebt gesproken wat beter. @Uk2011, hier ook regelmatig last van. Dat de kleine slaapt en ik maar geen slaap kan vatten. Hopelijk heb je toch nog kunnen slapen. @Elena, en wat zei de ha? Waarom wilde het cb je zoontje na laten kijken? @Zustertje, ben benieuwd naar het resultaat. Doe je wel rustig aan? @Butterfly, wat een toestand allemaal zeg. Ben benieuwd hoe het gesprek vandaag zal aflopen. @Lovely, wat klinkt dat bekend in de oren zeg dat doen alsof hun leven rozenkleur en maneschijn is. Ze houden alleen zichzelf voor de gek.
Butterfly.. Hopenlijk is er nu meer duidelijkheid betreft Harrold zijn werk. En ons werk is soms behoorlijk pittig he? Lovely.. Vaag van je zus.. Zustertje.. Wat een luxe, een schilder inhuren. Hier kunsstofkozijnen laten plaatsen 3 jaar geleden. Dus alleen afnemen is voldoende Moedertje welkom.. De rest krijgt een zwaai. Misschien kom ik straks nog even reageren.
@Moedertje WELKOM was ik helemaal vergeten te zeggen De schilder denkt ongeveer nog 4 dagen nodig te hebben daarna komen er foto's @Mve Kunststofkozijnen zijn wel een uitkomst maar wij vinden het niet mooi en het past ook echt niet bij ons huis (is meer dan 100 jaar oud) Maar het is zeker onderhoud vriendelijk.
Moedertjuh: Welkom! Zustertje: dat scheelt! MVE: zwaai terug! Net bij m'n zus vandaan, kids hebben het gezellig gehad. Moet de hele tijd een beetje lachen om haar actie als ik haar zie. Ze is echt enorm ongelukkig, al jaren maar probeert het allemaal wat te verdoezelen door sterke verhalen op te hangen waarvan achteraf dus niks waar blijkt te zijn. Ik ga even lunchen!
@Zustertje, geeft niet dank je meid. Hopelijk heb je over 4 dagen je verwachte resultaat! @Lovely, dank je. Wel jammer dat je zus zo doet want een perfecte huwelijk bestaat niet. Lunch ze! Ik heb net mijn lunch achter de kiezen, 2x vb met appelstroop en een glas vifit.
Zo, ik kom snel weer ff buurten. Vanochtend gelukkig weer 3 ons eraf. Ik sta nu precies op 63 en dat is mijn max, daar wil ik echt niet overheen. Woog maandag 63,8 dus was daar niet blij mee. Heb de afgelopen 2 dagen streng gedaan en dat is gelukt. Mijn menu voor vandaag: O: 1 beschuit met chocopasta T: chocolademuffin (er waren 2 collega's jarig), 2 wiener melanges L: schaal rauwkost met yoghurtdressing T: appel (en als ik het niet trek misschien een liga of rijstwafel) A: gekookte aardappels, spinazie a la creme, corden bleu vink ofzoiets Heb niet geteld.
@Hier; Met de baby was alles goed Hij had een blauw/roodachtige vlek achter op zijn oorschelpje met allemaal gesprongen adertjes en het gebied om het oortje was ook helemaal rood van de week. De roodheid is inmiddels alweer minder. Huisarts denkt aan een geboortevlekje die nu langzaam weg gaat trekken. @Afvallen; Sta nu op 61,1 kg - gaat niet zo snel meer als in het begin en ik heb ook iets teveel gesnoept de laatste tijd
Zustertje.. We hebben wel hele mooie kozijnen met houtnerfstructuur. Van veraf zie je niet dat het kunststof is! Lovely.. Ben je er al uit wat je gaat doen met het haar van N? Elena.. ALs je eenmaal in de snoepmodus zit. Lastig he?! Wendy.. Fijn dat je weer onder je max gewicht zit.. *** De fysio was positief. Nu tot en met maandag elke dag 25 minuten stevig wandelen, maandag een uurtje sporten in de sportzaal van de fysio.
@Zustertje: Ik heb een heel goede band met mijn moeder, maar door de scheiding is zij ook zichzelf niet. Deze week maakt ze het alleen wel erg bont. Waarom heb jij slecht geslapen? Zit je buik in de weg? @Butterfly: Jeetje wat een verhaal. Klinkt ook wel een beetje als misbruik van die man van 50. @Lovely: Al is de leugen nog zo snel Hahaha, wat heeft het nu voor zin om over zoiets te liegen. @Moedertjuh: Welkom! Wat ik deed om de avonden door te komen: Juist wel iets nemen, iets kleins, light. Als ik niks mocht kon ik er juist helemaal niet tegen. @Wendy: Hoe was het bij de manueel therapeut? Nog last gehad? @Elena: Fijn dat met de beeb alles goed is. @MvE: Das goed nieuws van de fysio. Hopelijk ben je snel weer aan het hardlopen. @Hier: Drukke ochtend gehad op het werk. Baas belt op de laatste knipper of ik nog even iets kan oplossen (een probleem wat hij zelf veroorzaakt heeft). Daar weer achteraan gegaan, krijg de juiste mensen niet te pakken Argh! Heb nu maar een voicemail ingesproken in de hoop dat het dan goed komt. Nu zo lekker naar bed en hopen dat ik een beetje slaap van vannacht in kan halen. Ik zit er wel mee in mijn maag hoe ik vanavond mijn moeder ga vertellen dat ze niet steeds dingen op mijn schouders nee moet leggen. Want dan is zij net zo teleurgesteld als ik. Aan de andere kant moet ik er wel iets mee, want ik slaap nu niet meer en dat kan ook niet.
