10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou lekker dan Annemie daar valt me bek echt van open!!

Ja heb je gelijk in MvE komt vast goed!! Is een goed doel haha

Butterfly hoop dat jij niet de buikgriep krijgt maar ja helaas heerst het overal!

Jannie zo zo lekker bezig! Had je je trouwens ook ergens voorgesteld *bloos*??

Nou ik zal ook maar weer eens wat gaan doen!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

heerlijk al die familieperikelen! heb het in judith's topic ook al gezegd, maar dat geldt voor iedereen: "kies voor jezelf en je gezinnetje!"

hier gaat alles prima. lig in pyama op de bank, heb het bloedheet, lig te zweten... en heb al flink lopen snaaien vanmorgen, zoals de hele week al...

O: 500gr kwark met muesli (kwark moest op hihi)
    T: 2 oliebollen, thee
    T: 2 beschuitjes met kaas, thee
    T: thee
    L: -
    T: -
    A: ?

zo gaat het de hele week hier, ik vreet me vol 's ochtends, en de rest van de dag heb ik geen trek meer. 's avonds ben ik bekaf, dus dan eet ik ook alleen slechte dingen...

:(

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Balen moppie dat het steeds zo gaat maar ja wat doe je eraan? Je zal er wel zin in hebben dan?!
    Bloedheet van?
    Of is het onrustig in je buik?

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Annemie, MvE, Butterfly, Femke knuff dames. En zoals Moppie al zei, kies voor jezelf en je gezin!!!

@Moppie, ik wil ook met pyama op de bank hangen maar moet nog veel doen pfff. Nog geen gerommel bij je zo te lezen?

@Hier, net gebeld voor de uitslag maar die was nog niet beoordeeld door de gyn dus daar nog ff op wachten en daarna word ik zelf terug gebeld. Ben benieuwd...
    Kleine ligt op bed, uk schopt er op los, ik heb maagzuur en hoofdpijn en ben moe. Kortom kan wel janken, voel me zo uitgeput.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames heb ff een vraagje, ik zie soms bij mensen in de keuken (naast hun standaard keukenblok) een extra keukenblok. Smaller dan de standaard en die hebben ze dan aan de andere kant van muur hangen maar dan zonder wasbak. Hoe heet zoiets en waar kan je het kopen?

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    je zou ff bij de ikea op de site kunnen kijken.. neem aan dat je een extra werkblad bedoelt..

hier klaar in huis... nu wachten tot de jongste wakker is en dan maar wat aan de beweging gaan doen..

mijn schema van vandaag:

O: 1 wit bolletje met honing, glas halfvolle melk en glas water
    T: 1 kaakje, glas water
    L: 2 volkoren boterhammen met halvarine en schouderham en kaas, 1 glas water
    T: banaan en glas thee
    D: 2 gekookte aardappels met doperwten en varkenslapje en magere yoghurt, glas water
    T: soepstengel, koffie met halvamelk en glas water

voor de experts.. is dit een juiste dagindeling?

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee was net wakker, en zou haar uit bed halen... spuugt ze helemaal onder. Tot mijn ondergoed aan toe.
    Inmiddels gedouched en wel weer klaar, ze ligt nu lekker met Harrold op de bank. Haar fles pap die ze mee naar bed had is er allemaal weer uitgekomen. Het arme kind..... vind het zo erg als ze ziek zijn.
    Toetjes vind ze lekker, dus ga even danoontjes halen voor haar.

@Mamavesmee, zonde van al die lekkere dingen he :(.
    Maar het is maar beter alles weg te gooien hoor, want anders eet je er toch van. Hier de koelkasten weer erg leeg zo zonder die lekkere dingen :). Moet je nagaan wat er altijd in stond afgelopen week :$.

@Moppie, geloof me, het gezonde eten komt weer terug hoor.
    Geef je er nu maar over, het is nu toch afwachten nog eventjes. Hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

@Mamarianne, ook weer lekker bezig lees ik. Goed zo meis!!!
    Je kan het :). Hoop inderdaad hier geen buikgriep te krijgen. Was met oud en nieuw ook ziekjes, snotverkouden, keelpijn, was mijn stem kwijt. Ik klim er weer bovenop maar nu Esmee ziek.
    Arm meiske, vind het zo sneu! Ze is nog nooit ziek geweest.

