10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    natuurlijk laten we jullie het resultaat zien, alleen eerst moet de kamer nog gestuct worden... volgende week denk effe behang bestellen... :D

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, hoop dat je darmen hun weg vinden. Hier ook last van darmen maar in de zin van te vaak naar de wc moeten, de kleine drukt er flink op los. Fijn dat je veilig thuis bent gekomen.

@Femke, tjah van blijven liggen ga ik alleen maar hoofdpijn krijg.

@Pino, geniet van je chocolade!

@Annemie, een babykamer inrichten is leuk. Geniet ervan!

@Hier, zwangerschapszwemmen is niet door gegaan ivm diplomazwemmen en afbellen hebben ze niet gedaan. Kleine ligt net op bed dus het is mama-time, heb ook nog eens maagzuur.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    HVJ, lekker handig. je ging dus voor niets naar het zwembad

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: ik heb mijn eigen wiegje van vroeger. Zal je nog wel een fotootje doorsturen via msn.
    Ik probeer via prenatal site een voetenzak te bestellen maar kom niet in de webwinkel. Typisch wanneer ze "koopavond" hebben met 15% korting, en dan tijdelijk de site sluiten voor onderhoud!!
    Leuk he, dat wegdromen :) :)

@Emma: leuk, sleeen! Heeft Tim er van genoten? Vast wel, en je vader vast ook :p
    Wel flink balen van je ongi :(

@MvE: ik slaap altijd in onderbroek + topje. Heb het niet zo op dit soort nachthemdjes maar in de loop van de jaren heb ik er toch heel wat verzameld. Niks voor mij dat spul ;) Krijg ze altijd met kerst/verjaardag etc. Maar pas er nu toch niet meer in hahaha

Probeer al tijden lang te bellen/mailen naar mijn broer maar hij neemt niet op en antwoord niet op mails. Typisch mijn broer. Zal het wel druk hebben. Hoorde van mams vanmiddag dat alles in orde was met zwangerschap van schoonzus, en dat ze na de kerst 20w echo hebben. Wel jammer dat ik geen gehoor krijg. Normaal is hij niet zo laks... Hoewel... ook wel, maar toch... Had laatst foto doorgemaild van onze Uk in 3d en heb niet eens een reactie gekregen :(

@Beschuitje: Spannend! ik had flink wat last van maagzuur/opstootjes in het begin, de week voor mijn NOD. Dacht toen in combi met rommelende darmen aan een buikgriep, die ging heel erg rond hier.

@Pino: dat is niet niks wat er ineens op je af komt!
    Tip: ga SAMEN naar de dietiste (ookal is het maar 1x) om 1 advies te krijgen voor jullie samen!!

@Annemie: lekkere dingetjes in mijn pakket! Hoe was jullie pakket?

@Femke: geef de laxo even de tijd. Verder: sinaasappelsap op de nuchtere maag. 2 kiwi's op de nuchtere maag. kop koffie en een zwaar shaggie op de nuchtere maag, maar dat lijkt me nu niet verstandig :p
    Succes!

@Hier: 2 drukke dagen achter de rug qua inpakken. Mijn ouders zijn met een volle auto terug naar huis gegaan. Al mijn boeken en dvd's staan nu daar. Donderdag komen ze weer en dan gaat al het houtsnijwerk (afrika) mee, en mijn administratie mappen. Dan heb ik alle planken leeg, en ruimte voor Ukkie's spul.

Vanmiddag naar de VK geweest. Ukkie is volledig ingedaald. Dat deed me laatst dus zo veel pijn 's nachts!!! Mijn bloeddruk was 2 weken geleden 100/60, vrijdag 110/65, vanmiddag 100/70 dus onderdruk stijgt wel, maar blijft een keurige bloeddruk. Ivm bloeddruk problemen rond deze termijn van mams, 2 tantes en nichtje word ik nu extra gecontroleerd op bloeddruk/urine elke controle. Moet me donderdag weer melden.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, idd voor niks. Ik kon wel blijven voor de gezelligheid zei ze het eerste uur en het 2e uur vrijzwemmen maar ja ik zit met een kind en het gaat dan laat worden dus toch maar naar huis gegaan.

@Moppie, is goed ben benieuwd naar de pica. Balen dat je niet bij Prenatal.nl kan geen goede reclame voor hun maar goed je hebt de hele nacht tot 10u om te bestellen.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, fijn dat je ouders hebben meegeholpen en dat je vk controle goed was en je extra in de gaten gehouden gaat worden. Wat moet jij nog aanschaffen voor uk?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie weer goedgekeurd dus :)

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Pino.. geniet van het lekkers vanavond en morgen een gezonde start! Je kunt ipv fruit eten ook lekker een grapefruit en sinasappeltje persen. Heb je meteen je behoefte aan fruit binnen.;) Of in de blender met kwark en een scheut sap.

