Hey meiden, Heb bij een vriendin gegeten, ze had knakworstjes en van die mini worstenbroodjes, dus die heb ik een aantal gehad. Niet echt avondeten dus, maar anders werd het Mc Donalds en dat wilde ik al helemaaaaaal niet. Hopelijk valt de schade mee morgen... Heb overdag niet zoveel gegeten omdat ik laat wakker was. Weltrusten meiden!
Goedemorgen meiden, het weekend is weer voorbij, op naar een nieuwe kilo verminderende week. Meiden die de mist in zijn gegaan, probeer je niet te druk te maken. Jullie zijn mensen en het kan ook niet altijd goed gaan. Maak vandaag of morgen een wandeling extra en dan is het er vast weer af, als er al wat bij zit. Probeer ook te bedenken wat je al behaald hebt, en dat je daar al heel erg trots op mag zijn! Kaatje ik zou het ook niet gaan verven. Scheelt een hoop werk. Nou hier vannochtend op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 96.8! Ik ben nu twee weken bezig en nu alweer 5 kilo lichter! Ik ben happy. Ik wil nu zo graag naar de 89!!! Nou ga de kids wakker maken, ik moet aan de studie. Fijne dag meiden.
Zo channie jij gaat ook wel hard hoor 5 kilo ! fantastisch. Mooie woorden trouwens hihi.. We gaan er allemaal voor, nieuwe week, nieuwe kansen. Ik had gisteravond niet zo'n beste avond maaltijd maar verder heel erg mijn best aan het doen. Vandaag al mijn gezonde dingen weer in mijn tas gedaan en zo op naar het werk. We gaan slank de zomer in !!!!! Joehoee !!! Lieve meiden allemaal succes vandaag en tot vanavond maar weer...x
Goedemorgen meiden, Hier gelukkig maar 1 ons erbij, maar kan ook weer niet naar de wc, dus het zal daar wel aan liggen. @Channie: Jij gaat echt super! Goed hoor! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, @Kaatje: succes vandaag! @Hier: Een goede nacht gehad, geen rare dromen over de buurman gelukkig. Nu ben ik zenuwachtig... Om 9.45 moeten we bij het echoburo zijn. Ik ben zo bang dat er niets zit... Menuutje voor vandaag: O: halfvolle yoghurt met muesli T: BB met brie L: 3 bb met brie T: Appel A: Kipshoarma met sla en knoflooksaus T: ? Ik begin aversie tegen bepaalde producten te krijgen. Geen varkensvlees of gewone kaas meer. 1 hapje en ik ga kokhalzen... Doe producten dus maar niet meer nemen. Ik neem alleen waar ik zin in heb en probeer dan welke de slanke keuzes te maken.
Hier een vreemde nacht gehad, wel lekker bijgeslapen. Gisteravond in bad geweest en rond 22.00 naar bed gegaan. Esmee werd al steeds wakker en jammerde wat, we hebben haar laten liggen. Vannacht lag ze helemaal in de braaksel. Ze was niet lekker, en werd haar even teveel denk ik. Ik vind haar braaksel nooit zo vies dat ik ervan moet kokhalsen, dit keer wel. Bed verschoond vannacht en alle spullen meteen te weken gezet en de wasmachine maar aan aangezet. Het stonk zo verschrikkelijk..... bah!!! Daarna Maureen ook wakker dus meteen de fles gegeven. Weegschaal weer iets minder, maar een nieuwe week! We gaan er weer voor. O: 2 beschuitjes met smeerpathe. T: sinaasappel. L: 2 boterhammen met 1x filet, cracotte met 20+ smeerkaas. T: 8 cherrytomaatjes. A: 150 gram gekookte aardappelen, rode bietjes, kipfilet. T: pakje liga evergreen. Ga vanavond weer sporten. En nu aan de slag! Esmee is wakker, hoor Maureen ook, dus komende uur ontbijten, baderen etc en dan het huishouden weer. Ligt nog veel was op te vouwen en te strijken, gisteren niet meer gedaan. Fijne dag!!!
