Goedenavond! @essenhout: Dan doen we hetzelfde boek @annemie: wat een supernieuws! @daanquinty: mooi menu @butterfly: Hebben wij dezelfde zus ofzo? Herken er echt zoveel in! @mve: hoe was de begrafenis? @femke: super dat het goed gaat met je zwangerschap! @moppie: wat balen meid! Denk goed om jezelf hoor! Wij zijn vanmiddag ff de stad ingeweest, nieuw fototoestel gehaald en voor m'n man nieuw set kleding en voor mezelf nog een leuk vest . Daarna nog even na het kantoor van de kinderopvang geweest, moest wat inleveren, hebben ze wat dingen opnieuw berekent schijn recht op vergoeding van de gemeente te hebben. Hoef nu nog maar 50 euro pm te betalen voor 2 kids die 3 dagen worden opgevangen! Mooi meegenomen dus. Maarja dit zou wel het laatste jaar zijn, als m'n man volgend jaar werk zullen we wel de volle pond mogen gaan betalen. Vanavond TVOH kijken
Hey meiden, @ Lovely: Lekker gestadt? @ Essenhout: Super dat er sinds Maandag al 3 kg af is. Ga zo door meid! @ Annemie: Jeetje wat een actieve man hebt jij! En wat een supergoed nieuws over Ziva! @ Mamametzoon: Welkom terug, balen dat alle afgevallen kilos er weer aan zitten. Succes weer! @ Hvj: Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt vannacht! @ Moppie: Jeetje wat een ellende zeg! Het zit jullie ook niet mee met de dieren Hier vandaag lekker gewerkt. December is op het werk altijd superdruk, januari valt het altijd stil. Zo ook dit jaar. Heb dus fijn wat achterstallige dingen bij kunnen werken. Daar hoop ik volgende week ook nog even mee verder te kunnen Verder een goede dag qua eten. Geen vervelende collegas die nieuwe snoepjes wilden testen dus geen snoepjes gehad. Zal wel komen omdat we bonbons hadden maar ook daar ben ik vanaf kunnen blijven Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 banaan erdoor 2 meergranenboterhammen met; 1 plak (= 25 gram) 20+ komijnkaas T: 1 plak (32 gram) ontbijtkoek minder suiker A: 1 kom tomatensoep 1 bruine pistolet 20 gram filet americain Totaal van 1157 kcal. Vanmorgen was de weegschaal weer lief. Weer 3 ons eraf. En ik ben al dagen niet naar de WC gekund, dus hoop daarna nog meer kwijt te zijn, maarja dan moet je eerst kunnen he ?! Van het weekend een rustig weekend. Lekker bij huis alle kerstzooi (eindelijk) opruimen. Ben het beu Wilde het eigenlijk vorige week al doen, maar toen hadden we geen tijd, en s avonds vind ik dat hier handig, omdat ik het dan niet in 1 avond klaar krijg Morgen dus eindelijk weer opruimen en meteen grondig poetsen. Liefs
Grrr... :x Belt Roland NU dattie nog op zijn werk is. Hij moet nog op 1 of ander document wachten. Dat wil zeggen dat hij niet voor 19:30 uur thuis is. Ik ga wel vast eten hoor. Nog 3 kwartier wachten red ik niet!
@Mel: Zou ik ook niet meer op wachten hoor! Eet smakelijk! Menuutje van vandaag: O: kwark met muesli T: 2 mandarijnen T: koffiebroodje, stuk of 6 rolletjes L: rijst met kip en roerbakgroente (geen saus ivm zout ) T: 3 mandarijnen A: 1 aardappel en stukje prei (restje van gister), 1 bh met witte chocopasta, 2 gekookte eitjes D: thee, optimel
MMZ.. welkom terug! Lovely.. Fijn dat jullie extra korting krijgen op de kinderopvang.. EN goed geslaagd voor je man en jezelf. Butterfly.. jullie clienten zijn dus al wat ouder? En fijn dat de dagen zo goed gaan.. Moppie.. Balen van de vis.. En je menu ziet er prima uit! Femke.. Lekker eerder weg van je werk. Beschuitje.. lekker avondeten heb je! Melanie.. Mooi menu en de weegschaal weer lief. Je hebt het weer te pakken he?! ******* Laat het hier even bij, de rest krijgt een dikke knuffel! De begravenis was verdrietig maar ook mooi! Pffff.. Om half 1 weg gegaan en om half 6 was ik er weer.. Straks mog even de vaatwasser uitpakken en de was ophangen..
@ MamavEsmee: Fijn dat het afscheid mooi was. Blijft natuurlijk ontzettend moeilijk! Knuf meid! En inderdaad. Ik zit er weer helemaal in. Hoewel ik wel tegen het weekend op zie. Maar dat ook wel goed komen denk ik. Geen lekkere dingen in huis, dus dat scheelt!
ik ga kijken of ik vriendlif zo gek kan krijgen of hij dat voor mij gaat halen 8) Ben net in slaap gedut en schrok eigenlijk net pas wakker...
@Moppie: Wat een ellende! Dikke knuff @Beschuitje: Nog goed gekomen met de aardappels? Lekker menuutje @Lovely: das een lekker meevaller. @Melanie: Mooi menuutje & een lieve schaal. @MvE: Dikke knuff meid. @Annemie: En? Gelukt met de frietjes? @Hier: Lekker in bad gelegen, helemaal ontspannen nu. Straks een stukje TVOH kijken en dan Topgear! Is mannetje helemaal fan van, maar ik vind het ook heel erg leuk om naar te kijken.
