Hier net thuis, heb gesport. Was echt even lekker ontladen zeg, heerlijk. Heb Zumba gedaan. Eenmaal thuis zooooo'n honger. Heb maar twee boterhammen gesmeerd, 1 met kipfilet en 1 met muisjes. Heb voor de chips gestaan, maar een boterham leek me een beter alternatief. Verder ook hier aan mijn menu kunnen houden . Heb alleen een klein schaaltje vanilleyoghurt gehad en een mini mergpijpje extra, maar zat nog erg laag. Dus het kon erbij.... en heb gesport he . Ben benieuwd morgen!!! @Kimmetje, jammer dat het niet lukt het lijnen weer op te pakken. Komt misschien ook omdat je toch regelmatig wel lekkere etentjes hebt, lijkt me dan wel moeilijk hoor. Misschien de etentjes even afschaffen tot je op je gewenste gewicht bent? Ik heb zaterdag een etentje met vriendinnen, we hebben besloten zelf te koken. We maken allemaal een gerecht. Daarin kun je toch voor gezonde opties kiezen en lekker met elkaar. Misschien is dat een optie die voor jou werkt? Al doe je dat ook wel he. @Boefje, welkom meid en veel sux6 met afvallen. Je hebt een doel voor ogen, dus het moet goed komen meis. @Mamavesmee, heerlijk als je lekker veel kunt doen in een dienst. En weer lekker thuis ook . Moet je deze nog weer werken? Slaap lekker meiden.
@Hier: harde buiken, felle steken onderin. Ik maak me te druk over familiesituatie. Ik ga een warme douche nemen en dan snel naar bed. === O: kwark met beetje muesli, appel, peer, mandarijn T: 4 sneetjes ontbijtkoek L: 2 mandarijnen en 1 banaan T: bus pringles :x en fles fanta light A: halve bami met sate kant en klaar maaltijd T: halve zak mini stroopwafeltjes - en ik vind ze niet eens lekker nu! Gadver wat weer een baalmenu! Jullie gaan me wel een enorme trap onder mn reet geven als ik na de bevalling ook zo door ga he!
Goedemorgen Hoorde Levi al om 06.30. Ga ik hem net halen. heeft hij weer al zijn shirts op de grond gegooid, en dit keer een pak billendoekjes open gekregen en helemaal leeg getrokken .Mama niet blij dus Butterfly, goed bezig met je schema's en sporten ! Moppie, hoe ben je de nacht door gekomen ?
Goedemorgen! Boefje: Welkom! moppie: is het rustig gebleven vannacht? kaatje: kan me voorstellen dat mama niet blij was, had hij de shirts uit zijn kledingkast gehaald? Hier nog steeds een zieke zoon. En ben zelf ongi geworden, heb er echt mega last van! En voel me zo down...heb het in jaren niet zo gehad. Vanmiddag even naar de kapper toe, moet weer nodig bij geknipt worden. Vanavond heb ik Arabisch, maar weet niet of ik wel zo'n zin heb. Mijn menu: O: 2crackers met halvajam, kop koffie T: 2 glazen water, appel L: bb met appelstroop, bakje magere yoghurt T: 2 glazen water, kiwi A: 125gram spaghetti en 200 gram saus/groente/gehakt T: 2 glazen water, kopje thee, muesli reep
Butterlfy: Ik vind het zo knap dat jij met 2 jonge kids nog de tijd en energie hebt op de sporten. Moppie: We gaan je nu stalken hé...hihi Kaatje: Jeetje, Levi is altijd vroeg wakker hé? Lovely: Beterschap met je zoontje. Die van mij is ook al weken aan het kwakkelen. En ik moet morgen ongi worden. Ik slik altijd 2 maanden de pil en neem dan een stopweekje.... Hier: Was de kilo die ik vorige week was afgevallen in het weekend er bijna weer aan. Maar vanochtend gelukkig weer 3 ons eraf. Dane heeft ondanks (of misschien wel dankzij haha) zijn 2 bulten goed geslapen. Heeft doorgeslapen tot 2.30 uur en daarna nog bij mij in bed ook lekker verder geslapen..... Heb natuurlijk die plakkers op mijn rug met nummers erop en volgens mij begint nummer 1 te jeuken hahaha.
Gelukkig toch een lieve weegschaal, de 4 ons die erbij zat is er weer af. Nu de rest nog... @Butterfly: Heb inderdaad regelmatig etentjes, hoewel ik dat wel redelijk in balans kan houden heb ik het idee. Maar de ellende begint als ik afgewerkt ben, dan heb ik zoveel honger. Dan loop ik naar mijn auto en kom langs de AH af, en dat is echt fout van mij..... Heb net besloten om een andere looproute te nemen, dan maar een stukje om, maar dan kan ik de verleiding in ieder geval weerstaan om er niet naar binnen te gaan.
