Meiden vanaf morgen kom ik ook weer bij jullie kletsen en ga ook proberen elke dag mijn menu te plaatsen! Ga nu eerst lekker slapen moet morgen vroeg weer werken... Slaap lekker allemaal en tot morgen middag
wat eten jullie eigenlijk als avond eten als je geen koolhydraten eet? wat je mag dan gen aardappels en pasta's enzo toch?
@Kaatje, lijkt me heel moeilijk als je ouders het contact verbreken met hun kinderen. Moet voor jou ook een beroerde tijd zijn geweest zeg. @Mamavesmee, meid, het is alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Alleen is het nu een van mijn zusjes die herrie zit te schoppen. Er is altijd wel iets. Weet je, vrienden kun je zelf kiezen, je familie niet. Die moet je maar zien te accepteren en dat is heel moeilijk als het niet klikt. Hier ook zo, Miranda regelt altijd alles wel. Moet er iets gebeuren kijken ze allemaal naar mij. Kan alles voorschieten, maar over geld wordt dan niet meer gesproken. Regel van alles, krijg altijd gezeur. Nu oud en nieuw, gelukkig vond de rest het wel gezellig en sneed mijn zusje zich in haar eigen vinger. Mijn ouders vinden het terecht dat ik mijn mening erover heb gezegd, kiezen geen partij. Zusje is mama's kindje namelijk, dus als zij haar kant van het verhaal verteld en de mijne niet kennen ben ik de boeman. Ach..... heb me er altijd druk om gemaakt, kwam vaak shaggo thuis als ik daar even langs ging. Ik wil dat niet meer. Zusje komt nu niet meer bij ons zegt ze en het laat me momenteel ook gewoon koud. Contact met andere twee zusjes gaat gelukig veel beter de laatste tijd en daar hecht ik dan veel waarde aan. Probeer het ook te laten te rusten meid. Wacht gewoon af tot je ouders contact met jou zoeken. En als ze dat doen en vragen gaan stellen kun je er een gesprek over beginnen. Doe ik ook vaak hoor. Helaas helpt het hier altijd maar eventjes. Bleghhhh!!!!!! Snap dat je weinig zin in je familie hebt aankomend weekeinde. Hier ook!! @Moppie, whahaha begrijp je me nu?? Soms moet je het zelf ervaren he. Ik zat abslouut niet stil en heb dat ook niet gedaan. Kon ook geen rust nemen en als je je goed voelt, waarom niet?? Luister naar je lichaam, als je lichaam niet meer wil, dan geeft ie dat wel aan. Meiden....... Weegschaal gaf net 88 kilo aan :x. Woog op zijn laagst 82.7, dus baal heeeeeeel erg. Ben momenteel wel weer aan een hoge dosering prednison nog een paar dagen dus is ook veel vocht, maar toch!!!! Snap het eigenlijk niet, je eet er in een week toch niet zomaar haast 6 kilo aan . Of de weeschaal is gewoon in de war. Morgen ga ik er echt even tegenaan weer!!! Baal er zo van, dat ik gewoon even niet zo lekker in mijn vel zit. Voel me zoooo dik .
@butterfly: meid ik denk dat het ook grotendeels door de prednison komt hoor! Maar weet precies hoe jij je nu voelt, ik heb het zelfs al met die 1,5 kilo voel me gewoon een enorme olifant! Morgen gaan we weer met zijn allen streng zijn en dan zul je zien dat de kilo's er ook zo weer af zijn.
Nou hier 114,8 schoon aan de haak ( ik woog 110) Ben zooooooooooooooooooo bang dat ik nooit meer dun wordt...mijn eerste doel is om terug naar de 100 te gaan. Jullie moeten me helpen hoor want ik zit hier bijna te huilen van de weegschaal. Ik schaam me echt voor mijn gewicht. Vroeger was ik mooi slank...ga nu snel werken.
Goedemorgen meiden, Volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, baal er ook enorm van dat ik ben aangekomen. Hoewel er vanmorgen gelukkig weer 2 ons af was, zelfs na het etentje. Maar merk dat als ik goed water drink, het weer meevalt. Ga vanavond bij een vriendin lasagne eten, ook niet echt gezond dus, maar stond al zolang gepland dat ik het ook niet af wilde zeggen...
hallo dames... k kom hier denk ook af en toe eens mee kletsen als dat mag.. op 11 nov is mijn dochtertje geboren. in het begin van de zws woog ik 68 (van te voren gemiddeld 65) op het laatst woog ik 86 kg na een week 74 kg en nu nog steeds. ik wil dus graag 9 kg kwijt zien te raken. (weet iemand of BV hier effect op heeft??) iedereen veel succes met afvallen!
