Goedemorgen, Hier een slechte nacht. Dane lag vanaf 23.30 uur bij ons in bed en heeft van 1.00 uur tot 3.30 liggen spoken. Blijkbaar was hij misselijk ofzo want daarna kotste hij het bed en de vloer onder. Toen hij daarna gelukkig wel ging slapen lag mijn vriend weer te snurken pppfff. Ben de laatste 2 uurtjes maar op de bank gaan liggen. Hier ook 1 ons eraf. Maar toen ik voor het eerst ging lijnen woog ik me 1x per week en was ik blij met 1 kilo eraf en dat is er nu al vanaf dus.....ik blijf positief.
@Annemie: wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Ziva! @Rianne: druk met opruimen betekent ook weinig tijd om te snaaien, toch? Hoe gaat het met lijnen? @Beschuitje: natte voeten kan inderdaad ook gebroken vliezen betekenen, maar Ukkie moet nog 1 weekje blijven zitten, tot 15/1. Mooi verjaardagskadootje @Lovely: fijn, maar 50,- per maand voor de opvang! Ik heb ook al even zitten rekenen en kom ook op zoiets uit na kinderopvangtoeslag, maar dan voor 1 dag in de week. Ik ga de avonduren weer werken vanaf oktober, maar hoogstwaarschijnlijk ook 1 dag overdag ivm priveles. Moet alles maar eens uit gaan zoeken wanneer de jaaropgaven binnen komen. @Melanie: goed van je dat je van de snoepjes af bent gebleven! @Judith: heftig zo'n begrafenis, maar ben blij dat het een mooie dienst is geweest. Knuffel! @Emma: Inderdaad even verstand op nul en formulieren op de post. "Het komt wel goed schatje" Dit is de eerste stap op weg naar een plakbeebje! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en worden jullie geholpen! @Wendy: cichliden en roggen, grote en dure hobby. We hebben nu zo'n 8000L water in huis. Een koivijver komt er ook bij ons nieuwe huis. Gelukkig staan alle aquaria dan in een apart gebouwtje. Wil die natte stinkboel echt niet weer in huis hebben! @Hier: harde buiken zijn weer weg gelukkig. wat een stressdag gister! Ik lig wel veel wakker, ben er ontzettend vaak uit geweest vannacht, en op een gegeven moment kreeg ik zo'n enorme trap dat mijn hand gewoon van mijn buik af stuiterde Heb nu al weer vanaf 4:30 wakker gelegen, vriendlief ging om 5u naar de vissen om dingen te controleren, en sindsdien heeft hij liggen draaien dus kon ik echt niet meer in slaap komen. Ben er een uurtje geleden maar uit gegaan dus... *gaap*
Moppie: Ook slecht geslapen dus... Kaatje: Ja, hij is zoooo aan het kwakkelen de laatste tijd. We hebben vanavond en morgen een verjaardag maar ik ga die van vanavond maar afzeggen denk ik....
Ja haha dat betekend dat wel ja. Gister ook niet veel gehad hoor! Gisteravond ook nog wel netjes gehouden na mijn idee. Vanavond komt er zoals het nu staat ook iemand op visite en morgen dan een feestje dus wel weer een extra lekker weekend zo Bij mijn weten gaat het lijnen nog goed hoor! nog niet weer op de weegschaal gestaan en heb nu al ontbeten! Denk dat ik er sowieso in de weekenden minder ben manlief vind het niet leuk als ik constant hier zit! Fijn weekend en iedereen en waarschijnlijk tot maandag
jaa gisteren gelukt met de patatjes... heerlijk. Wordt helemaal gek van mezelf... ga volgens mij ziek worden.. alles doet me zeer en schijn er niet uit te zien... zwager (in opleiding) is bezig met de babykamer stucen... knapt gelijk een stuk op. Hij zou vandaag en morgen komen... morgen kan hij weer eens niet... :x Is al de 3e keer dat hij geen afspraken nakomt... Ken daar zo pissig om worden. Ik wil dat kamertje af hebben... dan komt er alleen maar meer rust bij mij... er maar weer eens bij neerleggen... zal vanmiddag nog wel even reageren...
Goedmorgen dames, @emma: dikke knuff @Kim: een ons is een ons toch? @Wendy: Jeetje wat een nacht, jij kunt niet vaak gewoon doorslapen of wel? @Moppie: Jij ook geen beste nacht. Je uitgerekende datum komt nu wel heel dicht bij, spannend! @Hier: Lekker bijgeslapen. Vandaag boodschapjes doen en verder niets, ik hou een heel rustig weekend. Mannetje heeft vannacht weer nachtdienst, dus zit vanavond weer alleen op de bank.