Kaatje.. Fijn dat je weer veilig thuis bent. Last van je darmen is vervelend.

Femke.. veel volkorenproducten en veel water drinken.;)

HVJ.. jammer dat het zwemmen niet door ging.

Moppie.. Mensen om je heen stellen zich toch een sexy moppie voor in bed.:D Jammer dat je zwanger/schoonzusje niet reageren op jou emailtjes.

Annemie.. Fijn dat het wat beter gaat.. Je moet je vent ook boodschappen laten doen.:p

Hier alles weer aankant. De was is weg, de vaatwasser leeg en het huis gezogen en gedweild.

Morgenvroeg gaan we naar de oma van Erwin ( 90) nog even een kerststukje gekocht..

Goede dag qua eten.. het smaakt me niet.. en dat heb ik niet gauw.

Iemand nog lekkere kersthapjes die eenvoudig zijn mee te nemen?

9. steenbokje

Verdorie, heb ik jou weggelaten in mn reactie. Sorry!!!!!! :)
    Goed om te lezen dat je weer veilig thuis bent gekomen!! Is het zo erg met de sneeuwpret daar? Hier ligt er op de ongestrooide wegen flink wat platgereden sneeuw. Heb mn vader gepest en even een fractie van een seconde een heel klein beetje gas bij gegeven op een recht stuk hihi, wielspin... Gemeen he. Hij is een schijterd bij mij in de auto, weer of geen weer ;)

Bevallen: Pijnloos kan het niet zijn, maar als het allemaal zo erg was, waarom gaan vrouwen dan nog voor een tweede? :p

Nachtponnen: misschien pas je er over een paar maandjes wel weer in ;)

10. steenbokje

@Hvj: wil graag nog een voetenzak voor de maxi cosi, maar niet van MC zelf, maar die van de prenatal. Stond voor 15,- in de folder.

@Kaatje: ja, maar mn vingers doen nu ontzettend pijn van het vocht, dus ik ga even mn handjes omhoog steken, dus niet meer typen, en afkicken :p

@MvE: Haha ikke en sexy? Ik ben een stoere motorchick die niet van girlygirl dingen houdt! :p :p :p
    Lekker druk geweest in het huishouden? Geniet bij oma morgen! :)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, idd jammer want verheugde me er echt op. Heerlijk een schoon huisje! Geen idee betreft kersthapjes sorry.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moppie: Thnx voor de tips. Fijn dat het goed was bij de vk en goed dat ze je extra controleren.

@Mve: Thnx! Lekkere kersthapjes: Gehaktballetjes met kleine stukjes rode paprika en bieslook. Of: Hamrolletjes met 20+ roomkaas en paprika.

@Hier: Net met m'n mams gebeld, we gaan het haar Kerstavond vertellen, ik moet zo oppassen dat ik me niet verspreek... Zal blij zijn als ze het weet!:)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, lekker alles weer aan kant

Moppie, Wat voor maat zijn die nachtponnen ?
    Zal zo even een foto plaatsen van onze straat. zo is het hele dorp en omgeving hier.

Tot morgen

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden bedankt voor alle knuffels jullie zijn schatjes !!
    nog maar 3 weken dan zijn we met sommige al een jaar samen ... lang al he !!

Bekijk bijlage 116334 hier de sneeuwpop van vanmiddag !! :D
    was erg leuk buiten

ga nu lekker afsluiten morgen een lange dag werken dus zal woensdag pas weer langshuppelen
    knuf

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Emma29: Zoooo, dat is nog eens een sneeuwpop! :D
    @Kaatje: Wat een schattige foto!

Vandaag lekker gewerkt, dag ging super snel voorbij!
    Morgen iets leuks doen met Mel! :D

@Mel: Weet niet of je m'n sms hebt ontvangen? Waar gaan we shoppen?

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Zo da's een flinke sneeuwpop. Slaap lekker en werk ze morgen!

@Kaatje: Wat een sneeuw bij jullie, meer als hier!

@Kim: Veel plezier met winkelen morgen met Melanie!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje en Emma, leuke foto's! Trusten.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sneeuwfoto's: Leuk zeg :D

@ Kimmetje: Heb je sms gehad. Weet niet waar je heen wilt. Vorig jaar zijn we naar valkenswaard geweest of niet? Wil je daar weer heen of naar intratuin in Nuenen ofzo?

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat een geklets hier....niet alles teruggelezen, sorry.

Als het mag wel ff mijn dag. Niet veel bijzonders hoor. Heb gewerkt. Morgen en donderdag ook nog werken en dan lekker een weekje vrij. Ooohhh wat kijk ik daar naar uit. Ik wilde Dane die week ook thuis houden maar ik denk dat ik hem 1 dag wel naar het KDV breng want dan wil ik ff lekker gaan shoppen. De laatste keer dat ik zonder man en kind echt ben gaan shoppen toen was Dane 5 maandjes oud.

Deel Deze Pagina