10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weekend:)

    @Lovely: Mmh prosecco avond... Nog maar 4 maanden voor ik weer een glaasje kan drinken...

    @MvE: Veel plezier bij de verjaardag.

    @Elsie: Prima menuutje.

    @Zustertje: Heerlijk is dat hé, lekker slapen:)

    @Butterfly: Jammer van de schaal, maar je weet iig waar het van komt;). Veel plezier bij uk vanmiddag.

    @Hier: Lekker gewerkt, zo even het bed in. Kan maar kort want moet om 16.00 bij een collega zijn voor een babyborrel.
     
  2. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

    @beschuitje: toch fijn dat je weer in het colbertje past!
    Veel plezier vanmiddag ;)

    @Femke: gelukkig wat beter geslapen. Hoop dat je het met je moeder uit kunt praten.

    @Kaatje: werk ze! of misschien ben je al vrij en ben je al aan het genieten van je weekend!

    @Lovely: leuke plannen voor vanavond :D veel plezier!

    @MvE: een keertje zondigen mag toch wel? Fijne avond op verjaardag straks!

    @Zustertje: alles prima hier. De katten zijn al aan hem gewend geloof ik, maar eentje is iets jaloers lijkt het wel, die wil ook niet bij hem in de buurt komen, maar zodra ik me omdraai zit ie in de box... de ander komt vaak even snuffelen wanneer ik Mini de fles geef :)

    @Butterfly: al weer lekker druk geweest!
    Je bent vast al onderweg. Ben zo benieuwd naar Maureen!!

    @Hier: Butterfly kom zo, jippie!! Dat wordt beschuit met muisjes dus ;)

    Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

    Tot later!
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een klote begin van het weekend. Kreeg vanochtend te horen dat mijn contract niet verlengd wordt per 15 mei.
    Voornaamste reden was volgens hun dat ik niet flexibel genoeg ben qua extra/over werken. Denk zelf dat ik plaats moet maken voor een collega die intern is over geplaatst naar "mijn" afdeling ivm gezondheidsklachten
    Daarna naar de ggz geweest voor een laatste test. Helemaal geslaagd dus therapie nu officieel afgesloten.

    Zustertje, heb zondag high tea meeting met de september 2008 mama's
    Lekker bijna verlof !
     
  4. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemiddag!

    Ga even teruglezen hoor ;)
     
  5. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    @Uk wij hebben 2 poesen de ene moet niks van kinderen weten de andere is heel nieuwsgierig maar vind het allemaal maar eng haha
    Ben echt heel benieuwd hoe dat gaat.
    De box staat hier al in de kamer en ze weten al heel goed dat ze er niet in mogen en doen dat gelukkig ook niet meer (plantenspuit doet hier wonderen ;))
    Fijne middag samen met Butterfly!

    @Butterfly Geniet van je middag met UK en jammer van de weegschaal maar dat komt wel weer goed hoor!

    @Kaatje Wat een ROTnieuws!!!! Zou 15 mei je verlof beginnen of loopt dan gewoon je contract af?
    Lekker high tea-en geniet ervan!

    Ik heb net de badkamer schoongemaakt en ga nu lekker met de ouders van nu in de tuin zitten het is gewoon bijna 20 graden hier in de tuin.
    fijne middag meiden en tot straks!
     
  6. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    @Femke Ben jou helemaal vergeten :) Was zeker lekker om zo goed te slapen al ben ik dan overdag meer moe dan als ik slecht slaap heel vaag.
    Leuk een babyborrel geniet ervan!
    En een heel fijn weekend is je man vrij?
     
  7. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: Hier is het niet zo'n mooi weer, koud vooral...

    @Kaatje: Wat een rotnieuws! Zeker omdat het je daar best beviel toch?

    @Zustertje: Geeft niets! Mannetje is het hele weekend vrij! Dat gebeurd niet zo vaak, dus da's heerlijk. Bij jullie is het ook al zo'n lekker weer, ik zit niet aan de goede kant van land geloof ik...
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja beviel me idd prima daar. Nee 15 mei loopt mijn contract af. 8 juni zou ik met verlof gaan.
     
