10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier ook een saaie avond. Zit te twijfelen voor een nieuwe tattoo dus zit een beetje op internet te spitten......

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier ook een saaie avond. Er komt geen drol op TV! Pfff....

En krijg nu ook weer honger... bah!!!

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

hahaha nou dat komt omdat mijn dochter dan naast me zit en dan mee wilt eten hahahaa
    ...dus dan ben ik de helft kwijt:D ik snap dat het er grappig stond

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    En hier ook een saaie avond! Haha, er komt inderdaad geen bal op tv......

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Annemie: beterschap!
    @Beschuitje: ruzie weer bijgelegd?
    @Lovely: hoe was het rijden?
    @Melanie: van mij mag het hoor, ik vier mijn eigen verjaardag toch niet en 2x feest kort op elkaar vind ik helemaal niks...
    @Emma: have fun vanavond ;)
    @Judith: haha mijn schuld van de mini's, sorry!
    Mijn nachten zijn idd niet echt fijn. Hopelijk geen voorbode voor straks? Maar ik droom wel steeds fijn over een baby meisje... wie weet! ze zeggen dat het wel zo is in de laatste weken...

@Hier: ik kan niet wennen aan de eerste naam die we hebben uitgekozen voor een jongetje. net nogmaals gemeld en vriendlief en ik hebben besloten om zometeen maar eens weer de namenlijsten erbij pakken. ik heb het een paar weken aangekeken maar vind het een te gewone, vaak voorkomende naam die niet bij mij past.
    bluh... en dat met 39 weken! zucht...

Vandaag rare dag. was vanaf 5u ofzo wakker, er maar uit gegaan, hele ochtend lam op de bank gezeten, rond 12u naar ons huisje, kozijnen geschuurd, morgen weer plamuren en schuren en dan kan de grondverf er op :)
    schoonouders waren er, ben rond 4u naar huis gegaan, eten gekookt, en ze zijn net 2 uurtjes weg.

O: kwark, muesli, peer
    T: paar mandarijnen, wat rolletjes, thee
    L: 2 kleine blikjes cola light, paar bastogne koeken
    T: tosti, thee, paar mandarijnen
    A: hutspot, klein stukje rollade (houd niet van rollade dus 20gr. ofzo), griesmeelpudding
    T: thee, thee en nog meer thee...

Uk is druk! Hikt, trapt, draait... En ik moet constant plassen omdat ie tegen mn blaas drukt. Fijn, NOT!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, ow jee namen twijfel. Wat zoek je voor iets ? Dan denk ik even met je mee.

Weet iemand misschien waar je een leuk en betaalbaar kussen voor een schommelstoel kan halen/bestellen ?

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, hier weer thuis.
    Was toch nog een leuke avond :D.
    Zusje was eerst heel koppig en negeerde me, maar vervolgens kwam ze naar me toe om haar excuus aan te bieden. Ga maandagavond even bij haar langs om te praten over wat dingen. Er moeten haar dingen dwars zitten wat ze uitgesproken wil hebben. Geen idee wat, zal ik dan wel horen. Ben echter wel heel erg benieuwd.

Het eten was een chinees buffet!!
    Heb 1 keer opgeschept, beetje nasi, wat saus en 3 kleine loempiaatjes en wat babi pangang vlees. En nog een kommetje tomatensoep. Verder gingen ze met hapjes rond. Twee roggebroodjes met haring op, 2 stukjes komkommer, stukje kaas en een klein biefstukhapje. Verder rivella gedronken en net een glaasje rode wijn. En nog een handje M&M's begin van de avond.
    Feestje was in de dansschool, dus na het eten hebben we nog een uur dansles gehad. Was super leuk, en flink wat beweging gehad ook.

Vrees niet voor de weegschaal morgen!
    Ga alleen zo wel mijn bedje zoeken.
    Wil morgen om 10.00 een uurtje Zumba in de sportschool doen.

Slaap lekker meiden!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Butterfly, klinkt gezellig ( en lekker ) je zusje toch haar excuses gemaakt. Hoop dat jullie een goed gesprek hebben maandag

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Fijn dat je zusje toch haar excuses heeft aangeboden!

Ik was al om 08.30 uur wakker, daar ging mijn dagje uitslapen...
    Vandaag een lekker relax dagje, eigenlijk niks in de planning.
    Heb gisteravond mijn kast uitgezocht, en het gaat echt nergens over hoeveel kleren ik heb.
    Dus heb besloten om niks meer te kopen. Ben benieuwd hoelang ik dat vol houd ;)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier 4 ons erbij. Ach ja, dat heb ik wel vaker in het weekend. En vandaag is ook niet zo'n beste dag. Ik begin met danarol croisants met kaas erin en heb vanmiddag een verjaardag en vanavond bij de zuurkool speklappen.....oeps....hihi.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Gisteren helemaal voor pampus op de bank gelegen. Films gekeken en verder helemaal niets. Als ik niets persé iets moet dan doe ik op het moment ook helemaal niets... Wordt er niet bepaald gezelliger van.
    Vandaag komen vrienden op bezoek met hun tweeling van 8 maanden oud. Daar heb ik wel heel erg zin in. We hebben ze allang niet meer gezien, niet sinds de tweeling 9 weken oud waren, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het met hun gaat!
    Nu zo eerst maar eens lekker ontbijten.

