goedemorgren meiden !! hier alles weer aan kant na een gezellige maar oh zo drukke avond ! we hebben lekker gegeten ik heb braadstoomkip gemaakt .. macaronie stokbroodje kruidenboter salades en toetjes ... zal ik het wel zetten teramissoe vianetta en chocodroomtoetje..met slagroom omdat ik zelf zo druk had niet zo veel gegeten ... gelukkid maar haha en vanmorgen alles zooi weer opgeruimd wat zag de vloer er uit we doen dit met 3 gezinnen .. om en om bij elkaar uit eten met kids is niet altijd handig of voor jezelf gegzellig en dit werkt perfect ! gelijk nieuwe datum en volgende 2x dus bij de andere .. leuk leuk ! vanmiddag gaan tim en ik naar bed ik ben zooooo moe en tim ook ... we hebben het te druk gehad en dan nog zo verkouden .. ff dagje thuis en klaar er mee ! ga erg slecht zo een pizzabroodje eten en tim ook .. hebben we wel verdient vind ik femke ben zo benieuwd hoe het is gegaan !! kaatje wat super dat het goed is !! geweldig MvE ben trots op je dat je dat zo op je werk hebt geregeld .. en hoe is het met de pijn ? kim haha wat een avondeten .. knakworstjes in bladerdeeg ... jammer van de ons .. keer plassen en weg is hij ! hey moppie ga jij eens lekker bevallen ofzo super filmpje !! zustertje hopelijk ben je snel wat beter ..
moppie je topic is dicht !!! mensen kunnen ook niet tegen een grappie he ... pfff ik vond het wel een goeie !!
Lol nee inderdaad, sommige mensen zijn nogal snel op hun teentjes getrapt (?). Moet je voor de gein eens zoeken hoeveel topics er zijn over "zinnelijkheid" Als afgestudeerd taalkundige vond ik het grappig om het enorme verschil in betekenis tussen die twee woorden te laten zien. Blijkbaar vinden anderen het niet zo grappig als ik Heb overigens zelf om het slotje gevraagd
Emma.. Je eten klinkt heerlijk! De gasten hebben vast gesmuld van al het lekkers. Trusten voor je middagdut! Moppie.. I.d. flauw die reacties.. ****** Esmee is ziek.. Had net ondanks de paracetamol die ze om half 12 had gehad 38.3.. Ze zat te rillen op de bank.. Ze ligt nu lekker in bed. Mijn moeder kon hier wel komen oppassen, dat is wel fijn! L: 3 volkorenboterhammen 1x achterham, 1x smeerkaas en 1x 48+ kaas en een pakje light yoghurtdrink.
@zustertje, oh spannend bijna de 20 wk echo! @emma, klinkt goed zeg! @mve, beterschap voor Esmee! @moppie, ach ja.. jammer dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn, die niet tegen een grapje kunnen.. @kaatje, fijn dat alles goed is!
@Judith: fijn dat je moeder op kan komen passen. Zo zielig wanneer kindjes ziek zijn @Hier: O: stoofpeertjesyoghurt (andere helft van de beker) met cornflakes T: 3 mandarijnen, 1 appel, 3 glazen taksi zonder suiker (11kcal per 100ml en het is best zoet - tropische vruchten) L: klein stukje lasagna T: twix icecream, glas taksi burp... kan niet zoveel meer eten de laatste tijd, ondanks dat uk is gezakt. eet wel veel vaker fruit tussendoor om de honger te stillen. die twix was een foutje. was al weer vergeten dat we die zaterdag hadden gekocht, tot ik de diepvries over deed om porties in te vriezen had vandaag zilvervliesrijst met kip, paprika, prei en tandooriisaus gemaakt, plus 2 porties voor in de diepvries. maar was helemaal vergeten dat een vriendin lasagna had beloofd! die stond dus net voor de deur met een reuze schaal lasagna, dus heb nu mijn diepvries vol met rijst
Ik was het helemaal vergeten *schaam* maar was super lekker! Zometeen de schaal maar eens terugbrengen en haar bedanken De vaatwasser staat aan, ik moet nog een wasje ophangen (eerste hangt al aan de lijn). Het huis is vanmorgen al gezogen, kattenbak weer leeg geschept, vuilnis staat buiten (zodat vriend er 3 dagen overheen kan stappen voordat hij het in de container gooit, maar ik zeg er niks van ), en dan nog de badkamer en het toilet soppen. Vanavond ben ik niet van plan om dingen te gaan doen in huis. Ja, wat maten opnemen en plafonds/plinten kopen zodat de bovenverdieping helemaal afgewerkt kan worden. Dan heb ik het wel weer gehad met alle drukte Wat zijn jullie plannen?
ach moppie ik typ zelf zo veel fout .. weet vaak echt niet hoe het nu moet maar ik vat het echt niet persoonlijk op .. vond het verschil ook erg grappig tussen de twee .. maar ach in de lounge is het zoeken om te schelden vaak he ! mmmmm lekker lasagna ! en nog beter een vriezer vol eten haha makkelijk straks ... mmm twix MvE arme esmee .. ach zo zielig als ze ziek zijn he !! hopelijk knapt ze wat op na haar slaapje zo en nu ga ik ff niks doen de buurman stond op de stoep die wilde gaan slopen maar vroeg eerst hoe laat tim gaat slapen dus ik heel droog van 1 tot 3.30 hoezo ?????? hahah nu doet hij het morgen maar ... van mij mag hij hoor tim slaapt overal doorheen ...
