Annemie.. De worst geslacht?? Beschuitje.. Knap dat je het zo goed volhoud!! Ik vond het ook erg spannend, moest zowat overgeven van de spanning.. Maar vind het wel stoer van mezelf dat ik het gedaan heb! O: 2 boterhammen met 1x vlokken en koffie, T: knijpfruitje en water.. L: beker melk met een zakje brinta T: water water water en een knijpfruitje. A: 2 broodjes zonder kort en een opscheplepel ragout en een breaker aardbeienyoghurt! Voor vanavond heb ik lekkere smooties gehaald.
@Kim: Mooi weer 2 ons eraf! Met je moeder naar het ziekenhuis? Wat heeft ze? @Wendy: Moeilijk is dar, lijnen als je ongi bent, vindt ik ook moeilijk. @Annemie: babykamer dus nog niet klaar. Wel fijn dat Dennis iemand anders gaat regelen. @Moppie: Hoest afgelopen met de kat? @Lovely: Balen dat je zon last hebt van je ongi. @MvE: Brr, kiezen eruit. Hoe gaat het nu met de pijn? Gewoon pijnstillers blijven slikken, als ze uitgewerkt zijn is het te laat. @HvJ: Hoe is het afgelopen in het zh? Oh, niet helemaal goed. Moet je terugkomen voor verder onderzoek? @Essenhout: En hoe was het bankstel? Succes voor morgen. @Butterfly: Gaat goed met lijnen! @Beschuitje: Je zit er weer helemaal in, wanneer ga je weer wegen? @Kaatje: Heb niet alles gelezen, wat is er aan de hand? @Hier: Dinsdag naar vk geweest, spannend. Helaas konden we het hartje nog niet horen. Had het ook niet echt verwacht. Verder alles goed. Mijn bloeddruk was voor mijn doen heel laag (65/120 normaal 85/120), dat kan verklaren waarom ik soms zo duizelig ben. Omdat mijn BMI nog zo hoog is, krijg ik wel extra controles, extra suiker prikken en extra groei echos bij 30 en 36 weken. En maandag de eerste echo! Joepie, kan niet wachten! Verder twee hele drukke dagen gehad met de QA managers conferentie. Wel heel erg leuk. En vooral heel zinvol. Stiekem zwanger zijn en uit eten gaan is geen goede combi, moest heel goed opletten dat ik geen rauw melkse kaas of rauw vlees binnen krijg. Wel veel gegeten de afgelopen dagen dus ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Vanavond eten we een broodje döner dus das niet echt gezond, maar wel heel lekker.
Hey meiden, @ Kim: Fijn dat er toch weer wat af was @ Annemie: Fijn dat Dennis toch aan de bel gaat trekken als het stucen nu nog langer uitgesteld wordt. @ Moppie: Ik duim voor je op goed nieuws met je kat! @ Lovely: Fijn dat er 2 kilo af is meid. Wel balen dat je zon last hebt van je ongi. Hoop dat het snel beter gaat! @ MamavEsmee: Fijn dat het kiezen trekken achter de rug is. Als ibuprofen 600 niet voldoende helpt mag je er gewoon 3x per dag 2 paracetamol 500 bij innemen hoor! @ Butterfly: Hahaha . Die Esmee van jou heeft het mooi bekeken. Krijg ik geen cracker? Dan pak ik er zelf wel 1 @ Hvj: Hmmm bloedwaardes dus niet helemaal goed. Krijg je nu extra controles of wat gaan ze met deze info doen? @ Beschuitje: Fijn dat het lijnen nog goed gaat houden zo he?! Ik vind een half uur fietsen per dag