  9. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Oeps was in slaap gevallen met de baby :)
     
  10. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    zwaai.. drukke dag gehad.
     
  11. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @zustertje ik wil zeker 10 tot 12 kilo afvallen, maar moet eerst weer wat beter in mijn vel zitten voor ik mij er echt op stort, tot die tijd probeer ik gewoon maar zo gezond mogelijk te eten zodat ik iniedergeval niet meer aankom.

    @elena lekker toch af en toe even een dutje!

    @hier lekker een rustig middagje, kleine was bij mijn schoonmoeder en hij komt zo terug:)
     
  12. Moedertjuh

    Moedertjuh Actief lid

    31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Elena, gelukkig dat er niks ernstigs was met je baby. Hier ook 1 die nu op snoepstand staat, pfff moeilijk om eruit te komen merk ik.

    @MamavanEsmee, fysio? Gelukkig dat hij positief was.

    @Femke, die light producten schijnen toch niet echt gezond te zijn. En nog gelukt om met je moeder te praten?

    @Lovely, ben gek op appelstroop en is nog gezond ook (bevat ijzer waar ik een tekort aan heb). En wat heeft de kapper geknutseld?

    @Zustertje, ow wat leuk babykleertjes strijken en lief van je zusje dat ze je helpt. Action mijn favo winkel, maar eens gauw een bezoekje aan brengen.

    @Beschuitje, balen dat je ongesteld bent geworden. Wat een teleurstelling als je zwanger wil worden, hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie. Knuff

    @Melanie, wat is er meid? Dikke knuffel kun je wel gebruiken denk ik.

    @Patriesja, dank je en geniet van je weekend en je zwangerschap.

    @Kaatje, fijn dat je goed gekeurd bent. Geniet van je zwangerschap.

    @Butterfly, en hoe was het bij Uk? Het was idd lekker fietsweer vandaag.

    @Kaatje, dat is eens rotnieuws. Net voor je verlof geen contractverlenging. Veel plezier bij de high-tea.

    @Uk, ja hier genoten van het zonnetje vanmiddag. Ben met mijn kids ff gaan wandelen, daarna langs de park en speeltuin en tot slot boodschapjes gedaan. Smaakte de beschuit met muisjes?

    @Elsie, hopelijk voel je je gauw weer lekker in je vel zodat het afvallen ook lekker gaat.
     
  13. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

    @Kaatje: dat is flink balen. Straks dus weer op zoek naar werk :( Heb je wel recht op ww straks?

    @Zustertje: fijn dat jullie poezen al weten dat ze niet in de box mogen. onze jongste kat is nogal nieuwsgierig en ondeugend, dus kan wel 100x nee zeggen maar dat helpt niet.

    @Femke: hier is het heerlijk, al de hele dag lekker in t zonnetje ;)

    @Elsie: ook lekker, even een middagje voor jezelf!

    @Moedertjuh: beschuit met muisjes was lekker ;)

    @Hier: Heb een super gezellige middag gehad met Butterfly en Maureen. Wat een prachtig schattig meisje! Mini was alleen wat bang voor haar geloof ik (of had honger, 1 van de twee) :D


    Net even snel een pan pasta gemaakt. straks nog even naar de bouwmarkt =)
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Uk, ja daar heb ik gelukkig wel recht op. Me net ingeschreven op werk.nl. maandag afspraak maken bij werkbedrijf in Alphen en nu online ww aanvragen
     
  15. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Balen! Ga je voor je verlof nog iets anders zoeken?

    @Moedertjuh: Light producten zijn niet heel ongezond, alles met mate, dus die producten ook. Staan behoorlijke horror verhalen op internet, maar werk zelf in de voedingsmiddelenindustrie, het valt best mee. Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, bedoelde meer dat ik iets lichts eet, cracker met jam ofzo.

    @Uk: Hier is nu ook het zonnetje doorgebroken, heerlijk!

    @Hier: Babyborrel was gezellig, leuk om je collega's eens in een andere context te zien. Nu het eten op en dan even naar mijn moeder, heb haar nog niet gesproken.
     
