Auwwww....ik heb vanmiddag mijn middelvinger/hand gestoten en het doet nu nog steeds zo'n pijn. Precies bovenaan je vinger onder je knokkel. Ik kan hem wel een stukje omhoog en omlaag doen maar als ie te ver gaat dan is het hel. Heb nu al 5x een steek gehad als ik er per ongeluk iets mee deed. Nou, de GVD's vliegen eruit....
Essenhout! Super resultaat na 3 dagen! Wendy.. Misschien toch even langs de dokter? **** Wat een lekker rustig dagje vandaag!
MvE: Ik kijk het morgenochtend even aan want ik kan alleen bellen tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Maar denk wel dat ik dat ff doe ja....Ben alleen benieuwd of ik wel aardappels kan schillen hihih.
ik wil vanavond een salade maken met tonijn uit een blikje...nou heb ik lekker sla, tomaten en komkommer gehaald en die tonijn wil ik er dan doorheen...weet iemand hoe ik die tonijn lekker op smaak kan krijgen??? het is me avond eten met waarschijnlijk een muslibolletje wij moeten vanavond weg dus wel gezond eten maar kan niet te uitgebreid dus vandaar! bedankt alvast
Zo, alle foto's eindelijk uitgezocht en bijna 500 foto's geupload. Hoop ze morgen te krijgen. Kan dan het weekeinde weer heerlijk scrapbooken... hoop ik . Foto's van Esmee, Maureen, maar ook van de bruiloft en mijn vrijgezellenfeest. Inmiddels al 2 jaar en 3 maanden getrouwd, maar wil nog steeds een album maken van de foto's die iedereen heeft gemaakt. Heb de hele middag trek . Net 1 bastogne koekje genomen, en zit nu aan een opkikker kip. Moet zeggen dat ik het een lange tijd niet zo moeilijk heb gehad zeg. Sinaasappeltje eet ik zometeen met Esmee. Als ik fruit eet wil ze wel wat mee eten, anders weigert ze pertinent. @Wendy, vervelend joh!! Misschien kan je mannetje aardappels schillen . Geen lekkers halen he hahaha. @Essenhout, moet zeggen dat als ik Sonja doe ik ook altijd wel iets meer kwijt ben. Je haalt toch net andere producten dan anders. Wel haal ik vaak optimel enzo, dus daar zit het prijsverschil dan in. En mijn man en kind eten niet alles mee wat ik eet. Maak mijn man niet blij met een quiche van prei en ham wat ik zondag at, dus kook vor hun dan al wat anders. Dubbele maaltijd dus, en dus extrs kosten. Sonja is wel goed vol te houden he? Vond ik ook. Heb het een paar weken gedaan maar wil nu zelf even weer menuutjes plannen. Ken ook veel magere recepten en hapjes die Sonja niet gebruikt en die ik ook lekker vind.
Wat ik wel eens doe is een uitje door de tonijn roeren, eventueel wat yoghurtdressing, zout en peper. Doen we ook wel eens een op en stokbroodje als hapje. Kan ook weer heel goed met sla zoals jij het doet.
