10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Gelukkig viel het mee bij de dokter, ze had alleen haar ribben gekneusd, maar daar doen ze verder niks mee. Maar we hoefden gelukkig niet door naar het ziekenhuis. Moet vandaag de koopavond werken en morgen nog een dagje, en dan zondag lekker vrij! Lief dat je ernaar vraagt :D
    Balen dat je zo slecht slaapt zeg!

Hier weer geen lieve weegschaal, ik word er echt moedeloos van, nu weer 3 ons erbij en ik zou niet weten waarvan. Kan alleen niet naar de wc, dus misschien is het daarvan...
    Word er een beetje shaggie van...

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Pffft Moppie heeft nog niet geplast :(
    Nouja, ik ga weer naar ons huisje, even wat schoonmaken enzo, en wachten op een levering. Tot vanmiddag!

@Zustertje: wat leuk dat je man de kleine heeft gevoeld. Blijft toch speciaal hoor! Die van mij verbaast zich over hoe druk Uk is.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Morgen,

Ik voel me beroerd vandaag :( ook wat aan de diarree ook niet echt funny maar ja! Zo ff een banaan eten dan maar en hopen dat dat wat helpt want ja zoals iedereen zegt mama's mogen en kunnen bijna niet ziek zijn!!
    Jurre was vannacht heel erg warm temp gemeten 38,5 dus maar een zetpil gegeven want het was tegen 2 uur en zou zelf graag nog wat slapen en voor hem natuurlijk ook. Toen half 3 naar de wc grote boodschap doen,toen in slaap gevallen tot de wekker van manlief ging om half 6,Jurre even wakker geweest tussen door gelukkig gaan slapen met muziekje aan :) ik erom 6 uur maar uit,moest plassen en lag mezelf in de weg dus niet veel geslapen bah bah
    Vanmorgen de weegschaal maar weer eens gepakt en in totaal nu 3,3 kilo kwijt hihi!
    Nou ga me banaan eten en hopen dat het helpt :p ;)

Fijne dag meiden!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Hier heerlijk geslapen, mocht voor mijn laatste dagje blijven liggen volgende week moet m'n man weer aan de slag.

@moppie: hoe is het met jullie kat? Al wat meer nieuws?
    @kaatje: goed dat je gaat bellen, hopelijk kan je snel terecht :)
    @zustertje: wow wat super dat je man de kleine heeft voelen schoppen! Hoe vond hij dat?
    @kimmetje: werkse vandaag :), balen van de 3 ons!
    @mamarianne: je hebt een onrustige nacht gehad zo te lezen! Het is gelukkig bijna weekend :) super van de 3,3 kilo!

Ik weet zo niet mijn menu uit m'n hoofd de rest komt straks wel.
    O: 2 crackers met 30 + kaas en een kop koffie

Ga vandaag denk ik eens een dagje niks doen, behalve het huishouden ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. lekker aan het opruimen geweest en aan het snoepen!:D Hoe was de weegschaal?

Zustertje.. Balen van de nachten zeg! Mooi standaard.. Hou dik ook wel van!! Leuk dat je mannetje de beeb heeft voelen schoppen. Blijft bijzonder he?!

Lovely.. Heerlijk zo'n dagje niets doen! Geniet er van!!

Kim.. Nog 2 daagjes en dan weekend.. en wel aan jezelf denken he?

Rianne.. beterschap! En de weegschaal is lief zeg!! Weer helemaal gemotiveerd?

Gisteravond echt ontzettende pijn gehad.. Dacht dat ik door het plafond ging.. Vannacht goed geslapen werd om half 9 wakker ( esmee werkte gelukkig ook mee) Daarna lekker gebadderd en getut.. Net pas beneden en aan het ontbijt..

De weegschaal zei: 71.3..:$:D Had wel ontzettende honger gisteren maar geen zin om te eten ivm de pijn.

Vanmorgen gaat het redelijk.. heb een dik ei op mijn kaak en koppijn. Heb me ziekgemeld op het werk.. Had anders slaapdienst. Lijkt me niet heel verstandig , ook voor het herstel niet.

