@Kaatje ik zou gewoon het ziekenhuis bellen voor een echo! Ze kennen je geschiedenis is niks om zo 3 weken te moeten wachten... Denk zeker dat ze er begrip voor hebben. ZOu het zeker even proberen hoor. Meiden ik ga eerst even eten maken en dan kom ik verder kletsen.
Och Kaatje, wat vervelend voor jullie zeg. Helemaal omdat jullie al veel hebben meegemaakt gaan deze drie weken niet makkelijk worden. Jakkes!! Meid, laat je niet gek maken he. En als je het echt niet trekt te wachten zou ik gewoon aan de bel trekken. Kun je meteen niet naar de gyn?? Vind het wel raar dat ze je dan zo lang laten wachten, juist na alles wat je hebt meegemaakt.
Blijkbaar maakt de vk zich nog niet zorgen doordat het nog vroeg is en door die gekantelde baarmoeder. Ze zegt dat ze zich wel zorgen gaat maken als ze hem over 4 weken niet hoort,maar ja dan heb ik al een echo gehad. Ze voelde wel het randje van mijn baarmoeder,dus ga er vanuit dat die dan wel goed groeit
Kaatje: idd wat Zustertje zegt. Ze kennen jouw geschiedenis dus gewoon bellen als je daar behoefte aan hebt. Hier: Ik zit te googlen maar kan echt niet vinden hoeveel calo's een zalmwrap is......weet iemand dit?
@wendy: misschien een idee om de ingrediënten appart in te vullen? @kaatje: als je het echt niet trekt zou ik inderdaad de gyn bellen. Kleine dame ligt in bed ik ga m'n lunch maken.
Goedemorgen meiden, @ alle zieken: Beterschap! @ Kim: Slim om bij de AH iets gezonds te halen voor vanavond. @ Kaatje: Kan me voostellen dat je je zorgen maakt na alles wat je vorig jaar met Milou* hebt meegemaakt. Vervelend dat de verloskundige het hartje nog niet kon vinden! Dikke knuf meid! Mag je niet eerder een echo laten maken voor jou gemoedsrust? @ Mama Rianne: Zo te horen kom jij wel aan je beweging vandaag @ MamavEsmee: Jeetje wat een lieve weegschaal! Super zeg @ Butterfly: Jij ook al zon lieve weegschaal! Fijn dat Esmee weer wat beter is. Lekker menu heb je vandaag! @ Wendy: Geen idee hoeveel calorieën een zalmwrap is. Maak je m zelf? Misschien kun je het dan uitrekenen door de ingrediënten op te tellen?! Hier ook weer boven water. Vannacht 11 uur aan een stuk geslapen. Nu nog steeds knallende koppijn, maar wel iets beter dan gisterenavond. Vanmorgen de was weggewerkt en het hele huis gestoft en gezogen. Dat was het belangrijkste. Ik voel me te beroerd om veel te doen vandaag. Dadelijk even naar de glasbak en naar de winkel. Heb alleen nog maar filet americain als beleg. Dus even was bij halen. De weegschaal was trouwens wel superlief. Gisterenochtend woog ik 99,9 (was dus sinds 1 januari nog 1,3 kg aangekomen *schaam*) Vanochtend woog ik 98,1. In 1 dag dus 1,8 kg eraf Dat geeft de burger moed Kom straks even mijn menu droppen. Liefs
@Melanie ik weet niet of je al eens je ogen hebt op laten meten? Is echt niet normaal dat je zo vaak hoofdpijn hebt. Lieve weegschaal SUPER! @Kaatje Moet je nog werken vandaag of niet? @Mamavesmee viel het mee om te werken? Zijn de andere clienten ook verdrietig of hebben ze dat niet door dat er een andere client is overleden? (misschien zeg ik iets heel doms maar heb geen idee van het niveau van jou clienten) En wat een lieve weegschaal SUPER. @Butterfly WHAAAH ook al een lieve weegschaal goedzo en heerlijk gesport ook wel lekker om even met jezelf bezig te zijn denk ik. Is Esmee weer wat opgeknapt? @MamaRianne jij ook een lieve weegschaal of heb je niet gewogen? @Lovely Komt helemaal goed met jou om die kilo's af tevallen. Is je man al bijna klaar met zijn studie? @ Moppie wat heb jij heerlijk uitgeslapen geniet er nog even van Ben je er al overuit of je na je verlof nog gaat werken of niet? @Wendy lekker een zalm wrap maar in een wrap zitten behoorlijk wat calorieen en in gerookte zalm volgens mij ook maar ik zou het ook een voor een invoeren dan weet je het precies. Eet smakelijk alvast! @HVJ beterschap voor jou en je kleine meid doe het rustig aan! Vanmorgen alweer lekker gewerkt mijn man had me gebracht omdat hij om 12 uur op gesprek moest in Breda. Ik had gelukkig al de lease auto tot mijn beschikking (kleine peugeot 107 met stickers/reclame voor de thuiszorg) Vanavond weer werken en dan morgen vroeg en morgen avond weer en dan heb ik het denk ik wel even gehad Gelukkig kan ik het werk goed volhouden al houden ze wel rekening met de cliënten ( geen complexe mensen) al hoeft dat van mij niet maar ze zijn erg bezorgd om mij en ons kleintje erg leuk!