Wendy, dat zou ik idd ook doen. Mee nemen is natuurlijk niets 'savonds, en om hem nu met een oppas achter te laten als hij ziek is. Je wil dan toch liever zelf in de buurt zijn Annemie, ow jee hoop niet dat je ziek wordt Vervelend zo'n zwager die alleen maar komt als het hem uitkomt. Snap helemaal dat je het kamertje af wil hebben. Ik wil dit weekend ook gaan beginnen met schuren van de meubeltjes. Het is dat ik niet kan stucen anders had ik het komen afmaken voor je
@MR: Mijn mannetje vind het oko niet leuk als ik hier steeds zit, maar hij leest wel altijd mee @Annemie: Hé vervelend dat je zwager z'n afspraken niet nakomt!
Lieve emma, vanuit hier ook even een heel dikke knuf voor jou !! Annemie balen van je zwager, dat is het 'nadeel' van familie die klussen doet hè? Bij iemand die je betaalt zou je gelijk op de stoep staan. Andere kant wel weer heerlijk zo'n zwager. Maak je niet te druk. Mammametzoon ben je nou vandaag begonnen ? Goed dat je al het lekkers bij de buren hebt gebracht. Zij waren vast blij haha...zou ik wel zijn als ik niet aan het lijnen ben. Wendy ook al balen.. Hier ook al een rotdag..gisteravond een beetje mot met beschuitenman ( over niets bijzonders eigenlijk:x) maar nu zegt ie net dat ie nog boos is...pfff nou ja bekijk het dan maar dan heb ik er ook geen zin in om een leuke dag te maken. Ik hou er niet van om lang boos te blijven. Heb nu zoooooooooooo de neiging om een lekker stuk chocola te gaan kopen. Ik doe het niet hoor, maar nu blijkt maar weer wat een emo eter ik ben. Ik ga straks denk ik maar even op de fiets *zucht* Morgen wegen dus ik mag nu echt niets nemen. Vanmorgen lekker twee beschuitjes op met vruchtenhagel en net een plakje ontbijtkoek. Vanmiddag gewoon brood en optimel en vanavond stamppot andijvie lekker !!
Goedemorgen! @Wendy: Slechte nacht gehad dus? Anders vanmiddag even een uurtje liggen? @moppie: gelukkig zijn de harde buiken weer over, wel handig om straks in de avonduren te gaan werken, dan ben je tenminste niet gebonden aan de kinderopvang. @annemie: hopelijk ga je niet ziek worden meid! @beschuitje: balen van de ruzie, helemaal omdat het eigenlijk nergens over ging Hier wel ok geslapen. Hele huis alweer aan de kant. Man en kids zijn naar judo en ik mag zo gaan rijden.Ben benieuwd hoe het gaat heb al 2 weken niet gereden! Vanmiddag langs m'n ouders en daarna op verjaardag. Mijn menu: O: cracker met dun laagje pindakaas, glas optimel,glas water T: appel, glas water L: volkorenpistolet met zelfgemaakte eiersalade T: bakje magere yoghurt met 2 glazen water A: geen idee, eten op verjaardag T: 3 blokje 30+kaas en 1 glas rosé, glas water
Goedemorgen meiden, @ Kim: Balen dat het zo langzaam gaat, maar het gaat eraf meid. Het duurt dan misschien langer, maar uiteindelijk kom je er wel. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat het ontzettend frustrerend is. Veel plezier vanavond! @ Wendy: Balen van de gebroken nachten zeg. Dane daarna niet meer overgegeven? Wel fijn dat de weegschaal zijn werk goed doet! @ Annemie: lekker genoten van de frietjes dus gisteren! Lekkerrrr! Vervelend he mensen die hun afspraken niet nakomen. Kan daar ook nooit zo goed tegen! @ Moppie: Nog een weekje meid Zou je echt graag willen dat uk op jou verjaardag komt? @ Beschuitje: Vervelend zeg, mot met je man. Goed dat je van de chocolade af kan blijven. Ken die drang ook heel erg. Ook een emo-eter! Hier ook weer beneden. Roland ligt nog in bed. Slaapkop!!! Wel balen eigenlijk want er moeten een hoop dozen (van het kerstspul) naar beneden gesjouwd worden. En ik hoopte eigenlijk dat hij even daarmee zou helpen. Maar dat zit er nu dus niet in . Zo dus maar zelf doen. Dan kan ik aan de gang. Vanmorgen eindelijk naar de WC gekund, en meteen een superlieve weegschaal. 1,2 kg eraf sinds gisteren! Me is happy!!! Heb vanmorgen ontbeten met 1 krentenbol en een beker optimel drink. Vanavond eten we ovenfrietjes (lekkerrr), vanmiddag weet ik nog niet. Ik kom straks wel even mijn menu droppen! Tot straks meiden!
