Boehoe Weer aangekomen van 81.1 naar 82.2, kan ook weer niet naar de wc. Vandaag dus maar weer heel goed opletten en extra rondjes lopen door de winkel Wordt een lange dag vandaag pfff. Moet eerst mijn moeder wegbrengen, daardoor een uur eerder op moeten staan, en dan zelf werken van 09.00 - 21.00 uur. En morgen weer om 08.00 uur beginnen. Dat wordt vanavond meteen naar bed! Fijne dag allemaal.
Mogge. Brakke nacht. Levi werd om 15.30 wakker, wilde alleen nog maar slapen met licht aan,dus hield mij al een beetje wakker. Om 05.30 was hij klaar wakker en riep hij MAMA kom nou !! Hij wilde niet meer slapen. Heb gezegt dat hij dan maar moet gaan spelen en ben tot 07.00 uur terug naar bed gegaan
@Kimmetje, dat is balen meid. Inderdaad maar extra rondjes lopen door de winkel dus . @Kaatje, kort nachtje voor jou dus. Troost je.... hier ook hoor. 00.00 sliep ik, 03.00 uur Maureen wakker, flesje en luier, en toen 06.30 uur weer. Ben er toen maar uit gegaan, kan ik nog wat doen voor we gaan shoppen . @Mamavesmee, vind het met Harrold thuis inderdaad moeilijker. Als hij een lekkere lunch wil, prima, daar kan ik me nu aardig overheen zetten hoor. Ik neem gewoon een eigen lunch. Maar die lekkere dingen tussendoor . Heb gevraagd niet weer chocolade mee te nemen. Gaat het de hele dag zo goed tot dat ene moment. Maar goed, hij hoeft niet te lijnen en ik moet gewoon stevig in mijn schoenen staan, en meestal lukt dat wel. Maar neemt niet weg dat de dagen met hem erbij lastiger zijn. Daarom zijn de weekeinden ook zo zwaaaaar, dan is hij ook thuis whahahaha. Zo, ga ontbijten, wat opruimen, kinderen doen, en dan gaan wij lekker 10.00 uur shoppen . Heerlijk. Harrold moet nieuwe broeken, ik wil nog een kerst outfit, en voor de kinderen ook . Gaat helemaal goed komen. Fijne dag allemaal!!!! @Weegschaal stabiel... en dat na 125 gram chocolade, 2 moken chocolademelk en een zakje chips. Heb zakjes chips gehaald. Open in een grote zak, gaat die ook aardig leeg. Na 1 zakje van 22 gram weet ik dat niet meer mag. Werkt goed . MAAR.... vandaag proberen niets lekkers tussendoor. Dus gewoon een stukje fruit mee te shoppen, en de lunch... we gaan ergens lunchen. Sinds we kinderen hebben is uit eten gaan verleden tijd. We gingen namelijk vaaaaak. Dus vind dat we nu wel een lekkere lunch hebben verdiend toch????? hahaha
Goedemorgen dames! @MvE: We hebben de DVD box van earth van de BBC besteld. Zaten meer leuke dingen tussen, maar deze had ik al een paar keer bij staan kijken in de winkel @Kim: Van 9.00 tot 21.00 Pff da's een lange dag, sterkte ermee! @Kaatje: Wat een nacht! Moet je vandaag werken? Je zult wel niet echt uitgerust zijn. @Hier: Om 5.15 wakker en daarna niet meer geslapen, maar ben wel fit. Mannetje moest er al om 5.30 uit om te gaan werken, en het zou hier heel glad worden, dus hij is extra vroeg weggegaan. Vandaag komt mijn collega na 3,5 wk vakantie weer teurg! Daar ben ik wel blij mee. Mijn andere collega vertrekt zondag voor skivakantie, dus we kunnen niet lang genieten van een volledige bezetting. Vanavond met mijn moeder inkopen doen voor het Kerst diner, wat zij en mannetje samen gaan maken, eten we meteen bij haar, gezellig! Menuutje voor vandaag: O: 2 Vitalu ontbijtcrackers met halvajam T: Stukje Kerst stol L: 3 bb met smeerkaas en ham T: Appel en taai taai A: Nasi met omelet en stukje sate T: Roosvicee laxo met iets lekkers. In totaal 1164. Fijne dag allemaal!
hey meiden sorry dat ik er wat minder ben het gaat hier ff niet goed .. ivm meelezers hou ik het nog maar voor me ik kom wel meelezen maar heb geen fut ..
goedemorgen dames. druk druk druk hier... en suikerbrood als ontbijt is niet goed! ik ga weer bezig met verhuisdozen uitzoeken (van vorige verhuizing) en weer inpakken...
Hier lekker uitgeslapen en genoten van de tijd samen.. net de boven verdieping schoongemaakt en beneden is ook alles weer aan kant en gedweild. Straks nog even een wasje ophangen en is dat ook weer weg. We gaan zo Esmee ophalen.. daarna even boodschappen halen voor het kerstweekend! Weegschaal was lief.. zelfde als gisteren! Zal maar niet vertellen wat we allemaal gehad hebben. Kom Emma even een dikke knuffel geven.. Vanmiddag kom ik reageren op de rest..
