Ik ben er ook effies. Drukke dag gehad. In het ziekenhuis ging het wel goed. Er is een bacterie gevonden in mijn slijmvlies. Zowel mijn longen als in mijn bijholten. Heb daar nu nog een kuur voor gekregen. Moet volgende week weer naar het ziekenhuis en dan op controle bij de KNO arts. Ben wel blij dat ze iets gevonden hebben, want waarschijnlijk beginnen de klachten met iets onbenulligs en is het met andere medicatie zo te behandelen. Eenmaal thuis druk druk druk met de kinderen, koken, kinderen naar bed. Mijn zusje is geweest te praten..... de dingen die ze wilde bespreken sloegen echt nergens op ook. Ging over iets in de zomer, haar zoontje gooide toenertijd veel met zand naar Esmee, hoofdhuid zat er altijd onder, onder haar kleren en zelfs in de luier. Ik vind dat niet kunnen. Zij vind het heel normaal, want gebeurt ook op de PSZ zegt ze. Nou, daarin verschillen we dan van mening. Maar daar was ze al boos over.... zucht!!!!! Meiden........ ik loop al twee dagen met gigantische honger rond. Zelfs na de lunch of na een tussendoortje sterf ik nog van de honger. Niet normaal meer ook. Zal moeten wennen hoop ik maar. Moet wel bekennen..... heb vanmiddag al met mezelf afgesproken dat ik vanavond een schaaltje chips mocht. Heb dus net chips op met een glas cola light..... en ja.... nog steeds giga honger . Poehhh....... @Mamavesmee, ja er blijft weinig over als je je overuren uit laat betalen. Verbaas ik me ook altijd over. Wij mogen geen overuren meer maken ( i.v.m bezuiniging ). Wij worden elke maand standaard 4 uur minder ingepland, zo bou je een buffertje op. Als we dan eens een dienst moeten werken als er ziekte is zit je niet meer in de overuren. Vergaderingen vallen dan ook niet meteen in de overuren. Ik val wel snel af ja, dat vind ik ook wel fijn. Bij goede dagen weeg ik elke dag minder. Blijf ik stabiel of kom ik aan, dan heb ik altijd teveel gegeten. @Moppie, drukke dag voor jou meis!!!! En, heb je het gevoel dat het vannacht gaat beginnen ? @Melanie, dat moest schrikken zijn geweest voor je zus. Fijn dat alles goed is hoor. Ja, als je ineens je baby even niet gevoeld hebt word je wel angstig inderdaad. Meiden, lekker slapen allemaal!!! Tot morgen. Dan een lekker rustig dagje, hoef komende dagen niet weg. We krijgen ook veeeeeel regen . Dus ga lekker thuis met de meiden bezig, beetje huishouden doen. Wil morgen wat kastjes aanpakken en ook de zolder weer . Nog precies twee weken verlof!!!!! Wil nog veel dingen doen komende twee weken.
Goedemorgen, De weegschaal gaf het zelfde aan als gister, waar ik echt niks van snap. Heb gisteravond maar 1 wrap gehad. En ben eigenlijk met ontzettende honger gaan slapen. Had meer dan genoeg water op, en zelfs mijn buik voelt platter, maar op de weegschaal is daar dus niks van te zien.... Beetje vreemd.
Goedemorgen Butterfly, hoop dat die nieuwe kuur genoeg is om alles weg te krijgen. Zou het zelf ook niet fijn vinden als Levi steeds onder het zand thuis zou komen.
grrr...ik woog vanmorgen 800 gram meer dan maandagochtend meiden....hoe kan dat nou?? zou het echt van me ongi komen?? ik voelde het gister al aan komen...wat zal ik doen vandaag! zal ik vandaag die 2 keer yoghurt/kwark dag nemen? of zal ik vandaag juist proberen meer te eten kwa calorieeen wat wel tegen me gevoel in gaat!
Goedemorgen! @Miranda: nee hoor, beebje zit nog lekker warm in mijn buik en heeft volgens mij niet het plan om er snel uit te komen. Fijn dat ze iets hebben gevonden in het ziekenhuis, nu krijg je in ieder geval gericht medicatie en hopelijk ben je er snel van af! @DQ: door je ongi? 1x per week wegen!!