@Annemie: Wat een schattig behang! @MamavEsmee: Vervelend is dat he! Ik heb het gelukkig weer achter de rug. M'n maat was er helaas niet meer, dus ze hebben er nog 1 kunnen bestellen, de andere broek mocht ik laten maken op hun kosten, dus die moet ik donderdag weeg even oppikken Verder nog een heel leuk jurkje gekocht, zal dadelijk een foto zoeken op internet. Plannen voor vanavond zijn gewijzigd, zou uit eten gaan, maar heb niet zoveel zin. Wat een rotweer trouwens, bah Verder nog wat corrigerende hemdjes gevonden bij de action in nieuwe leuke kleurtjes. Vind die altijd zo lekker zitten, en ze zijn lekker warm Edit: Kan het jurkje niet vinden op internet haha
Ik maak altijd een blikje tonijn (in water, niet in olie!) aan met een eetlepel (magere) mayo, wat dille en zout/peper, en snipper een halve ui erdoor, of een stuk gesnipperde komkommer erdoor is ook erg lekker. Je kunt voor de frisse smaak er ook nog een paar druppen citroensap doorheen doen. Als je dat met sla, komkommer en tomaten op brood eet, lijkt me een goede maaltijd! eet smakelijk
Hai dames, Hier vanochtend met een vriendin ontbeten/gebruncht bij la place, was lekker en gezellig. Mijn dochtertje en die van haar hebben gezellig meegedaan, mijn kleine ligt er nu sinds 13u in. Ik zit nog vol maar moet toch gaan lunchen want anders grijp ik straks naar koek/chips voordat het avondeten klaar is. @Roes en Essenhout, welkom en succes met afvallen. @Wendy, van harte met je 29jr en rimpel haha. Au morgen naar de dokter als het pijn blijft doen. @XXL afvallers, gisteren ook gekeken en idd die dr Frank is geen favo van mij (werd me wel aangeraden toen ik bezig was met zwanger worden door de gyn ivm pcos). Dus nu komt ie niet meer tot maart weer? Krijgen we geen tussenstanden te zien enzo? @Moppie, fijn dat alles goed was bij de vk en je weet die 22kg vliegen er af anders.... @MvE, succes morgen! En mooi menu @Lovely, zou huismerken gebruiken vind SB ook duur. @Zustertje, denk ook jezelf he en veel plezier vanavond! @Femke, hoop dat die rolo er nog ligt hihi. Zo 9 weken alweer! @Annemie, schattig behang. Ga zo gluren bij je album. @Daan, idd met uitje/yoghurtdressing en die sla/komkommer/tomaat en eventueel zwarte olijfjes jummie. Vandaag: T: banaan, halve peer O: foccacia met tonijnsalade, latte T: ananassap, gebakje, kop rooibos/karamelthee L: kommetje melk met kellogs T: kiwi, flesje water A: nog geen idee (geen zin om te koken)
Whahaha ja anders komen wij volgend jaar op tv Is het niet bij XXL, dan wel bij Sonja of Dr. Phil ofzo Hihihihi sorry ben wat melig, zal wel door alle chocola komen. Heb de zak mini's aangebroken en volgens mij al een stuk of 10 gehad... correctie: 11 2 bounty, 2 lion, 2 mars, 2 twix, 2 milkey, 1 kitkat. edit: 12 - neem nog een kitkat en dan gaat de rest naar vriendlief. halve zak mini's, burp! 250gram dus...
oke zo lijkt me die tonijn heerlijk idd...dus ik ga ff light mayo of yoghurtdressing halen die had ik nog niet in huis mmmm heb nu al trek
Rest van menu is hetzelfde als gisteren! Alleen zonet een koekje gehad ipv kiwi's! Vanavond eet ik macaroni 150 gr gekookte volkoren macaroni 200 gr groente 100 gr gehakt blikje rode saus
@Daan, smakelijk! @Moppie, hahaha grapjas. Toe maar 12 mini's (zou ik ook gedaan hebben hoor als ik die zak had haha), hopelijk waren ze lekker. Ik heb geen zin om te koken, noch ben ik inspiratieloos pfff.
mijn dagje vandaag: O: 1 bb met 30+kaas en 1 vitalucracker met linera smeerpate 2 bekersthee T: sinasappel flesje water L: schaaltje mager yogurt 1 vitalu craker met linera ham flesje water T: 1 evergreen 1 appel D: 2 muslibollen met aangemaakte tonijn uit blikje op water ,sla, tomaat en komkommer. flesje water. T
Butterfly.. Knap dat je het bij een opkikker en bastogne koek hebt gehouden! zo.. jij hebt weer wat fotoos te beplakken haha.. Kim.. fijn dat het gelukt is! Wendy.. Hopenlijk heb je er niet te veel last van. HVJ.. lekker menu! DQ.. geen idee betreft tonijn, ik houd er niet van! Moppie.. 12 mini's! Lekkerrrrrrrr.... Zou een actie van mij kunnen zijn. ****** Hier de boodschappen weer binnen. Voor het komende halfjaar shampoo, deo en douchegel gehaald. met 50% korting. Eten staat op.. Net 4 dropsleutels op.. oeps. ter compensatie 3 sinasappeltjes geperst.. Zit nu incl avondeten op 1300 .. heb optimel vla meegenomen dus straks een lekker toetje! Oja.. en lays baked ook weer mee genomen.
