Ja wat is mijn dieet haha, eigenlijk gewoon zorgen dat ik drie keer per dag eet en als ik trek heb iets tussendoor. Alles mager en probeer zowieso onder de 1100 calorieën te blijven. Ik ben heel erg blij dat de 3 cijfers weer weg zijn. Ik heb voor mijn zelf een doel gemaakt. Ik moet 5 maart 2011, 90 kilo wegen, dan wordt mijn dochter namelijk 1 en ik wil minder wegen dan toen ik zwanger werd van haar haha.
Goedemorgen dames, Sorry, ik heb jullie een beetje verwaarloosd. Ben 2 dagen niet geweest. Heb het zo druk gehad deze week, 3 dagen naar het ziekenhuis voor allergietesten, fysio, werken en dan thuis nog alles...ppfff. Maar ik denk wel aan jullie hoor. Ik vind het zo knap dat de meesten van jullie zo goed kunnen reageren... Hier wel weer 2 ons eraf, ondanks ongi. Alleen had ik vorig weekend de kilo die ik in die week was afgevallen in het weekend er weer aan gegeten. Straks inkopen doen want vanavond vieren wij onze verjaardag voor de familie van mijn vriend (nou ja, vieren....voor mijn schoonmoeder is het op visite gaan want zij is jehova dus viert geen verjaardagen). Nu eerst ff een lekkere wiener melange.....
Zwaai.. kom vanmiddag even kletsen!! Vannacht erg veel pijn gehad.. Had gehoopt dat het al een stuk beter zou zijn.. volgens Erwin kwam er een vreemde lucht uit mijn mond dus even in de gaten houden of het niet gaat ontsteken.. spoel netjes 2x daags met perio-aid.. en poets mijn tanden gewoon.. Het heeft vannacht weer flink gebloed dus hopenlijk veroorzaakt dat het vreemde luchtje.. Sorry voor de details. De weegschaal was weer lief.. Wel zwaarder als gisteren maar heb gisteren weer gewoon gegeten dus dat was te verwachten.. 71.5
Thnx dames! Ben net even bij de buurvrouw geweest, ze eigenlijk heel erg rustig. Wel verdrietig, maar eigenlijk nog helemaal verbaasd over wat er gebeurd is. Vanavond even met mannetje er naar toe om samen to condoleren. Emma, je hebt gelijk beter een goede buur, zeker met de kleine op komst. Rob (de overleden buurman) was onze goede buur, met hem hadden we het meeste contact. Omdat we naaste buur zijn moeten we ook bloemen ed gaan regelen, de buurman aan de andere kant is een rare man, dus ik hoop dat ik het met hem geregeld krijg, anders ga ik naar de buurvrouw aan de andere kant, die wou wel helpen. Nu ga ik naar mijn mams, even lekker bijkletsen en hier uit die rare situatie weg. Ik lees veel meiden waarbjij het lijnen heel goed gaat! Super! Volhouden allemaal!
Goedemorgen meiden, @ Femke: Jeetje, dat is schrikken van je buurman. Sterkte! @ Kaatje: Fijn dat de auto weer gemaakt is. Zuur geld altijd he maarja, aan een kapotte auto heb je ook niks. @ Moppie: Schiet dus lekker op in jullie huisje nog grote klussen die moeten gebeuren of is het nu afwerken? @ Butterfly: Vervelend dat je steeds zon honger hebt. Ik ben nu ook weer 2 weken streng bezig. Maar moet zeggen dat dat bij mij al voor een groot deel weg is. Hoop dat het bij jou ook snel went. @ Kim: Tjee wat eng van die collega. Vervelend dat ze maar niet kunnen vinden waar het vandaan komt. Succes met je gesprek. Super dat er 8 ons af was. Hier ook 9 ons @ Beschuitje: Fijn dat het zo goed gaat meid! @ Channie: Welkom meid. Je gaat goed! @ MamavEsmee: Vervelend dat je zoveel pijn hebt nog steeds. Inderdaad goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken Sterkte ermee! Hier lekker lang geslapen. Heerlijk zeg. Weegschaal was eindelijk weer eens ECHT lief vanmorgen. 9 ons eraf sinds gisteren Vandaag een rustige dag. Niet echt iets gepland. Moet even naar de winkel. Verder wat wassen draaien en een beetje poetsen. Misschien dat ik straks even de administratie ga opruimen. Is ook nodig! Mijn menu voor vandaag: O: 1 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 1 appel 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 kroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1191 kcal. Liefs
Hai dames, Hier moe/suf, kom vanmiddag reageren als dochterlief op bed ligt. Voor nu ga ik ook ff liggen, voel me niet fit. Liefs
@Butterfly: leuke avond gehad in je uppie? Vriendlief wil die film ook nog zien maar ik weiger mee te gaan Is volgens mij ook een mannenfilm. Hoeveel water drink je? Misschien 2 glazen water voor of na de maaltijd nemen, dat vult ook vrij goed. @Femke: wat een eng verhaal. En verschrikkelijk voor de buurvrouw! Kan me voorstellen dat het je even bezig houdt. @Beschuitje: super goed bezig! @Channie: welkom en succes met lijnen @Emma: uitzieken!!! anders heb je morgen een probleem met je eters als jij niet fit bent. Veel plezier morgen! (wat ga je maken?) @Wendy: Allergietesten van Dane? Heb je al testuitslagen gekregen? Hopelijk is alles in orde, hoewel, misschien komt er nu wel duidelijkheid. @Judith: arme jij! Lijkt me verschrikkelijk, die kiezen er uit... Hopelijk geen ontsteking, flink blijven spoelen (misschien wat vaker spoelen?) @Melanie: alleen afwerken en badkamer installeren. Sommige dingen (traprenovatie/deuren+deurkozijnen schilderen) kan wel tot komende zomer wachten. @Hvj: denk aan jezelf meid! Beterschap! @Rianne: al weer wat opgeknapt meis? Is de schaal nu wel lief voor je? Maar ik denk dat je nu wel een paar dagen stil zult staan door vochtverlies gister. Niet opgeven he! @Hier: Hiep hiep hoera, ik ben geen 20-er meer!
