10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, relax ze!

@Rianne, oppassen met optimel zit aspartaam in.

@Moppie, rest me alleen door te bijten.

@Hier, ben terug gebeld uitslag was gelukkig goed. Dochter is alweer wakker, heeft gegeten en onze eten staat op het vuur. Straks ff de was ophangen en na het eten de was vouwen.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Zustertje (en de rest ook!)
    Ben op ZP een album aan het maken voor mijn contacten, dus je moet wel mijn vriendje zijn als je de foto's wilt zien ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden wat een geklets !!!
    sjeeee
    pff heb alles bijgelezen maar lukt ff niet om op iedereen te reageren hoor !!
    maar wat een ellende met de fam ! nou wat erg ... dat gaat je idd niet in de koude kleren zitten
    meiden een dikke knuffel !
    en wat zie ik iedereen weer goed bezig
    hier moeten er weer 2 kilo af na de feestdagen .. aardappels staan lekker te koken ! met beetje gehaktschotel en komkommer .. lekker hoor
    was hier een rommelige dag maar lekker boodschapjes gedaan en straks na het eten nog wat met tim spelen en bankhangen
    morgen weer een lange dag werken

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Moppie super leuk! Als je het huisje ziet lijkt het heel klein maar ik vind het aan de binnenkant echt ruim lijken!
    Echt super leuk!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx! Ons huisje is 5m breed, 7m lang, en de aanbouw is 4x4 :)
    Er komt nog een dubbele garage met stenen schuur er achter, en een 40m2 woonkamer wordt aan de achterkant geschakeld aangebouwd, maar ik denk dat we in 2011 eerst wat rust gaan nemen ;)

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja HVJ ik weet dat dat aspertaam in zit! Als ik het drink doe ik dat alleen bij brood!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @zustertje: wil nu proberen deze maand 5 kilo kwijt te raken en daarna weer 5 kilo in 2 tot 3 maanden dan weeg ik 78 en dat vind ik voor mezelf een prima gewicht. Hoop dat je man word aangenomen!
    @Jannie: welkom!
    @hvj: Gelukkig was de uitslag goed :)
    @Emma: die 2 kilo gaan wel lukken hoor!

Wij zijn net thuis, direct de kids gehaald. Zijn naar de stad wezen lopen ongeveer 10 minuten en toen van de ene kant van het centrum helemaal naar de andere kant, moest namelijk even naar de mediamarkt en vanaf daar door het plantsoen naar huis. Pff heb er heel wat kilometers opzitten. Werd onderweg een beetje duizelig had geen tussendoortje gehad en meegenomen dus snel bij de kruidvat een meuslireep gekocht.
    Heb verder niks gekocht, kids hebben genoeg en voor mezelf ga ik eind vd maand eens goed shoppen als het me gelukt is 5 kwijt te raken.

M'n man is nu aan het koken :D heeft ie echt in geen maanden meer gedaan sinds ik fulltime thuis ben.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Idd, lijkt me ook goed dat ik nog een keer met haar praat, want volgens mij heeft ze heel vreemde ideeën over mij. Jij ook een mooi menuutje! En ik twijfel er niet aan dat het helemaal goed komt met die 1,5 kg!

@MR: Balen van de weegschaal! 2 kiwi’s is 1 fruit.

@Wendy: Wat *** dat je opgelicht bent, je kunt het geld nog wel terug laten vorderen door de bank!

@Jannie: Goed begin van de lijn poging! Prima dagindeling hoor!

@Patriesja: Alle Kerst spullen weg opgeruimd?

@Lovely: Is het beter met je migraine?

@HvJ: En wat zeiden ze in zh? Zwangerschapsvergiftiging of niet?

@Annemie: Jeetje, jij hebt ook een vervelende sma! Als mensen dronken zijn kunnen ze zo naar worden!

@Butterfly: Jij ook al familie problemen. Het is natuurlijk niet zo dat alle jongetjes onhandelbaar zijn en meiden lief (vraag mijn moeder maar, hihi). Je neefje doet dingen niet mogen en daar moet zei als moeder tegen optreden! Beterschap voor Esmee

@Moppie: Je wordt toch niet ziek?

@Zusterje: Eten gaat wel iets beter, heb op het werk mueslirepen om te snaaien en neem ’s avonds extra, ander hou het niet meer vol. Eet wanneer ik honger heb en kom daarmee op 1500 ongeveer. Succes voor je man!

@Emma: Wat een geklets hé, moest ook 6 pagina’s bijlezen! Werk ze morgen!

@Hier: Weer gewerkt vandaag. Ben bekaf, hou het nog maar net vol, ik hoop dat de vermoeidheid met 12 weken op houdt! Moet heel erg opletten wat ik zeg op het werk, had me een paar keer over bijna versproken. Gelukkig nog maar 3 weekjes ofzo voor ik het kan vertellen!
    Ga nu m'n stamppotje opwarmen, heb er helemaal geen zin in. De laatste week heb ik alleen maar zin in frieten en Mcdonalds...

