10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Waarom? Heb je je misdragen?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Te erg!:)

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ohjee, vertel vertel!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Lagen de kinderen hier maar vroeg in bed :$.
    Esmee lag altijd rond 18.30/19.00 uur, maar sinds de wintertijd is ingegaan ligt ze een uur later. Nou zijn we met eten ook later, en Maureen erbij. Voor Esmee in bad zit is het ook al 18.00 uur, en 18.30 krijgt ze dan nog een fles pap en mag ze nog even spelen. Rond 19.30 uur ligt ze dan ook wel. Maar ja, Maureen nog niet en daar zijn we tot 21.00 uur wel zoet mee. Dus dan hebben we nog een uurtje voor ons zelf. In de avond doe ik dan weinig nog.
    We wisselen het nu af, de ene avond neem ik de zorg op Maureen op me, en de andere Harrold. Zo hebben we ook even ons eigen ding. Het komende jaar is het gewoon zo.
    Maar het is soms wel vermoeiend hoor. Dan merk je best wel dat twee kleine kinderen best een zware taak is, ondanks dat het super leuk is. Je bent echt de HELE dag bezig.
    Ben daarom ook wel blij straks weer te kunnen werken als mijn verlof om is. Dan heb je even een andere omgeving en andere mensen om je heen. Vind ik wel belangrijk om het vol te houden.
    Daarom is het sporten nu ook heerlijk :). Kan wel thuis zitten als Harrold Maureen doet, maar dan vind ik ook niet even de rust voor mezelf. Zit je in bad bijvoorbeeld, hoor je Maureen ook huilen.... hahaha lekker ontspannend.

@Trouwen, het kost ook een hoop geld.
    Ik ben 3 oktober 2008 getrouwd, geweldige dag!! En ja, de jurk passen en uitzoeken is helemaal leuk. Ik mocht het twee keer meemaken ;), ben 1x getrouwd hoor hahahaha.
    Mijn jurk paste niet meer, een week voor ik ging trouwen moest ik een nieuwe jurk uitzoeken. En waarom??? Was zwanger, maar wist het nog niet.

@Mamavesmee, je hebt vast teveel koekjes gesnoept ;).

@Moppie, oeh spannende week meis. Je gaat vast gauw bevallen.
    Ben je er al klaar voor? Kom je de nachten nog wat door?
    Ik vond de laatste week best zwaar, moest vaak plassen en Maureen was erg druk in de buik.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Ben je alweer uit je hoekje gekopen? :p hahahaha... meid, morgen weer een nieuwe dag! ;)

Ik zal mijn menu voor morgen eens gaan plannen...

Is het weekend alweer voorbij zeg... bah!

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Pff, ben te moe om even op iedereen te reageren.
    Vanmiddag was heel gezellig, vooral omdat de vrienden ons vertelden dat ze in hetzelfde dorp komen wonen! Vinden we helemaal super!
    Verder heel erg last, vooral van mezelf! Ben verschrikkelijk moe en wordt heel snel misselijk... Nog steeds niet overgegeven maar dat komt snel een keer:(
    Ga nu lekker douchen en naar bed!

Slaap lekker allemaal!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Menu voor morgen is weer gepland...

Ik ga naar mijn bed. Tot morgen meiden!

Welterusten!

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik zou donderdag met een vriendin uit eten gaan, nog voor haar verjaardag, maar dat hebben we verschoven naar vandaag! :D
    Was echt super gezellig, daarna nog wat wezen drinken.
    Dan kan ik morgen met frisse moed weer lekker beginnen!
    Dinsdag ga ik bij een vriendinnetje eten en haar huisje bekijken, en ze gaat Tako's maken, iemand enig idee of dat goed of slecht is? Heb het namelijk nog nooit gehad....

Slaap lekker!

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Kim: Taco's zijn niet echt slecht, mits je slanke ingredienten neemt, rundergehakt. En niet zoveel kaas neemt.

@Hier: Lekker geslapen. Van de week een hele drukke week op het werk, we krijgen de kwaliteitsmanagers van heel Europa op bezoek voor een workshop. Zullen wel lange dagen worden. Menuutje voor vandaag:

O: Halfvolle kwark met muesli
    T: BB met ananaskaas en een pruim
    L: 3 bb met kaas, ananaskaas
    T: Appel en mueslireep
    A: Wrap met kip, mais, paprika en ananas
    T: ?