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja dan breekt je moederhart wel even he butterfly als je je kindje zo ziek ziet dan :(
    Nou hopen dat het met jou alleen maar beter gaat dan :) en dat je niet te zwak bent voor de buikgriep anders krijg je dat er ook nog boven op!

Dank je meid voor je aanmoediging! Ga ook echt mijn best doen nu hoor ;) MOET gewoon wat ik vanmorgen zag kan gewoon absoluut niet!!

Maakten jullie nou van 2 kiwi's eentje???

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat sneu dat ze wakker werd en alles er weer uit gooide! Misschien maar even niet te zware dingen geven?!
    Of alleen drinken aanbieden? En anders hopen dat zo'n toetje erin blijft maar haar maagje zal wel wat van slag zijn! Hoop dat ze zich snel weer beter voelt!
    Dan is het wel lekker dat je mannetje ook thuis is of niet?

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff omhooggevist voor mama rianne

@butterfly24 beterschap voor de kleine meid... vind het altijd zo zielig die kleintjes.. maar ja.. bouwen ze weerstand mee op zullen we maar denken...

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dank je Jannie :D

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    O:
    200 gr magere yoghurt
    2 EL musli
    1 Appel
    1 flesje water
    en 2 mokken thee

T:
    2 Rijstwafels en 1 fles water

L:
    2 tarwe boterhammen
    1 met 30+ kaas gerijpt ;)
    1 met linera smeerpate
    en een kapje met halvarine light had echt wel zin in wat ook!
    Inmiddels alweer 3 mokken thee gehad ;) :p en de tel met de flesjes ben ik kwijt weet niet of ik nu al met de 4e bezig of met de 3e nog ;)

T:
    2 Kiwi's is dan 1tje??!!
    1 stukje ontbijtkoek met halvarine light

D:
    200 gr sperzibonen als dat er nog in zit
    125 gr aardappelen of iets minder
    100 gr rundergehakt

Ik denk dat ik savonds alleen nog thee neem en verder niks,even zien hoe ik me voel :)

Butterfly dat clubje waar jij zit is het daar een beetje leuk?? Leuker dan valtaf???

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

@ Beschuitje balen van de weegschaal maar misschien gaat de knop nu echt om, om gewicht te verliezen het is zoveel beter om met een gezonder gewicht zwanger te raken. Heel veel suc6!

@Kimmetje Werkse vandaag en vanavond gewoon niet teveel lasagne eten :p
    Drinken helpt wel goed he is hier ook.

@Wendy2010 Welkom! En veel suc6 met afvallen maar je geeft wel borstvoeding volgens mij mag je dan niet echt afvallen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

@Femke wat vervelend al dat gedoe met je schoonma. Kun je al beter eten? Of lukt het nog niet echt omdat je menu'wat karig is?

@Mamavesmee Wat een akelig bericht dat er een client is overleden en zeker op zo een jonge leeftijd en onverwachts!
    Heb het gelezen over je familie wat een vervelend gedoe snap dat je er slecht van geslapen hebt.
    Hopelijk komt alles weer goed al heb ik er een hard hoofd in als ik alles zo lees!
    Gezond eten is altijd goed he :p Weegschaal is nog steeds lief maar moet wel zo blijven.

@MamaRianne Veel suc6 met het afvallen hopelijk kun je het nu goed volhouden!

@00Wendy hopelijk krijg je je geld weer netjes terug en nooit meer iets op straat je laten aansmeren hoor :p

@Jannie1980 WELKOM! en veel suc6 met afvallen!

@Patriesja Al weer bijna 13 weken zwanger gaat snel! Kun je er goed van genieten?
    Suc6 morgen bij de controle.

@Lovely Suc6 met je migraine! Wil je nog veel afvallen?

@HVJ beterschap voor je meisje.... Balen dat jij je zo vervelend voelt hopelijk wordt het snel wat beter en kun je nog wat genieten van de laatste loodjes!
    Heb je alle spullentjes al binnen voor je 2de kindje?

@Annemie bij jou ook al gezeur in de familie wat een gedoe allemaal wanneer worden mensen nu eens volwassen!
    Suc6 morgen bij de verloskundige!

@Butterfly jij ook een ziek meisje in huis vervelend en vooral ZIELIG! Hopelijk knapt ze snel op...
    Door de medicijnen ben je zo een paar kilo zwaarder hoor hopelijk is het er snel af.
    Wel beter om alle lekkere dingen weg te doen!
    Sportse vanavond.

