@ Essenhout: Jeetje dat is inderdaad niet niks. Fijn dat het met hem zelf meevalt. Kan me voorstellen dat hij baalt van zijn auto, maar liever zijn auto in de prak als hij zelf (zou ik zo zeggen) Hier inmiddels gepoetst dus dat is weer klaar. Roland komt net binnen gevallen, die heeft een halve dag vrij, dus kunnen we straks samen even een kraamcadeautje kopen. Gezellig! Ik ga nu eerst even eten! Tot straks!
@Zustertje, het leven is echt niet eerlijk. Het moet je maar overkomen. De oppas vertelde net dat een kennis van haar d'r man is overleden. Ze hebben ene peuter en de 2e is op komst over 12 weken, hebben kerst en oud en nieuw nog gevierd en hij moest werken en verongelukte onderweg naar zijn werk. Het idee al, het lijkt me verschrikkelijk om dit mee te maken . En die jongen.... zo jong!!! Het vechten is dus opgehouden, misschien vind hij nu de rust die hij uiteindelijk verdiend na zo'n lange strijd. Sterkte!!! @Moppie, zooo jou ukkie zit nog wel lekker in de buik dus. Geniet er nog maar even van meid! Ik miste Maureen vreselijk toen ze eenmaal geboren was . @Lovely, ik maak ook fotoboeken. Ik scrapbook, om de zoveel maanden druk ik weer een lading foto's af. Maar we hebben zoveel foto's ik druk niet alles af. We hebben dus van Esmee wel 10 cd's liggen met allemaal foto's van haar eerste jaar, duizenden. Ik maak nu een selectie, en wil hier een film van maken. Had al een dvd gemaakt, maar daar stonden maar drie maanden op ( 1000 foto's ). Het was een oefen DVD, moet er echt even aan sleutelen. Want wil per jaar op DVD zetten, anders zit ze later met 10 cd's van haar eerste jaar, en als dat dan zo door gaat. Ben heel druk met foto's en herinneringen opslaan. De weegschaal lief!!!!! Weer 3 ons eraf . Maar mijn laagste gewicht zit ik nog niet op helaas. Vanmorgen is de oppas geweest. Heb de weekboodschappen gedaan en nog even lekker rond geneusd in de Hema, action en kruidvat. Ga de boodschappen en spullen even opruimen, en als Esmee dan nog wakker is...... haar er maar uit halen. Ze wil niet slapen. En ik vind de slaapjes zooooo fijn nog . Mijn dag: O: 2 boterhammen met smeerpathe. T: niets, vergeten! L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 1x 30+ kaas, beetje kellogs! T: sinaasappel. A: 150 gram gekookte aardappelen, spruitjes, karbonade. T: ??? Zit op 1100 kcal! Wat ik vanavond doe.... geen idee!! Misschien appeltje bij de thee en dan nog wat te knabbelen later op de avond. We zien wel!
@Kaatje: de kleine is wel ingedaald maar ligt nog niet vast. Ik hoef niet plat wanneer de vliezen breken. (vandaag nog even gevraagd)
Zustertje: Nee, het leven kan inderdaad erg hard zijn. 19 jaar is natuurlijk veel te jong. Essenhout: Poeh, het had natuurlijk ook veel erger kunnen zijn. Pil vergeten: Vanavond inderdaad maar 2 nemen en deze week met een comdoompje. Heb er toevallig nog 1 liggen. We willen misschien wel een 2e, maar zeker niet nu. Ik had vannacht trouwens een rare droom. Ik moest ineens bevallen. En waar het voornamelijk over ging (dromen zijn altijd zo rommelig) was niet eens de baby zelf maar de ruggeprik en dat we nog geen naam hadden wahahaha......