Tot nu toe 1390.

Hele fijne dag allemaal!

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Heb super vast geslapen, maar ben nog steeds moe haha.
    Gelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur te beginnen, kan ik nog een beetje uitslapen (als dat lukt).
    Weegschaal was vanmorgen niet lief na het wokken, maar dat was ook wel te verwachten, 4 ons erbij :(
    Maar gelukkig kan ik vanaf vandaag weer gewoon er tegenaan!

Fijne dag meiden.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

@Kimmetje, taco's zijn niet slecht hoor. Net wat Femke zegt, het is maar net welke ingredienten je gebruikt. Wij aten het zaterdag, ik gebruik dan alleen rundergehakt en roerbakgroente, en natuurlijk een kruidenzakje. En lekker veel sla erbij. Een taco schelp is ook niet veel kcal hoor. Als je het met mate eet is er niets aan de hand.

De weegschaal lief.
    We aten gisteren gefrituurde aardappelschijfjes en heb me nogal laten gaan, ook twee snacks genomen dus was erg bang.
    Maar ben 1 ons afgevallen ;). Dus ik ben er blij mee.
    Eindelijk een weekeinde netjes gegeten en me toch aan het dieet kunnen houden. Vandaag met frisse moed weer verder.

Om 10.00 komt de bemiddelaar van het gastouderbureau samen met de oppas om het contract voor Maureen te tekenen.
    Hoop dat het niet heel lang duurt, want wil daarna eigenlijk misschien boodschappen gaan halen. Kan de oppas mooi bij de meiden zijn.
    Vanavond weer sporten. Vanmiddag niet zo veel in de planning.
    Heb raar gedroomd vannacht. Droom de laatste tijd vaker over de dood. Moet het verhaal even van me afpraten dus open een topic in lounge. Ben er een beetje raar van, bah!

Esmee was 05.30 drijfnat wakker, die plast de laatste tijd weer erg veel. En de luiers houden het niet altijd. Dus die lekker in bad gedaan en daarna in een schone pyjama weer naar bed.
    Hoor dat ze nu wakker wordt.

Mijn menu:
    O: 1 cracotte met rookvlees, 1 cracotte met dun laagje smeerworst, beker thee.
    T: sinaasappel, koffie.
    L: 3 boterhammen, 1x beleg roze muisjes, 1 plak 30+ kaas, thee.
    T: 2 mandarijnen, thee.
    A: 150 gram gekookte aardappelen, 175 gram sperzieboontjes en een filetlapje.
    T: pakje liga evergreen, thee.

En veel water natuurlijk!!!
    Kom hiermee op 1050 kcal voor vandaag.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

hier voor mijn doen al vroeg op en klaar voor de dag !!
    de kleine van mijn vriendin is er en die twee spelen zo leuk samen .. ze zijn nu bob de bouwer aan het kijken en straks ga ik te voet nog boodschapjes met ze halen ! komt wel goed !
    weegschaal ... er moet echt nog 2 kilo terug af .. ik heb me helemaal laten gaan van het weekeind echt slecht

ben wel helemaal blij dat ik mijn ei had gevonden ! we hebben goed ons best gedaan en de ovulatietest zakt nu weer weg dus mijn cyclus is wel gewoon goed geweest deze maand ! nu weer op het wachtbankje

kim lekker hoor morgen uitslapen ... ik jaloers
    en mmmm taco's !! zalig !!

butterfly hoop dat ze lekker op tijd weg zijn wat zalig dat je nu soms nog ff tijd voor jezelf kan nemen ! geniet er maar lekker van

MvE zit je nu nog in je hoekje ?? kom er eens uit jij !!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou meiden heb me eerste weegmoment gehad vandaag...

ben 1,9 kilo afgevallen in een week.

dus de tweede week tegemoed.

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier staat de woonkamer geheel op zijn kop! Wij hebben van die oude houten balken in de woonkamer die is manlief aan het schuren en gaat hij zo hoogglans wit schilderen.
    Ik heb de keuken al helemaal gedaan ruimt weer lekker op.

