10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    HvJ: Goed dat je (jullie hihi) zo in de gaten wordt gehouden. Kan nooit geen kwaad.

Essenhout: Jeetje zeg, sterkte. Is het ernstig?

Hier: Net mijn menu berekend en zit op nog geen 650 calorien. Dan mag ik nog wel wat lekkers vanavond...smile.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo hier weer thuis na het shoppen
    tim wilde zoiezo al niet slapen dus ben ik met hem en zijn kado bon van zijn verjaardag bijna al een jaar geleden een fun factory van play-doh gaan halen ... leuk leuk we zijn nu aan het spelen !
    maar meneer is eigenlijk erg moe van het niet slapen en heeft het nu ff moeilijk
    had nog krieltjes liggen ik dach van vandaag maar zijn over datum heb ze toch gemaakt ik kijk maar even van 2 dagen zal het wel meevallen heeft gewoon in de koelkast gelegen .. tim heeft net een worstenbroodje op dus die zal wel niks meer lusten !...

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @daanquinty: super 1,1 kilo eraf!
    @hvj: wat vervelend dat je suiker te hoog is, hopelijk kan je diëtiste erbij helpen!
    @butterfly: Heb je een speciaal programma om de foto's op dvd te zetten?
    @essenhout: hoe is het met je beste vriend?

Hier druk dagje gehad, moest nog wat dingen regelen voor de opleiding. Begin de 2de week van februari al!
    Heb nog wel even kunnen lezen, lees een spannend boek van Karin Slaughter!
    Hebben net gegeten, lasange echt zooo lekker wil nog wel een stukje moet me echt beheersen. Kids vonden het ook lekker, de jongste wou gewoon een 2de bord :D.

Weet iemand hier trouwens waar je dezelfde kleding voor moeder en dochter kan kopen?

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Channie: Fijn dat je al 5 kilo kwijt bent in 2 weken. Ik doe met je mee… op naar de 89 :D

@ Femke: En? Hoe was de echo?

@ Butterfly: Vervelend dat esmee zich niet lekker voelde. Is het al wat beter met haar?

@ Lovely: Jij gaat ook goed zeg. Fijn!

@ MamavEsmee: Fijn dat het al een stuk beter gaat met de pijn! Als het pijn doet, gewoon pijnstillers pakken hoor! Ook weer geslaagd voor nieuwe schoenen voor Esmee, leuk! Beterschap voor Esmee!

@ Zustertje: Wil je weten wat het word? Een jongen of een meisje?

@ Emma: Fijn dat je gisteren zo’n leuke avond hebt gehad. Netjes dat de buurman even komt vragen hoelaat Tim slaapt. Kunnen veel mensen wat van leren!

@ Moppie: Lief dat je vriendin zo goed voor je zorgt :D

@ Daanquinty: Super dat er weer een dikke kilo af is meid!

@ Hvj: Fijn dat alles goed is met de kleine. Vervelend dat je suiker te hoog is, maar wel goed dat het in de gaten gehouden wordt.

@ Essenhout: Oh… is het ernstig met je vriend? Sterkte?

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het was gelukkig niet zo druk. Vanmorgen ging om 5:30 uur te diensttelefoon van vriendlief. Fijn… ben nu zo brak als iets.

Vandaag een superslechte eetdag gehad. Heb de hele dag honingdrop, kletskoppen en bonbons lopen snaaien (bonbons had ik gekregen van een lieve patient)… pfff… hoop morgen de draad weer op te pakken.

Liefs

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Gaat goed lijnen, super!

@Zustertje: Thnx! Hoop dat het lutk met het behang, vind dat jullie een leuk thema hebben voor de babykamer.

@Moppie: Hahaha, maar je hebt wel gelijk natuurlijk!

@Patriesja: Jullie hebben goede ervaringen met de Angelsound! Wij twijfelen of we het wel of niet moeten doen.

@MvE: Hoest gegaan met je kaak vandaag? En goed dat je voor jezelf opkomt.

@Kaatje: Goede echo, super!

@Wendy: Mooi menu voor vandaag!

@emma: geslaagd dinertje, leuk initiatief om dat zo te doen en handig met kinders.

@DQ: Mooi resultaat.

@Hvj: Niet helemaal goed dus bij de gyn, hoop voor je dat het nog goed komt met je suiker. Je menu ziet er wel prima uit.

@Essenhout, vervelend van je vriend, hoe is het nu?

@Mealanie: Balen van de telefoon, 5.30 is wel heel vroeg.