@Kaatje Ik heb er geen idee van. Hij heeft wel een hoge bloeddruk en staat daar voor onder controle. Misschien dat dat het was, of gewoon vermoeidheid. Hij voelde zich al slap toen hij thuis wegging, dus er is wel iets. Kreeg net ook te horen dat hij niet allrisk verzekerd is! Alles weg en hij heeft niets. Maarja, inderdaad beter de auto in de prak dan hijzelf.
@Wendy, je droom is toch wel grappig...!! Zeker weten nu nog geen tweede? Misschien is het vergeten van de pil wel een teken . Ik moet zeggen, twee ukkies is pittig maar ontzettend leuk . Zeker aan te raden hoor hahaha. Hier ga ik de karbonade ruilen voor een stukje kipfilet. Is toch wat magerder en ga het lekker kruiden en op stokjes prikken, en dan grillen . Wordt een lekkere maaltijd vanavond . Harrold lust geen spruitjes..... maar wel volgens zijn moeder recept. Spruitjes koken, dan wokken met rookworst en ui. Uhm... voor mij dan zonder de rookworst. Hou er niet zo van . Boodschappen opgeruimd, stofgezogen, wasmachine staat aan! Huis is aan kant. Ga vast het eten klaar zetten voor vanavond, kip kruiden. Scheelt straks weer als beide meiden wakker zijn.
Moppie.. wat ben je ook lekker nuchter! Jummie, stoofvlees.. met friet? Fijn dat de controle goed was! Wendy.. Van de week weer streng? En ik zou van de week voor de zekerheid met condoom vrijen. Zustertje.. Confronterend, een jongen van 19 die de strijd met leukemie verliest. Sterkte gewenst. Gelukt met het ophalen van de tummystandaard? Lovely.. Fijn dat ze nog even lekker slapen he? Geniet er echt van! Melanie.. Balen dat je op je vrije dag werkoverleg hebt.. En jammer van de weegschaal. Morgen is het grootste gedeelte er vast al weer af.. En fijn dat het huishouden weer klaar is.Veel plezier met Roland vanmiddag! Essenhout.. jeetje wat heftig zeg.. Auto is maar blik zeg ik altijd! Mooi menu vandaag en fijn dat de weegschaal weer lief is. Kaatje.. Een vrouwen gevoel is toch altijd goed.. Betreft het niet meer voelen van Milou? Had je het idee tijdens de zwangerschap dat het niet goed was? Als ik te persoonlijk ben moet je het zeggen.. Butterfly.. Je wel vermaakt vanmorgen begrijp ik.. Mooi menu vandaag!! En de weegschaal weer lief.. You go girl! ***** Vanmorgen met Esmee en de honden naar het bos gereden.. Konden daar redelijk droog lopen.. Daarna bij schoonpa een bakkie gedaan, schoonmams moest werken. Voor de lunch nog even snel een paar kleine booschappen gehaald. Net de vaatwasser uitgepakt, gedweild, de was gestreken en de aardappels en spruitjes klaargezet voor het avondeten. Als het vanmiddag droog blijft wil ik even op de fiets naar het hertenkamp toe.. Menu: O: 2 boterhammen 1x achterham en 1x linera smeerpaté T: koffie en niets. L: 2 boterhammen met 1x achterham 1x 48+ kaas en komkommer en 1 beschuit met hagelslag en een klein bekertje optimeldrink. T: Sinasappel en een glas groene ranja eind van de middag misschien nog een plakje koek. A: Gekookte aardappels, spruitjes en een rundergehaktbal.
@Judith: nuchter, hoezo? kan toch weinig aan de situatie veranderen he... Stoofvlees met aardappeltjes en weet nog niet wat voor groente - zal de diepvries in duiken morgen. Vanavond boerenkool met magere rookworst. Ik heb nog geen zin gehad om van de bank af te komen, en heb vriendlief zelf broodjes laten smeren daarnet *erg he* Gaat het weer beter met Esmee?