@Moppie Lekker een relax dagje of ga je straks nog naar je paleisje? Ben zo benieuwd naar foto's!

Hier alles goed mijn man werd vanmorgen gebeld of hij morgen op sollicitatie gesprek kan komen bij het bedrijf waar hij heel graag wil gaan werken!!!!!
    Hoop zo dat het wat is! Vorige week is hij nog ergens anders geweest waarschijnlijk hoort hij daar binnenkort meer van.
    Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen wel erg spannend!
    Met de kleine in mijn buik alles goed! Hij heet trouwens LAS :-D We gaan er voor het gemak gewoon vanuit dat het een jongen is maar dat weten we helemaal niet.
    Kreeg net 2 schoppen schrok er gewoon van haha sinds een paar dagen voel ik hem echt overduidelijk schoppen.
    Deze week nog paar drukke dagen om te werken dinsdag en woensdag moet ik 's morgens en 's avonds werken en dan vrijdag morgen nog en dan heb ik heerlijk 1,5 week vrij! Lekker relaxen en leuke dingen doen.

Menu voor vandaag.

ontbijt
    1 volkoren boterham met achterham
    1 sinaasappel

tussendoor
    1 volkoren boterham met achterham
    1 sinaasappel

tussen de middag
    mc chicken menu van de mac (was niet de bedoeling maar waren de grote boodschappen aan het doen en hadden zo een trek)

tussendoor
    2 kiwi's
    1 sinaasappel

avondeten
    3 volkoren boterhammen met rookvlees

's avonds nog wat fruit

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jannie, dank je zal zo eens kijken. Idd extra werkblad met keukenkastjes eronder en zonder wasbak.

@Zustertje, dank je meid. Ik heb tot nu toe alleen 4 setjes kleding gekocht voor de baby. Moet alleen nog een duowagen aanschaffen en dat was het, verder heb ik alles nog van mijn dochter.

15. steenbokje

#535 steenbokje, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2011
    @Hvj: hier rommelt nog niks hoor!
    Ik vind het zo vervelend voor je dat je je zo ontzettend slecht voelt :(

@Jannie: welkom! (was ik vergeten, sorry)
    Je kan wat meer fruit eten, liefst geen bananen.
    Je mag een aardappel extra, en probeer varkensvlees te mijden en te vervangen door mager rundvlees.
    Succes!

@Butterfly: maar ik eet al weken ongezond! Wil ook niet weten wat ik weeg trouwens...
    Esmee ziek? Beterschap! Las dat de griep erg rond gaat op dit moment...

@MR: 2 kiwi's is 1 portie fruit idd.
    Je menu ziet er goed uit! Denk dat je nog wel wat zuivel kan gebruiken trouwens.

@Zustertje: alles staat op facebook :p :p :p
    Is een klein veenhuisje, geen paleisje hoor hahaha ;)
    Straks idd nog even die kant op, wil de kozijnen boven in de grondverf zetten.
    Hopelijk krijg je man de baan die hij wil!! :)

@Hier:
    O: 500gr kwark met muesli
    T: 2 oliebollen, thee
    T: 2 beschuitjes met kaas, thee
    T: appel, thee
    L: 2 kleine crackers met brie
    T: thee
    T: bapao broodje, beker melk, beker chocomelk
    T: 3 sneetjes ontbijtkoek, thee
    A: ?

rampzalig gewoon...

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zat in de kaas boter en yoghurt ;)
    Heb nu niks van zuivel in huus moet iets van optimel halen ofzo maby morgen eventjes!

17. steenbokje

Kaas en boter is voornamelijk vet ;)
    Optimel is prima!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    I know zat je ff te plagen :p
    Misschien morgen ff halen in de winkel :D

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Moppie het is wel JULLIE paleis! ;) Maakt niet uit hoe klein het is....
    Ik heb toen een keer gebrobeerd via facebook maar daar ben ik geen lid van ;)

Net even heerlijk onder een warme douche gestaan en mijn lieve man heeft ondertussen de huiskamer stofvrij gemaakt en de stofzuiger erdoor heen gehaald. Gisteren middag/avond hadden we 5 jongens over de vloer in de leeftijd van 1 t/m 12 jaar :$:D
    Overal kruimels enz haha

Nu lekker RELAXEN!!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Relax lekker zustertje :D

Deel Deze Pagina