Durf nog niet vast voedsel te eten.. Het bloed niet meer dus maar even rustig aan doen vandaag.

Menu:

O: schaaltje optimel yoghurt en een smoothie..

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :p echt wel moet naar die 5 he kan ik mijn eerste kado aan mijzelf geven en dan op naar de volgende 5 natuurlijk enz enz :D

7. MamavEsmee

Rianne.. Nog eventjes en je hebt oorbellen!:D

Moppie.. Komt nu wel dicht bij allemaal he?! Hoop je nog over te kunnen voor de geboorte van BeeB of is dat niet haalbaar?

Hier een stukje gewandeld met de honden en net geschilderd met Esmee.. Ze zit nu met een mandarijn sesamstraat te kijken..

8. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Goedemiddag dames!

@Kaatje; Netjes, 2 kg in 9 weken. Ik hoop voor je dat je de echo vervroegd kan krijgen. Heb het verhaal van Milou* gelezen en ben er wel stil vanĀ…

@Melanie; Naast die man zou ik ook wel eens willen staan, heel gaaf!

@Moppie; Hopelijk blijkt het niks ernstigs te zijn! Sterkte! & Alvast succes met je bevalling!

@ Mama Rianne; Oh bah! Hopelijk helpt de banaan en wordt je verder niet ziek. Super van de 3,3 kilo!

@ Lovely; Een dagje niks doen moet ook kunnen! ;)

Zo, ik zou vanmorgen rond 11 uur gebeld worden. Ik werd om kwart voor 10 al gebeld! “Ik wou je feliciteren, je bent aangenomen bij ons op de afdeling om je opleiding af te maken!”
    WAAAAAH, super! Ik ben zo blij! Vriendlief helemaal happy. Per 1 maart kan ik al beginnen, dat klinkt toch veel beter dan september ofniet dan! :D
    Mijn dag kan niet meer stuk.

Gister zijn we nog even naar die meubelzaak geweest. Jeetje, wat een groot ding! :$ Ze hebben 4 verdiepingen, maar oh zo mooi. 2 verdiepingen meubelen, 1 verdieping gordijnen, vitrage en tapijten/karpetten dat soort dingen. 1 verdieping van slaapkamers, matrassen en dergelijke.
    We hebben rustig rond gekeken, een uitleg van ruim 3 kwartier gehad over matrassen en ons hele meubelair gaan we daar halen! Als de koop van het huis door gaat tenminste. Echt supermooi! En zoĀ’n goede service, ook helemaal blij.

De weegschaal was niet zo lief vanmorgen, stond 91. Gister nog 90.5 Nahja, vandaag weer flink dr tegen aan.
    Hoef me eigenlijk maandag pas te wegen dus ik heb nog even! :)

Mijn menuutje voor vandaag.
    O; mueslibol met halvarine, halfvolle melk.
    T; appel
    L; 2 volkoren boterhammen met halvarine, kipfilet en magere smeerworst, bakje rauwkost.
    T; plak ontbijtkoek
    D; eten bij schoonouders dus verassing!

Zo dames, fijn weekend en succes met afvallen. De weekenden vallen toch wel wat zwaarder he. :p

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Annemie, leuk he shoppen voor de kleine. Wat heb je zoal gekocht?

@Beschuitje, dat merkte ik idd s'nachts toen ik ben gaan slapen dat ik honger kreeg. Voelde me gisteren ook te zwak om te eten, vandaar.

@Femke, ik heb maandag afspraak bij de gyn en dan gaan we het bespreken. Spannend maandag de 1e echo, veel kijkplezier.

@Melanie, ik weet niet wat ze met die waardes verder gaan doen. Dat hoor ik maandag bij de gyn allemaal. Super dat het lijnen weer goed gaat meid!

@Lovely, ik doe mijn best dank je. En foto van de vlechtjes?

@Annemie, super dat het af is stucwerk. Nog even en de kamer is op en top af.

@Kaatje, goed dat je gaat bellen. Hopelijk is alles goed.

@Zustertje, leuke standaard! Balen dat je slecht kan slapen meid, denk niet dat het er beter op wordt.