Moppie..Nee, aan de situatie kun je niets veranderen maar sommigen zitten enorm te stressen rond de uitgerekende datum en jij blijft zo lekker relaxed.. Esmee is nog wel wat hangerig maar had geen koorts meer. Sinasappeltje is op.. was lekker!
ik heb ondertussen heel wat mandarijntjes, een sinaasappel en halve doos druiven naar binnen gewerkt, plus 2 twix icecream, een mars en een mini twix, ow en dan nog wat knackebrodjes ook... woog nog hetzelfde als 2 weken geleden zal nu eens eten gaan koken... word het ook wel tijd voor...
Vriendin en kleine zijn net weg. was erg gezellig. Levi vind de baby helemaal geweldig Butterfly, je verlof schiet al aardig op zeker ? Moppie, fijn dat je niet plat hoeft Essenhout, balen zeg niet allrisk verzekerd,maar idd gelukkig zijn auto's vervangbaar. Lijkt mij dat als hij in het leger zit hij wel goede medische controlles krijgt Mve, ja vanaf het begin eigenlijk al. Steeds had ik zo'n onderbuik gevoel van "er klopt iets niet" . ook niets gekocht. steeds als ik iets zag aan kleertjes etc dacht ik "ik wacht eerst de 20 weken echo wel af". Toen we van de vk naar de gyn gingen had ik ook van binnen al zoiets "het zit niet goed", en Ferry me maar proberen moed in te praten dat er vast niets aan de hand is. Deze keer voelt het gelukkig wel allemaal goed,maar toch blijft de onzekerheid af en toe opspelen. Lekker ff naar het bos ! Hier is het inmiddels weer gaan regenen
Moppie.. Je maag weer goed gevuld. Kaatje.. Stom dat een vrouw het zo goed aanvoeld he? Fijn dat het gevoel nu wel goed zit. Hopenlijk kun je genieten van de zwangerschap! **** Hier lekker gefietst vanmiddag, langs de hertjes, nog bij een vriendin een cd van K3 voor Esmee opgehaald. Langs de hema voor beddengoed voor Esmee.. Nu eten koken.. Pffffffffffff.. Esmee lekker hyper aan het dansen.. Gek kind!
@kaatje: Inderdaad rustig aan doen wanneer het nodig is, lukt het dan wel een beetje met werken? @butterfly: scrapbook hoor ik veel over, wat houd dat precies? Ik heb ook wel fotoboeken, maar om daar alle foto's in te doen is ook zoveel werk dus dan zou een dvd inderdaad handig zijn. @mve: Wat ben je weer actief vandaag! Word al moe als ik lees wat he allemaal gedaan hebt Hier lekker aangerommeld, de oudste weer lopend van school gehaald en daarna thuis thee gedronken. Toen nog een rondje met de kleine meid gedaan die wou op haar fietsje. Nu is ze met haar pop aan het spelen, en de oudste mag even tv kijken.
@Kaatje: vreemd hoe vrouwen het toch op de een of andere manier aanvoelen. Fijn dat het deze keer veel beter voelt, maar ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. @Judith: die snaaibui was best erg... Menuutje O: 2 mandarijnen T: beker aardbeienkwark (danio) L: mandarijnen, sinaasappel, druiven T: 2 twix icecream, 1 mars, 1 mini twix T: 2kb kaas, 1kb ham T: 1 mini twix T: 2 glazen cola light A: boerenkool met stukje magere rookworst Vanavond maten opnemen in ons huisje, en dan naar de Gamma voor wat materialen. Lekker rustig aan doen dus! Fijne avond allemaal!
Hey meiden, Ik mocht eerder naar huis omdat er niks te doen was. Kwam goed uit, want gister is de kapper geweest, en mijn haar is veeeeeeeeel te donker uitgepakt (uitgroei moest geverfd worden). Net dus 5 keer mijn haar gewassen en een paar keer een masker erin. Ga het zo fohnen, hoop dat het er dan een beetje uit is, maar ik vrees ervoor
Ja he, nu ben ik sowieso wel iemand die erg naar haar gevoel luisterd Lovely, ja werken gaat goed. Voel mijn bekken wel, zeker op een drukke dag maar probeer mijn werk zo te verdelen dat ik groot deel kan zitten,en loop dan af en toe een rondje Kimmetje, hoe is je haar uitgepakt ?
