10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    @Lovely Ja ben geslaagd ik ging om hoeslakens die waterdicht zijn :p
    Voordat de vliezen breken (mag nog wel even duren hoor haha)
     
  2. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, ben nog niet bijgelezen...maar helaas geen leuk nieuws . Vanmorgen wakker geworden met buikpijn en ongesteld ! gek hoor, heb niets aan voelen komen deze maand:(.
    Toch wel jammer. Straks lees ik lekker bij....eerst eten heb hongerrrrrrrrrrrr
     
  3. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Sorry meiden, gaat hier niet zo lekker. Ik reageer alleen ff op annemie...

    @ Annemie: Gefeliciteerd meid!!! Geniet van jullie zoon!
     
  4. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Eigenlijk is dat van je zus wel triest ja, ze isoleert zichzelf.

    @MvE: Niet geslapen vanmiddag, lag een beetje te piekeren. Ging het lopen goed?

    @Zustertje: Ik slaap ’s middags idd, maar max 45 min-1 uur anders slaap ik ’s nachts niet. Lekker menuutje heb jij.

    @beschuitje: Balen meid!

    @Melanie: Knuff meid.
     
  5. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Zustertje.. Fijn dat het zo opschiet! Lekker avondeten heb je. Hoe gaat het trouwens met de kilo's?

    Lovely.. Al weer wezen hardlopen? Ik heb al een aantal weken ananas in huis.. Ze zijn lekker!

    Femke.. Het wandelen ging goed, zelfs af en toe even " hollen" ging prima! Morgen weer wandelen. Jammer dat je niet even hebt kunnen liggen.

    Melanie.. Dikke knuf. Toch niets ernstigs?

    ****

    Hier alles klaar in het huishouden, straks nog even douchen en de pyjama aan.

    Menu:

    O: yoghurt met muesli en thee.
    T: koffie en aardbeien.
    L: 2 boterhammen met 4 knakworstjes. 1 beschuitje met geboorte muisjes en thee.
    T: thee en 3 bokkepootjes.
    A: lasagne en salade, twix ice cream na.:D
     
  6. patriesja

    patriesja Fanatiek lid

    26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

    @annemie, nogmaals gefeliciteerd!

    @moedertjuh, welkom en succes met afvallen!

    @femke, jeetje wat vervelend dat je moeder dat doet, lastig om te vertellen, maar jij hebt het idd al zwaar genoeg.
    knuff voor jou meis!

    @mve, fijn goed nieuws van de fysio, binnenkort weer lekker hardlopen.

    @lovely, hmm dat is wel vervelend zo een zus, misschien ook lachwekkend idd :p

    @elena, fijn dat alles goed is met de kleine.

    @wendy, mooi hoor weer wat eraf!

    @zustertje, fijn dat alles opschiet! lekker is dat!
    En laat de kleine mooi nog maar even zitten idd, ik ben van Celeno bevallen rond die tijd dat jij nu zit.

    @melanie, knuff voor jou!

    @beschuitje, balen zeg van je ongi, vooral als je het niet verwacht :(
    Op naar de volgende ronde dan maar he!

    Hier weer lekker weekend :D gelukkig maar, heb het wel weer gehad na 3 dagen werken.
    Ga nu maar is even eten, duurde een beetje lang met de ovenschotel ;)
     
  7. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    @Beschuitje dat meen je niet!!! Ik had zo een goede hoop voor jullie!!
    Hopelijk mogen jullie ook snel een kindje verwachten.
    Gqa je nog fietsen vanavond?

    @Mve kilo's zitten er nu 15 aan en het blijft nu aardig stabiel heb erg veel trek de hele zwangerschap vervelend maar ja ga geen honger lijden. Maar heb wel veel zin om het weer helemaal op te pakken (en veel zin in rundertartaartje,filet,ossenworst enz) en dat is allemaal mager ;)
    Jij hebt ook een lekker menu gehad vandaag!

    @Patriesja Lekker geniet van je weekend!! Ik heb mijn weekend weer achter de rug ik moet morgen zaterdag en zondag morgen werken (al is het voor mij dan nog steeds weekend hoor)
    Ik hoop dat de kleine nog minimaal 3 weken blijft zitten hoor.

    @Melanie dikke knuffel!

    @Femke jammer dat je niet geslapen hebt hopelijk kun je vannacht lekker slapen. heb je je moeder al gebeld?