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Emma, die 2kg gaat je lukken meid.

@Moppie, vriendinnetjes worden :p

@Rianne, 2x een uitroepteken. Was slechts een advies.

@Femke, gelukkig niet.

@Lovely, lekker een man die kan koken. En wat heb jij gelopen zeg.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    bedoelde ik niet raar ;)
    ben gek op ! :p

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Jeetje wat balen zeg, van je gewicht. In 1 week 6 kilo erbij eten kan echt niet (hoewel ik het van de zomer ook gepresteerd heb) Ik denk dat het grotendeels door de prednison komt. Begrijp hoe je je voelt, knuf! Beterschap voor Esmee!

@ Beschuitje: Kom op meid. Kan me voorstellen dat je enorm baalt van je gewicht. Maar nu er gewoon lekker voor gaan. En dan ben jij over een tijdje al heel wat kilo’s kwijt. Knuf!

@ Wendy2010: Welkom en succes met afvallen. En ook nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

@ Femke: Vervelend dat je schoonmoeder zo reageert zeg. Hoop dat ze snel bij zinnen komt en het weer wat beter gaat tussen jullie allemaal. Knuf!

@ MamavEsmee: Balen dat de weegschaal weer meer aangaf. Ook jij weer aan de bak ;) Komt vast gauw goed!

@ Mama Rianne: Jij ook al slecht nieuws op de weegschaal. Gelukkig gaan we weer met z’n allen aan de slag. Komt helemaal goed! Mooi menu!

@ Wendy: Kan me voorstellen dat je boos bent. Als het via automatische incasso gegaan is, kun je je geld (ik geloof binnen 10 dagen) terug halen. Even de bank bellen!

@ Hvj: Jeetje, zwangerschapsvergiftiging is niet niks. Heb je al uitslag?

@ Jannie: Kan me voorstellen dat het even wennen is. Komt vast goed!

@ Annemie: Jeetje, bij jullie ook al zo gezellig. Kunnen mensen nou nooit eens normaal doen?! Pfff… knuf!

@ Zustertje: leuk dat je de baby nu ook goed voelt. Duim voor jullie dat het iets word met die baan voor je man.

Hier vandaag ook weer streng aan de gang gegaan. Tot nu toe gaat het goed. Maar de avond is altijd het ergste.

Hier weer ontiegelijke hoofdpijn. Pfff… En keelpijn van het vele praten vandaag met een hese stem. En nu heb ik ook nog de hik. Ook niet echt bevorderlijk voor beiden. (sorry voor bij klaagzang)

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain met uitjes
    2 mandarijnen

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

Totaal van 1025 kcal.

Qua drinken heb ik tot nu alleen 1,5 liter water en 3 koppen thee gehad.

Vandaag dus een extra mager dagje. We zouden eigenlijk pasta eten, maar Roland had kip uit de vriezer gehaald ipv gehakt dus nu toch anders. Daardoor kom ik ook wat lager uit.

Liefs

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rianne, dacht al wat heb ik verkeerd gezegd maar goed zal door mijn hormonen komen.

@Mel, gelukkig was de uitslag goed.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee joh :D ik gebruik gewoon snel een uitroepteken en dat kan dan logisch natuurlijk verkeerd overkomen! Dus geeft niks als je er wat van zegt :D

Mel knuf voor jou!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, ben ik weer. Nog niet alles teruggelezen.

Heb gewerkt. Toen vanmiddag afspraak bij de dermatoloog (moet volgende week 3 keer terug voor plakproeven), toen Dane ophalen van zijn eerste officiele dag bij zijn nieuwe groep, toen boodschappen gehaald, net gegeten en telefoontjes gepleegd....o ja, en geld teruggeboekt. Nu Dane zijn pyama aandoen en slaapflesje geven...poehhhhh

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee haar koorts steeg ineens een hele graad. Schrok er wel van, en nu ineens is ze stukken beter :$. Had haar een zetpil gegeven, ze had paar hapjes danoontje gehad en wat thee. We dachten dat ze wel geen trek zou hebben. Dus ik ging eerst eten, harrold na mij omdat zij zo ziek was en alleen maar bij ons wilde liggen.
    Vervolgens staat ze op en begint lekker te spelen, komt ineens aan tafel en eet zo een paar hapjes vlees en worteltjes mee :).
    Ze wilde net als elke avond in badje, en had de grootste lol.
    Net nog een fles pap gehad en heb haar lekker naar bed gebracht.

Maureen is ook al lekker in bad geweest.
    Heerlijk alles op rit.

Net even gewogen ;), en na het eten met kleding aan 87 kilo :D.
    Dat betekent morgen een lieve schaal en dus toch gewoon vocht.
    Schrok gisteren wel hoor :). Straks even lekker een uur Zumba in de sportschool. Ben toch blij dat ik me heb aangemeld.
    Verheug me er echt eventjes op.