@Zustertje: Ok, dat wist ik niet, dat het ook aan het apparaat kan liggen. Voel me nog steeds beroerd met vlagen. Balen van je verkoudheid, wel het huis hele klaar gekregen? Wat een naar nieuws van buurjongen, dikke knuff @Kaatje: En bij Levi wist je meteen wat het was? @Lovely: Leuke dag gehad? Hou jij het vol op dat menuutje? Alleen twee crackers tussen de middag is voor mij echt te weinig. @MvE: Lieve weegschaal! En, het is leid. @Wendy: staat in de bijsluiter, die moppie al voor je in gekopieerd heeft. @Moppie: Rustig afwachten dus. @Melanie: Mooi menuutje. Jij bent elke dinsdag vrij of niet? Lijkt me heerlijk. @Essenhout: Heftig verhaal van je vriend, knuff @Butterfly: Mooi menuutje @Kim: Balen van je haar. @Hier: Nog niets gezegd op mn werk, mijn baas was er onverwacht niet. En hij moet het toch eerst weten. Morgen is hij wel binnen, dus morgen D-day. Verder was mijn dag OK, ben alleen weer heel erg moe. Ik ga zo maar eens lekker in bad, daarna voel ik me meestal beter.
@Emma, yep lekker gegeten. Dank je. @Kaatje, mooie echo. @Moppie, i will meissie. Ik hoop het ook niet. Spannend meid ben benieuwd of uk vanzelf komt of eigenwijs blijft haha. @Zustertje, sterkte gewenst voor de nabestaanden. @Essenhout, fijn dat het beter gaat met vriend. @Hier, gisteren een betere nacht gehad en beiden knappen we ook al op. Vandaag kamer 1 HELEMAAL geleegd, morgen kamertje van dochter oververhuizen en ff langs Kwantum/Gamma voor wat stuff. Vandaag: O: gekookt eitje, zwarte olijven, olijfolie, 2 koppen Jasmijnthee T: appel, flesje water L: tosti met kaas, kop rooibos/caramelthee T: flesje water, kiwi A: wok met garnalen, salade, water
Lovely.. Ik houd wel van lekker actief bezig zijn! Esmee vind fietsen ook zo leuk, is het weer ook stuk geschikter voor he? Vind je man het leuk in Emmen? Femke.. Nu nog een dag zenuwen om het te vertellen! Ok leid.. Mijn grammatica is niet zo goed. HVJ.. Druk bezig geweest vandaag! Laat je even voor en na foto's zien? Ben wel nieuwschierig!! Kim.. jammer van je haar! Moppie.. Lang menu ook! Succes in jullie huisje vanavond.. volgens mij wordt het prachtig!! ********* Hier lekker gegeten en nu aan het uitbuiken.. de was allemaal weggepakt. Nieuwe beddengoed hangt alweer te drogen. Net nog een schaaltje optimelyoghurt met 2 eetlepels muesli op.. zo lekker! Kon het nog zat hebben vandaag! de ontbijt koek ook niet genomen.
Femke, qua geslacht ? Had in de zwangerschap heel sterk het gevoel van een meisje. Maar Ferry wilde het niet weten dus zou een verrassing blijven. Gelukkig ( voor mij ) lag levi met de 20 weken echo met zijn beentjes wijd. kon niet missen Hier net een buikfoto gemaakt. begint al wat te worden Zat net trouwens foto's terug te kijken van een jaar na Levi zijn geboorte. Man wat was ik nog dik ! Wil dit keer toch wel snel weer terug op gewicht zijn.