10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
  3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ mexgriep.. Ik maak me er nooit zo druk om. Het is griep.. We hebben Esmee gisteren ook niet laten prikken voor de mexgriep. Slecht he?!;)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Net 2 evergreens gegeten in de auto naar huis toe! Nu aan een bakkie thee :D
    Zo ff GTST online zien dan heb ik dat ook maar weer gezien!
    Morgenavond afvallers XXL ben erg benieuwd!
    Meiden trusten en vast tot morgen!

5. MamavEsmee

Menu:

O: 2 boterhammen 1x linera en 1x rookvlees
    T: plakje kandijkoek.
    L: kom yoghurt met muesli
    T: 2 crackers met 1x linera en 1x rookvlees
    A: aardappels, rode bieten en 2 kleine filetlapjes en een kommetje salade en 150 ml yoghurt met een scheur roosvicee
    T: plakje kandijkoek en thee.

Zit nu op 1330.. straks nog een schaaltje pepsels.. Zit ik rond de 1500.

Hoop ik morgen rond de 71,5 te zitten.. En vanaf dan weer rond de 1700 eten!

6. MamavEsmee

Rianne.. mooi dagje vandaag! Ging het goed? Wij gaan afvallers xxl ook volgend. Vind dat altijd mooi om te zien!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ging wel weer goed vandaag,zal morgen ochtend even wegen :p had het wel moeilijker vandaag dan gisteren maar ja zal nog wel vaker voorkomen!

Ja vind het altijd zo knap en het resultaat wat ze dan krijgen heel mooi!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden,

Hier weet thuis, heb lekker een uurtje gesport. Body combat, was echt weer heerlijk. Nu net een glas rivella op, en een schaaltje cracottes luchtige zoutjes. Kom nu op ongeveer 1300 kcal en vind het mooi geweest.

Wat hebben jullie veel gekletst!!!!!!
    Jeetje zeg.

Ik ga even lekker neuzen op internet, moet nog wat dingen printen, en dan denk ik maar lekker naar bed met mijn boek.
    Harrold is met zijn broer aan het darten.....!

Weegschaal was na het eten mega lief :D, dus verwacht morgen tegen de 85 aan te zitten eigenlijk......!
    Dan hoop ik rond het weekeinde toch echt weer op mijn laagste gewicht te zitten. We zullen zien, gaat in elk geval heel goed hier.

@Mamavesmee, heeft Esmee de uitnodiging voor de mx.prik gehad dan? Worden die entingen weer gegeven?
    Ik heb niets gehoord, moet hem zelf ook als hij word gegeven namelijk.

@Mex.griep, ik schrok wel even. Vooral omdat Esmee gisteren hoge koorts had. Maar wat mamavesmee ook zegt, het is gewoon griep. We hebben Esmee de prik vorig jaar ook niet gegeven trouwens, harrold en ik wel om haar toch te beschermen.

@Moppie, het feest kan beginnen......!! Ben je er zelf nog niet klaar voor dan? Zijn er nog dingen die je wilt doen?

9. MamavEsmee

Butterfly.. ik bedoel de prik van vorig jaar hebben we niet gedaan.;) Je bent goed bezig met sporten!!:)

Rianne.. Maar dat kan JIJ ook!

Tot morgen meiden!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ;) thnx MvE

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    We gaan wel allemaal weer goed hé!:D

Ik heb nog een pakje droge crackers gehad, moest even iets knabbelen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn tas pakken voor morgen en hopelijk een beetje lekker slapen. Truste

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: mentaal ben ik er nog niet klaar voor. bang voor de pijn van de bevalling, bang dat ik geen goede mama zal zijn... ach, gewoon dom dus! En tsjah, de situatie hier is natuurlijk ook niet ideaal. Hoop dat ons huisje maar snel klaar zal zijn!

@Hier: bekaf... ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. trusten!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Hier weer 3 ons erbij, waarschijnlijk doordat ik ongi ben en weer eens niet naar de wc kan..
    Hopelijk ben ik het snel weer kwijt, want het ging net zo lekker...
    Vandaag nog een dagje werken en dan morgen lekker vrij!

Fijne dag allemaal.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mexgriep: Net zo erg als gewone griep, als je in een risicogroep zit vaccineren anders niet.

@MR: Afvallers XXL ga ik ook kijken!

@Butterfly: De draad met sporten weer helemaal opgepakt!

@Moppie: Knuff meid, komt allemaal goed!

@Hier: Weer zo slecht geslapen, niet misselijk deze keer. Ik ben nu al kapot en dan moet ik nog de hele dag werken.
    Vanavond eet ik bij mijn moeder, gezellig. Weet nog niet wat ze gaat koken.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli, diksap
    T: bb met kaas, 2 pruimen
    L: 3 bb met kaas en ardennerbhw
    T: Appel en print
    A: ?
    T: ?

