10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Goed om al die berichten te lezen dat het afvallen over het algemeen goed gaat, houden zo lady's. Over een paar weken, ga ik er ook weer tegenaan want vanochtend stond de weegschaal op 88.9kg (tjah heb alles wat los en vast zat in het weekend gegeten dus eigen schuld).

@Hier, druk weekend gehad en vannacht door mijn dochter om 3u wakker geworden. Ze had last van nachtmerries en sliep pas om 6u weer terug tot 9u. Heb nu een giga hoofdpijn, zodra ze zo op bed ligt ga ik ook ff liggen ben brak!

@Moppie, spannend meid je bent deze week gwn uitgerekend. Hoop dat je niet overtijd hoeft te lopen!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemiddag!
    @femke: mooi menu hoor!
    @butterfly: mooi menu hoor! Wat vervelend dat je aldoor zo naar droomt, zal zo eens je topic lezen.
    @daanquinty: mooi resultaat hoor!
    @zusterje: lekker aan het klussen dus in huis? :) Gaan jullie nog meer doen?
    @mve: Jij bent al goed druk geweest! En dan vanavond ook nog werken? Waar haal je de energie vandaan?

Mijn zoon is ziek, dus die ligt op de bank. Heeft koorts en is snot verkouden echt sneu, hij is nooit ziek. Ben lekker in huis bezig geweest, even alles goed gepoetst.
    Straks komt een vriendin op visite even saampjes thee leuten.
    Moet 1 deze dagen ongi worden, en heb echt mega krampen, lopen doet me zelfs pijn. Ik ben vorige maand niet ongi geworden omdat ik een tussentijdse bloeding had. Denk dat ik daarom zoveel last heb.

Mijn menu voor vandaag:
    O: 2 crackers 1x halvajam, 1x vruchtenhagelslag, glas water, kop koffie
    T: 1 appel, glas water
    L: 2 crackers 1x rookvlees, 1x 30+kaas, opkikkertje, 2 glazen water ( mocht ook een mueslibol maar had hier genoeg aan)
    T: kiwi, 2 glazen water
    A: 125gram aardappelen, 75 gram rollade en 200 gram rode kool
    T: 2 glazen water, kop thee, plakje indische cake

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Annemie.. Fijn dat het je man ook duidelijk is nu.. het huis dus lekker bijhouden, als het eenmaal netjes is dan gaat dat een stuk makkelijker he?!

Rianne.. Fijn dat het goed is gegaan. Woensdag dus weer wegen, spannend! Las op hyves dat je kereltje zonder problemen naar school ging, fijn!

Wendy.. Succes in het ziekenhuis.

Moppie.. Als je wilt luchten pb staat open! ;) En bijna uitgerekend.. spannend hoor!

Lovely.. als Esmee naar de psz is moet ik er gebruik van maken! Probeer dan in iedergeval de dingen te doen die niet praktische zijn als Esmee er wel is. Hierdoor heb ik de dinsdag en donderdag altijd relaxed.. En tijd voor leuke dingen! Beterschap voor je ventje. Vertroetel hem maar lekker! Streng menuutje vandaag! ;)

HVJ.. hopenlijk kun je nog even lekker liggen!

Hier Esmee op bed, lunch is op en de was gevouwen.. Mijn schoonpa komt tegen kwart over 2, dan kan ik weg.

Wel lekker dat ik een late dienst heb en dus vanavond thuis kan slapen..

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :d goed he van mijn kereltje :p hihi!!
    Vorige week ging ook goed maar 1 dag wat minder,komt allemaal wel goed!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Knuffel Moppie!!!!!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier ook een drukke morgen gehad.
    Gesprek was rond 11.00 klaar, heb nog even zitten kletsen met de oppas en ben toen de weekboodschappen ook gaan doen.
    Zij bleef tot 13.00 uur dus kon mooi nog eventjes.
    Heb ik dat maar weer gedaan voor de komende week.

Mijn tussendoortje niet gehad, heb er gewoon weg de tijd niet voor genomen. Heb net mijn boterhammen gegeten en heb er een kopje soep bij genomen. De sinaasappel eet ik dus vanmiddag, dan schuiven de mandarijnen naar vanavond, misschien laat ik de liga dan wel wel vanavond. Ligt er net aan hoeveel trek ik heb ;).