@Moppie, hopelijk is het iets onschuldigs wat je mop heeft. Zou wat zijn als je morgen gaat bevallen, dubbelop feest! Hier is mijn man ook erg verbaasd over de drukte van uk, en vraagt steeds of het mij geen pijn doet haha.

@Essenhout, van harte gefeliciteerd meid super!

@Hier, nog steeds moe/uitgeput en dizzy. Man is naar zijn ouders, dochter slaapt en ik lig ff op de bank. Wordt vandaag een hangdagje, heb vanochtend 3 wasjes opgevouwen, wasje opgehangen. Vanavond draai ik een wasje en morgen een schema maken van wat er gekocht/gedaan moet worden vóórdat onze nieuwe bed komt eind van de maand. Ik heb een woonkamer en 3 slaapkamers en die ga ik allemaal overhoop gooien en anders inrichten.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden....

@Mamavesmee, op deze manier val je lekker af hahaha. Moet misschien ook maar kiezen laten trekken :p.
    Goede keuze om even kalm aan te doen, zou de slaapdienst ook niet hebben gewerkt.

@Esssenhout, jammer van die halve kilo, maar die is er zo weer af joh.

@Kaatje, lijkt me frustrerend om het hartje niet te kunnen vinden. Goed dat je belt meis, al een afspraak staan intussen?

@Zustertje, leuk he, al die koopjes doen. Hema heeft echt hele leuke dingen. Kom er ook heel vaak voor de kinderen.

@HVJ, de laatste lootjes meid!! Maar die zijn zwaar he.
    Ik denk dat jij blij bent als deze zwangerschap voorbij is, of niet? Je hebt het best zwaar gehad. Nog even volhouden!!!!

Hier de weegschaal ook minder lief!
    Maar dat had ik verwacht. Gisteren had ik beter de appelflap niet kunnen nemen, maar jah! Dat is allemaal achteraf he, hij is al op.
    400 gram zwaarder dan gisteren :(.
    Maar vandaag even een streng dagje.

O: 2 knackebrods met zuivelspread light, thee.
    T: glaasje fruitontbijt.
    L: 2 boterhammen met 1 plak 30+kaas en komkommer, 1 beschuit met smeerworst.
    T: 2 mandarijnen.
    A: 2 borden bruine bonensoep met mini beetje vlees, stukje ciabattabrood.
    T: ???

Manlief gaat vanavond naar de bios.
    Ik heb besloten niet te gaan, hij zou met zijn broer.
    Ik ga lekker the voice kijken, en maak wat lekkers voor mezelf.
    Ga even een eitje koken, die verdelen in 4 stukjes en rookworst erom heen wikkelen. En maak een paar rolletjes ham met zuivelspread. Hoop dat ik het daarmee vol kan houden, ben wel alleen. Anders mijn zinnen maar verzetten en een bad nemen ofzow.

Hier druk aan het opruimen geweest vanmorgen.
    Heb alle gootstenen even ontstopt, druk met de was bezig, keuken gesopt. Ben weer klaar voor vandaag!
    Zo nog even een strijkmand wegwerken.

11. MamavEsmee

Essenhout.. De winkel stond jullie dus wel aan! Jammer dat de weegschaal iets meer aangaf. Maar na een paar dagen weinig eten komt alles dubbel zo hard aan he?!

HVJ.. Je hebt nog veel plannen!! Wat ga je allemaal veranderen?

Butterfly.. Bij jou ook alles weer lekker schoon en fris. I.d een mager menuutje, wel lekker! Hopenlijk kom je de avond een beetje goed door! Jammer van de weegschaal, misschien motiveerd het om de volgende keer nee te zeggen!

Moppie.. Al nieuws over de kat?

Vanmiddag 3 boterhammen, zonder korst en met slankie smeerkaas gegeten.. Dat was lekkerrrrrrr..:D

De rechterkant van mijn gezicht is helemaal beurs en pijnlijk maar het is redelijk te doen.. Mag met een uurtje weer een pijnstiller! Joeppie!!:)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, nou en of ik blij zal zijn! Die 400gr krijg je er zo weer af meid!