Butterfly.. Fijn dat je een kuur hebt gekregen voor de bacterie.. Wij hebben dit jaar 1x 80% langdurige ziekte e 1x 40% langdurige ziekte gehad dat met het team opgevangen dus dan zit je al gauw aan een x aantal overuren. DQ.. is je ongi! Kijk na je ongi eens verder!! Ik woog afgelopen zaterdag 72.7.. normaal rond de 71.8 dus ook bijna een kilo verschil. Kim..Lastig he als het tegen valt. Moppie.. Goede morgen! ****** De weegschaal het zelfde als gisteren.. Straks boven poetsen en foto's laten afdrukken.. Eerst Esmee naar de psz.
Goedenmorgen, Nieuwelingen welkom! Vanmorgen gewogen na het ontbijt dus ben ietsje meer kwijt dan de weegschaal zei maar ja hoeveel kom je aan van ontbijt?? Ben iig nu 2,5 kilo kwijt en op 3 Jan begonnen. Netjes toch of niet meiden????? Verder druk druk in huis haha dus vandaar niet veel hier te vinden! Oh ja en 21 Jan begin ik in de sportschool wat ik vorige week vertelde! Voor 6 weken lang!
Haha zeker te weten fijn om te zien,alles wat je doet dat zie je terug op de weegschaal! Ga ff een schone kont geven aan Jurre het stinkt hier hihi
Hier stinkt het ook, maar dat komt doordat er een aquarium droog staat, en het filter begint te stinken. Heb net al gezegd tegen vriend dat het aquarium hoe dan ook schoon wordt gemaakt vandaag! bah wat een stank! Ik ben net weer helemaal goedgekeurd bij de VK! Op naar de volgende controle bij 40+3!
Mooi dat alles goed was bij de VK! Denk je dat je 40+3 gaat halen?? He bah ja dat zal wel niet lekker ruiken! Nou je mannetje maar snel schoonmaken dan!
Is lastiger dan het lijkt he?! Je doet het ontzettend goed hoor. Je lichaam moet ook gewoon wennen aan minder en ander eten. Als je een week of 2 verder bent zie je echt wel resultaat!
Moppie.. Gaat vriendlief of jij die schoonmaken? Fijn dat de controle goed was.. Heeft de vk verwachtingen wanneer het kindje komt? Rianne.. Goed zeg!! ***** Hier boven alles schoon, badkamer en bedden ook meteen gedaan! Droger draait en de andere was hangt te drogen.. Beneden alles gezogen en gedweild.. HeerlijK!! Zit nu aan een kopje koffie.. Ga even snel naar de hema en dan Esmee al weer ophalen.. Ochtend vliegt.. Menu: O: 2 boterhammen, 1x hagelslag en 1x kookworst. T: koffie en 2 mandarijntjes. L: ? nog geen idee. T: fruit A: 2 burrito's met 100 gram rundergehakt, 200 gram groenten.
Hmmm hagelslag hihi lekker hoor Had het ook niet verwacht MvE na vrijdag en zondag of zou de weegschaal in de war zijn? Misschien zit ik er iets onder omdat ik al ontbeten had dus misschien iets meer dan 2,5
ik moet zeggen dat ik het best goed kan volhouden..tuurlijk heb ik ook wel eens trek in lekkere dingen zoals chocolade of chips ofzo maar kan makkelijk tegen mezelf zeggen nee niet doen...dus de knop is echt om...ik moet idd gewoon even geduld hebben....heb met mezelf afgesproken dat als ik 5 kilo ben afgevallen ik een lekkere zak patat van BRAM mag mmmmm...bedankt voor je berichtje.
hihi voor patat wil je nog wel sneller gaan of niet Ik mag dan oorbellen zetten als ik 5 kwijt ben ja ikke van 30 heb ze nog niet eens
Goeiemorgen meiden @kimmetje, misschien dat er morgen ineens wat af is.. @dq, denk ook dat het door je ongi komt, had ik wel altijd. @mve, lekker poetsen vandaag, hmm hier ook maar is gaan opruimen weer @rianne, goed hoor! en nog sporten straks erbij! @moppie, oh bah dat stinkt idd!! Fijn dat alles goed was! Heb je er nog niet genoeg van of mag de kleine van jou nog wel even blijven zitten? Met Celeno gaat het alweer veel beter, hij heeft vannacht goed geslapen. Balen dat het slecht weer is, want moet nog wel naar buiten, even een paar boodschappen doen.
ga jij soms dat sporten doen met die band om je buik?? ik zag eht maandag bij de zwemles hangen van me dochter bij mulder sport! dat duurde ook 6 weken dus dacht gelijk ga je dat miss. doen?