@Mamavesmee, zonder tijd voor mezelf zo nu en dan wordt het wel pittig hoor, twee ukjes. Maar dat wisten we toen ik weer zwanger raakte hahaha. Ach, nu even druk, over een jaartje ziet het er vast makkelijker uit allemaal. Mis wel de avonden met manlief samen, we zijn zelden samen op stap geweest het laatste jaar. Ik ga zaterdag eten en stappen met vriendinnen, hij gaat vrijdag naar de film met zijn broer. Mijn zusje komt misschien oppassen, dan ga ik gewoon mee naar de film :p hahaha. Werkse meid, is dan wel lekker eens een late he, als je altijd slaapdienst hebt. Ik heb vanaf februari elke maandag ook slaap.

@Moppie, dikke knuffel meid!!!!!!!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, nou van liggen is niks gekomen. Leg ik die kleine op bed, ga ik opruimen en koken pfff.

@Hier, ga nu lunchen en verder met het huishouden. Stofzuigen, was ophangen, wasje vouwen,...etc

8. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Hele weekend afwezig geweest. Iets te veel gestapt, te weinig geslapen en zit op het moment niet lekker in mijn vel. Migraine, belabberd maargoed. Er is 2,5 kilo af! :D Daar ben ik ontzettend blij mee. Heb t weekend wel döner gegeten snachts na 't stappen, haha. En alcohol gedronken.. Naja, gebeurt niet zo heel vaak dus mocht wel even.

Heb vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad over een BBL opleiding. A.s. vrijdag krijg ik de uitslag.

Ik heb 3 dagen niet gelezen hier dus het is teveel om op iedereen te reageren en dergelijke, doe dat vanavond/morgen wel, sorry dames.

Mijn menu voor vandaag:

O; glas fruitontbijt ipv yoghurt en plakje ontbijtkoek
    T; 1 peer
    L; cracker met magere smeerworst, boterham met 30+kaas.
    T; eierkoek
    D; 225gram lasange, bakje rauwkost
    T; appel

En een fijne maandag gewenst ;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Dames,

Ik had jullie nog een foto beloofd van mijn outfit op mijn kerstborrel.

Mijn collega en ik hadden dezelfde....ik sta aan de rechter kant. Dit is een van de beste foto´s want op de `actie`foto´s heb ik me een onderkin hahaha.

View attachment 120420

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ik had het over dat ik misschien een 2e tattoo wil nemen....dit is de tattoo die ik nu heb. Dane zijn naam en dat plaatje eronder is van zijn geboortekaartje......

View attachment 120421

11. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Leuk Wendy!
    De tattoo en de 'verklede' foto!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Essenhout: super 2,5 kilo! Wat voor bbl opleiding wil je gaan volgen?
    Wendy: Leuke foto :D super outfit !
    mve: Ja inderdaad streng vandaag, weekend heb ik wat gezondigd ;) dus moet wel even streng zijn ;)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Zo, de plakkers zitten op mijn rug. Het zijn iets van 5/6 strippen met 35 rondjes en daaroverheen een hele grote die alles vastplakt.

Maar OH wat brak mijn moederhartje vanmiddag toen ik Dane ging halen. Hij heeft een bult bovenop zijn hoofd want hij was een trap opgeklommen waar het traphekje niet van dichtzat en was 2 treden naar beneden gevallen. En toen buiten met zijn voorhoofd op de tegels........en dit is pas zijn 3e dag in de grote groep.....

View attachment 120455

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Wendy, gerum die Dane mijn hart zou er ook van breken. Hopelijk trekt het gauw weg, knuff!
    En mooie foto/outfit meid.

@Essenhout, toe maar 2.5kg gaat lekker.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou ik had vandaag net zo goed mijn auto bij de sociale werkplaats kunnen parkeren.
    Kwam binnen. geen werk. Heb toen 200 blikken gevuld met zakjes, orderbonnen etc ( startpakket voor de tandarts ). Daarna papiertjes in plastic mapjes geschoven. Toen telefoonnummers in de telefoon van de nieuwe onderdirecteur gezet en de vaatwasser uit en in geruimd.
    Veel gestaan en nu dus mega pijn in mijn bekken. Ben er klaar mee voor vandaag.