Menuutje voor vandaag:
    O: Pistoletje met halvajam
    T: ?
    L: Pistoletje met kaas?
    A: Stokbrood met lekkere salades enzo, we gaan niet koken vanavond.

Al met al zal ik wel genoeg binnenkrijgen.

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, ik ga zo bijlezen maar ik moet het kwijt !!!
    Ik was vanmorgen 2,7 kilo lichter !!!!!!!!!!
    Ben zo blij !!!
    ( Er zal vast een deel vocht enzo bijzitten, maar dat doet er niet toe eraf is eraf;))

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow beschuitje! Da's echt goed! Gefeliciteerd meid!!!

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wauuww goed zo beschuitje:D toppie

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, super !

Femke, veel plezier.

Hier was Levi om 06.45 wakker. Hoorde hem zeggen, trui uit, koude armpjes.. had dus zijn pyjama jasje uitgetrokken. Ferry is weg ( foto's maken voor een familie feestje ) dus nog lekker boven in bed blijven liggen samen. Daarna even hond uitgelaten en nu is hij even lief met zijn duplo aan het spelen

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja ben zo blij niet te geloven. Zelf voelde ik helemaal nog niet dat ik afgevallen was. Vandaag heb ik een ineuwjaars high tea met de familie dus nu heb ik meer redenen om me extra goed in te houden. nu weet ik weer waarom ik het zo leuk vind om eens per week te wegen. Dan is het resultaat zo lekker motiverend. Alleen door de weeks is het wel zwaar want dan weet je niet of je op de goede weg bent. Nou de kop is eraf.

Butterfly ik lees allemaal lekkere dingen, viel de schade vanmorgen mee?
    Je hebt ook gedanst ? Dan zal het zeker mee vallen.

Ohh moppie nog twijfel over de namen, jeetje dat is wel heftig. Zo op het eind en ook nog met de hormonen die rond gaan...hoop dat je er uit komt. Enne als we mee kunnen denken dan horen we het wel :D

Oh ja de ruzie is weer bijgelegd hoor.
    Gisteravond kwam mijn broertje met zijn vriendin langs. Hebben tot 1 uur spelletjes gedaan, monopoly, rummicub, triominos enzo was echt grappig. Tja je moet wat zonder tv ;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Butterfly: Fijn dat je toch nog een leuke avond hebt gehad gisteren. En fijn dat je met je zusje gaat praten. Je kunt het maag beter besproken hebben…

@ Kim: Wij zullen het je wel helpen herinneren als je weer gaat shoppen ;)

@ Wendy: Oeh lekker danerolle…. Mmm!

@ Femke: Veel plezier vandaag. Dat zal inderdaad wel een verschil zijn met die tweeling. Leuk!

@ Beschuitje: Super meid. 2,7 kg eraf! En jij maar zeggen dat het niet zo snel ging ;)

@ Kaatje: hahaha… wat is die levi van jou toch een schatje!
    Hier vanmorgen tot half 10 geslapen. Weegschaal was weer lief. :D weer 3 ons eraf! Fijn dat het zo goed gaat.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 1 tosti (= 2 meergranenboterhammen met;
    25 gram 20+ kaas
    20 gram ham)
    1 sinaasappel
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

A: 2 bordjes erwtensoep (Lekkerrr… nu al zin in)

Totaal van 1122 kcal. Ik kan dus eventueel nog iets extra pakken als ik zin krijg in iets.

Liefs

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja normaal gaat het bij mij ook nooit zoooooo snel. Kan het ook niet geloven haha....

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Hoe gaat het met jullie?? Iedereen weer lekker aan het afvallen?

@butterfly, oh heerlijk chinees!!! En fijn dat je zusje haar excuses heeft aangeboden.

@melanie, zo jij bent goed afgevallen!! Mooi hoor!
    Netjes hoor je menu!

@daanquinty, welkom en succes met afvallen!

@moppie, vervelend dat je niet blij bent met de naam, namen zijn zooo moeilijk!!! ik zie er nu al tegenop!

@emma, fijn dat je weer een ei hebt, veel klusplezier! ;)

@kimmetje, zo stond ik ook gister voor mijn kast, ik kan me kleren nergens meer kwijt... en dat terwijl we 2 grote kasten hebben!

@wendy, ach het is weekend ;)

@femke, dat heb ik ook een tijdje gehad, dat nergens zin in hebben en alleen maar op de bank hangen, gelukkig krijg ik nu weer wat meer energie.
    Gezellig een tweeling op bezoek!

@beschuitje, mooi hoor meid!
    Veel plezier vandaag!

@kaatje, hihi grappig Levi, ze gaan nu van die leuke dingen zeggen he!

Hier gaat alles goed, vandaag een lekker rustige dagje.
    Lekker uitgeslapen, ga nu maar even nog paar laatste dingen in huis doen, denk even de dweil er door heen.
    En daarna denk ik lekker even naar buiten, het is mooi weer :)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ff uitpuffen.
    Beneden het hele huishouden gedaan. Boven opgeruimd, bed verschoond en 3 draaien was opgevouwen, Levi bezig gehouden etc.
    Vanmiddag wil ik eigenlijk beginnen met de babymeubeltjes schuren ( als Levi wil gaan slapen )

Melanie, lekker zeg tot 09.30 slapen ! is hier al een jaar of 3 geleden

Deel Deze Pagina