AGGRR.... kan iemand ervoor zorgen dat het heel gauw april van dit jaar wordt? Dat weet ik teminste zeker dat er iets moois staat te gebeuren. Het jaar is nog maar 4 dagen bezig en alleen maar gedonder om ons heen... Net mijn moeder weer huilend voor de deur dat haar 10 jarige vriendschap met een "vriendin" voorbij is... Oorzaak: niet accepteren van mij en mijn vriend! waar ben je dan mee bezig. Ik heb 2,5 jaar geleden al afstand gedaan van haar en nu pas neemt ze me dat kwalijk. Waar ben je mee bezig ik wordt hier zo moe van... En ik moet me rustig houden... lekker makkelijk gezegd in deze situatie. Van Smoeders trouwens niks meer gehoord... we zijn er ook niet langs geweest en dat gebeurt voorlopig ook niet. mag het al kwart voor 4 zijn?? dat kunnen we teminste even luisteren naar onze kleine... pfff... wat een lekker begin van de dag.
@ Annemie: Ik begrijp je verhaal niet helemaal maar dat het stress veroorzaakt lijkt me duidelijk. Vervelend zeg. Knuf! Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met 1 plakje 20+ kaas 1 plakje ham 1 krentenbol T: 1 appel 2 mandarijnen A: 150 gram gekookte tagliatelle 200 gram saus (rundergehakt/tomatensaus/groenten) Totaal van 1191 kcal
@Zustertje: ik heb geen baan meer, dus ik weet nog niet wat er straks gaat gebeuren. Ik ga eerst genieten van ons kleintje, zorgen dat het huis helemaal af is en dan zien we wel verder. Ik heb recht op verlof tot eind maart, en dan 3 maand ww, en ga in september/oktober weer lesgeven 2-3 avonden in de week. @Hier: ik ben lui vandaag! echt, wat heerlijk dat ik een keer goed geslapen heb, maar ben nu nog vermoeider dan eerst. En uk is erg druk in mijn buik!! Naja, nu maar even de keuken opruimen, en emmer sop pakken voor badkamer/toilet. Dan heb ik dat ook weer gehad.
Hier een wijziging in menu: Heb mijn tussendoortje niet genomen ( de sinaasappel ) en als lunch dus 3 boterhammen gegeten, 1x beleg rookvlees, 1x beleg 30+ kaas en een glas geperste jus. Heb ik in elk geval de sinaasappel gehad. In de meuslibol had ik geen zin en die was nog bevroren. Moet mijn menu nog even berekenen bedenk ik me net. @Annemie, ooooh bij jou ook al zo'n slecht begin met al die ruzies en heibel. Vervelend hoor. Maar stress is niet goed voor je nu dus laat ze lekker allemaal in hun sop gaar koken en geniet van jezelf en de kleine!!! @Moppie, leuk he, die laatste lootjes!!! @Zustertje, vind het heerlijk weer te sporten hoor. Twee zwangerschappen zo snel achter elkaar is funest voor je lichaam. Dus nu alles weer strak trainen . En dat voelt heerlijk. Gisteren een party buikspieren getraind, voelt echt weer goed. Wil vanavond eigenlijk wel weer, maar vind het ook zo lullig zo vaak te gaan en dat manlief alleen zit thuis . Al moedigt hij het ook aan hoor. Hier inmiddels gezogen en opgeruimd. Maar hoor Esmee nog jammeren boven, wil nog zoveel doen, maar mijn lichaam is eventjes op!! Nog hees, en mijn neus zit vol. En zo moe ook, lig steeds veel te laat in bed ook nu Harrold nog thuis is. Een keer vroeg naar bed is ook niet verkeerd. Alles blijft nu steeds liggen ook.... zucht!!!
Nee heb niet gewogen! Moet smorgens al snel genoeg dus dan heb ik daar eigenlijk geen tijd voor wel ben ik heel nieuwschierig hoor En anders misschien niet eerder dan vrijdag is manlief vrij en wie weet brengt hij Lukas wel naar school en kan ik even rustig aan doen en ook even wegen! Kaatje jammer dat ze het hartje niet kon vinden! Als je het echt wil weten bel je toch gewoon het ZH?! Haha ben kapot van dat gevlieg vanmiddag haha ff nu relaxen hoor! Even nergens zin in!