Lovely, beterschap voor je zoontje !

Wendy, leuk ! Hoe waren de reacties >
    Ahh wat een bult ! Niet netjes van de leidsters dat het traphekje open was. Kindjes kunnen het al snel zelf open maken maar daar moet gewoon op gelet worden

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Wendy wat raar dat de juffen niet even gebeld hebben naar je. wij bellen op school atijd even naar de ouders hoor als ze zo vreselijk vallen. Mochten ouders dan willen kunnen ze het kind komen halen, dat is dan de eigen keus. Kan me voorstellen dat je dan geschrokken bent als je niets verwacht en dat ziet !

Hier een beetje van de wap...heb net gehoord dat mijn tante een lichte hersenbloeding heeft gehad. Ze moet nu een dag of vier a vijf in het ziekenhuis blijven voor onderzoeken enzo. Ze is nog heel jong, ik dacht iets van 45 jaar ...Ze praatte heel vreemd en had uitval in haar arm.
    Reageer even nu niet op de rest, ga de douche in en dan voor de buis boven op bed.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Jammer van de 4 ons, maar met goede moed de nieuwe week in.

@butterfly: Bah, nee da’s niet fijn om steeds over de dood te dromen. Wel een mooi menuutje vandaag.

@Emma: Da’s idd fijn dat je wel je ei gevonden hebt, misschien is het deze keer wel definitief raak. Hoop het zo voor jullie!

@DQ: Heel goed, 1,9 kg in de eerste week!

@Zustertje: klussen dus bij jullie, laat je het resultaat zien als het af is?

@MvE: Balen van de schaal, gelukkig weet je wel waar het komt ;)

@Annemie: Goed van Dennis dat ‘ie dat gezegd heeft.

@Wendy: Hoe was het in het zh? Mooie foto’s. Ah wat zielig van Dane!

@Moppie: Jij ook al gezeik met familie, knuff.

@Hvj: hoest met je hoofdpijn?

@Lovely: Balen van je ongi pijn.

@Essenhout: Mooi resultaat 2,5 kg er af.

@Kaatje: Balen van het werk.

@Hier: Collega ziek, dus superdruk. Nieuwe collega uit Frankrijk deels ingewerkt en rondgeleidt. Had ik eigenlijk geen tijd voor, maar niemand anders kon het doen.
    Mannetje is hier nu aan het koken, heb er geen puf meer voor.

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: wat erg van je tante! Knuff

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, neem een warme douche zal je helpen tegen de pijn.

@Beschuitje, jeetje meid veel sterkte voor jullie. Knuff

@Femke, hoofdpijn nog steeds aanwezig en die zal ook pas overgaan als de placenta eruit is pff. Dank je voor het vragen.

@Moppie, toch niet aan het puffen he meid?

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: ik vind alles best hoor. zie flink tegen de bevalling op, dus uitstel... ach afstel komt er niet van, maar iets tijd rekken is niet erg :p

@Lovely: beterschap met je zoon!

@MvE: thanx meis :)
    Hopelijk vond je het niet erg om een flinke pb te krijgen...

@Wendy: ai ai ai! Kan me voorstellen dat je hart brak toen je dat zag. Sterkte!

@Kaatje: bah ik haat zulke werkdagen...

@Beschuitje: sterkte... wat een naar nieuws :(

@Hier: nog niks, geen gerommel, geen harde buiken, geen steken, alleen af en toe wat gedraai maar Uk is rustig vandaag. Zal nog wel komen straks denk ik? Hoop wel dat Ukkie wat actiever gaat worden vanavond want voel me al niet happy en dan maak ik me nog meer zorgen
    *zie ineens een kontje voorbij draaien* :D

O: kwark met beetje muesli, appel, peer, mandarijn
    T: fruit
    L: fruit
    T: bus pringles :x en fles fanta light
    A: bami met sate
    T: fruit? of toch een rol volkoren koekjes? ben beetje over de zeik vandaag door emo bui gisteraaf/vanmorgen

Share This Page