10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    heftig femke !!!
    hopelijk valt het mee...

hier een nieuwe verslaving:D
    bramen uit de vriezer... van AH
    zoooooooooooooooo dat is lekker !!
    bak vol is 80c en ik zit vol.... mmmm moet meer hebben.........moet moet moet moet

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    De buurvrouw is net thuis gekomen, dus het is onze buurman die is overleden. :(

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Balen dat de dag niet zo leuk was en dan ook nog een weegschaal wat niet lief is na een week knokken! Houd je sterk he?!

Femke.. Gecondoleerd.. Hoe oud was de buurman?

Rianne.. Hoe is het met jou?

Emma.. Thanx, je bent lief!! De bosvruchten uit de vriezer zijn ook lekker! Eerst een laagje yoghurt, dan bosvruchten ( wel eerst ontdooid) en dan wat muesli.. ohhhhhhh.. is net of je een taartje zit te eten!:D

Hier begint de pijn weer meer op te zetten. Tijd voor een volgende pijnstiller.

Net bij de thee een plak cake op.. lekker!!:)

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin 60 pas. Pff, Mannetje en ik hebben steeds uitgesteld om daar echt buurt te maken, we hadden wel een goed contact hoor, maar altijd gewoon op de oprit. We zeiden steeds tegen elkaar, dat doen we snel een keertje... Nu gaan we voor het eerst naar de buurvrouw om haar te condoleren. Pff, wat baal ik van mezelf dat we het steeds uitgesteld hebben.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke,schrikken zeg van de buurman :(

Auto: Heb hem weer thuis ! Koppelingskabel was gebroken, dus een nieuwe opgezet, en moest een nieuw koppelingspendaal hebben. Deze heeft hij op de sloop gehaald. Was 130 euro kwijt. Valt dus nog mee ( al is het zonde van het geld ). Koppeling gaat nu heel zwaar ( hoop tijdelijk ) maar volgens de monteur zitten mijn koppelingsplaten er ook aan te komen

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heftig femke!

@mobiel reactie.
    Zit lekker aan een (0%) witbiertje, en een bordje met wortel, paprika, komkommer en een paar blokjes old amsterdam. Yum!
    Was in ons huisje, behang in kinderkamer vast geplakt (met injectiespuit.lijm achterbehang spuiten - laat nooit familie behangen!) En vriend was onze slaapkamer aan het sauzen. Latex op, dus naar de gamma, maar daarna ben ik thuis afgezet. Ben moe! Nu dus op de bank met wat lekkers... Mezzo staat aan, luister naar Mozart pianoconcert. Heerlijk ontspannend.

@melanie haha nee joh, gaat nog niet gebeuren!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ik zit eens lekker remi op de bank ;).
    Zit naar the voice te kijken. Spannend hoor, hen werkelijk geen idee wie er uit moeten. Ze zijn allemaal zo goed.

Hier vanavond ook frietjes gegeten trouwens :p:).
    Was niet echt de bedoeling, ik had de bruine bonensoep opstaan en ben met Maureen gaan zitten, Esmee kwam er lekker bij en we zijn de hele pan vergeten. Dik aangekoekt dus.... balen!!!!
    Toen besloten we maar frietjes te gaan eten.
    En voelde me zo schuldig...... ben om 19.00 uur nog maar een uurtje naar de sportschool gegaan, heb Zumba gedaan. Was erg leuk.
    En de weegschaal was na het douchen erg lief zeg!!! Woog na de friet, en het sporten..... bijna net zoveel als vanmorgen. Ik verwacht dus morgen een lieve weegschaal ;). Ben altijd zwaarder dan. Dus helemaal happy!!!!

Net wel toastjes met filet gegeten!

He meiden, ik ben nu twee weken streng!
    Hadden jullie allemaal zelfs na twee weken nog een onstilbare honger? Na elke maaltijd heb ik gewoon niet eens het gevoel te hebben gegeten. Harrold heeft daar ook al twee weken last van.
    Hij eet ook minder dan anders, wil ook wel wat kwijt.
    Maar tsjee, het is best pittig als je na het eten eigenlijk nog honger hebt. Zal moeten wennen, dat weet ik, maar het is wel vervelend.
    Moet je nagaan wat we dan wel niet aten.... :).

Ik ga denk ik zo mijn bed maar eens opzoeken.
    Ben erg moe, en wil nog even lekker lezen.
    Harrold is voorlopig nog niet thuis. Hij is naar de film en die is net begonnen. Ze zijn naar the new kids, die wilde ik niet zien.

Tot morgen meiden!!!

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Vandaag lekker gewerkt. Zou eigenlijk functionerings gesprek hebben, maar we stonden met weinig personeel, en toen ging een weekendhulp ook nog knock out :$ Kon haar gelukkig nog net tegen houden. Ze valt heel vaak flauw, en heeft al 100 onderzoeken gehad maar weten nog steeds niks. Heel eng, haar huidskleur is ook heel grauw, onder d'r ogen een beetje rood/paars. Heel eng eigenlijk om te zien...maar wel zielig.

Gesprek is dus verschoven naar morgenvroeg, dus ben benieuwd :D
    Wel goed aan mijn menu kunnen houden vandaag, dus dat is fijn!
    Heb morgenavond een verjaardag, moeder van m'n beste vriendin wordt 50. Moet alleen nog een cadeautje kopen, maar weet nog niet wat..

Ik ga nog even tv kijken en wat tijdschriften lezen, en dan lekker slapen.
    Morgen weer om 9 uur beginnen!

Slaap lekker, fijn weekend!

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Jippieeeeeeeeeeeeeeeee! Eindelijk een lieve weegschaal!
    8 ons eraf!

Moet opschieten, want ik moet om 9 uur beginnen.
    Fijn weekend!