Goedemorgen dames, Succes vandaag met weer beginnen met lijnen! Het is onvoorstelbaar hoe hard de weegschaal omhoog kan gaan als je een paar dagen niet op let. Voelt oneerlijk ook! Gisteren toen mannetje thuis kwam lang gepraat over sma. Ze wou het hele contact verbreken want wij zouden haar niet accepteren Nou laat ik me precies zo voelen. Al met al zit er bij haar een hele hoop oudzeer en ouderwetse opvattingen (Vrouw doet huishouden, man niets) en ze kan niet snappen dat wij het anders doen. Mannetje heeft een goed gesprek gehad met haar en ik hoop dat er nu dingen gaan veranderen. We zullen zien, ik zal ook nog een keer moeten praten met haar, want eigenlijk is de zooi ontstaan doordat ik niet met sma overweg kan. Sma en ik communiceren niet lekker met elkaar, zitten altijd op een andere golflengte. Vandaag op het menu: O: Yoghurt met muesli en diksap T: Pruim, bb met kaas L: 3 bb met smeerkaas, kaas T: Appel, taai taai A: Spinazie stamppot met verse worst T: ? In totaal komt dit samen op 1215, even kijken wat ik vanavond neem. Fijne dag allemaal
Daanquinty.. Volgens mij zijn er hier geen meiden die koolhydraad arm eten. Maar ipv aardappels oid neem je dan extra groente en mager vlees/vis. Zustertje.. Moet je ook weer op de gezonde tour? Lovely.. Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Butterfly.. Het is zo lekker makkelijk om altijd een ander " de schuld toe te schuiven" I.d. je vrienden kies je! Ben er dan ook erg blij mee. Beschuitje.. Wel heel eerlijk van je dat je verteld wat de weegschaal zei. Er tegen aan meid! Wendy 2..welkom. Als je bv geeft mag/moet je meer eten ivm afvalstoffen die in de melk komen en je lijf vraagt natuurlijk meer van je. Ik zou tussen de 1400-1500 eten. Kim.. Ook al de balen! Lasagne kan best. Klein stukje en zelf een lekkere salade meenemen. Femke.. Mooi menu! En wat betreft schoonmoeder. Wel heel definitief om te zeggen dat ze geen contact wil terwijl zei haar mond voorbij heeft gelult betreft jullie zwangerschap. De omgekeerde wereld toch? ********** Hier een lange nacht gehad in de zin van slecht kunnen slapen.. Zit met te veel dingen in mijn kop. De weegschaal was na het gevreet van gisteravond niet zo lief. Weer + 500 gram. De weegschaal gaf 73.0 precies aan! Ik wil er dus eigenlijk wel 1,5 kg af! Menu: O: 2 beschuitjes met 1x gekleurde muisjes en 1x jam en koffie T: water, water, water en fruit en een plakje koek. L: 3 boterhammen met magervlees waren 1x en 1x zoet. T: water, water en fruit. A: ? aardappels/groente/vlees ( eet op het werk) **** de was draait al weer, straks boodschappen en in huis bezig!
Nou goedenmorgen dames daar was ik ook weer Meiden wat vervelend om te lezen allemaal hoe jullie je voelen door die leuke weegschaal die veel te veel aangeeft! Helaas kan ik mij bij jullie voegen want waar ik bang voor was stond vanmorgen helaas op de weegschaal iets wat ik alleen woog in de zwangerschappen of zelfs meer!! Hier was het 110.nog wat 3 verschillende plekken gestaan en die gaven steeds wat anders weer! Denk dat ik zondag als weegdag neem omdat het door de weeks haast niet kan omdat Lukas ook naar school moet en ik de kids niet wil wakker maken voordat ik er zelf aan toe ben! Oh ik baal er zo van niet normaal maar ja je doet het allemaal zelf! O: 200 gr magere yoghurt 2 EL musli 1 Appel 1 flesje water en 2 mokken thee T: 2 Rijstwafels en 1 fles water De rest voeg ik later toe
Mooi begin Rianne!! **** Hier Esmee naar de psz, de weekboodschappen zijn weer binnen en weggepakt, de was hangt te drogen/zit in de droger. Nu een lekkere wandeling met de honden.. Straks als ik Esmee heb opgehaald even bij mijn zusje een bakkie doen. Heb haar gisteren een mail gestuurd. Wou niet bellen want kan op zo'n moment niet goed uit mijn woorden komen. Maar het is goed zo. Mijn moeder kwam bij mijn zusje om de speen etc te brengen. We zullen zien hoe en wat. Ik ga er niet voor weg lopen in iedergeval maar zoek het ook niet meer op. De stap is aan hen!