Lees allemaal goede berichten over afvallen ik wil eigenlijk ook meedoen! Al is een zwangerschap veel leuker :D
    Maar vond het altijd zo leuk om mee te kletsen en mee te delen hoeveel je weer kwijt was. Maar ik blijf jullie zeker volgen en na de bevalling ga ik weer mee doen ;):)

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Biecht.. Gisteren bij de thee 3 koekjes en 2 mini's op.. daarna nog een schaaltje doritos en nog een mini.. Toen met een zere buik naar bed gegaan!:)

Buttefly.. R.E.S.P.E.C.T. doe het je niet na! Goed dat je ook tijd voor jezelf neemt. Is zooooo belangrijk!

Moppie.. meld plicht!:D

DQ.. Super resultaat!:)

Femke.. Wat een leuk nieuws.. Spreek je elkaar ook vaker! Balen van je misselijkheid.

Rianne.. Hoe is het gegaan het weekend?

Kim.. Wel genoten van het etentje?

Zustertje.. Lekker dat alles weer mooi wordt in jullie huis!

Emma.. Spannende 2 weken nu..

Hier al een drukke ochtend gehad! De weekboodschappen weer binnen en beneden alles afgesopt, gezogen en gedweild. Eten gekookt voor Erwin en Esmee..

Als Esmee straks op bed ligt even een gesprek wat ik vanmiddag heb met de ouders van een nieuwe client die ik ga begeleiden voor bereiden.

de weegschaal was niet lief na gisteren + 400 gram.. 72.7

Nou zorgen dat ik van de chocorozijntjes die ik heb meegenomen af kan blijven..:)

Menu:

O: 1 boterham met vruchtenhagel en een bekertje optimeldrink.
    T: koffie en trosje druiven en water.
    L: 3 boterhammen met 1 x linera, 1x kookworst en 1x jam.
    T: appeltje.
    A: preischotel ( op het werk)
    T: wat pringles.

Ga Esmee ophalen.. tot straks!

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ wendy, muzieknootje, ben je zo muzikaal?? ik wil al heel lang een tattoo maar is er nooit van gekomen. Zou heel graag een zwaantje of symbool daarvan willen bij mijn hartstreek...

zwager... Die heeft gisteren wel even gevoeld dat hij fout bezig was... mijn vriend is gisterenmiddag nog even zijn peet oom en tante gedag wezen zeggen voordat zij vandaag terug naar brabant vertrekken. Stond mijn "zwager" gewoon te biljarten met zijn peet Oom... o wat was hij kwaad... Toen hij al binnen kwam vroeg mijn schoonzus of het kamertje opschoot? Hij heeft toen gezegd dat hij moest wachten op één of andere vage stucator die zijn afspraken niet nakomt... Ben blij dat Dennis mij begrepen heeft.... ik had echt het gevoel dat ik er alleen voor stond...

Zo en nu verder met waar we bebleven zijn... Dennis is weer aanhet werk en we kunnen het gewone ritme weer oppakken. Het huisje even verder aan kant maken.. Hetis nu zo netjes dat ik het zo moet houden van mezelf... al is het ook voor mijn vriend...

fijne dag allemaal

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moet zelf zeggen dat ik vind dat ik me nog netjes gedragen heb :p maar wat de weegschaal zegt geen idee! Probeer woensdag weer te wegen!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Zit stiekem op mijn werk ingelogt dus wil ff snel een berichtje doen. Hier ook weer een paar ons erbij maar ben net pas naar het toilet geweest. Vandaag weer streng. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor plakproeven.

Annemie: Ik heb nu 1 tattoo met de naam van mijn zoon en een soort takjes/tribel figuur dat van zijn geboortekaartje afkomstig is. Ik zat inderdaad aan een muzieknoot te denken omdat wij echt niet zonder muziek kunnen en ik heeeeel graag zing. Mijn vriend zit ongeveer voor 35% van zijn lichaam vol tatoos.

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke, Hier ook een familie die niet zonder muziek kan... Mijn vriend is is actief in een tjechische kapel, een blaaskapel, hij zingt/drumt in een bandje met nederlandstalige muziek en speelt voor zichzelf nog accordeon. Ik speel al 18 jaar bij een muziekvereniging val af en toe ook in bij mijn vriend zijn blaaskapel... Muziek.... we kunnen ook niet zonder..

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben er nog, gebeurt nog niks.
    Zit ffies met andere dingen aan mn kop (familie = gezeik!)

Deel Deze Pagina