10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Ik vind het dapper van je dat jij ook je gewicht hebt gezegd hoor! WE gaan met elkaar een goed 2011 van maken, zodat er een heel mooi gewicht op het lijstje staat in december.
    Ik woog een tijdlang 98 kilo en daar voelde ik me al heeeel goed bij. Dus daar moeten we eerst maar weer eens heen. Maar vijf keer vijf kilo afvallen vind ik ook een heel goed idee, dat klinkt erg goed zo.
    Heb nu even pauze, ben op de hometrainer aan het fietsen en af en toe stop ik even ( conditie is SLECHT geworden)
    Toen ik in 2001 woog ik 85 dat is toch wel mijn streven hoor, dat paste goed bij me...Maar ja daar denken we nog niet aan dat is wel erg ver weg nog.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    beschuitje niet al je energie opmaken he !!
    haha jij moet vanavond nog aan de bak ... zie ik aan je banner:D

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    We hebben besloten om deze maand een maandje 'over te slaan'
    Ik wil eerst even knallen en een begin maken met afvallen. Anders ben ik alleen maar bezig met zwanger willen worden, moet me nu concentreren op afvallen. Hoop dat het me extra stimulans geeft.
    Volgende maand zijn we weer van de partij !

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Pfff... ik voel me echt bagger... klotehoofdpijn.

Ik duik mijn bed ik!

Truste!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Jeetje, als ik het zo lees, steekt je zus d'r kop in het zand, maar je moeder ook! Kan toch niet normaal zijn dat haar zoontje auto's gooit en kindjes om duwt? Ik begrijp dat niet hoor. Vind dat je helemaal gelijk hebt!

Hier vandaag een lange zware dag gehad. Grieperige gevoel werd alleen maar erger vandaag. Daarbij deed de verwarming het niet op het werk, en leek het wel een vriescel. Deuren stonden ook open en ik was al zo verkouden. Niezen en keelpijn is dus alleen maar erger geworden, en voel me super beroerd.

Heb veel te weinig gedronken vandaag, en voel me enorm opgeblazen. Voel me net een reusachtige olifant, bah.

Sorry, heb echt een baaldag!
    Ga maar lekker mijn bedje in, morgen een lange dag, want ik heb 's avonds werkoverleg.

Slaap lekker!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Er worden 2 mensen door elkaar gehaald..

Kaatje.. denk ook dat je butterfly bedoeld.

Zwaai!! Heb bijgelezen maar ben moe!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Neefje en autootjes gooien is mijn verhaal inderdaad ;).
    Tegen mijn zusje en moeder kan de waarheid niet gezegd, dan worden ze boos. Ze steken dus beide hun kop in het zand.
    Het boeit me niet meer hoor. Ben blij dat ik de waarheid heb gezegd, het was ook echt nodig. En ja... de waarheid kan hard zijn, maar hoeft niet genegeerd te worden vind ik. En ik heb te lang mijn mond gehouden. Het is niet mijn taak om me te bemoeien met hun opvoeding, dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind wel dat ik mijn mening mag geven over wat ik zie als ze bij ons zijn of wat ik zie als mijn moeder oppast. Daar kunnen ze dan niet tegen, en snap haar boosheid wel. Maar diep in haar hart weet ze best dat ik gelijk heb.

Hier heerlijk gesport :D.
    Was wel weer even wenne, heb Zumba een jaar niet in de sportschool gedaan, en de lessen zijn aardig nieuwer dan de DVD's die ik thuis heb. De dansjes moet ik dus echt weer leren.

Net nog 3 crackertjes met filet gegeten.
    Had echt giga trek na een uur fanatiek doen.

Vandaag een goede dag gehad!!! YES

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Sorry, was inderdaad voor Butterfly bedoeld haha. Maar toegeven is nu eenmaal moeilijker dan ontkennen he ;)

Hier een lieve weegschaal, hoewel er maar 1 ons af is maar goed, scheelt toch weer!
    Vanavond werkoverleg dus we eten op het werk. Denk dat ik zo eerst even naar de AH loop om iets te eten te halen, anders weet ik nu alweer dat het ongezond wordt en dat wil ik niet.

Fijne dag allemaal!

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hier een beroerde nacht gehad. De halve nacht wakker gelegen van de misselijkheidheid en nu nog steeds kotsmisselijk. Menuutje voor vandaag:

O: 2 crackers met halvajam
    T: bb met kaas, 2 pruimen
    L: 3 bb met kaas
    T: Appel en een print
    A: 2 broodjes kipshoarma met sla en knoflooksaus
    T: ?

Tot 1328 vandaag, kan vanavond gerust nog wat nemen.

Fijne dag allemaal!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Hier slaat de paniek een beetje toe. Moet om 10 uur naar de vk en ben opeens als de dood dat ze het hartje niet kan vinden

Kimmetje, hoe voel je je vandaag ?