KIm.. Niet heel gezond i.d. maar van die paar stukjes kom je echt niet meteen aan. Het is wel zout dus dat zou de 100 gram verklaren? Channie.. Mooi resultaat zeg! Beschuitje.. Balen dat de ongi er aankomt.. Al heb je deze maand toch een rust maand gehad? Femke.. Succes bij het echo bureau..Duim dat er een prachtig beebje is te zien! Kaatje.. JIj ook succes vandaag tijdens de echo! ***** Hier een onrustige nacht gehad.. Waarom? Geen idee.. De weegschaal 200 gram er bij, 72.2.. Morgen vast al een stuk beter! O: 2 mini krentebolletjes met een kopje optimel. T: Koffie en fruit. L: 3 boterhammen met 1x linersmeerpaté en 1x slankie kaas. T: koffie/thee en fruit. A: stampot rauwe andijvie met runderworst ( werk) Beweging: Heel veel lopen/traplopen ( werk), boodschappen halen en flink poetsen in huis!
Butterfly.. wordt al moe als ik je nachten lees.. En je hebt een mooi menu! *** Hier ook de was al weer aanstaan, ga zo eerst Esmee even naar de psz brengen en dan boodschappen halen!
Goedemorgen meiden! @channie: je gaat goed! Super hoor @femke: succes met de echo! @butterfly: mooi menu! @mve: jij ook al een mooi menu! Vandaag werken? Hier ook een onrustige nacht gehad, m'n man moest vandaag voor het eerst weer beginnen, helemaal in Emmen dus moest op tijd eruit. Ik was bang dat de wekker niet af zou gaan en hij zich dus zou verslapen. Voor vandaag geen plannen, wat in huis doen en moet een broek van m'n zoon verstellen. En verder lezen . Vanochtend nog even stiekem op de weegschaal gestaan, ben nu in anderhalf week 3 kilo kwijt, en dan ben ik ook nog een 2 dagen niet naar de wc geweest. Mijn menu: O:250 gram magere yoghurt, glas water T: kop koffie, 2 glazen water, sinaasappel L: 1cracker met rookvlees, bb met vegetarische smeerworst, glas water, glas halvolle melk T: 1 eierkoek, 2glazen water, kop koffie A: 225gram lasange, bakje rauwkost T: kiwi, glas water,kop thee
@Femke: jullie zullen nu al wel bij het echobureau zitten. ik duim dat er een prachtig beebje te zien is!!! @Miranda: arme Esmee, wat spuugt ze vaak! Voelt ze zich nu wel beter? @Judith: hoe gaat het met je kiezen/gaten? Poets-ze vandaag @Lovely: 3 kilo in 1,5 week, gaat goed! @Hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/251269-zinnelijk-vs-zindelijk.html Ja, ik verveel me! Uk wordt wakker... was ik net blij dat het even stil was in mijn buik vandaag...