al veel hoor! Zou ik nooit volhouden om dat dagelijks te doen! @ Kaatje: Als het je niet lekker zit, gewoon de gyn bellen! Ben jij straks in ieder geval uit de onzekerheid. @ Femke: Spannend zeg, Maandag de eerste echo veel plezier. Fijn dat ze de baby ook extra in de gaten houden met allerlei controles. Hier vandaag een verschrikkelijke dag op het werk gehad. Ben blij dat de dag erop zit. Wat een chaos!!! Qua eten, wel goed gegaan. Mijn menu: O: vitaly volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 sinaasappel L: 3 meergranenboterhammen met; 1.5 plak 20+kaas 1,5 plak ham 1 appel T: 1 plak ontbijtkoek A: 150 gram krieltjes uit de oven 100 gram sperziebonen 1 groenteschijf 1 lepel halfvolle frietsaus Totaal van 1111 kcal Weegschaal was ondanks de taart gisteren weer lief. 3 ons eraf Liefs
Femke, Het zit me niet lekker dat de vk vorige week geen hartslag kon vinden en ik pas 25 jan. weer een echo bij de gyn heb Spannend maandag de echo ! weegschaal Vandaag weer eens op de weegschaal gaan staan. Nog steeds hetzelfde gewicht als 2 weken geleden. Ben nu iets van 2 kg aangekomen in 9 weken
@Melanie: Mooi, weer 3 ons eraf. Mooi menuujte ook vandaag. @Kaatje: Groot gelijk dat je de echo eerder wil. Stress is ook heel slecht tijdens de zwangerschap. 2 kilo is 9 weken is netjes toch? @Hier: Lekker onder douche geweest en voel me nu een stuk fitter. Hoop dat mannetje snel belt dat 'ie weg gaat op z'n werk dan kan ik de döner bestellen. Heb honger!
Is idd netjes> Bij Levi was ik met 20 weken 7 kg aangekomen Zouden jullie willen stemmen ? link staat helemaal onderaan http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-3.html#post8949089
Hello meiden! @mve: ben inderdaad naar mve geweest! Nog steeds pijn aan je kiezen? Stoer hoor dat je het durfde @hvj: doe je rustig aan? En goed eten hoor! @Essenhout: mooi menu! Ik maak ook gewoon andijviestampot hoor als er andijvie op het menu van Sonja staat. @butterfly: super weer 400gram eraf, het gaat goed hé! @beschuitje: hopelijk word je tante snel weer beter. @kaatje: meid, groot gelijk als je belt het is ook niet goed als jij steeds loopt te dubben of alles wel goed is. @melanie: mooi menu, en lieve weegschaal super! Hier prima dagje gehad, heb nog wel 2 kerstkransjes gehad maar ach die zullen wel niet veel kwaad doen. Visite was gezellig. M'n meissie was daarna erg moe! Onderweg naar huis is ze in slaap gevallen. Thuis gegeten en direct door naar de kapper. Haar haren laten vlechten, pfff drama had het ff moeten wassen van tevoren. Is dus ook niet echt netjes gedaan,maar neem het de kapper niet kwalijk ze was zo beweegelijk.Volgende week maar weer en dan in de ochtend als d'r haren net gewassen zijn. Buikpijn is alweer minder, gelukkig
@ Annemie: Eindelijk! Fijn! Hier net een ontzettend gaaf filmpje gezien van mijn zwager. Die heeft gisteren gewoon bij een huiskamerconcert een duet gezongen met Ben Saunders. Echt supergaaf!