Tot en met het tussendoortje is het 806.

17. MamavEsmee

Me verslapen, de weegschaal gaf 500 gram meer aan..:( Wordt een leuke dag vandaag.

Snap er niets van! Ging met " honger" naar bed.:(

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Balen MvE dat de weegschaal meer aan gaf :( daar had je niet opgehoopt natuurlijk!

Moppie komt vast allemaal goed meid dat weet ik zeker! Zodra de kleine er is komt je moedergevoel gelijk naar boven en na een paar dagen is het zo gewoon en kan je je kindje niet meer missen!

Hier 1,1 kilo eraf ong :)
    Dus lekker en dat in 2 dagen :)
    En wat ik nog wou zeggen ik zie zonder bril en lenzen niet zoveel dus vandaar dat ik op sommige plekken wel fel licht aan moet hebben :D

Lukas weer op school en vanmorgen moest die weer huilen en waarom geen idee maar ja hoor dat straks wel denk ik :)

Menu:

O:
    200 gr yoghurt magere
    2 EL musli
    1 Peer
    1 Fles water
    2 mokken thee

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

@Moppie, lieverd.... tuurlijk ga jij een goede en lieve moeder worden. Daar hoef je toch niet aan te twijfelen?
    Alleen bij een eerste kindje is het zo spannend allemaal, je weet niet wat je boven het hoofd hangt en dat maakt het ook onzekerder allemaal. Ik was juist heel bang dat ik twee kinderen niet kon combineren en dat ik van het ene kind meer ging houden dan van het andere. Maar als je er eenmaal in zit besef je dat al je zorgen voor niets is geweest. Ik snap wel dat de situatie waar je in zit niet zo'n fijn gevoel geeft en dat je liever nu al in je nieuwe huisje zit.
    Mijn zusje zat toenertijd in een soortgelijke situatie. Haar vriend was een huis aan het bouwen toen ze hem leerde kennen en ze raakte al snel zwanger. Huis was nog lang niet af dus hebben ze tijdelijk bij een vriend van hem gewoond en daarna in een kraakwoning wat eigenlijk afgebroken zou worden. Het was zooo koud en tochtig, de schimmel stond in hun kleding bij slechte dagen.
    En daar voedden ze de baby toen ook op. Tsja... dan mag jij niet klagen meid. Komt echt wel goed!!!

@Mamavesmee, wat balen, doe je zo je best en verwacht je afgevallen te zijn, kom je aan. Misschien vocht???
    Na vandaag is die halve kilo er echt wel af meid.

@Mamarianne, zo, die eerste 1.1 kilo is er toch maar mooi vanaf!
    Goedzo meid!

@Weegschaal hier ook weer lief!!! Weer 400 gram eraf.
    Het had echter wel meer kunnen zijn hoor, gisteren zou ik naar bed en Harrold was aan het darten en had borrelnootjes staan :(, waar ik voor ik het wist in zat te graaien. En voor ik het wist al een paar handjes op had. Baalde zo, want het was gewoon niet de bedoeling maar het bakje stond ineens voor mijn neus. Maar met 400 gram eraf ben ik ook weer heel blij hoor.

Hier in de planning:
    Zo de wasmachine aanzetten, Maureen in bad doen, was vouwen en strijken en wil vanmiddag even lekker op pad. Leenbakker heeft leuke aanbiedingen en daar wilde ik even kijken. Wil even naar de AH, en naar een paar winkels in Drachten. Harrold en ik twijfelen alleen of we met z'n viertjes zullen gaan of dat ik toch alleen ga.
    Esmee is nog niet helemaal fit en die hebben we dan toch huilend mee ben ik bang, en bij mijn moeder mocht ze wel komen maar neefje is er ook en helaas.... die duwt Esmee altijd en pakt altijd alles van haar af en mams doet er vrijwel niets aan dus wil Esmee er niet hebben eigenlijk. ( ik word zo'n bitch... heb dit ook tegen mams gezegd maar kreeg er geen reactie op gisteren).

En een dagje weg met twee kleine kinderen ( peuter en een baby ) is zo niet handig. We wilden eigenlijk ook naar Ikea..... maar mijn god, dan moeten we zoveel regelen en meenemen voor een paar uur en Esmee vind de auto een halfuur leuk en Ikea is wel ruim 45 min rijden. Dus ja, gezellig zal anders worden als we het hele spul meenemen.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :D

Nu vrijdag weer wegen denk ik ;) en dan eens zien wat er dan af is in weer 2 dagen!

Deel Deze Pagina