Dan wil je niet weten wat wij nog moeten bestellen aan foto's van de beide heren!!! Van Lukas is dat van 1 jaar denk ik tot nu dus 4 jaar! Van Jurre is het van baby tot bijna 2 jaar! Niet best hoor! Das nadeel van digitale camera's!
Essenhout van harte welkom en veel succes ! Ik heb ook succes geboekt met Sonja maar helaas was het voor mij niet vol te houden. Reken maar eens uit hoeveel val. je mag eten soms maar rond de 700. Ik vond het niets, maar ieder zo zijn dieet. Mve het gaat hier nu heel goed. Heb de draad weer op kunnen pakken en ben weer gemotiveerd ! nu nog even de eerste reslutaten zien op de weegschaal. annemie wat een leuk behang !!! Zustertje jij ook alweer 19 weken, de tijd vliegt zeg. Wendy van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Enne als je jarig bent mag je best een beetje snoepen... Moppie je maakt me wel erg jaloers hoor met al dat lekkers. Ik hou zo van chocolade dat is echt mijn grootste zonde. Mijn menu voor vandaag o: bh met vruchtenhagel t: ontbijtkoekje en banaan L:drie bh met kipfilet mager en beker optimel T: sultana A: Zelfgemaakte mie Hiernaast nog 300 cal verbranden op de hometrainer !
Avondeten wordt hier gebraden kip, met frietjes en een frisse salade (heb ik ineens trek in). Lang leve de hormonen
Aloha! Wat hebben jullie weer veel gekletst! @kimmetje: gelukt met kleding ruilen? Veel plezier vanavond @wendy: gefeliciteerd! @essenhout: Welkom! Dus ook aan de Sonja? Leuk! Ik heb zoiezo niet merkproducten gekocht hoor, maar sommige dingen lusten de kids niet dus ja dan kom je wel wat duurder uit. @moppie: super dat alles goed was bij de vk...en met die 22kg komt het wel weer goed hoor! Je zult je verbazen wat er af gaat na een bevalling! @annemie: schattig behang @zustertje: denk je wel goed aan jezelf? Straks goed genieten van je vrije dagen hoor! @mve: aan de sonja heb ik inderdaad meer houvast Mooi menu heb je voor vandaag...hihihi ben je aan het hamsteren geslagen? @butterfly: je bent goed aan het sporten geslagen hé! Ik heb vanmiddag lekker met de kids in huis aangerommeld, samen gespeeld enz. Van m'n zus niks meer gehoord. Erg jammer!Ze zou namelijk terug bellen. Snap echt niet waar ze last van heeft. Onze kids kunnen het zo goed vinden samen, en we wonen dicht bij elkaar dan is het toch leuk als ze samen kunnen spelen? Ze zou vandaag bij m'n broer gaan schoonmaken,dus dacht dat het ook makkelijk voor haar was dan had ze even haar handen vrij. Heb de HA gebeld en kan pas volgende week terecht...vandaag gelukkig niet zoveel pijn gehad, kon tenminste nog fatsoenlijk m'n bed uitkomen.
Wendy van harte !!! hier alles ok .. lekker weer thuis na dagje hard werken .. ik heb vanavond mie met kip en wat sate saus gemaakt ! een goede lijndag gehad ben alleen al 4 dgn niet naar de wc geweest ... auw auw straks eens wat van die slank thee dinken