Moppie.. Kom je een schop geven na de bevalling. Knuff! Butterfly.. Heb vrijdagavond een slaapdienst. Hoop dat ik deze kan werken ( donderdag worden mijn verstandskiezen er uitgesneden) moet namenlijk voor de nieuwe client nog wat dingetjes doen. Heb nu met 50% 3 clienten waar ik pb'r van ben. Is best veel werk. Ik hoef in januari niet zoveel te werken.. heb bijna 70 overuren. WEndy.. Fijn dat de nacht goed was en de weegschaal aan het zakken. Kaatje.. Levi is echt een donder he?! Vandaag vrij of niet? Kim.. Geen geld meenemen naar je werk is ook een optie! Of een muesli reep oid eten op de terug weg naar de auto? ****** Hier slecht geslapen.. Droomde dat Erwin vreemd ging. Is niet zo hoor! Maar jeetje, wat kun je dan naar wakker worden. De weegschaal was lief.. 71.9 Menu: O: 2 boterhammen met 1x pasta ( piepkleinbeetje) en 1x linera T: koekje? L: yoghurt met muesli en druifjes. T: fruit A: gekookte aardappelen, gekookte worteltjes en een lekkerbekje. **** Straks bij een vriendinnetje op de koffie en vanmiddag moet ik op mijn neefje passen! Leuk!!
@MamavEsmee: Thanks dat is wel een goede tip! Veel plezier bij je vriendin, en met het oppassen van je neefje
@Judith: bah wat een nare droom! Veel plezier met je vriendinnetje @Hier: Drukke dag voor de boeg dus don't worry als ik er niet veel ben! Ik ga de enveloppen bij de drukker ophalen en de proefdruk van het geboortekaartje bespreken, daarna langs een vriendinnetje op de thee, en dan ga ik vanmiddag de schuur uitmesten hier, ruimte maken voor verhuisdozen enzo. Fijne dag allemaal!
Lovely, jep. Hij trekt de laatste tijd standaard zijn kleding lades leeg. Ach ja heb ik weer wat te doen Blijf je vanavond toch lekker een keer thuis als je er echt geen zin in hebt Wendy, jep Hij heeft periodes gehad dat hij altijd tot 08.30 - 09.30 sliep. maar die zijn helaas voorbij mve, dondersteen is het zeker. idd vrij vandaag. moet om 12.00 naar ggz en om 14.00 naar rabobank. beide geen zin in. Lieve weegschaal ! Vervelend zulke dromen
@Kaatje: lastig die vroege ochtenden! Heb je geen kinderslotjes voor op de lades, van die stoppers die je ook op keukenlades kunt plaatsen bijvoorbeeld.
Kan ze wel kopen maar Levi kennende heeft die ze ook zo open ach ja zijn kasten blijven iig netjes opgevouwen zo
Hey meiden, @ Butterfly: Goed dat je gisteren na het sporten voor een boterham bent gegaan. Ik denk dat ik die zak chips had gepakt hahaha @ Moppie: Meid, probeer je niet te druk te maken. En zeker niet over je menuutjes. Dat komt na de bevalling wel weer! Hoop dat de situatie binnen de familie snel beter wordt. Knuf meid! @ Kaatje: Oh jee Levi stout geweest. Kan me voostellen dat je er niet blij mee was. @ Lovely: Vervelend dat je zoon nog ziek is en dat jij zon last hebt van je ongi. Vanmiddag lekker ontspannen bij de kapper dan voel je je vast weer wat beter meid! @ Wendy: fijn dat Dane weinig last lijkt te hebben van de bult en fijn dat ie goed heeft geslapen. Is het een allergietest die je aan het doen bent? @ MamavEsmee: Bah wat een nare droom. Gelukkig is het geen werkelijkheid. Veel plezier met oppassen vanmiddag. @ Moppie: Drukke dag dus vandaag. Succes! Hier ook weer uit mijn bed gerold. Lekker geslapen, en een lieve weegschaal. 8 ons eraf sinds gisteren Helemaal blij! Ben sinds gisteren ontzettend verkouden. Heel mijn kop vol snot, mijn evenwicht is verstoord en ik heb een stijve nek Bah! Ach ja gaat wel weer over. Ik kom straks even mijn menu droppen, want ik weet nog niet wat ik ga lunchen wordt vervolgd dus! Zo eerst maar eens de was weg gaan werken Liefs