Goeiemorgen meiden @moppie, rustig idd hoor meid alles op zijn tijd! Huisje komt vanzelf wel een keer af en logisch dat jij nu niet zoveel meer mee kan helpen. Ik vind het heel knap dat je nog zoveel doet! Jij ook een lekkere drukke baby hihi bereid je maar voor Celeno was ook zo druk en nog steeds hahaha @channie, jij gaat lekker zeg! @beschuitje, werkse! @kim, dat valt idd mee 1 ons. @femke, succes vandaag bij de echo, hopelijk zie je een hele mooie baby rond zwemmen! @butterfly, jeetje wat vervelend s nachts is ze nog steeds ziek? @mve, ook al een onrustige nacht, vervelend.. hier gelukkig weer een goede nacht. Na zo een drukke dag is alles er vast morgen weer af @lovely, mooi afgevallen hoor! @zustertje, hoe is het met jou? @kaatje, heel veel succes vandaag! Hier gelukkig weer een goede nacht, dus het zal allemaal wel weer goed gaan Straks even boodschappen doen, nog een paar dingetjes in huis en even langs mijn moeder. De angelsound is hier echt een succes, tot nu toe het hartje steeds heel snel gevonden en de kleine uk hoor je ook erg veel bewegen
Moppie.. I.d. niets te doen?! Uk dus weer lekker aan het konten draaien? Patriesja..Fijn dat de nachten goed gaan!! De angelsound vond ik altijd erg leuk! Ik kon Esmee al vrij vroeg horen ( 10 weken) en dat draaien en schoppen is mooi om te horen he? Veel plezier bij je moeder. Lovely.. Spannend, je man zijn eerste dag! En 3 kg kwijt is een super resultaat! @ kaak.. Gaat redelijk, wil kijken of ik het zonder ibuprofen trek vandaag. Tot nu toe is het te doen. ******** Zooo.. alles van mijn lijstje gedaan! Het ruikt weer heerlijk fris in huis. Vanmiddag moet ik werken, we hebben weer ziekte en het zou logische zijn dat ik ipv een late de slaap dan zou draaien.. Mooi dat ik een andere collega heb gevraagt! Ben best trots op mezelf!! Ben dus vanavond om half 10 weer lekker thuis. Esmee klaagde vanmorgen dat d'r schoentjes te klein zijn. Ze heeft nu alleen een paar zwarte laarzen dus moet even oppad voor schoenen. Helaas is hier op maandagochtend alles dicht.:x Morgen vroeg maar even voor kijken.. *** Zit nu achter een wel verdiend kopje koffie en een trosje druifjes. Lekker!!
Goedemorgen meiden! Hier alles goed wel weer giga verkouden (vooral veel hoesten) Voor de rest voel ik me eigenlijk super! Buik is nog steeds niet veel bijzonders heb nu ook gewoon een rokje maar 44 aan en past gewoon goed. Kleine voel ik heel de tijd bewegen en mijn man voelt het ook als ik rustig zit of lig echt heel leuk! Net waren we even bij een behangzaak op dorp en daar hebben we super leuk delftsblauw behang gevonden maar het is een restje en waarschijnlijk niet meer te krijgen Nu gaan ze toch proberen nog 1 of 2 rollen te bemachtigen zou zo gaaf zijn al ga ik er maar niet van uit. Woensdag middag eindelijk de 20 weken echo ben zo benieuwd of alles goed is met onze kleine Las. Over de namen zijn we helemaal uit meisjes naam stond al jaren vast en jongens namen hadden we er 2 en daar zijn we nu ook over uit welke het wordt. @Moppie wanneer ga jij nou eens bevallen Voor de rest lees is veel goede berichten SUPER! Ben trots op jullie
Zustertje. Vervelend dat je niet lekker bent! Ik hoop voor je dat ze het evt kunnen bijbestellen! Spannend, woensdag de echo.. En al uit over de namen. Vonden jullie het lastig? Moppie.. Jullie inmiddels uit de jongens naam? Kaatje.. Fijn dat de echo goed was! ***** Scapino was al open vanmorgen, een nieuw paar regenlaarsjes ( knal rood) en een paar zilverkleurige leren enkellaarsjes gehaald. Ben blij!
Femke: Veel succes meid. Altijd spannend... Kaatje: Super!!! Opluchting? Moppie: Ik ga vanavond toch maar eens voor je pendelen. MvE: Vervelend hé die pijn. Heb je boven of onder laten trekken. Ik liep de volgende dag wel in het winkelcentrum maar had wel pijn hoor.....mijn kaken tot aan mijn oren, niet normaal. Hier: Niet op de weegschaal gestaan want ik heb dit weekend echt gevreten. Vandaag ff streng. Menu: O: 1 beschuitje met chocohagel T: niets (nou ja, 2 wiener melanges) L: kom rauwkostsalade T: 2 manderijnen en 1 liga A: gekookte aardappels, wortels/doperwten, tartaar T: misschien nog iets
Namen vonden we absoluut niet lastig Maar het is altijd wel iets om goed over na te denken vinden wij. Maar we noemen ''hem'' tot zijn geboorte (als alles goed mag gaan natuurlijk) Las