Hier gaat de weegschaal ook te langzaam voor mijn gevoel. Al ben ik vanaf maandag wel 2 kilo kwijt, en ben aan de prednison en ook ik kan momenteel slechter naar de WC. Gisteren zo'n goede dag gehad ook, de midag was weer moeilijk. Ben met mijn twee mandarijntjes toen maar "help, mijn kind is te dik" gaan kijken. Hielp wel trouwens . Gisteravond italiaanse crackertjes gegeten, en nog 3 rolletjes ham met zuivelspread. Maar de weegschaal staat al 2 dagen stabiel. Vaak als het lijnen goed gaat ben ik elke dag wel een ons of een paar ons kwijt. Dus ben een beetje boel teleurgesteld . Maar we gaan weer gewoon verder. O: 2 cracottes met komkommer sandwichspread, thee. T: appel en water. L: tosti ( 2 boterhammen met 1 plak 30+ kaas, plakje ham en tomaat ), opkikker, glaasje magere melk. T: sinaasappel, water. A: geen idee. T: geen idee. We hebben vanavond een feestje. Mijn vader is 25 jaar bij de zaak en we hebben dus warm en koud buffet. Heb geen idee dat er allemaal te eten is eigenlijk. Hoop dat er wat gezonde dingen tussen zitten. Hier heerlijk geslapen. Maureen slaapt al door van 21.00 tot 08.00 uur. Heerlijk hoor. @Emma, dikke knuffel meid. Ik snap dat het even moeilijk voor je was om alles in te vullen. Maar je hebt het gedaan. En ik ben super trots op je dat je al zo bent afgevallen dat je een gezond BMI hebt, dat werkt alleen maar in je voordeel en dat kan nu geen hinder opleveren. Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken niet eens meer nodig zullen zijn en je snel zwanger bent en blijft....!! Ook ik gun het je zo. @Beschuitje, vervelend dat hij nog boos is. Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt er een leuke dag van te maken. Ik ben ook nooit lang boos, gelukkig manlief ook niet. Maar het is balen als het nergens over gaat he. Geen chocolade halen meid!!!! Nou, de boel hier wee op orde. Harrold is met Esmee even weg, die is weer beter en mag weer naar buiten. Dus even een frisse neus halen. Wilde eigenlijk met de meiden in de duowagen even boodschappen halen, maar het regent hier steeds dus dan wandelen??? Als Esmee op bed ligt maar even met Maureen wandelen. Hoef ik de duowagen ook niet mee te sjouwen . Moet luiers en melk halen voor Maureen en bij de action even wat dingen. Meteen maar een stevige wandeling maken. Wilde vanmorgen sporten, is dat uur geschrapt helaas.
Annemie: Dat is inderdaad vervelend zeg. Kaatje: Ik heb net dus lekker afgebeld. ben zelf ook op. Femke: Nee, echt veel goede nachten zitten er niet bij. Dane is altijd al een slechte slaper geweest en ikzelf ook. Beschuitje: Ook al mot. Wij ook vannacht. Zal wel komen doordat we allebei zo moe zijn. Lovely: Drukke dag voor jou dus. Melanie: Opgelucht zeker? hihi Butterfly: Wat goed dat Maureen al doorslaapt. Ben jaloers hihi. Hier: Net ontbeten en daarna kon ik eindelijk goed naar de wc. Ik daarna toch weer even op de weegschaal....en.....3 ons eraf i.p.v. 1 ons vanochtend.
lieve lieve meiden nogmaals super bedankt voor alle knuffels wat zijn jullie toch kanjers en ik heb vandaag toch mijn ei kunnen vinden voor deze ronde !! ben er helemaal blij door !! en weten jullie al wat ik ga doen vandaag haha en ook hier eindelijk naar de wc geweest ... wat een super dagje .. straks nog lekker op kraamvisite ! lekker beebje knuffelen .. ga nu soepje warm maken en lekker eten ! heb honger ... beterschap voor de zieke beebs en de zieke mama's !! zag heeeel veel lieve weegschalen voorbij komen ! wat super gedaan meiden
Wendy bij ons komt het ook waarschijnlijk doordat we allebei moe waren van de hele week. Ach ik loop straks wel even naar hem toe. Hij is nu boven aan het werk. Ik baal er wel van halve weekeind naar de *PIEP* Ik haal geen lekkers want ik ben veel te benieuwd naar het resultaat hoor. Even over de meiden die wat teleurgesteld zijn in het afvallen...lieve meiden het is echt mega veel hoor meer dan 1 kilo of zelfs 2 !!! Van de gewichtsconsulent ( en ook op tv) hoor je altijd dat je eigenlijk voor het mooi een halve per week moet afvallen. Het mag niet te snel gaan. Jullie mogen in je handjes knijpen hoor, ik moet nog maar zien hoeveel eraf is. Bij mij gaat het zeker niet zo snel...