Knap dat je zo in je schoenen kan staan MvE! Maar ja heb niet alles gevolgd wat je had neer gezet maar petje af! Geniet lekker van je dagje!
Hallo dames, Hier vandaag weer streng. Ben alleen helemaal opgefokt want ben opgelicht door Kinderfun. Ik was op straat benaderd dat er een speciale actie was dat ik een kinderpakket voor alleen het inschrijfgeld van 5 euro kon krijgen maar dan wel direct moest opzeggen anders heb je een abonnement van 26,85 per 3 maanden. Nou, ze hebben dus al gelijk 26,85 van mijn rekening afgehaald en ik heb nog geen boekje ontvangen. Ik heb ze vorige week gebeld en kreeg een bandje dat ze die week dicht waren. Vandaag al 15 keer gebeld en krijg alleen maar ingesprekstoon.....wat ben je voor monster om over de rug van babytjes geld te verdienen. Ben in staat om iedere dag op die plek te staat om die jongen op te wachten en dan is hij de mijne!!!! Ik ruk zijn ruggegraat eruit!!!!!!!!!!!!!!! Sorry, beetje agressief......
je kan dat geld nog terugvorderen volgens mij!! zou gelijk er achteraan gaan. ook hier weer streng begonnen.. kwam gisteravond mijn boekje van margriet-streep-je-slank tegen... zit dus weer op 1300 kcal schema... straks ff wandelen naar de winkel en hard in huis aan de gang.. vanaaf mijn buikspieren maar weer trainen.. dan kom ik ook wel weer aan de beweegminuten.. morgen weer naar school, dus dan fietsen we genoeg..
Ja, klopt. Ik had mijn bank net al gebeld maar had niet alle gegevens bij me maar ik kan het via online banking vanavond ook zelf doen. Ik stuur er ook nog een aangetekende brief achteraan.... O ja, mijn menu. O: 1 beschuitje met vruchtenhagel T: 1 stuk liga L: kom salade T: appel en misschien andere liga D: weet ik nog niet want we gaan boodschappen halen
Jannie welkom hier of had ik dat al eens gedaan??? Grappig onze 2 kinderen schelen niet zoveel van elkaar met die van jou! Nou hoop dat je het snel terug kan vorderen Wendy! Wel zo lekker dat je het ook zelf kan doen! Wij eten denk ik sperzibonen met aard en een gehaktbal!
Goeiemorgen meiden @nieuwe meiden, welkom en succes met afvallen! @butterfly, ik denk dat je ook veel zwaarder bent als je vocht vast houd en idd de feestdagen erbij.. Komt vast goed meis! Je kunt het! @beschuitje, denk maar zo.. iedereen komt tijdens de feestdagen aan, we eten allemaal veel te veel en het is zo moeilijk om dan streng te gaan doen. Een nieuw jaar, dus een nieuw begin! Kom op meis, je kunt het!! @femke, hopelijk dat het nu wat beter gaat met je sma en idd ook zelf een keer met haar gaan praten, lijkt me idd ook niet makkelijk, maar wel beter. @mve, sterkte meis!! knuff voor jou! en met die 1,5 kilo komt het wel goed! @rianne, ook voor jou balen, je weegschaal... een nieuw jaar een nieuw begin! Komt goed! Een goed begin alvast! @wendy, oh erg is dat he, er zijn tegenwoordig zoveel van die zogenaamde acties, het lijkt allemaal erg leuk en achteraf word je gewoon opgelicht! @jannie, klinkt allemaal goed! Hier gaat alles goed, morgen weer op controle in het zh. Vandaag maar is de rest van de kerst spullen weghalen en straks even boodschappen doen.
Goedemiddag! @mve: wel stoer hoor dat je het ook niet uit de weg loopt! @Wendy: wat een rotstreek van kinderfun! Kan me voorstellen dat je boos bent! @mamarianne: Ook weer met volle moed er tegen aan? Hier uitgeslapen, had mega migraine dus mocht blijven liggen. Straks even wat in huis doen en dan richting stad, nieuw paspoort halen en wat rondneuzen in de winkels Mijn menu: O: brinta T: 2 glazen water, mandarijn L: 250 gram magere yoghurt, banaan, kop koffie T: 2 glazen water, sultana A: 125 gram mie, 225 gram groente, 3 stokjes saté T: 2 glazen water, kop thee