@Kaatje, wat leuk een fotoshoot veel plezier! En meid voor je het weet is het maandag, blijf positief. @MvE, ja heb er ook zin in ff wat anders na 3jr. Yep het is pizza geworden (steenoven van A&H), samen met mijn dochter gegeten. Heb wel spijt want heb nu erg maagzuur en geen melk/karnemelk/gaviscon in huis. Wat lief van je moeder!
Vandaag: O: gebakken ei met bb, 2 kopjes thee L: steenovenpizza, water T: bakje appelmoes, water A: geen idee
Lief hoor! Heb Moppie net opgehaald. Had haar gisterochtend gebracht en ze heeft gewoon amper geplast daar, paar drupjes maar niet genoeg voor compleet urineonderzoek, dus hebben ze een blaaspunctie moeten doen om wat urine te krijgen. Stresskat! Niks uit het urineonderzoek en bloedonderzoek gekomen, dus geen suiker! Moet nu wel een paar dagen gedoseerd water gaan geven zodat ik in de gaten houd of ze toch nog te veel drinkt, dan moet er verder onderzoek uitgevoerd worden. Maar nu eerst 125,- armer en een kat die bij thuiskomst meteen haar hele waterbak leeg drinkt. Ze heeft daar dus gewoon niet gedronken en daarom niet geplast, domme domme Mop
Ahh wat zielig een blaaspunctie. ( en ook zielig voor je portemonee ) hoop dat het snel beter met haar gaat
Liever nu 125,- uitgeven en weten dat ze gezond is, dan over binnen korte tijd een doodzieke kat... Maar ben blij dat ze hier weer is, en zij was ook blij weer thuis te zijn. Kreeg heel veel kopjes
@Kaatje, arme Levi. Zo grappig om ze te zien strijden met slapen/wakker worden haha. @Moppie, gelukkig mankeert je mop niks. Goed in de gaten houden dus. @Hier, avondeten is hier een grote bak salade en een klein beetje friet *fout*
@Moppie: Het zit jullie niet mee met de huisdieren, dikke knuff. Hoest met Mop afgelopen? @Zustertje: Wat gaaf dat je man de baby heeft gevoeld. Hoe is het met zijn sollicitaties afgelopen eigenlijk? Ik voel me best ok, ben alleen heel erg moe. Hoofdpijn is gelukkig weer weg. @Kim: Balen dat de weegschaal niet mee werkt. Het komt vast van het niet naar de wc kunnen. @MR: Mooi resultaat 3,3 kg eraf. Voel je je iets beter? @Lovely: Lekker van genoten die laatste ochtend? @MvE: Naar dat je zon pijn hebt gehad gister. Gaat het nu beter? @Essenhout: Gefeliciteerd! @HvJ; Succes bij de gyn, hoop dat het niets ernstigs is. @Butterfly: Balen van de weegschaal. Mooi menu voor vandaag, dus komt vast goed met de schaal. @Kaatje: Fijn dat je zo snel terecht kunt bij de gyn. Succes maandag. Wat een schatje, die Levi. @Hier: Kort dagje op het werk. Toen even naar het zh voor bloedprikken. Was de eerste keer in dat zh, omdat we vorig jaar verhuist zijn. Blijken daar ineens allemaal mensen te werken die ik ken... Gelukkig werd ik geprikt door iemand die ik niet kende en op zich zullen de mensen die me wel kennen hun beroepsgeheim hebben, maar toch. Wil het nog heel even geheim houden. Best zenuwachtig voor de echo maandag! Denk de hele tijd: zometeen is er niets te zien! Kan het soms nog steeds niet geloven dat we echt zwanger zijn. Als alles goed is ga ik het maandagavond aan m'n beste vriendinnetje vertellen Zij weet wel dat we aan het proberen zijn, maar heb haar met oud & nieuws wijsgemaakt dat ik blaasontsteking had en daarom niet mocht drinken. Morgenavond nog een feestje, iemand nog tips voor smoesjes waarom ik niet kan drinken? Heb de laatste dagen een beetje zooitje gemaakt van m'n menuutjes en vandaag lukt het ook niet echt. Vanaf morgen weer oppakken. Menuutje vandaag: O: halfvolle kwark met muesli T: BB met kaas L: 3 BB met kaas en ananaskaas T: Appel & Print A: Frietjes
@Femke, dank je. Duim voor je op een mooie echo maandag! Uhmm smoesjes om niet te drinken, geen idee. Kun je het ook niet meer lusten of valt dat op? Vind je menu helemaal niet rampzalig hoor ivm die van mij vandaag *shame*. Hopelijk hebben de frietjes gesmaakt.