@Hier: Echo was goed!!! Ik lag gewoon te juichen op de bank bij het echocentrum. Ze kon het alleen allemaal niet zo goed zien omdat mijn buik te dik is. De echo is daarom vaginaal gedaan. Termijn was niet helemaal goed te bepalen, want de kleine lag er niet helemaal goed voor. Niets om me ongerust over te maken, mag gewoon 1 februari nog een keer. Oh, wat erg ;) Ben helemaal blij!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je voor jullie reactie's dames.

@Femke, super dat de echo goed was. Erg joh dat je nog een keer moet :p

@Lovely, hmm lasagne hier ook lang niet op. Dat wordt het voor morgen. Geen idee betreft kleding.

@Essenhout, heftig joh hopelijk niet heel ernstigs gebeurd.

@wendy, nog geen 650? Meid hoeveel eet je op een dag dan?

@Mel, snoepkont. Gaat je vast lukken om morgen verder te gaan!

@MvE, beterschap voor je meissie. Fijn dat het beter gaat met je mams. Paps draait wel bij hoop ik.

@Moppie, meldplicht :p

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier zijn de aardappeltjes bijna klaar, nog de kipfilet grillen en aan tafel schuiven. Manlief komt precies op tijd met het eten.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Wat fijn! En 1 feb lekker nog een keer een kijkje nemen hihi.

HvJ: op pag 140 stond mijn menu. Wilde het wat strenger doen vandaag omdat ik van het weekend echt vette zooi heb gegeten. Maar ik wist ook niet dat ik op zo weinig zou uitkomen. Heb net lekker wat olijven gesnoept en een Activia samen met zoon gedeeld. Is er weer iets bij en niet eens slecht hihi.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok dacht dat dat jou eetpatroon was, leek me niet echt gezond.
    Hmm lekker olijfjes en activia, je kan vanavond nog wat lekkers nemen idd als je laag zit.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve meiden, hier alles weer bijgelezen, tjonge wat hebben jullie gekletst vandaag zeg.
    Ik lees weer allemaal goede berichten, mooie echo's en ook mooie weegschalen. Fijn !! Ben weer trots op jullie.
    Oh ja mve inderdaad deze maand hadden we even 'rust' ;)

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Femke misschien een stomme vraag maar ik lees dat je buik te dik is voor de echo...ben jij dan zo heel zwaar of isdat al snel zo dat als je wat vet daar hebt ( heb ik ook haha) dat je dan de kleine nog niet kunt zien?
    Ik heb er geen verstand van hoor, het is puur ter interesse....als je het te persoonlijk vind moet je het zeker zeggen...
    Ik vind het in ieder geval helemaal fantastisch voor je dat het goed zat !!

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mop meldt zich mobiel. Lees straks bij en reageer uitgebreider.
    Hele huis is schoon en ruikt fris :) nesteldrang!
    Rijst met kip in de diepvries en morgen wordt het boerenkool met stoofvlees..
    Heb nog wel een rol volkoren koekjes opgegeten vandaag ...

Nu in ons huisje met de voetjes omhoog, terwijl vriend laminaat in de kinderkamer legt. Ben moe maar wilde mee want moet nog allemaal dingen opmeten straks.

Tot vanavond!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    femke wat SUPER geweldig dat alles ok was !!!
    wouw en nu lekker genieten

melanie meis toch .. en je kon je banner nog wel zo mooi aanpassen van de week ! hopelijk valt het morgen mee op de weegschaal .. en soms moet je jezelf maar ff laten gaan he !!

moppie lekker ff zitten .. wat dacht je van lekker ff gaan bevallen:D

hvj nog lekker gegeten ?? lekker menu had je als avondeten !!

beschutje hoe is het met jou verder ??

lovely mmmmm lekker lasagne !! en spannend je opleiding !! gaat al opschieten

hier zijn mijn ouders weer weg die komen meestal op maandagavond gezellig langs met zijn 4e met klei zitten spelen .. tim ligt nu op bed en ik hoor goede tijden beginnen !! ik ga maar eens bankhangen ben gesloopt en morgen werken van 8 tot 8 ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Hier vanochtend gelukkig een goede echo. Kleine lag heerlijk te stuiteren en had een mooi kloppend hartje. Weet nu ook zeker dat ik hem/haar vanaf het weekend af en toe voel.

Patriesja, fijn he een angelsound. hoop dat ik de mijne ook snel kan gebruiken voor het hartje. Kan het nog steeds niet vinden

Mve, de hele dag zonder pijnstillers gered?
    Ahh beterschap voor Esmee

Zustertje, misschien kijken of het behang ook ergens online ofzo te krijgen is ?