    Hier is alles lekker opgeruimd en schoon. Bed is weer opgemaakt heerlijk schoon beddengoed.
    Nu lekker op de bank met laptop en boek en lekker relaxen.
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :) ( onderstaand stukje even vanaf de babysite gekopieerd )
    Vandaag weer bij de verloskundige geweest, en ben weer goed gekeurd. Bloeddruk was wel wat hoog, maar nog niet schrikbarend. Baarmoeder begint naar voren te groeien, en nog niet erg hard omhoog. Helaas wel 4 kg erbij in 4 weken. Zit nu op 8 kg totaal. Nou ja valt nog best mee toch. Ook wilde ze hb prikken,dus zo'n pijnlijke prik in mijn vinger, ja hoor geen goede druppel, en geen nieuwe naalden meer ( ik blij haha ) dus nu verschuift ze het naar de 37ste week. Mag over 3 weken weer op controle.

    Uit het werk ben ik nog even langs iemand gereden die 3 dekentjes voor de wieg/kinderwagen te koop had. Waren helemaal leuk dus heb nu 3 dekentjes voor in de kinderwagen ( voor 7.50 en zijn helemaal nieuw ! )
    Vandaag trouwens veel buikpijn :( kleine ook niet veel gevoelt ( al wordt ze nu gelukkig weer wat actiever )

    Butterfly, jeetje lastig hoor. Gelukkig zag je client na dat belletje zelf ook wel gedeeltelijk in dat dit geen toekomst heeft

    Moedertjuh. welkom en succes met afvallen
     
  9. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Fijn dat het lopen goed ging!

    @Patriesja: Geniet van het weekend!

    @Zustertje: Nee, zie er een beetje tegenop...

    @Kaatje: Fijn dat alles goed was bij de vk.
     
  10. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier vanavond
    Ik ga off. Truste
     
  11. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

    @Beschuitje: he bah meid, had echt goede hoop voor jullie! :(
    @Kaatje: fijn dat alles goed was bij de vk!
     
  12. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, nog steeds niet bijgelezen. Het kwam er gister niet meer van. Had eerlijk gezegd ook heftige buikkrampen. Stomme ongesteldheid ook ! Nou ja gelukkig vandaag dag 2 dan gaat het wel weer iets beter. Nog steeds erg goed bezig met afvallen. Vandaag een heel gaaf colbertje aan dat ik niet meer paste. Ben zo gemotiveerd joh snap er zelf ook niet veel van. ;)
    Vanmiddag krijg ik mijn vriendin op de thee en ook nog even op de kindertjes van mijn zus passen. Dus weer druk. Ik beloof plechtig dat ik echt snel weer kom reageren op de rest. Is er al een foto van Annemie haar kleine? En naam?
     
  13. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

    @Beschuitje: Van genieten die motivatie high! En super toch dat het goed gaat met afvallen!

    @Hier: Mijn moeder pakte niet op gister, heb haar dus niet meer gesproken, komt vandaag wel. Heb vannacht wel een stuk beter geslapen.:) Voel me iig weer een beetje uitgerust.
    Vandaag op het werk een rustige dag, 1 meeting en verder m'n gewone werk.

    Fijne dag allemaal!
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    NOg een half dagje werken en dan weekend :)

    Beschuitje, zie dat je ongi inmiddels door gebroken is :(

    Femke, fijn dat je vannacht beter hebt geslapen
     
  15. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Goedemorgen!
    MVE: Nee nog niet wezen hardlopen, ga maandag weer dan heb ik het een dikke week rust gegeven. Hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij weer?
    Femke: Werkse vandaag! Gelukkig heb je goed kunnen slapen :)
    Beschuitje: heerlijk dat je gemotiveerd bent, dan gaat het afvallen ook veel beter hé :)

    Hier de kids weggebracht.Ik ga zo even stofzuigen en een wasje ophangen en daarna is het ook alweer bijna tijd om de kids weer op te halen.
    Verder denk ik weer de hele dag buiten doorbrengen, en wachten op een telefoontje van de kapper.
    Vanavond bij een vriendin prosecco avond ;) zou wel weer gezellig worden.

    Plan voor vandaag geen menu!
     
  16. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Kaatje.. Fijn dat alles goed was bij de vk. Jij en je beeb een lekkere groeispurt gemaakt. Kg vallen i.d. nog reuze mee. schiet nu mooi op zeg!

    Lovely.. Maandag moet ik een stukje op de loopband lopen. Veel plezier vanavond!