Nou... hier alle kerstzooi inmiddels weer opgeruimd. Nu een net maar kaal huis. Moet daar altijd weer heel erg aan wennen... Uiteindelijk was het minder werk dan ik dacht. Maar 2 uur bezig geweest. Had verwacht dat het de halve dag zou duren... Nu even naar de winkel...
Wendy.. Dat je nog zo positief bent na al weken van slechte nachten en een ziek kindje. Ik zou denk ik gillend gek worden. Moppie.. de nachten bij jou zijn ook niet goed wel? Met dank aan jou mini's vreetkick heb ik vanmorgen een grote zak met mini's assortiment gekocht ( rolo, nuts, lion, kitkat, smarties en bros) inmiddels 4 stuks op.. lekker! Rianne.. Fijn dat het nog steeds zo goed gaat! En het weekend ook volhouden he?! Annemie.. Balen dat het niet gaat zoals afgesproken, kan daar ook boos om worden..Hopenlijk wordt je niet ziek. Femke.. geniet van je rustige weekendje. Hoe ging het gisteren met manlief bij schoonmoeder? @ forummen.. Erwin is niet anders van me gewend haha.. Maar moet zeggen dat ik over het algemeen hier s'morgens tijdens het ontbijt even ben, en als Esmee rustig aan het spelen is of als ze slaapt. Mamametzoon.. En? Wat zei de weegschaal? Beschuitje.. Volhouden hoor! En jammer dat je man in die bui blijft hangen.. Hopenlijk hebben jullie nog een gezellig weekend samen. Lovely.. Volgens mij doet je man veel met de kinderen.. Vind dat altijd leuk om te lezen. Erwin gaat ook altijd van alles doen met Esmee. Vind dat zo aandoenlijk, papa met kids op stap. Succes met lessen. Melanie.. Mooi dat de weegschaal weer lief was! Wat is het resultaat van de week? Fijn dat de kersttroep weer weg is en het huis weer schoon. Vond het ook kaal maar ook wel weer lekker. Geniet van je frietjes! Butterfly.. Je gaat ontzettend goed hoor. Geniet van je wandeling!! Gezellig, vanavond een feestje. Geniet met mate van het lekkers! Emma.. veel plezier in bed! haha.. En geniet van het babysnuffelen. ****** Hier vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Gisteren ongi geworden en de weegschaal was lief vanmorgen 72.3 Doe ik het voor! Vanmorgen eerst met Esmee wat boodschapjes gehaald en Erwin naar de kapper. Daarna bij vrienden koffie gedronken. Esmee ligt nu lekker op bed, ik ga straks lekker douchen, is mijn haar tegen de tijd dat ik het wil stylen en wil make-uppen mooi droog. Esmee gaat logeren bij mijn schoonouders vanavond, heeft ze veel zin in want dat is feest!! *** Volgens mij heeft mijn moeder door dat ik het allemaal niet zo leuk vind op het moment wat ik krijg al de hele week smsjes van mijn moeder. Vanmorgen smste ze, als jullie met ons mee willen rijden kan dat wel. ( toen mijn zusje bevallen was en ik graag mee wou rijden naar het ziekenhuis waren ze te beroerd om bij ons huis te stoppen, die overigens aan de doorgaande weg ligt) en nu kan het wel. Mijn vader biljart altijd op zaterdagmiddag dus die zal al wel een biertje op hebben.. bah, helemaal geen zin in. Menu: O: 2 meergranenboterhammen 1x linera en 1x rookvlees en koffie.(180) T: mini brosje en mini rolo ( 125) en koffie L: 2 boterhammen met kipsaté en een appeltje. (300) T: mini nuts en mini lion ( 150) A: uiteten.. Niet zo'n goed dagje he?!
Maar wel een lekker dagje hahaha... Eet smakelijk vast voor vanavond, maar dat zal wel lukken! Afgelopen maandag (toen ik weer begon) woog ik 99,9, vanochtend woog ik 95,4... sinds maandag dus 4,5 kg eraf Ik heb mijn banner ingesteld op mijn gewicht wat ik op 1 januari woog. Dat was 98,6. Als ik het daarmee vergelijk is er dus wat minder af. 3,2 kg... Nog steeds heel mooi Mijn "officiele" weegdag heb ik verhuisd van de vrijdag naar de dinsdag... vind het handiger op een dag dat ik vrij ben.