10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fot 2 : Navelstreng duidelijk in beeld

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: geweldige foto's!!!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje wat een geweldige foto!
    @mve: mwa incognito...zie m'n zus er zo voor aan dat ze mee leest ;). Maar ach helemaal incognito kan ik toch niet meer zijn.
    @femke: nee geen zus meegenomen ;) ben zelfs snel gegaan, helaas was alles al op.

Wij zijn druk aan het verfen en behangen in de woonkamer, word echt enorm mooi!
    Straks naar m'n oma ze is jarig :).

Iemand hier een leuk kado idee voor kerst voor m'n ouders? Wou eigenlijk het diner betalen samen met broer en zus, maar zus heeft er geen geld voor. En wij hebben het ook niet zo breed om alles zelf te betalen. Dus dan maar een leuk kado namens ons gezin omdat ze geweldige ouders en opa en oma zijn :).

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, fijn dat je niet zelf hoefde te rijden en wat een geweldige foto's zo mooi duidelijk.

@Lovely, ben benieuwd naar het eindresultaat! Gefeliciteerd met je oma's verjaardag. Geen idee wat je aan je ouders kan geven.

@Hier, hoor meissie wakker worden dus zo ff samen eten. Ben inspiratieloos betreft het avondeten, heb er ook weinig fut voor.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Wow wat een mooie echo zeg!! Fijn dat alles zo goed gaat.

Lovely.. Een mooie mand met daarin allerlei dingetjes die je ouders lekker vinden.. Bijv, de lievelings chocolaatjes van je moeder, stokbrood om zelf af te bakken met kaasjes, flesje wijn of sap, chipjes, ingredienten voor pasta, en met een boekenbon oid.. Of een ontbijtpakketje maken.. Vind ik ook altijd leuk!

beschuitje.. balen van de ongi..:(

Vanmorgen bij de Oma van erwin op visite geweest. Was wel gezellig.. Straks even naar het dorp om wat dingetjes te kopen en dan Esmee naar schoonouders brengen.

Menu:

O: 2 beschuitjes met kaas en een glas verse jus.
    T: plak kruidkoek en thee.
    L: 1 beschuitje met hagelslag en een beker melk met brinta.
    T: 2 mandarijntjes.
    A: gebakken krieltjes met komkommersalade en snitzeltje.
    T: we gaan naar de bios dus vast wat lekkers..:D

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb de aankomende 2 dagen niet echt tijd om te reageren. Vandaag druk en morgen mijn verjaardag.
    Zal daarna weer meekletsen :D

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, vervelend hoofdpijn, hopelijk is het inmiddels al weg.
    Gezellig naar intratuin!

@kaatje, oh fijn weer een goede echo!!! mooi hoor!
    Heel duidelijk al zeg!

@lovely, altijd moeilijk he een leuk kado bedenken... misschien even nagaan of ze iets nog graag willen hebben of iets wat ze nodig hebben?
    Van mve is een erg leuk idee, een mand met van alles erin :)

@hvj, ja pff... dat avondeten, hier ook altijd een dilemma, wat moeten we nu weer eten?

@mve, oh gezellig naar de bios! Veel plezier!

@pino, veel plezier met je verjaardag!

Hier net weer thuis, lekker geshopt! :D heb een leuk kerstjurkje gekocht en nog wat kleren.
    En voor Celeno een kado voor onder de kerstboom, nu kwam vriendlief ook thuis met kadootjes voor onder de boom ;)
    En nog even boodschappen gedaan, nu weer lekker warm binnen.
    Zo nu nog even paar dingetjes in huis doen..

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pino: gefeliciteerd!

Hier: ga een half uurtje eerder weg van mijn werk want moet ff naar de apotheek. Zoon is aan het hoesten en daardoor overgeven en man is ook ziek naar huis gegaan, ook overgeven......

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Pino, gefeliciteerd.