Annemie, jeeeee ! Ik ga richting bed. Nog één keer rustig proberen of ik het hartje kan vinden met de angelsound Truste
Hey meiden. Vanavond nog even het dorp in geweest, heb voor Maureen twee leuke pakjes gekocht. De Hema heeft het nieuwe seizoen in de winkel hangen en zoooooo leuk. Verder gekeken naar "help, ons kind is te dik". Tsjee, maak me echt boos om zulke ouders :x. Hoe kan je dat toch toe laten en niets doen. Die kinderen weten niet beter. Net even samen op zolder wat opgeruimd. Veel kleding uitgezocht en veel kan weg. Dat ruimt al lekker op zeg. Ga mijn menu voor morgen plannen. Vandaag weer een goede dag gehad. Alhoewel.... vanavond bij de koffie hadden we een appelpunt. En heb net wat chipjes op en een glaasje fris. Maar de weegschaal is nu nog lief dus verwacht morgen ook wel . Slaap lekker meiden!!! @Mamavesmee, sterkte aankomende nacht met de pijn. @Moppie, ik denk aan je....... of ben je al aan het bevallen meis??? @Kaatje, goed dat je de echo eerder wilt, kan me voorstellen hoor. @Annemie, jeeeee, eindelijk!! Dat moet een fijn gevoel zijn. @Lovely, hier gaat het momenteel heel erg goed!!! Ben er wel blij mee hoor. @Melanie, ja het is er een hoor. Momenteel lekker uitdagen, en ze ontdekt dat ze steeds meer kan. Dat is het vermoeiendste aan alles, moet nou echt heel de dag achter haar aan hahahaha. Slaap lekker allemaal.
Nee hoor. Weer wat stopcontacten gemonteerd en behang vast geplakt (bubbels met injectiespuit vol gespoten met lijm enzo). Ik meld me wel wanneer t zo ver is.
Mogge. kon het hartje niet vinden gister, dus ga straks vanaf het werk even bellen. Mijn kind is te dik Gister ook gekeken. Arme kinderen.En idd ik kan ook erg boos worden bij dit soort ouders. Vooral die van dat meisje Moppie, wordt wel spannend nu he
Goedemorgen dames, @Moppie: Nog steeds alles rustig dus. @Mel: Wordt dat ook uitgezonden op tv? @Kaatje: Goed dat je gaat bellen. @hier: Goed geslapen. Heb ontzettende koppijn vanochtend, had nog wel een paar uur langer kunnen liggen. Vandaag een korte dag op het werk en dan even naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Fijne dag allemaal!
Zal zo eens even naar de dierenarts bellen voor onze Mop. Gister om 4u had ze maar een heel klein plasje gedaan, waar wel wat suiker in is gevonden, maar kon ook door stress komen. Ze heeft niet meer voor 6u geplast anders hadden ze gebeld. Hopelijk heeft ze nu wel geplast en hebben ze goed kunnen testen, en mag ik haar straks weer ophalen. Ik hoop gewoon nog op een blaasontsteking, en geen suikerziekte! Ze is nog zo jong (1,5 jaar) maar wel veel te dik (4kg) Ze was de laatste tijd wat trager geworden en begon echt heel veel te drinken, en ook haarde ze heel erg uit. Dat zijn toch echt wel symptomen dat er iets met de nieren/blaas niet in orde is. Mijn arme Moppie
Goede morgen meiden! Hier alles goed op slaap problemen na! Ik wordt elk uur ongeveer wakker en kan dan weer een poos niet slapen Vannacht aantal keer wakker geweest en vanaf 4 tot 6 helemaal niet geslapen :x Maar gisteren avond heeft mijn man de kleine voelen schoppen en vanmorgen weer! Zo leuk.... Via marktplaats heb ik een super mooie tummytub standaard gekocht Badstandaard voor shantala classic zwart | Babypark Ben er zo blij mee! @Moppie ben zo benieuwd wanneer jou kleine komt en wat het is en hoe het gaat heten! Alvast veel sterkte en kracht voor je bevalling toegewenst! @Kaatje balen dat je de kleine nog niet kan horen hopelijk kun je snel bij de gyn terecht. @Mamavesmee Hoe is het na het weghalen van je verstandskiezen? Hopelijk heb je niet al te veel pijn. @Butterfly wat ben jij druk! Leuke kleertjes hebben ze he bij de hema ga ook vaak even kijken. @Femke voel je je goed? @Kimmetje vervelend dat je ma elke keer een beroep op je doet als je vrij bent. Viel het mee bij de dokter? Moet je veel werken deze week of valt het mee? Is even uit mijn hoofd dus vergeet vast een heleboel