Hai dames, Ben ik weer, dochter ligt in bed en ik op de bank. @Femke, dat is schrikken voor die buuf. Gecondoleerd! @Beschuitje, super resultaat meid ga zo door! @Butterfly, de avond alleen doorgekomen? @Emma, beterschap meid. @Channie, welkom en succes met afvallen. @MvE, hoe gaat het nu met je uitgetrokken kiezen? @Moppie, van harte meid met je 30ste B-Day! Knuff. @Wendy, en al uitslagen gekregen van je zoontje z'n testen? @Rianne, banaan helpt goed tegen dunne. @Kaatje, fijn dat je auto is gemaakt. Kun je het nog volhouden tot maandag ivm de zenuwen? @Kim, lekker een paar ons eraf! @Mel, ook al afgevallen wat goed! Lekker avondeten, geniet ervan! @Hier, gisterenavond nog hotwings en een kipburger (foei) op na mijn friet en salade en kom yoghurt met fruit erin. Vandaag: O:broodje snickers (chocopasta met pindakaas en nootjes), kop rooibos/caramelthee, 0.5l water T: halve banaan, 0.5l water L: broodje ei/tomaat, kop rooibos/caramel, 0.5l water T: appel, 0.5l water A: visovenschotel, salade, 0.5l water T: stukje appeltaart, kop koffie, glas water
ff snel !! krijg zo onverwachts een huis vol visite ..leuk maar ben nog zo moe en zweten pfff dat ze zelf nog langs willen komen !! MOPPIE van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag geen 20tiger meer leuke dag om te gaan bevallen ....
Kaatje.. de kosten vallen i.d. mee al is het altijd zonde van je geld.. Hoe is de shoot gegaan? Moppie.. je hebt je zelf gisteren lekker verwend zo te lezen! goed zo.. Vier je je verjaardag nog? Hoe is het nu met Mop? Butterfly..Ik heb soms nog steeds onstilbare honger.. Dan denk ik. Heb ik uberhaubt wel wat gegeten.. Als ik dat heb na het eten dan neem ik vaak yoghurt met fruit of wat muesli.. anders ga ik snaaien! Oh.. toch lekker frietjes op. Jummie! @ New Kids.. Die film is zooooooo leuk! IK houd wel van die droge humor. Kimmetje.. Hoe staat het met daten?? Een cadeautje voor iemand die 50 wordt? Bon van een tuincentra.. Kan ze voor het voorjaar wat nieuws kopen voor op tafel etc. De weegschaal was lief voor je.. Goed zeg. Femke.. Lief dat je dit allemaal wilt doen. Veel plezier bij je moeder.. Beschuitje.. YOU GO GIRL!! De tv inmiddels gemaakt? Channie.. super goed hoor! En natuurlijk mag je hier af en toe inkomen vallen met je posts.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En niet iedereen reageerd even veel/vaak.. en dat hoeft ook niet. Emma.. veel plezier bij het buurmeisje! En vervelend dat je zo moe bent van het verkouden zijn.. Houd je jezelf wel goed in de gaten? De angst voor de 2e ronde kiezen trekken is nu nog erger ben ik bang.. Het trekken valt ontzettend mee maar de napijn is niet leuk! Wendy.. Sorry dat ik het zeg hoor! Jehova's doen niet aan verjaardagen maar lusten dan wel een stukje taart als ze op "visite" komen.. Schijnheilig! In iedergeval veel plezier vanavond.. je hebt drukke dagen gehad zeg.. Wanneer krijg je de uitslag van het ziekenhuis? Beter 200 gram er af dan er bij toch? Melanie.. Mooi menu heb je ! En de weegschaal was zeker lief.. En lekker aanrommel dagje voor jou.. Nog leuke plannen voor vanavond? Ik mag eigenlijk maar 2x daags spoelen met perio-aid.. Kan vaker spoelen kwaad? HVJ.. Hoop dat de 40 weken er snel zijn voor jou! Heb echt met je te doen.. Lekker menuutje.. Al vind ik de lunch wel wat karig! ******* Vanmorgen druk geweest. Beneden alles gezogen , stof af genomen en gedweild.. De bedden verschoond en de 2e was draaid.. Erwin heeft achter thuis alles opgeruimd en schoongemaakt.. Daarna naar AH voor wat boodschappen.. Menu: O: 2 boterhammen ( zonder korst) met slankie smeerkaas en thee. T: handje druiven. L: 2 boterhammen ( zonder korst) met een bordje tomatensoep. T: banaantje en wat yoghurt. A: gebakken minikrieltjes met doperwten en worteltjes, appelmoes en ik deel een 1/2 haantje met Esmee..  