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hier niet zo beste nacht gehad, gisteravond kwam de vriendin van de buurvrouw langs om te vertellen wat er gebeurd is. De buurvrouw was zelf donderdag opgenomen met longembolie en had vrijdag gehoord dat ze naar huis mocht. Krijgt geen gehoor, dus belt haar dochter (woon in het westen). Dochter belt beste vriendin, want die heeft een sleutel. Zij gaat kijken en hoort boven in de badkamer de kraan stromen. Ze belt meteen de politie (badkamer deur opslot), die zijn er snel en vinden de buurman in de badkamer, dood. Waarschijnlijk een hartinfarct.
    Heb nog lang met mannetje gepraat over het hele gebeuren. Die moet vandaag weer werken, dus ik ga zo alleen de buurt in (naar de andere naaste buren) om te horen wat de gebruiken zijn en of we met de buurt nog iets samen doen voor de begrafenis/crematie. Dan naar de andere buren, want die weten nog van niets denk ik.
    Vind het heel erg lastig, want we hebben hier nooit buurtgemaakt, min of meer bewust, want we zijn niet aanloperig bij de buren, maar in de achterhoek geldt het principe naaste buren in sommige buurten nog heel sterk, als ik niet uitvis hoe het hier zit, en ik doe het verkeerd, dan kan de hele buurt zich tegen ons keren en dat wil ik ook niet. Daarnaast was de buurman een hele aardige vent en wil ik het voor hem ook doen. We zullen zien hoe het allemaal gaat straks.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gaat nu weer goed met mij hopen dat het zo blijft :D

Jeetje heftig Femke bah en dan ook nog onder de douche :(

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hier ook een lieve weegschaal
    1,4 kilo lichter !!!!!!
    Nu totaal dus al 4,1 eraf vanaf begin januari.
    Ben zo blij !!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    sh#tttttttt *PIEP * *PIEP* Grrrr....heb een hele mail getypt is ie opeens weg....Ik kom later terug....

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    woowww goed zo meid..

15. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer

jeetje wa heftig meid...dan schrik je je eigen ook een hoefdje pffff wat erg voor die vrouw ook:(

16. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Hoi meiden,

mag ik hier terug komen om af en toe te kletsen?
    Die nieuwe groep kan ik helemaal niet bij houden..
    Ik ben alleen niet zon poster haha, maar ik lees wel trouw mee.

Ik heb de draad 3 januari weer opgepakt. Ik was een paar maanden terug al afgevallen, maar daarna heb ik het laten verslonzen en zat het er zo weer op. Ik begon nu bij een gewicht van 102 en gisterochtend woog ik alweer 97.9. Het gaat dus lekker. Eerste doel 95 kilo!

Groetjes Chantal

17. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaaaaaaaaa kim wat super !!!
    ga jij maar eens lekker slank werken haha

Femke meid wat verschrikkelijk ... ik kan me voorstellen dat je er erg overstuur van bent !
    en wie weet is dit juist wel het moment om elkaar te leren kennen.. en echt wij lopen de buren ook niet plat maar toch soms beter een goede buur dan een verre vriend !! vooral als je straks een kleintje hebt !!
    sterkte met die hormonen in je lijf niet makkelijk allemaal

MR doorzetten dan he ! dan komt het goed !!

beschuitje WOUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    wat een geweldig resultaat .. dat is al een kledingmaat he !!

daanquinty hoe is het met jou ?? gaat het goed ??

channie welkom !!
    klets maar gezellig mee hoor .. en wouw je bent al onder de 100 gekomen ! dat is al geweldig !
    wat voor dieet doe je ??

MvE hoe is het nu met de pijn ? gaat het weer beter !!
    en durf je nu de 2e keer makkelijker ...

hier MOE
    sjeeee ik kom niet eens de trap op
    verkouden .. maar dan zo moe .. zweet me rot !
    gaan nu even naar het buurmeisje die wordt maandag 4 .. viert het morgen maar dan geen tijd .. krijg een huis vol eters !

even de klei opruimen en dan gaan tim en ik maar eens

18. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Femke11: Wat een nare situatie! Sterkte ermee.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi Channie, van harte welkom hier.
    Hoe ben jij aan het afvallen , volg je een bepaald dieet?

Femke wat vreselijk voor je buurvouw. Om dan ook je man onder de douche aan te treffen...kreeg er helemaal kippenvel van.
    Veel sterkte !

Butterfly hoe was jouw weegschaal vanmorgen?
    Kimmetje ook al afgevallen, toppie !!
    Wij zijn allemaal goed bezig. Fijn dat we elkaar zo kunnen oppeppen enzo.

Kennen jullie de graanrepen van time out ?
    Mijn lief had ze mee genomen om eens te proeven. Je ziet er veel reclame van. Ik vond 'm wel lekker maar toch ook wel veel cal. 110 per reep. Ach als je geen ander tussendoor neemt kan het wel. Ik geloof dat ik toch liever voor een sultana of iets anders ga.

Kaatje balen van de auto kosten. Ik las dat je toch een nieuwe afspraak gaat maken ? Kan me voorstellen dat je toch wel een beetje in de zenuwen zit, zeker gezien het verleden.
    Laat ons snel weten hoe of wat.

Vandaag heb ik een lekker lui dagje . Vanavond gaan we naar vrienden. Zit nu nog heerlijk in pyjama..

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Emma, een kleding maat zou het kunnen zijn maar dat merk ik nog niet. Mijn broeken zaten echt mega strak na de kerst en gaan nu weer ietsje beter aan. Zitten nog niet optimaal hoor, dus we gaan gewoon door !!
    Ben helemaal op dreef.
    Sterkte met je moeheid en verkoudheid, doe lekker rustig aan vandaag !

Share This Page