@Emma, knuff meid! @Moppie, hmm lekker suikerbrood. Nestel ze! @MvE, succes met boodschappen doen en heerlijk een schoon huis. @Hier, vanochtend samen ontbeten, mijn dochter slaapt nu en ik heb een heerlijke douche genomen en nu is het mama-time hier. Hoef niet te koken, straks alleen was draaien en opruimen. Binnenkort een grote schoonmaak houden, alle kamers worden de dupe haha.
Hai dames, het suikerbrood was niet veilig bij mij... O: bakje kwark met muesli en schepje suiker, 2 sneetjes suikerbrood, kop thee Ox2 : 2 sneetjes suikerbrood, kop thee, peer T: - L: 1/3 mag. rookworst, schepje zuurkool, 2 schijven ananas. 1/3 griesmeelpudding met bessengelei (tip: van de aldi, is echt super lekker!) T: glas cola light A: weet nog niet Nestelen wordt niks. ik heb vanmorgen een paar dozen uit de slaapkamer gehaald die er al 4 jaar stonden (van vorige verhuizing) en die ga ik vanavond uitzoeken. was de bedoeling om nu te doen, maar vriendlief komt zo met een collega thuis en dan ga ik mee naar ons huisje om de stopcontacten te monteren zou fijn zijn om eindelijk overal stroom in huis te hebben hahaha en dan kunnen we ook de verlichting aan gaan leggen! alles beter dan rondsjouwen met bouwlampen...
Hallo dames, Nou, vannacht was ook een ramp met de 2 zieke mannen. Ben verrot. Vanochtend maar gelijk ff de drogist leeggekocht en mezelf getrakteerd op een truitje en nieuwe lipstick. Ik ga ff een bakkie koffie nemen. Vanochtend trouwens een sms gehad van mijn collega'tje dat haar vliezen zijn gebroken. Ze krijgt een meisje. Dat had ik ook voor haar gependeld en ik had gependeld dat ze in december zou bevallen (ze was 3 jan uitgerekend) dus dat heb ik ook goed hihih.
Emma dikke knuffel voor jou. Wat rot te horen dat het niet goed met je gaat... Hier wel weer aardig gewend aan het feit dat ik ongi ben geworden. Ach volgende maand beter. 2011 wordt een vruchtbaar jaar
@Emma: Dikke knuff meid! @Moppie: Hoest verder meid? @MvE: Fijn dat de weegschaal lief was! @HvJ: genoten van je mamatijd? @Wendy: Ik wist niet dat jij pendelde, wel leuk dat je het goed had! @Hier: Weer terug van het werk, was rustig, haast saai en da's heel ongewoon bij ons. We gaan zo naar m'n mams om de Kerst boodschappen in huis te halen.
Beschuitje: 2011 wordt jouw jaar!!! Femke: Ik heb pas 3x gependeld. 1x voor mezelf (nov 2012) en dat weet ik dus nog niet, 1x voor mijn collega en dat was beide goed (meisje en bevallen in dec i.p.v. jan) en 1x voor Butterfly wanneer ze zou bevallen maar dat was niet goed......vindt het wel interesant Ik had mezelf door anderen laten pendelen voor een 2e kindje maar met de mededling dat ik gewoon nog aan de pil ben. Ik kreeg 2x december 2010 (wordt wel een heel verrassend cadeau voor kerst hihi) en nu 1 voor mei/juni volgend jaar. maar we willen er misschien pas voor gaan als Dane 3 is.....
Zo ik was blij dat het 5 uur was. Ferry was ook laat dus lekker ovenfrietjes gegeten. Emma, rustig aan meis. Mocht je het toch kwijt willen.we hebben nog een gesloten sub forum het10kgafvallenclubje :: Index
Hey meiden, @ Kim: Wat hij ervan vond? Niet zoveel geloof ik. Hij heeft er verder niks over gezegd. Weet jij toevallig wanneer en hoe laat die 3 djs uit het glazen huis mogen. Kerstavond of niet? @ Kaatje: Jeetje wat een brakke nacht inderdaad. @ Butterfly: Kan met voorstellen dat het moeilijker vol te houden is als Harrold thuis is. Lekker geshopt? @ Emma: knuf meid! Hier vandaag wel weer lekker gewerkt. Mijn collega was er vandaag niet dus die had een heel a4tje van dingen die ik nog moest afhandelen. Morgen ben ik er niet dus heb ik net weer een a4tje vol voor haar neergelegd. Schiet lekker op zo. Ik ben nu lekker 6 dagen vrij. Morgen alleen nog even naar het werk voor de kerstlunch (en kerstpakket ophalen) gezellig. Verder morgen kerstboodschappen doen en even naar de Intratuin terug voor 2 kerststukjes. Eigenlijk wil ik ook nog even naar het glazen huis maar weet niet of dat er nog van gaat komen Qua gewicht blijf ik redelijk stabiel gelukkig. Hopelijk blijft dat met kerst en oud en nieuw zo. Kan ik op 3 januari weer vol frisse moed aan een nieuwe lijnpoging beginnen. Liefs
Tot morgen meiden Ga morgenochtend maar weer eens op de weegschaal staan. Eens zien wat de schade is. Bij Levi viel ik eerst 5 kg af,maar ja nu geef ik dus niet over dus zal het er alleen maar bij komen.