    Femke.. Fijn dat je nacht beter is gegaan!

    Beschuitje.. Balen van je ongi zeg. :( Wel een mooie afleiding vanmiddag!

    *****

    Vandaag een slechte dag. Verjaardag van schoonmams, taart, hapjes, friet.

    De weegschaal was vanmorgen lief 71.2 dus mag lekker snoepen haha..
     
  17. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    goeiemorgen meiden!

    ga toch weer proberen een menu aan te houden, anders loop ik tussendoor steeds te eten.

    mijn menu vandaag:
    O: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x hagelslag 2 kopjes thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water sinaasappel.
    L: 2 boterhammen 1x filet american 1x leverkaas glas melk.
    T: opkikker kip, glas water banaan/appel.
    A: ?
    T: ?
     
  18. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

    Ben al sruk bezig geweest vanochtend zeg. Nu even pauze en lekker thee drinken met Dane.

    Gisteren was het avondeten veranderd in patat met een frikadel. Maar gelukkig alsnog 1 ons eraf.

    Ik ben tot vanavond laat alleen met Dane want vriendlief heeft een voetbaltoernooi vanuit zijn werk tegen andere bedrijven.
     
  19. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Goedemiddag meiden!!

    Hier al weer een drukke ochtend gehad (gewerkt) net op de markt lekkerbekjes (voor vanavond) gehaald en een mooie sjaal voor mezelf (wit met allemaal gekleurde bloemen erop)

    De schilder is van vanmorgen 08.00 al weer bezig het wordt zo mooi ben er helemaal verliefd op haha
    Als de dakkapel vandaag klaarkomt zal ik vanavond een voor en na foto plaatsen

    @Femke fijn dat je goed geslapen hebt! IK OOK :$:) Was echt wel fijn al ben ik wel geregeld even wakker geweest om te draaien maar dat is niet erg. Werkse vandaag!

    @Kaatje jij ook werkse en bijna weekend ga je nog leuke dingen doen?

    @Beschuitje Drukke dag vandaag geniet van de leuke dingen en wat super dat je je jasje weer past! Dat geeft de burger moed!

    @Mve Gefeliciteerd met je schoonmoeder! Ga je er een hele dag heen of vanavond pas?
    Ben je weer opgeknapt of voel je je nog steeds niet helemaal fit?

    @Lovely jij ook leuke dingen in het vooruitzicht geniet ervan!

    @Wendy fijn dat de weegschaal lief was na friet en frikandel!
    Werk jij elke dag of niet?

    @Elsie ziet er netjes uit je menu! wil je veel kilo's afvallen?

    @Uk hoe is het met jou en je kleine man? Hoe reageren jullie katten op de kleine?
    Ben ik zo benieuwd naar hoe onze katten daar op gaan reageren!

    Wat een weertje weer vandaag echt super lekker volgende week wordt het ook allemaal zonnig en droog!!!
    Nog 6 dagdienstjes en dan heb ik verlof :p:D
     
  20. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

    Een zwaai voor iedereen.
    Heb lekker weekeinde :D, gisteren een drukke dienst gehad en nu gewoon lekker weer een paar dagen vrij. Heerlijk vooruitzicht.
    Ben wat in huis bezig geweest, beddengoed is gewassen en hangt lekker buiten. Ben met Esmee lekker te fietsen geweest en langs mijn mams geweest. Kreeg EINDELIJK een compliment dat ik zooo was afgevallen en hoe ik dat had gedaan :).

    Weegschaal is weer stabiel, hang rond 82.5 :(, vorige week was ik 81.5, dus dat is wel jammer :). Maar goed, deze week ook niet gesport. Sporte vorige week dagelijks ;). Deze week was te druk, misschien dat ik vanavond even ga sporten.
    En door weinig mee kletsen hier ga je ook makkelijker meer eten. Ook niet echt gewerkt aan het dieet hoor van valtaf.nl. Omdat we even wat op ons geld moeten letten koop ik niet alle aparte producten die ik eten mag. Komt wel weer :).

    Vanmiddag ga ik buurten bij uk :D.
    Zou al een heeeeele poos. Nu mannetje thuis is heb ik wat meer vrijheid. alhoewel, Esmee gaat spelen bij haar nichtje en Maureen gaat met mij mee. Uk, here i come ;):).

    Even gauw de boel opruimen, spullen verzamelen en in de auto.

    Fijne dag meiden.
     

Deel Deze Pagina