Beschuitje.. mooi menu vandaag. Goed dat je weer lekker gemotiveerd bent. En de weegschaal zal je verbazen zondag! Lovely.. jammer dat je zus niet is langs geweest met je neefje. Je zus en broer hebben wel goed contact? Ja, ben aan het hamsteren.. Ze hadden veel merkproducten die wij gebruiken met 50% korting dus dan ben je gek als je het niet meeneemt toch? Slecht dat je pas met een week terecht kunt. HVJ.. lekker avondeten! ****** Hier alles weer aankant. Esmee ligt er weer gewassen en gestreken in.. Vanavond lekker tv kijken.. Dubbeltje op zijn kant en Help, mijn kind is te dik komt er op.. Leuk!! Morgenvroeg een vroege dienst en morgenmiddag begravenis.. bah! Zie er ontzettend tegen op. Gisteren belde een collega of ik de client nog wou zien. De kist gaat morgen namenlijk dicht ivm clienten etc. Gelukkig is alles goed afgestemd op de clienten zodat ze niet hoeven te wachten. We kunnen na het condeleren direct de kerk in en dan begint de dienst ook. Dat is wel fijn!
@Butterfly: Weer een lieve schaal! En een mooi menu voor vandaag. @Moppie: Fijn dat alles goed was bij de vk @XXL: Ieder pondje door het mondje, neemt niet weg dat overgewicht enorm belastend is, fysiek en mentaal. @Kim: Ook een lieve weegschaal, fijn. @MvE: Heeft het wandelen geholpen om je hoofd leeg te krijgen? Ben van de Rolo afgebleven! Eet gezond, dus het zal wel goed komen. Sterkte morgen met de begrafenis. @Lovely: Heb nooit Sonja gedaan, waarin is het zoveel duurder dan? @Wendy: Gefeliciteerd! @Essenhout: Welkom! @Annemie: Wat een mooi behang! Ik ben eigenlijk niet eens doorlopend misselijk, maar er kan gewoon niet meer in mijn buik, heb geen trek en wil ook niet tegen eten. En de rolo ligt er nog steeds! @Zustertje: Zo dat zijn pittige diensten! Je man nog iets gehoord van zn gesprekken? @DQ: Zou niet weten hoe je tonijn lekker mee maakt, het is 1 van de weinige dingen die ik niet lekker vindt. @HvJ: Mmmh, die broodje van de Laplace zijn lekker! @Beschuitje: Je hebt de smaak van het lijnen weer goed te pakken. @Emma: Naar is dat, niet naar de WC kunnen. @Hier: Trots op mezelf! Was laat thuis en had zin in frieten (wanneer niet tegenwoordig), maar heb gewoon gekookt voor mezelf! Lekker vissticks, met aardappelpannenkoekje en boontjes. En het was heerlijk. Vanavond begint "wie is de mol" weer en ben een grote fan, dus dat ga ik kijken straks.
Femke.. Te zwaar zijn is i.d. belastend.. Been there, done that. Daarom heb ik geen medelijden. Als ik het kan kan iedereen het.
Hey meiden, @ Roes: Vervelend dat er zo veel zwangerschapskilos aan zijn blijven zitten. Maar meid, ook jij kan het hoor! Succes! @ MamavEsmee: Ben uiteindelijk maar gauw naar bed gegaan. Sliep snel dus ook geen last meer van de honger! @ Femke: Inderdaad met honger naar bed gegaan. Gelukkig sliep ik snel Denk dat je je niet te veel zorgen moet maken om die afgevallen kilos meid. Maar bespreek het inderdaad volgende week gewoon even met de verloskundige! @ Butterfly: fijn dat er weer wat af was meid. Goed opgelost met die boterham gisterenavond. Afkicken is inderdaad het ergste. Moet daar gewoon weer even doorheen. Volgende week zal het wel beter gaan Jij bent echt goed bezig met dat sporten meid! Super! @ Afvallers XXL: Ben het met jullie eens wat betreft die smoesjes. Hier ook veel kilos aangekomen toen ik ging samenwonen. Maar dat heb ik echt allemaal zelf gedaan hoor! Kon ineens zelf bepalen wat ik at. Tja in mijn geval weet je het dan wel Alleen maar lekkere dingen! @ MamavEsmee: Fijn dat je goed geslapen hebt en de weegschaal weer lief was. Sterkte morgen bij de begrafenis. @ Wendy: Gefeliciteerd! Is je vinger niet gebroken ofzo, als het zon pijn doet? @ Kim: Veel plezier vanavond! @ Essenhout: Welkom en succes met afvallen! @ Annemie: Wat een schattig behangetje @ Zustertje: Jeetje, vervelend zeg dat jullie zo veel zieken hebben en zoveel mensen op vakantie. Hopelijk zijn je collegas snel weer beter. Heb jij ook weer wat meer rust ! Hier ook weer thuis en inmiddels gegeten. Vandaag een beetje een gekke dag qua eten. Weer van 2 nieuwe snoepjes 1 getest waarvan 1 suikervrij (mocht wel van mezelf) en toen ik net naar huis ging kwam ik erachter dat ik mijn mandarijnen vergeten ben vanmiddag. Mijn menu dus: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel 1 suikervrij dropje L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 1 krentenbol T: 1 plakje ontbijtkoek minder suiker 1 salmiakbolletje A: 150 gram bisto aardappels uit de oven 1 tartaartje 1 schaaltje sla met dressing, ananas en komkommer 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1154 kcal Liefs
@MvE: Helemaal mee eens, afvallen is moeilijk, maar iedereen kan het! Het is ook een groot deel wilskracht en bij mij: de moed om mijn eetverslaving onder ogen te zien!