Bedoelde idd butterfly ;)

Femke, misschien helpt het als je voortaan 'savonds voor je gaat slapen nog een crackertje eet ofzo. Ik kan ook hele nachten wakker liggen van de misselijkheid,maar dan is het dus puur van de honger

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Voel me al ietsje beter, maar meestal wordt het later op de dag steeds erger dus we zien wel waar het schip strandt.
    Kan me voorstellen dat het steeds weer onzeker is na wat je hebt meegemaakt. Dikke knuffel!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow heb echt even zin om een juli mama een schop te verkopen :x
    Spreek daar ook mijn angst uit, zegt ze dat ik moet relaxen. dus ik zeg daar wat van, zegt ze gewoon. Sorry je hoeft niet boos te worden :x :x Dan heeft die mij zeker nog nooit boos mee gemaakt.

Zo ik gooi het maar even lekker op de hormonen :D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    @kimmetje: inderdaad 1 ons of niet het is tenminste wel iets :)
    @femke: mooi menu hoor!
    @kaatje: succes meid, zou aan je denken! Kan begrijpen dat je zenuwachtig bent, helemaal omdat je aangaf ook een beetje wantrouwig te zijn ivm de weinige zwangerschapskwaaltjes..maar echt elke zwangerschap kan zo verschillend zijn dus maak jezelf niet gek hoor.

Hier net de oudste weg gebracht.
    Nu ff lekker niks! Even een kopje koffie drinken en dan een beetje in huis bezig. En ondertussen met ons prinsesje spelen.

Mijn menu:
    O: brinta, kop koffie
    T: 2 glazen water, kop koffie, mandarijn
    L: 3 crackers 2x kipfilet, 1x kaas
    T: 2 glazen water, meuslireep
    A: 300 gram pasta met tonijn en bakje rauwkostsalade
    T: 2 glazen water, kop thee, 4 suikervrije dropjes

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, nee dat weet ik ook, ging tot gisteravond eigenlijk ook gewoon goed. zag het positief etc, maar ben nu gewoon ff op van de zenuwen. gelukkig om 10.00 uur een afspraak en niet pas om 16.00 uur

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Succes Kaatje straks! Soms mag je dus blijkbaar niet je gevoel uiten in hoe jeje voelt erg jammer dat dat niet kan!!
    Kom je toch ook lekker hier spuien??

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Het is te begrijpen dat jij je zo voelt meid. Heel veel succes.

Hier: Gisteren goede 1e dag gehad want er was 7 ons vanaf (was vorige keer ook zo en toen stond ik ff stil maar eraf is eraf). Had gisteren heel weinig calo's dus 's avonds zelfs nog een donut gehad mmm.

Uit mijn werk moet ik naar Den Haag want mijn zus heeft weer een model nodig, helemaal niet erg want dan ik krijg ik weer lekker een gratis behandeling.

Ik weet nog niet precies mijn menu maar ik denk dit.
    O: 1 beschuitje met vruchtenhagel
    T: 1 liga
    L: rauwkost
    T: appel en/of 1 liga
    D: zalm wrap

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik begrijp het ook wel hoor, ik denk ook dat de angst nooit meer weg zou gaan.
    Nog een uurtje en dan is het zover!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zoooooo Lukas zit op school toen door met Jurre naar de garage de auto moest voor APK,Jurre in de buggy gezet en sleutels afgegeven,staat een harde koude wind trouwens maar nu zijn we naar huis gelopen (hoopte stiekum om een leenauto :p maar niet gekregen en vragen vind ik zo brutaal hihi) dus ong 20a25 min gelopen naar huis toe,dus heb goede beweging gehad en een hele super frisse neus ;) mijn wangen gloeien nu gewoon door de warmte hier in huis!!
    Straks Lukas weer lopend halen en hopen dat hij wat door loopt aangezien hij vanmiddag ook weer naar school moet ;) dus kwart voor 12 uit hopelijk tegen 12 uur thuis dan broodje eten :D en dan rond half 1 Jurre op bed doen *bloos* en dan snel Lukas naar school brengen! En dan hopen dat de Polo vanmiddag klaar is en er niks aan hoeft te gebeuren! Sorry voor het lange verhaal :D

Menu:

O:
    200 gr Yoghurt
    2 El musli
    1 Peer
    1 flesje water
    1 Mok thee

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Fijn dat je een goede dag hebt gehad Wendy :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rianne goede wandeling gemaakt dus !

Komt allemaal ook wel goed zijn ff die momenten.
    Had het zelf al met de angelsound geprobeert maar kon niets vinden. weet dat het lastig is om verschllende redenen.
    1) het is nog vroeg
    2) ik heb een gekantelde baarmoeder
    3) Denk dat mijn placenta weer voor ligt

Deel Deze Pagina