Moppie, het is je vergeven ;)

WEndy, zeker een opluchting

Essenhout, dat is schrikken. is het ernstig ?

Femke, fijn een goede echo ! Hier werden de eerste twee echo's ook inwendig gedaan. Super 1 feb. nog een keer !

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @femke: super dat de echo goed was meid!
    @melanie: ohh 5:30! Kon je daarna nog wel in slaap vallen?
    @kaatje: mooie echo! Wat zou jij je nu gerust voelen :)

Ik ga zo douchen en dan op tijd naar bed..wil in een normaal ritme komen nu m'n man weer aan de slag is en ik over een paar weken ook weer moet

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @femke, super een goede echo!!

@kaatje, mooie echo! Ik voel de kleine nu ook al iets vaker, leuk is dat he!
    Jij hebt een gekantelde baarmoeder toch? Dan is het natuurlijk veel lastiger het hartje vinden.

@essenhout, jeetje dat is schrikken, hopelijk is het niet al te ernstig? sterkte!

Hier werd ik ook door vriendlief gebeld vanmiddag, dat hij een stukje ijzer in zijn oog had :$ ze konden het er gelukkig goed uithalen, maar loopt dus nu met een afgeplakt oog.
    Celeno vindt het maar al te raar :p

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Patriesja, ja idd. Ligt gewoon allemaal veel dieper, en denk zelf ook dat mijn placenta aan de voorkant zit.
    Vervelend zo'n metaalsplinter. Heeft Ferry ook meerdere keren gehad. en lekker eigenwijs dat verband er af houden

Ik duik mijn bed in. truste

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

zwaai.. heb bijgelezen.. Lees over goede echo's en bonbons!

Tot morgen meiden!!

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, kom net uit de sportschool rollen.
    Even een uurtje Zumba gedaan... twijfelde van te voren nog omdat ik 20.30 nog wel lekker op de bank zat. Maar ja....... blij dat ik toch gegaan ben. Heb nu net 25 gram lays baked op en een glaasje sinas light. Kwam vandaag net onder de 1000 kcal, dus had nog voldoende ruimte. Heb wel zin in meeer chips maar gaan we niet doen he ;).

@Lovely, ja, we hebben een programma op de laptop. Ideaal trouwens, en leuk om te doen. Hier ook weer in het werkritme komen, moet volgende week weer werken. Zal ook wel weer even wennen zijn.

@Echo's, zie en hoor mooie echo's meiden!! Ben erg blij voor jullie.

@Moppie, hahaha nog steeds geen gebroken vliezen o.i.d!!!
    Tsja, je kan zo nog wel twee weken doorlopen 8). Spannend hoor.
    En nog altijd druk, zooo herkenbaar ;). Ben je ook gauw weer op de been hoor, hier vanaf dag 1 thuis alweer aan het schoonmaken geweest :);).

Ga nog even mijn menuutje plannen voor morgen!
    Slaap lekker alvast en tot morgen!!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: beterschap meid! Je blijft maar kwakkelen he.
    Ik vond jouw menuutjes juist prima. Hopelijk geen suiker...
    Kan me voorstellen dat je het nu echt even flink zat bent, maar denk je wel aan jezelf, in plaats van al dat gesjouw met dozen?

@Essenhout: hoe is het nu met je beste vriend? Hopelijk geen blijvend letsel. Sterkte :(

@Emma: lekker geshopt dus. Nog wat leuks voor jezelf gekocht?
    En... nee hoor, ik ben nog niet van plan te gaan bevallen. Moet morgen nog plafons, plinten en aftimmerlatten halen bij de Gamma. Daar wil ik wel bij zijn omdat ik ze wil uitzoeken :p

@Lovely: spannend, nieuwe opleiding. Welke opleiding ga je volgen?
    Zelfde kleding voor moeder en dochter: geen flauw idee. Misschien zelf maken?

@Melanie: toe maar weer... lekkere dingen allemaal!

@Femke: wat fijn dat alles in orde was bij de echo! Nu genieten ;)

@Kaatje: ook super dat de echo goed was! Wat een geruststelling moet dat zijn ;)

@Patriesja: ai, geen blijvende schade aan het oog? Kan me voorstellen dat het "raar" is voor Celeno om zijn vader zo te zien ;)

@Butterfly: latertje vanavond, maar je bent lekker op dreef qua sporten :)

Hier inderdaad nog geen tekenen van een aanstaande bevalling. Uk draait nog lekker rond. Morgen weer naar de VK dus ben benieuwd wat ze dan voorstelt. Misschien strippen? Geen flauw idee. Voor mij hoeft het allemaal nog niet.

Share This Page