  16. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Beschuitje: Balen van je ongi. Maar deze maand kun je er weer goed tegenaan hé. Doe je best! (en je man ook natuurlijk wahahah)

    Zustertje: Ik werk 3 dagen per week. Maandag, dindsdag en donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Jeetje alweer bijna verlof....wel lekker hoor want het mooie weer komt er aan!

    Butterlfy: Nu pas een compliment? Ach ja, beter laat dan nooit. Leuk dat jij en Uk zo dicht bij elkaar wonen.

    Uk: Heb je Maureen een dikke knuffel gegeven namens ons hihi.

    Lovely: Prosecco avond met de meiden? Leuk zeg!!! Ik wil ook!!!! Is je meisje al naar de kapper geweest?

    Femke: Leuk een babyborrel! Mijn zus heeft mij toen een surprise babyshower gegeven die de hele dag duurde. Was echt zo gaaf. Veel succes trouwens straks. Het blijft moeilijk zulke dingen...

    Kaatje: Balen zeg dat je contract niet wordt verlengd. Ik lees verderop dat je al gelijk actie hebt ondernomen. Goed!

    Elena: Ik heb vanmiddag ook een vrij lange tuk gedaan met Dane hoor. Heerlijk....

    MvE: Zwaait terug.

    Elsie: Leuk ventje heb je! Zag ik bij "show je kids"

    Moedertjuh: Kun je het al een beetje bijhouden hier hihi.

    Wow pagina 500 alweer!!!

    Hier: Gisteren werden we weer eens door mijn schoonzus gebeld dat mijn schoonmoeder weer geen geld had om te eten en mijn zwager (die bij haar woont) weer eens spoorloos is zijn deel niet aan haar heeft gegeven....dus wie moest er weer 50 euro gaan brengen? Pppfffff......Ik wordt daar zo moe van hé!! Maar ik begrijp dat het lastig is voor mijn vriend want het blijft zijn moeder.

    Ik ga even snel kijken wat Dane uitspookt want die heeft zich verstopt in de kast onder de trap, grapjas!. Hij kan tegenwoordig al de deuren openmaken dus moeten we snel de hengsels omhoog doen.
     
  17. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, denk niet dat ik voor mijn verlof nog aangenomen wordt. Contract loopt af met 30 weken zwangerschap.verlof gaat in met 34 weken
     
  18. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Meiden ik ga een nieuw deel openen we zitten weer op blz 500!!!
     
  19. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Hier een heerlijke middag gehad,
    Lekker buiten in de zon gezeten het was net boven de 20 graden.
    Daarna lekker met mijn man buiten gegeten Lekkerbekje,sla en aardappelpuree smaakte echt verrukkelijk.
    Net de afwas gedaan en manlief is bezig heel het huis aan het stofzuigen (en dat kan hij echt super goed)

    zo komt mijn schoonzusje nog even Arnold moet nog tanken dus gaan we mee en gaan we ergens lekker een ijsje eten :D

    @Femke suc6 vanavond hopelijk valt het gesprek mee.

    @Kaatje zal moeilijk worden om werk te vinden krijg je wel een aantal maanden WW? en zwangerschapsverlof heb je toch gewoon recht op?

    @Uk Fijn dat het zo gezellig was! Shopse vanavond ;) Lekker pasta gegeten?

    @Wendy Lekker 3 dagen werken heb je ook nog wat tijd voor je zoontje en huishouden

    @Elena 10 tot 12 kilo is goed te doen maar wat je zegt dan moet je wel goed in je vel zitten komt best goed!

    @Moedertje Action is ook leuk! Jij ook lekker buiten geweest met je mooie meiden was lekker he.
    Ja mijn zusje helpt altijd goed mee is wel erg fijn

    @Mamavesmee Geniet van de verjaardag en de lekkere dingen ;)
     
  20. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo net een deel van Levi zijn kleding los op de foto gezet. In pakketten wil het nog niet echt verkopen dus kijken of het los beter gaat.

    Zustertje, ja krijg sowieso 10 maanden ww, en moet zelf even een wazo uitkering aanvragen ( verlof geld )
     

Deel Deze Pagina