Menu: O: 200 gr Yoghurt 2 El musli 1 Peer 1 flesje water 1 Mok thee T: 2 Rijstwafels 1 flesje water En zo een mok thee L: 2 Tarwe boterhammen 1 met 30+ kaas 1 met linera smeerpate 1 glas optimel drink 1 mok thee Heb nu alle 4 de flessen water op Daar komt nog wel wat thee bij hoor! Heb het idee dat ik het vandaag wat moeilijker vind,zin in iets zoets een lekker snoepje ofzo maar ja moet maar ff door bikkelen!
Kom op 1060 kcal . Vanavond kan ik dus nog iets nemen. @Mamarianne, de ene dag is makkelijker dan de andere. Er zullen nog wel vele zwaardere dagen komen meid, maar je kan het meis!! Zet hem op... en zet een snoepje snel uit je hoofd. Hier ook nog erge trek trouwens. Merk wel dat ik even weer moet afkicken zo na die feestdagen hoor. Je rekt je maag dan toch best snel weer uit. Nog 1.5 uur wachten en dan weer wat eten hahahaha!!!
Ja als je met kerst eet wat los en vast zit bij wijze van dan is het daarna echt wel wennen pffffff Komt ook wel goed Moet alleen nog lang wachten voordat ik weer wat mag haha of het lijkt lang misschien dat kan ook!! Zal nog even vlees eruit leggen anders straks niet ontdooid!
Zustertje, nee dinsdag is mijn vrije dag Fijn dat je een lease auto kon krijgen, en ook dat ze rekening qua clienten houden Annemie, knuff meis. Maar speelt er niet meer ? Lijkt me toch niet dat je zomaar een vriendschap van 10 jaar weg gooid omdat je de dochter van je vriendin niet mag ofzo. Net het aqarium schoongemaakt dus zit met bekkenpijn op de bank.Levi huilt want wil er uit ( maar is wel moe ) dus laat hem maar ff gaan
Mijn menu voor vandaag o 200 gram volle yoghurt 3 eetlepels meusli t 1 sinaasappel kiwi 2 trostomaatjes t 2 eierkoek L 100 gram mie 250 gram spitskool 60 gram gehakt (ongeveer) aangemaakt met bami kruiden t 2 sinaasappels 1kiwi a 3 volkorenboterhammen 2 met rookvlees 1 met muisjes t fruit? Volgens mij kom ik rond de 1400 calorieën uit. Voor de rest veel water en thee drinken heerlijk!
mijn lijstje voor vandaag.. O: 2 gekookte eieren Beker thee met 2 zoetjes T: niks we waren laat wakker vandaag. L: kom zelfgemaakte groentesoep 2 vitalucrackers met linera smeerpate en met linera ham. sinasapel. T: banaan en appel samen met me dochter D: Aardappelpuree Sla Kip ding uit de oven en drink veel water tussendoor en thee volgens mij nog niet veel cal..kwa volgens caloriechecker rond de 900 cal uit...dus vanavond nog maar iets nemen. cracker ofzo.
Zustertje..Fijn dat ze op je werk rekening met je houden.. Annemie.. I.d. een fijn begint van 2011! Veel plezier bij de controle vanmiddag! Rianne.. Al nieuws van de garage? En dat snoepje snel uit je hoofd zetten hoor! Wegen kost toch niet zo veel tijd?! Butterfly.. Ik was in de week dat Erwin vrij was ook kapot. Hij kan rustig elke avond om half 1 naar bed. Dat trek ik echt niet. Zeker niet als ik gewoon moet werken.. pffff.. Je brengt me op ideeen. Ga zo ook lekker 2 sinasappeltjes uitpersen! Moppie.. Financieel is het niet nodig dat jullie werken? Dat zou wel prettig zijn en dan gewoon de avonden lesgeven. Succes met soppen. En je ontbijtje is toch prima?! Kaatje.. Ik zou voor van de week een echo afspraak maken bij de gyn hoor. Hij/zij snapt je vast wel! Melanie.. Het huis is dus weer lekker fris!! ***** Hier ook alles weer schoon, de was is zo goed als weg.. straks alleen nog even vouwen, ik heb al gestreken. Vanmiddag even met Esmee langs de bieb en de menzis voor een declaratie! Wat is de tandarts duur zeg! Eten staat klaar.. nu even een aflevering Law and Order kijken met een kopje thee. Menu: O: 2 boterhammen 1x linera en 1x rookvlees en koffie. T: plakje kandijkoek en thee L: 200 ml yoghurt met 4 eetlepels muesli. T: 2 persinasappeltjes uitgeperst en een cracker met linera A: gekookte aardappeltjes met rode bieten en 2 kleine gemarineerde filetlapjes. T: thee/water en een schaaltje zoutjes.
Zustertje.. Wat neem je veel fruit!! Lekker hoor, maar er zitten ook veel fruitsuikers in he? DaanQuinty.. prima menu hoor! I.d. nog lekker wat nemen vanavond.