@Patriesja, hier ben ik gelukkig uit wat het gaat worden. Groentensoep, shoarma in pittabroodje en een salade erbij. Kersturk, foto?

@MvE, naar welke film ga je?

@Wendy, beterschap met je mannen.

@Hier, ga eens koken.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Fijn dat je een goede echo had!

@HvJ: Heb je goed meid! Het is nog steeds glad buiten.

@Beschuitje: Ah nee toch meiss, dikke knuff!

@Wendy: Lekker gewerkt vandaag?

@Kim: Gaat goed met lijnen!

@Patriesja: Tijd gaat idd langzaam, het is nog zo onwerkelijk. Lekker geshopt?

@Melanie: Hoe is het met de hoofdpijn?

@Lovely: Foto?

@MvE: Mooi menu en veel plezier in de bios!

@Pino: Fijne verjaardag!

@Hier: Kerstpakket gekregen vandaag, kadoklikken, niet verkeerd vindt ik. Ik voel me goed vandaag, veel minder moe en minder buikpijn als gister. Kon vanochtend ook eens fatsoenlijk naar de WC, dat luchtte op!
    Zo even de rest van de Kerstkadootjes inpakken!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Gefeliciteerd met de goede echo! Mooie foto's meid!

@ Kim: Kaarsjes branden, alles hangt in de boom en hij heeft nog niks door! (herstel: De kaarsjes heeft ie nu gezien ;))

Hier inmiddels weer thuis. Gezellig dagje gehad met kim. Leuke inkopen gedaan bij intratuin... :D

Nu inmiddels thuis. Eten staat op het vuur.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
  14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik ben weer thuis na 1,5 dagen valkenburg morgen middag probeer ik weer te komen kletsen maar heb een dubbele en zeer drukke dienst.

slaap lekker allemaal!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kaatje wat een heerlijk mooie foto's ! Je bent er vast beretrots op.
    Patriesja wat een mooi jurkje zeg, ben stik jaloers want dat zou mij echt nog niet staan nu.
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties ! Ik baal wel behoorlijk want had veel goede voortekenen, maar wat kan een lichaam je in de maling nemen bah..ben ook al de hele dag goed sjaggo dus beschuitenman heeft het zwaar gehad vandaag hihi...
    nou ja de kerstboodschappen zijn binnen die hebben we vandaag maar vast gehaald. Viel gelukkig alles mee.

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooohhhh wat een avond!!! Om te beginnen heb ik er 45 min langer over gedaan om thuis te komen van mijn werk en er gebeurde allemaal vreemde dingen in de tram. Hij ging ineens op de noodrem dus iedereen vloog over elkaar heen en ook was er een gezin met een stevige meid van 12 ofzo die waarschijnlijk iets mankeerde, ze kreeg tot 2x toe een woedeaanval en sloeg en schopte iedereen om haar heen.

Toen op mijn hakken door de sneeuw. Kwam als een ijsblok thuis. Nog net ff schone sokken aan en gelijk aan de kook. Vriend lag ziek op de bank en Dane eisde alle aandacht. Na het eten afgeruimd, afgewassen, Dane schone luier en pyama aan en flesje gegeven. Toen viel hij op de bank in slaap maar kreeg hij een hoestbui....alles maar dan ook alles onder gekotst, bank, zichzelf, vriend enz......toen hem weer verschoond, kleding uitgewassen en vriend met zijn zieke hoofd de bank en vloer gedaan. Resultaat...Dane is nu klaarwakker en helemaal hyper. Sterf zelf van de pijn in mijn rug....ooohhhh wat een avond ggrrrr!!!

Sorry hoor, zit er ff doorheen. Zit al zo lang op mijn reserves....

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Mooi!

@Zustertje: Leuk gehad in Valkenburg?

@Beschuitje: Is elke maand weer K*T om ongesteld te worden! Hoop voor je dat het snel raak is!