Goede avond! @mve: hoe is het nu? Lukt het een beetje te eten? @hvj: zou morgen een foto maken van de vlechtjes , genoten van je hangdagje? @essenhout: gefeliciteerd, super dat je al zo snel kan beginnen . @moppie: nog 1 dag en dan is het je uitgerekende datum! Spannend ...hoop dat je niet al te lang op de kleine hoeft te wachten , @kaatje: super dat je maandag terecht kan, nog even het weekend doorkomen dus. Veel plezier op de fotoshoot @femke: spannend maandag dus de eerste echo! Hmm goede smoesjes? Je moet morgen vroeg op, je zit aan de antibiotica? Hier vanmiddag nog even naar de stad geweest, man had nieuwe tas nodig en wat t-shirts voor onder zijn doktersjas dus ben even mee gegaan. Daarna nog even op de bank gelezen, en toen de kids gehaald. Mijn menu vandaag: O: 2cracottes met 30+ kaas, kop koffie T: 2 glazen water, sinaasappel, kop koffie L: bakje magere yoghurt met 2 eetlepels muesli, cracotte met 30+kaas T: 2 glazen water, sultana,kop koffie A: 250gram macaroni (recept van sonja met kalkoen,bechamelsaus en kaas) T: 2 glazen water,kop thee, 3 toastjes met filet americain
@HvJ: Niet meer lusten gaat niet werken, mijn vrienden weten allemaal dat ik gek ben op een borreltje Moet eerlijk zeggen dat ik het nu ook wel eens mis Maar wel bedankt voor de tip. Vandaag valt mijn menu nog wel mee, maar gisteren eergisteren en de dag daarvoor was het nog erger. Ben ook al een kilo zwaarder dan begin van de week... Vindt het zo moeilijk om nu goed op te letten wat ik eet. @Lovely: Antibiotica had ik de vroige keer ook al gebruikt. Maar denk dat ik dat wel doe, blaasontsteking wil niet weggaan ofzo. Doktersjas? Wat doet je man voor werk?
Moppie.. de dierenarts is duur, maar dat weet je als je dieren hebt. Wij hebben de honden verzekerd en het heeft er elk jaar nog uitgekund.. Vorig jaar voor bijna 700 aan rekening vanwege een oogziekte van 1 van de honden.. Dan ben je best blij dat je verzekerd bent! HVj.. Hopenlijk wordt alles zoals je wenst dat je wil.. Lekker frietjes. Lovely.. Lekker, samen stadten! Je menu ziet er goed uit.. Femke.. Kun je niet zeggen dat je vermoeid bent en hier tijdelijk medicatie voor gebruikt wat een slechte uitwerking heeft op je medicatie? Of met de auto gaan en zeggen, ik heb straks nog een feestje. ****** Hier frietjes gehad en een goulashkroket! Was echt heerlijk.. Esmee en ik hadden het zelfde tempo haha.. voor vanavond cakerolletjes met slagroom en frambozen jam meegenomen.. heb ik ook wat lekkers.. Voel me nu redelijk.. De pijn zeurt op de achtergrond maar is te doen. De pijnmedicatie maakt me duf, vanmiddag ook al een uur geslapen. En begin nu al weer te gapen. Zal er maar lekker aan toe geven..