@Melanie, ik vind de avonden ook zwaar. Ik moet gewoon nog iets eten rond 21.00 uur, al is het iets kleins.
    Ga me voornemen als ik trek heb gewoon een crackertje te pakken o.i.d! Vooral deze week even geen koeken voor mij ;). De weegschaal moet met spoed zakken naar mijn laatste gewicht.

@Familie, lees veel familieproblemen hier. Jammer hoor.
    Je kunt het met familie zo leuk en gezellig hebben.
    Was vanmiddga nog even bij mijn ouders om een campingbedje terug te brengen maar ze waren allemaal erg vriendelijk thuis.
    Valt me nog mee hoor.

@Emma, 2 kilo valt reuze mee meid. Was ik maar 2 kilo aangekomen, ik kampte meteen met 6 kilo extra. Maar moet zeggen dat ze er razend snel afzakken hoor. Maar het is even balen he.

@Moppie, eten wordt straks echt wel weer beter hoor.
    Geniet er nu nog maar even lekker van zou ik zeggen :p, straks mag je ook weer vechten. Heb je helemaal niet meer gewogen?

Zo, sporttas staat vast klaar.
    De les begint alleen pas om 21.00.
    Ga nog even Maureen haad bedje opmaken en de kruik erin leggen.

Meiden, ik ben hier vanavond vast niet meer.
    Fijne avond en ik hoop voor iedereen morgen op een lieve weegscgaal.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, onwijs bedankt voor jullie lieve reacties op mijn stress berichtje over mijn gewicht ! Achteraf denk ik ohhhh ik heb gewoon gezegd hoeveel ik weeg ik schaam me :)maar ja aan de andere kant wij zijn allemaal druk bezig met lijnen / afvallen en eerlijk tegen elkaar dus waarom niet;).
    Ik heb vandaag een goede dag gehad kwa lijnen, me netjes aan mijn menu gehouden. Zo nog even op de hometrainer onder gtst :)P) en dan kan ik daarna met een gerust hart gaan slapen vanavond. Ik denk dat ik niet elke dag weeg hoor, ga volgende week wel weer of zo...
    Annemie met hoeveel gewicht ben jij toen begonnen toen het niet lukte om zwanger te worden? Woog je ook veel dan ?
    ( Als je het niet wilt zeggen niet doen hoor)
    Trouwens welkom aan alle nieuwelingen hier. Lekker afvallen allemaal !!

17. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hee meiden,

ondanks dat ik hier niet meer meedoe wil ik jullie toch allemaal even een heel fijn nieuwjaar wensen!
    Maak er iets moois en vooral slanks ;) van.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jij ook rooibos !!

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jij ook rooibos!

Beschuitje wij schelen niet zoveel maar ook ik heb me gewicht gezegd en leuk vond ik dat niet maar ik wist dat dat eraan zat te komen!! Helaas eigen schuld dikke bult!
    Als je nagaat dat ik vorig jaar Maart 1 kilo onder de 100 zat en daar nu dus alweer heel wat bij is gekomen dan denk ik verdorie had ik me toen in dat weekend nou niet zo laten gaan dan was het nu vast anders geweest!!!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Butterfly, dat was het ook. Vind het voor Levi ook vervelend. Hij mist ze nu niet,omdat hij niet beter weet,maar hij zal straks toch gaan zien dat andere kinderen 2 opa's&oma's hebben.
    Met mijn moeder ben ik klaar. Bij mijn vader vind ik het gewoon jammer omdat hij het dus alleen doet om de sfeer met mijn moeder goed te houden
    Balen van de kilo's> Denk idd ook vocht door de medicijnen
    Dikke beterschapsknuffel voor Esmee

Beschuitje, tuurlijk wordt je wel weer eens dun !

Wendy, welkom en succes met afvallen. Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je dochtertje

00wendy00. Idd gelijk geld terug halen en een officiele brief/klacht sturen.
    Erg triest idd. Daarom doe ik nooit mee aan dit soort acties

HVJ, hoe was je bloeduitslag ? Goed dus :) mooi !

Annemie, nou ja zeg lekkere sfamilie heb jij. Geloof dat ik daar ook helemaal klaar mee zou zijn
    Veel plezier bij de vk morgen

MVE, nou als ik zo het gedrag van je neefje lees zou ik daar ook zeker een opmerking over gemaakt hebben.Meis die zijn je energie niet waard. Lekker in hun sop gaar laten koken

Rooibos. jij ook !

Zo zal ik ook eens een dagmenu plaatsen ? Lijkt het net of ik ook goed oplet haha.Vandaag wel een lekkere ( slechte ) dag

O: 2 br brood, leverkaas, glas water
    T: Dora bisquitjes, knijpfruit, gevulde koek. Thee, limo
    L: 2 br brood, pasta, mergpijp, limo
    T: Dora bisquitjes, mandarijn, halve appelflap, water
    A: aardappelen, speklap, sla, yoghurt toe
    S: zit nu aan paprika chips.
    hadden koeken van de bakker op het werk ;)
    Morgen weer naar de vk

Deel Deze Pagina