Goedemorgen... @Melanie, ik had de chips ook bijna gepakt hoor. Maar met heel veel moeite het niet gedaan, echt wel met moeite.. poeh!!! Vind het omschakelen erg moeilijk, maar het gaat zo goed. Ik MOET van mezelf door de weeks streng zijn, helemaal van maandag tot donderdag. In het weekeinde, ach, dan mag het een keer. @Wendy, het geluk is denk ik dat ik twee makkelijke meiden heb. Als ik ga sporten ligt Esmee in bed ( meestal ). Daarnaast overleggen manlief en ik ook veel dingen. Als ik ga sporten neemt hij de kinderen op zich. Maar goed, als het eenmaal avond is ben ik ook wel moe hoor. Moet mezelf wel van de bank sleuren om om 21.00 uur nog te sporten, maar dat gevoel na de tijd..... zo voldaan!! Daar doe ik het voor. En heb mezelf wel weer lid gemaakt van de sportschool, maar moet van mezelf dan minimaal wel 2 keer in de week sporten. Anders zeg ik het weer op. En ik werk nog niet, dus nu nog tijd. Wordt over twee weken misschien wel een heel ander verhaal hoor, als ik weer aan het werk ben! @Moppie, als je na de bevalling zo door eet kom ik je persoonlijk een schop onder de je kont brengen. Als ik werken moet kan ik zo een ommetje maken hoor, ben zo bij je, pas maar op!!!! Het komt wel goed meis!!! Geniet er nu nog maar even van hahaha. @Mamavesmee, leuke maar drukke dag in de planning voor jou. Veel plezier!! En lekkerrrr, zoveel over uren. Die moet ik weer opbouwen. @Kaatje, hahaha die streken heeft Esmee ook. De kast leeg halen, en alle kledingstukken verstoppen, en ook billendoekjes uit de verpakkingen halen, echt het hele pak soms. @Kimmetje, ik zou dan ook wat eten meenemen voor in de auto. Als ik late dienst heb, heb ik ook altijd trek als ik vrij ben en kom zelf altijd langs de MAC... voorheen haalde ik dan wel eens iets. Maar nu zorg ik gewoon dat ik een boterham of liga bij me heb voor in de auto, of iets anders lekkers wat mager is. En ja... even op de tanden bijten. Maar het komt goed . Over een uurtje komt de oppas. Moet weer eens naar het ziekenhuis voor controle. En krijg de uitslag van diverse onderzoeken. Moest namelijk oudjaarsdag sputum op kweek zetten en door der scan. Verwacht geen gekke dingen, anders had ik dat wel eerder gehoord. De weegschaal lief!!!!! Weer 4 ons kwijt . Mijn dag: O: 2 beschuiten, 1 met linera rooktartaar, 1 met 20+ smeerkaas. T: 15 druiven, thee. L: 3 boterhammen, 1 x linera smeerpathe, 1 x kipfilet. T: 2 mandarijnen. A: rijst, kip, zoetzure saus met roerbakgroente. T: 2 cracottes met linera smeerpathe. Hiermee kom ik op ongeveer 1050 kcal. Kan nog wat schuiven. Neem denk ik wat eten mee voor de middag, als ik uit het ziekenhuis kom. Anders ben ik bang dat ik zo'n trek heb en daar iets lekkers haal. Heb nu erge trek. Vind het omschakelen wel moeilijk, maar het gaat nog steeds goed.
Goeiemorgen meiden @kaatje, komt Levi altijd zelf uit zijn bed? @lovely, beterschap daar! @wendy, gelukkig weer wat eraf en een beetje doorgeslapen! @kimmetje, fijn dat het er weer af is! @moppie, het schiet nu op he, spannend hoor!! @mve, oh dan slaap je niet lekker nee, gezellig op je neefje passen, hoe oud is hij? @melanie, ook al niet zo lekker, beterschap! Wel weer goed afgevallen! @buterfly, succes in het ziekenhuis en weer goed afgevallen! Hier vannacht ook een ziek jongetje met koorts, die heeft de rest van de nacht gezellig bij ons in bed verder geslapen, maar wel tot ongeveer 9.45. Nu loopt hij wel weer vrolijk rond, dus ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat.
@ Patriesja: Celano ook ziek. Beterschap! Hier inmiddels de was weer gevouwen en gestreken. Meteen boven even mijn sieradenkistje uitgezocht (was nodig), wat een rommel... Dadelijk even naar de winkel. Mijn zwager is morgen jarig dus moet even een kaartje halen voor hem. Verder weinig in de planning. Even de stofzuiger erdoor, maar verder is van het weekend grondig gepoetst, dus hoeft er niet zo veel gedaan te worden...
@Miranda: succes in het zkh! @Patriesja: hoop dat hij weer snel opknapt! @Melanie: lekker rustige dag geplanned