Hoorde vanochtend Levi al om 06.00 uur ofzo. Meneer was om 10.00 uur bij de fotoshoot dus niet echt meer in zijn hum en wilde al helemaal niet op de foto. Laat staan lachen. Toch nog een paar leuke foto's geschoten,al vinden we het wel tegenvallen ( voor het geld dat je er voor neer legt ) Daarna lekker stukje taart gehaald bij Multi Flaai. Foto's : 01.nl - Links, Foto's en Bestanden Delen Moppie, gefeliciteerd met je verjaardag ! Kimmetje, jeetje wat vervelend zeg voor je collega. helemaal dat ze niets vinden. Hoe ging je gesprek / Femke, jeetje wat onverwachts zo van de buurman Denk idd dat het goed is om even te polsen wat er normaal gedaan wordt Maar als je er net woont ga ik er vanuit dat ze je vast niets kwalijk nemen als je het anders doet. Ieder doet het op zijn eigen manier toch Channie, welkom en succes Beschuitje mag maandag 08.30 voor een echo Hvj, jawel , mag nu wel snel maandag worden hoor. Maar loop al anderhalve week in spanning. kunnen die 2 dagen er ook nog wel bij
@Femke Wat een vervelend nieuws! Gecondoleerd met je buurman. Vind het erg dapper van je dat je al bij de buurvrouw geweest bent is vaak zo moeilijk! @Moppie van harte gefeliciteerd! Iedereen een heel fijn weekend ik ga nog een poosje relaxen en dan even een paar uurtjes werken en dan hoef ik pas donderdag weer
@Moppie, jarig én uitgerekend vandaag! Geen plannen om te bevallen? En gaat het wat beter met je kat? @Emma, jeetje ziek en bezoek. Sterkte en veel plezier ermee. Nog naar het zh geweest, zo ja wat zeiden ze? @MvE, ik hoop het ook dank je. Lunch is net bijgevuld met chips, kreeg er ineens zo een trek in (tjah niet gek dat de kilo's eraan vliegen pff). Lus je geen korst meer? @Kaat, ben benieuwd naar de shoot!
Moppie, van harte meid!!!! Hier verder druk druk druk. Reageer dus eventjes niet. Vanmorgen lekker gewandeld met Maureen, langs de bibliotheek geweesr, heb Esmee lid gemaakt. Moest nog wat regelen bij de bank, heb bij de hema vitrages besteld voor in de hal. Nu het huis even aan kanten maken. Vanavond lekker een meiden avond met mijn vriendinnen. We gaan gezellig bij een van de meiden eten en daarna op stap!!!! Zoooo veel zin in. Lekker een avondje uitleven, dansen, lol maken en een wijntje drinken met de meiden. De weegschaal niet lief!!! Er zat weer 400 gram aan. Snap het niet zo goed eigenlijk, misschien toch beter geen cola drinken. Had 2 glazen cola, en wel iets teveel filet op. Dat kan dus schijnbaar niet bij mij whahahaha. Maar ben ook ongie trouwens, al een paar dagen. Misschien ligt het daaraan? En beetje last van verstopping.... dus kan ook in zijn nadeel werken. Vandaag dus streng! En dan echt even streng. Gelukkig gaan we niet uit eten, maar we maken allemaal een gang voor het eten en vaak is dat best gezond . Vanavond wel een paar wijntjes, maar geen hapjes want we eten pas laat. Scheelt ook weer . Morgen weegdag.... ben dus benieuwd wat ik nou echt in totaal kwijt ben deze week. Niet zoveel als vorige week, dat weet ik wel . Aankomende week dus maar even geen chipjes s'avonds . Fijne zaterdag meiden, ik ben hier vandaag denk ik niet meer!!!!
@Kaatje, zitten wel leuke foto's tussen. Echt mooi gedaan! En begrijpelijk dat het snel maandag mag zijn, gelukkig heb je die op z'n vroegst om 8.30u! @Zustertje, jij ook fijne weekend en werk ze straks!
Kaatje.. Vind de foto's erg mooi!! En wat ben je slank geworden! HVj.. Lust wel korstjes maar kan het nu niet kauwen ivm pijn aan mijn kaak! Chips bij de lunch? Butterfly..Drink je wel cola light? En misschien zoute pepsels, snack a jacks, lays baked chips halen als hapje s'avonds? Veel plezier vanavond..