@Wendy: Knuff meid! Wat een avond heb je achter de rug!

@Hier: Gaap! Ga zo lekker naar bed! Slaap lekker allemaal!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden....

Ben hier even niet zo actief.
    Manlief heeft vakantie, dus genieten lekker van ons gezinnetje in de kerstvakantie. Moet in januari ook weer werken ( laatse week pas ) maar dit is voorlopig de laatste vakantie samen hahaha, dan weer tot de zomer he.

Lijnen gaat goed, merk dat ik deze week niet zo heel streng ben.
    Harrold is thuis, dus die komt steeds met lekkere dingen aanzetten.
    Vanmiddag met chocolade :$. Pfffff dat is mijn allergrootste verleiding die ik ook niet kan weerstaan. De weegschaal blijft gelukkig stabiel, dus daar doe ik het maar voor. Afgelopen weekeinde ook iets teveel gegeten denk ik, weegschaal stond niet meer op 82.9 dus dat was wel heeeeeel erg balen. Doe deze week mijn best, en probeer stabiel te blijven.

@Beschuitje, balen meid! Ik snap dat dit echt even niet leuk is.
    Ik herken het ook, maar je lichaam kan je inderdaad in de maling nemen en juist als je zo graag wilt. Kop op meid..... volgende ronde weer beter. Maar dat is zo makkelijk gezegd.

@Emma, jij ook een dikke knuffel meid. Had het zo gehoopt voor je, maar helaas mag het nog niet zover zijn. Ik hoop ook de volgende ronde, ga duimen voor je.

@Kaatje, mooie echo's meid. Super leuk voor jullie. Geeft toch een beetje ademruimte denk ik. Geniet er lekker van :).

@Moppie..... jaaaaa de boekjes zijn er nog. Ben altijd gek op kookboekjes :D. Vind het heerlijk soms iets lekkers te maken. Ik pb je even over hoe en wat ;).

@Mamavesmee, en hoe was de film??? Hij lijkt me zoooo flauw, kan om de voorstukjes totaal niet lachen terwijl Harrold helemaal dubbel ligt :(.

@Wendy, jakkes meid, ja kan me voorstellen dat je dan even giganisch baalt. Helemaal als je al tijden op je tenen moet lopen kan zoiets echt even teveel zijn. Nog even en dan lekker even vakantie. Misschien wel even goed tijd voor jezelf te nemen. Helemaal omdat je aangeeft al tijden op reserves te leven.

Zo, ben weer bij voor vandaag!
    Morgen komt de oppas, en gaan manlief en ik samen even lekker shoppen. De kinderen blijven beide thuis.... oeff spannend hoor :).
    Maar laat het lekker aan de oppas over.

Ga nog even wat neuzen op internet en dan lekker naar bed.

Slaap lekker meiden.

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. De dagen met manlief zijn hier ook lastig. Eten heeft dan ook een gezellige functie he? Veel plezier morgenvroeg..

@ film.. heb zowat in mijn broek gepiest van het lachen..:D

Melanie.. Goed geslaagd begrijp ik! Lekker gelunched?

Wendy.. beterschap. Wat doe je in godsnaam met hakken?:(

Femke.. Al enig idee wat je voor de bon gaat " kopen"

Tot morgen!

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Hahaha en wat vond hij ervan?

Super leuk dagje gehad vandaag! Eerst met Mel lekker geshopt bij Intratuin, zooooo leuk al die spulletjes voor in huis!
    Net gegeten in de stad met een collega, en daarna naar het glazen huis geweest. Of ja, eigenlijk gewoon gezellig staan kletsen met een groep mannen in de kroeg. Heel gezellig!

Hopelijk is de weegschaal morgen nog een beetje lief, maar ik vrees ervoor!
    Morgen een lange dag, werken van 09.00 tot 21.00 dus ga maar eens lekker slapen!

Weltrusten!

Deel Deze Pagina