@MvE, een heleboel ja. O.a woonkamer anders inrichten (verschuiven met de meubels om meer ruimte te creƫren), tekst op de grootste muur laten zetten, onze slaapkamer naar een andere kamer verhuizen en die van dochter ook, de laatste kamer een soort van extra woon/zitkamer maken..etc Dat gaat druk worden allemaal maar gelukkig heb ikhulp en is dat binnen een weekendje klaar!
    Daarna ga ik beginnen aan het ordenen van de babykleertjes, her-verfen van de wieg en mijn vluchttas klaar zetten (hopelijk met 37 weken of iig voordat ik uitgerekend ben)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik heb honger maar geen gezonde boodschappen in huis, moet nog gebeuren maar geen fut voor gehad. Een pizza in de oven gooien?

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Judith: komt erg dichtbij allemaal, maar ik kom er toch niet onderuit :p
    Verhuizen is niet haalbaar meer voor Uk er is, maar is ook handiger om te verhuizen zonder dikke buik, toch?

@Essenhout: gefeli!

@Hvj: heb je al uitslag van het ziekenhuis gekregen? Of heb ik dat nou gemist?

@Kat: ik ga zo even naar de dierenarts om te kijken hoe het met Moppie is...

@Eten:
    O: kwark met muesli en ananas
    T: 2 mandarijnen, 1 peer
    L: 2 bbh choco, 2 sneetjes ontbijtkoek, klein blikje cola light, pakje appelsap, pakje yogi, 2 mini milkyways
    B: 3 uur schoonmaken :p
    T: 2 mini twix, 1 grote mars, 2 mandarijnen, beker mona aardbeien yoghurt
    A: boerenkool denk ik.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, ochtend was suiker te hoog en ijzer+bloeddruk te laat en in de middag waren ze alle 3 te laag. Maandag afspraak bij de gyn en dan bespreken we de waardes.
    Verhuizen is zeker beter zonder buik, dus zou dat idd ook tot na de bevalling laten. Hmm jummie chocolade!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend de gyn gebeld en de situatie uitgelegd aan de assistent. Die liet toch ook wel merken dat ze het erg raar vond dat de vk geen actie ondernam met onze voorgeschiedenis. Ik zou vanmiddag om 14.30 er tussen kunnen,maar ja moest naar de kapper. Mag nu maandag om 08.30
    Na het werk gelijk door gesjeesd naar de kapper en nu net thuis.

MamaRianne. Beterschap

smst WEE AAN naar Moppie

Mve, goed dat je je ziek gemeld hebt. Eerst maar even wat minder pijn en weer een nachtje goed slapen

Essenhout, gefeliciteerd !

Hvj, hangdagjes zijn ook lekker toch

Butterfly avondje voor jezelf is ook lekker toch

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Fijn dat je iig zsm mocht komen. Kon je de kapper niet afzeggen en naar het zh gaan?

Hangdagen zijn zeker lekker.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Had wel gekund maar we moesten alle 3 erg nodig, en hebben morgenochtend een fotoshoot.
    Heb aan de ene kant ook het gevoel dat alles goed is met uk,maar aan de andere kant begint de onzekerheid nu te overheersen

19. MamavEsmee

Moppie.. zonder buik verhuizen is i.d. beter al vraag ik me af of jij echt kun helpen, na een bevalling en een baby die veel tijd en energie kost.;) Lekker stevig menu heb je.. Milky way.. lekkerrrrrrrrrrrr..

HVJ.. Klinkt wel mooi, wat jullie willen gaan doen! En? is het pizza geworden?

Kaatje.. Leuk, morgen een shoot! Fijn dat je maandag mag komen voor een echo!:) Wordt i.d. tijd dat ik wat meer aan mezelf denk..
    ;)

Hier visite van mijn moeder gehad! Ze kwam langs met een bosje tulpen omdat ik gisteren naar het ziekenhuis moest.. Toch best lief..:)

Vanmiddag een kopje thee gehad, had een zere mond dus durfde niets te eten.. Kijken of ik zo wat frietjes weg krijg.:D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd lief van je moeder

Kijk ik net naast me, is Levi in slaap gevallen

Deel Deze Pagina