MvE: Fijn dat je het ondanks het verdriet toch ook als mooi hebt kunnen ervaren. Knuf... Mijn menu vandaag was: O: beschuitje met chocohagel T: winer melange met chocorijstwafel L: 2 witte boterhammen met 2x gekookt ei (zou ik woensdag nemen maar had toen wat anders) T: komkommer en worteltjes, 1 dropje A: Lasagne, klein beetje want zat ineens snel vol
hey meiden !! WEEKEIND !! lekker hoor het was zoooo druk op het werk .. heb veel klachten af zitten werken vandaag en zo lekker onterecht ook !! had mijn handjes vol .. maar goed tim ligt lekker op bed die slaapt al en ik zit met een mok slankthee achter de laptop .. pff kan maar niet naar de wc .. en drink dit nu ook al 3 dagen zit zo verstopt ! ga zo lekker TVOH kijken ! woehoeeee leuk leuk en 4 er uit he !! neem er lekker een glas wijn bij vandaag ff een emo moment heb de ingevulde formulieren verstuurd naar het ziekenhuis voor de onderzoeken ivm het niet zwanger worden en dat deed ff zeer ... verstand op 0 gezet en gepost ... mve dikke knuf ! emotioneel he een begraafnis moppie meis toch wat een ellende !! arme visjes en arme jij !! knuf friet .. mmmmmmmmmmmmmmmmm zie dat het met de meeste heel goed gaat ! volhouden meiden !!
Emma.. Ja, was erg emotioneel. Helemaal omdat je ook met clienten en ouders van clienten bent en iedereen is zo betrokken. Drukke dag gehad vandaag meid. Nu lekker weekend en genieten.. Ik vind het knap dat je de stap hebt gezet om in het ziekenhuis verder te gaan voor een broertje of zusje voor Tim. Ik gun het je zo!!! Melanie.. Inmiddels lekker gegeten?! @Friet.. hier ook friet met een 1/2 kaassouflee en een goulash kroket op.. Had honger na een middag in de kou. Wendy.. mooi menu! Kaatje.. Las net je www op hyves.. te lief! ***** Ik had een zak choconootjes willen halen maar was te lui om van de bank te komen.. de was moet nog opgehangen worden en de vaatwasser is ook nog niet uitgepakt.
mve, heftig hoor zo'n dag Ja lief he Emma, idd een hele stap. Hopelijk is er iets wat zo op te lossen is en ben+blijf je snel zwanger. knuff
@ Emma: Kan me voorstellen dat het even moeilijk was die papieren in te vullen. Knap dat jullie de stap zetten meid. Ik duim voor je (zoals elke maand) voor een lief klein brusje voor Tim!
bedankt meiden ... echt super lief van jullie het voelde ook echt als een hele stap ik hoopte zo dat het niet nodig zou zijn en ergens stieken nog je hoort vaak dat meiden na een mk toch nog snel zwanger zijn en helaas was dat de 1e keer ook niet zo en nu kan ik mijn ei ook niet vinden mijn hart en mijn hoofd zeggen beide wat anders maar het komt wel goed ... het is goed om er eens naar te laten kijken en wat meer te weten maar moet wel bekennen dat lijnen ff niet zo goed lukt op dit moment terwijl ik zo blij was dat ik zo veel ben afgevallen nu we deze stap moeten zetten heb ik geen zwaar overgewicht meer .. maar een gezonde bmi !! en daar ben ik zo blij om .. moet het alleen nu niet gaan zitten verprutsen met mijn emo eten echt super bedankt meiden zit ff met tranen in mijn ogen !!
@ emma... even moeilijk allemaal dus. Vanaf hier sterkte gewenst en een knuf ik heb zojuist alle lekkernijen zoals chocolade enz. in een tasje gestopt en bij de buren gebracht. de verleiding dus even verminderen hier haha. Want morgenochtend ga ik me dus weer echt wegen en weer ECHT beginnen.
@Emma29: Hele dikke knuffel! Hier een minder goede dag gehad. Collegaatje was vandaag voor het laatst en had dus lekkers meegenomen. Vervolgens was ik mijn lunch vergeten mee te nemen, dus had ik croissantjes gehaald tegenover m'n werk. Hoop dat de weegschaal meevalt morgen, maar ik vrees ervoor.... Ga even de voice kijken en dan lekker slapen. Morgen weer werken...
Emma: dikke knuffel meid. Het is allemaal voor een goed doel moet je maar denken. Moppie: is dat een hobby van jullie, vertel eens...wij hebben een vijver van 7m lang, 3m breed en 2m diep met koikarpers. o ja, en binnen een aquarium en kweekbak met kleinere koikarpers. Leuke hobby van mijn vriend....not.
Gelukkig viel het mee, 1 ons eraf. Het gaat allemaal zo langzaam... Ofja te langzaam naar mijn zin, maar dat is natuurlijk bij iedereen zo. Zometeen werken tot 18.00 en vanavond misschien nog stappen met collega's, als mijn collega oppas kan krijgen. Fijn weekend!!