Spelfouten/typfouten/taalfouten, het maakt me allemaal echt niet uit! Niet iedereen heeft bijvoorbeeld een letteren achtergrond. Ik ben me gewoon meer van taal bewust omdat ik er eigenlijk altijd mee bezig ben. Zag de lol er dan ook wel van in, haha... En inderdaad, de lounge, ik open ook niet voor niets een topic daar! Maar begin nu ook het principe van de lounge door te krijgen. Niet dat ik specifiek daar de topics ga ontwijken. In tegendeel, ik weet vaak niet eens waar topics staan omdat ik via "nieuwe berichten" kijk wat er gepost is hier op het forum. Wel aardig van je buurman toch, dat hij eerst informeert wanneer Tim op bed ligt? Maar heb je hem niet gezegd dat hij wat jou betreft wel mocht gaan slopen omdat Tim er niet wakker om wordt? Of had je er zelf even geen zin in
he meiden ik heb vanmorgen weer me weegmomentje gehad...er is deze week -1,1 af!! ben er blij mee..ondanks me ongi en ik maar niks afviel begin van de week..dus trots op mezelf dat ik doorgezet heb
Hai dames, Ben ik ook weer, mijn maag knort dus zo ff lunchen. Vanochtend wezen sporten en daarna door naar het zh, bloeddruk/hartje waren goed alleen mijn suiker is te hoog dus ben doorverwezen naar een diëtist om het op peil te houden. Lukt dat alsnog niet dan word ik ingeleid met 38 weken (klinkt mooi maar daar ga ik niet voor dus hoop dat het goed komt). Ik ben moe moe en nog eens moe, gisteren 4 verhuisdozen aan administratie weggewerkt en de ladenkast van mijn dochter geleegd. Straks haar klerenkast doen en beginnen met over verhuizen naar het ander kamertje. Heel waarschijnlijk komt onze nieuwe bed a.s vrijdag en dan wil ik alles af hebben voor die tijd (iig de 3 slaapkamers), de woonkamer en keuken kunnen ook volgende week. Ik heb a.s vrijdag mijn eerste afspraak bij de diëtiste, ben benieuwd wat ik verkeerd eet. @Moppie, leuke filmpje. Hier ook zo een draaikont haha. @Kaatje, super dat de echo goed was en het hartje klopt! Geniet ze! @Femke, succes meid hopelijk is alles goed. @Afgevallen dames, super ga zo door! @MvE, fijn dat het beter gaat met je kaak. Mijn vriendin moet morgen haar 2 vk uit laten trekken en 2 kiezen vullen. Beterschap voor Esmee. @Kaatje, mijn dochter heeft van haar ledikant ook een knaagstuk van gemaakt. Ik ga dat verfen want is hier echt geen gezicht, kan het niet naar de muur draaien omdat het van beide kanten is geknaagd. @Hier, zo ga nu eens lunchen want mijn maag krijst haha.
Vandaag: O: 3x bb, 1 met smeerkaas, 2 met kaas, kop rooibos T: flesje water, wiener, capuchinno L: kom magere yoghurt met fruit, kop thee T: 2x ontbijtkoek met boter, kop thee, flesje water A: gegrilde kipfilet, salade en nog iets maar weet niet wat B: uurtje BBB, uurtje gelopen
Poeh.... hier ook druk gehad. Ben vanmorgen na het stofzuigen boven met de meiden in de auto gestapt. Ben even naar mijn moeder geweest. Kon ze de kinderen even weer zien ook. Had geen zin de hele ochtend thuis te zitten, wilde er even uit. Esmee naar bed om 12.30 en ben gaan was vouwen en strijken, dat ligt allemaal weer mooi in de kast. Morgen komt de oppas weer, dus ga dan even boodschappen doen. Heb al het glas, de lege flessen en alle lege kratten bier vast in de auto gezet. Dan is dat ook maar weer netjes opgeruimd en weg morgen. Ga nog even stofzuigen en het eten klaar zetten voor vanavond. Dan zal Esmee wel weer wakker zijn en gaan we lekker even een boekje lezen en relaxen. @Mamavesmee, drukke dag weer voor jou. Jij werkt ook standaard elke maandag of niet? Vind het zo leuk te zien en te lezen dat onze maandagen er wel heel erg hetzelfde uitzien . @Moppie, wil uk nog steeds niet uit het warme holletje komen? Ben toch wel benieuwd wanneer de kleine eruit wil komen . Lees mooi resultaten meiden! Ga weer even verder in huis!!! Nog genoeg te doen vandaag. Ben alle foto's op dvd's aan het zetten, met leuke muziek erbij etc, zoo leuk!! Dus wil daar nog even mee verder... als er tijd voor is .
HVJ.. Goed dat ze je zo goed in de gaten houden! Butterfly.. Ja, werk eigenlijk standaard de maandag, vind dat wel lekker. Werk meestal maandag, donderdags of vrijdags om de week en om het weekend. ****** Esmee heeft goed geslapen, was net even wakker maar is na een slokje water lekker gaan slapen! Hier net een sinasappeltje op en veel water.. Ga me even opfrissen etc en dan zal mams hier wel zijn. Wel fijn dat het met mams beter gaat, mijn pa doet zo raar..
Dag dames! Hier even snel, heb vanmorgen heel vervelend nieuws gehad. Mijn beste vriend heeft vannacht een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Ik ben nog steeds 91,5 Niks afgevallen afgelopen week, maar was te verwachten. Niet echt aan menu gehouden, was ziek en had gewoon een kloteweek. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik probeer morgen meer te schrijven.