Hey meiden, @ Butterfly: Ik heb me gisteren ook ontzettend druk gemaakt om Help, ons kind is te dik. Verschrikkelijk, die ouders. Jij dus je handen vol aan Esmee. Volgend jaar heb je 2 van die meiden, die het zelf wel denken te kunnen @ Moppie: Heb vannacht gedroomd dat jij vandaag ging bevallen Duim voor je voor goed nieuws van je Kat, Fijn dat ze in ieder geval geen suikerziekte heeft. @ Zustertje: Vervelend dat je zo slecht slaapt. Hopelijk word dat snel weer beter. Leuk dat je man de kleine nu ook goed kan voelen! @ Kim: Ik denk echt dat je TE weinig eet hoor. Vul je je menus altijd in op caloriechecker? Ik zou daar echt eens naar kijken @ Mama Rianne: Vervelend dat je niet fit bent. Beterschap! Leuke weegschaal heb jij @ MamavEsmee: Vervelend dat je zo veel pijn hebt gehad gisteren. Hoe gaat het er vandaag mee? Oh ik lees het al nog steeds pijn, maar te doen. Hoop dat het snel beter gaat meid. Je hebt in ieder geval wel kunnen genieten van je frietjes. @ Essenhout: Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd! Mooie meubels gevonden dus. Leuk zeg! Vervelend dat de weegschaal een halve kilo meer aan gaf. Maar die is er vast zo weer af hoor! @ Hvj: Leuk, het hele huis veranderen. Ik doe dat het liefst elk jaar maarja daar is vriendlief het niet zo mee eens. (en de bankrekening ook niet trouwens) @ Kaatje: Fijn dat ze bij de gyn zo begripvol zijn. Maandag dus de echo ik duim voor je! Knuf! Veel plezier bij de shoot morgen! Hier vandaag net zon verschrikkelijke dag als gisteren op het werk. Ik ben blij dat het weekend is. Weegschaal was vanmorgen niet lief. Was ik na een paar dag stil te hebben gestaan gisteren eindelijk weer 3 ons kwijt, zat er vanmorgen weer 2 ons aan. Schiet dus niet op En waarvan??? Wie het weet mag het zeggen! Net alleen gegeten. Roland heeft weekenddienst en werkt de Vrijdag dan altijd langer door. Hij zal wel rond 8 uur thuis zijn denk ik. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 sinaasappel L: 2 krentenbollen 1 cup a soup tomaat 1 appel T: 1 honingdropje 1 mentho-kruisdropje (bah) (er waren weer nieuwe testzakjes open) A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten) Totaal van 1154 kcal. Ik hoop dat er morgen weer wat af is En dat ik de avond doorkom zonder te snaaien, ik heb namelijk nu al zin in iets lekkers Liefs
@Femke, tip van Lovely is een goed. Rook je ook niet meer of dat nog wel? @MvE, fijn dat de pijn te doen is. Jullie ook aan de frietjes, lekker. Ik hoop het ook. @Mel, volouden meid je gaat net zo lekker. Ik ga geen grote inkopen doen, het is meer verschuiven van de meubels zodat er anders uitziet. Elke jaar grote inkopen doen zouden we allemaal niet vrolijk van worden haha.
hallo meiden !!! iedereen lekker bezig zie ik .. maar ook lekker frietjes mmm MvE ik ben TROTS op je .. het zit er lekker op .. geweldig ! kaatje super dat je maandag mag komen .. ik zou zelf echt niet hebben kunnen wachten ! moppie knuf voor moppie melanie keer goed plassen en die 2 ons is er weer af femke spannend hoor op naar maandag !! zo ik ben KAPOT wat een TE drukke dagen ik ga op de bank liggen the voice kijken en lekker een glas wijn erbij
@MvE: Fijn dat het wat beter is met de pijn en dat je lekker hebt kunnen eten. Jouw tip is ook een goede! @Melanie: Mooi menuutje vandaag, en volhouden niet te snaaien, je kunt het! @HvJ: Ik rook niet meer, maar al ruim 2 jaar, dus daar staan ze niet van te kijken, hihi. Anders kon ik het echt niet geheimhouden denk ik, rookte nl als een ketter. @Hier: Een half uur geleden stopte hier een politieauto met sirene voor de deur en de politie is bij onze buren naar binnen... Zag een vriendin van de buurvrouw in paniek in de deur staan dus ik denk dat er iets heel ergs gebeurd is. Vermoed dat de buurman of buurvrouw overleden is (plotseling). Ik vond het al raar dat de auto er stond en het licht uit was. Er is nog geen ambu of arts gearriveerd, dus er lijkt geen spoed te zijn. Ik ken de buren nog niet zo goed, dus ik durf er niet heen te gaan om te vragen wat en vind dat ook niet gepast.
Zojuist is er een zwarte mercedesbus de oprit ingedraaid. Ik denk dat het de lijkenwagen is met de begrafenisondernemer... Nu even afwachten of het de buurvrouw of buurman is... Pfff heftig hoor....