Femke.. Ik zou gewoon zeggen wat je nu ook zegt. Mam, doordat je me dingen aangeeft slaap ik slecht, dit is niet goed voor mij. Ik snap dat dit je misschien teleursteld maar ik moet nu aan mij en mijn kindje denken. zoiets?
@MVE er zijn ook hele mooie kunststofkozijnen maar ik zie het altijd Fijn dat de fysio positief is en kun je weer lekker beginnen met bewegen! Hardloopwedstrijd zit er niet in of wel? @Femke waardoor ik slecht slaap weet ik niet doe ik al maanden Maar heb er voor de rest weinig last van alleen dat de nachten soms zo verschrikkelijk lang duren en dan ga ik er even uit. Suc6 vanavond zal best even moeilijk zijn. @Elena Fijn dat alles goed was! Wel goed dat er even naar gekeken is. Mijn zusje is hier ondertussen aan het strijken (babyspullen) en zo rijden we even naar de action,groenteboer en supermarkt. tot straks
@MvE: Ja, zoiets zal het worden. Het moot is onze familie is eerlijk duurt het langst, dus da's ook het best. @Zustertje: Vervelend dat slechte slapen. Ik heb dat met periodes ook. Ga er dan ook uit, anders lig ik mannetje ook alleen maar te irriteren.
Moedertjuh: Mmm appelstroop lekker! Ja toch het leven is niet perfect MVE: Ik laat het vandaag aan de kapper over, volgende maand gaan we met nep haar doen en dan twisted! Elena: herkenbaar met het snoepen! Dan is het zo moeilijk om de draad weer op te pakken! Zustertje: wat lief dat je zusje komt helpen Femke: haha de waarheid achterhaalt zich wel ...het is eigenlijk heel triest hoor, ze heeft ook helemaal geen vriendinnen meer omdat ze zo doet. Vriendinnen hebben haar geprobeerd te helpen maar dan word ze boos, dus die hebben allemaal afstand genomen. Snap dat je het moeilijk vind om tegen je moeder te zeggen, je wilt haar ook niet teleurstellen zou gewoon aangeven dat jij het fijn zou vinden dat ze jou ook eens helpt Hier even in de tuin bezig geweest, m'n meissie slaapt en ben bang dat ik haar straks niet wakker krijg om haar broer te halen. Denk dat ik even de buurvrouw vraag om 10 minuten op te passen
Zustertje.. Ja, he ziet het i.d. wel! Lovely.. Gelukt bij de kapper? Femke.. succes met praten.. Lekker geslapen vanmiddag? ****** Hier vanmiddag ruim 20 minuten stevig gelopen met Esmee ( op haar fiets) beland in de speeltuin en Esmee heeft zich daar nog een hele tijd vermaakt. Toen naar huis voor thee en een koekje ( 3 haha ) Me vanmiddag ook maar even gezet tot het huishouden.. 2 wasjes gevouwen, vaatwasser uitgepakt, gezogen en het toilet schoon gemaakt. Straks nog even een wasje strijken en dan ben ik weer bij. Oja, ook nog een ananas geslacht, lekker!
Dakkapel staat helemaal in de grondverf (ziet er nu al mooi uit haha) en morgen is hij helemaal klaar aan de bovenkant. Wel erg fijn dat het zo opschiet. @Mamavesmee lekker even wat beweging en zeker de traktatie na thuiskomst Jij lekker actief geweest ik heb niet veel gedaan heb er gewoon geen zin in. Arnold gaat vanavond lekker overal stofzuigen en dan doe ik even de afwas en we moeten ons bed nog opmaken (vanmorgen afgehaald en gewassen) @Femke mijn buik zit niet in de weg gelukkig maar weet het echt niet waardoor ik slecht slaap maar ik leg me er gewoon bij neer. Jij slaapt 's middags wel meestal toch? Ik heb het gisterenmiddag even gedaan maar dan slaap ik 's nachts nog slechter heeft dus geen zin. Wij gaan vanavond eten griekse aviko schotel (bereid in de oven) sla met komkommer en avocado kip cordonbleu
MVE: nee, kapper wou het verplaatsen naar vanavond hij moest overwerken, maar dat word te laat. Morgen een nieuwe poging! Jummie ananas! Zijn ze al verkrijgbaar? Zustertje: Geslaagd bij de action?