Hallo ! Hier de hele dag zo'n onstilbare honger gevoel, en steken in mijn (.)(.) dus heb mezelf weer kunnen bedwingen de gyn te bellen. Moppie, hoe was het bij de vk ? Goedgekeurd dus Wendy, gefeliciteerd !!! Essenhout, welkom en succes ! Annemie, schattig behangetje Hier ook al ideetjes voor de babykamer maar moet even het geslacht afwachten Butterfly, zomaar uit haarzelf ? Was het gezellig ? Mve, sterkte morgen Femke, goedzo ! Friet is lekker maar helaas wordt je er niet magerder van
@Melanie: Mooi menuutje hoor, en van dat ene snoepje wordt je ceht niet dik. De truc is om maar 1 snoepje te nemen, daar gaat het fout bij mij...
Kijk je niet naar WIE IS DE MOL mammavanesmee? Ik wil ook wel mijn kind is te dik kijken, maar geen idee of dat op dezelfde tijd gaat. Wie is de mol gaat voor alles hier haha
Beschuitje.. Wij hebben een humax dus nemen alles wat we leuk vinden op en kijken het op een ander tijdstip, zonder reclame. Melanie.. Mooi menu vandaag! Niet gewogen? Kaatje.. je een beetje in kunnen houden? ****** Ga zo lekker douchen.. Heb shampoo voor vet haar mee genomen en zag net dat deze speciaal voor mannen was.. Oh.. wat zal ik straks lekker ruiken. Door de stijltang en stylingsproducten is mijn haar zo snel vet. Iritant. Hopenlijk helpt deze shampoo wel. Net trouwens nog een schaaltje optimel chocovla genomen. Lekker!
@MvE, dank je. Kijk ze en succes morgen! @Mel, mooi menu! @Femke, knap hoor je inhouden! @Kaatje, fijn dat je lichaam signalen afgeeft dat het goed zit. @Beschuitje, goed dat je erin begint te rollen meid. Houden zo! @Hier, eten zit achter de kiezen, kind ligt op bed en nu samen tv kijken.
Ja mijn menuutje van vandaag : O: 2 volkoren ( gatver ) brood met halvajam, beker melk T: 1 knijpfruit, dora bisquis, 1 mandarijntje L: 2 volkoren brood kruidenkaas, 1 appel T: 2 snoepmuisjes, knijpfruit A: Stampot andijvie, 1/2 rookworst
wij gaan ook wie is de mol kijken !! leuk leuk en MvE ik heb kruidvat eigen merk shampo tegen vet haar dat van mij daar kan je friet in bakken na een dag maar deze werkt best goed !!
@mve: mwa een goede band heeft ze niet met hem, ze doet het meer om mij te jennen maar ik trek me er niks van aan..ze is gewoon heel erg jaloers op mij, ach heeft ze alleen zichzelf maar mee. Wow je bent inderdaad gek als je dat niet mee zou nemen 50% korting is veel hoor. @femke: het zijn meer de dingen die ik anders nooit koop, zoals kwark, muesli, bepaalde cake enzo en dan haal je ook nog de dingen die de kinderen gewend zijn. @melanie: Op zich wel een mooi menu hoor. @kaatje: Oeh steken in de borsten, niet prettig maar inderdaad een positieve bevestiging Ik ga ff gsts kijken
@Lovely: meer omdat je wat meer boodschappen hebt dus. @Shampoo voor vet haar: dat van mij is ook snel vetiig, maar gebruik gewoon alledag shampoo. Heb niet het idee dat speciale shampoos helpen. @Wie is de mol: Ja, nog maar een kwartiertje en dan gaat het nieuwe seizoen los. Zo lekker een kopje thee, met, nu dan eindelijk, ROLO!
@ MamavEsmee: Wel gewogen, alleen vergeten te vertellen... 4 ons eraf (hoewel het eigenlijk een beetje tegenviel *schaam*)
Melanie.. Nice ! Lovely.. flauw en kinderachtig van je zus.. *** Hier een cracker met witte chocopasta op. * schaam*
@Femke: inderdaad omdat je toch meer boodschappen haalt . Geniet van je rolo @MVE: Inderdaad erg kinderachtig, maar mij pakt ze er niet mee hoor. Sta er nu inmiddels wel boven. Mmm een cracker met witte chocola! Heb ook zin in iets zoets.
Inmiddels ook een trosje druiven gepakt.. Heb echt snaai trek. Ben bang dat het niet meer over gaat vanavond.. En met de ongi in aantocht en het etentje.. Maandag pas weer wegen ben ik bang..