10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke..Veel plezier met vertellen!:D

Rianne.. Ik ben vaak zo'n 500-1000 gram zwaarder.

Redelijk goed geslapen! 71.6 maar dat is niet zo gek na gisteravond 3 choconelly's van bolletjes, en een 1/2 bus pringles.. Oeps!:)

Vanmiddag samen met mijn zusje lunchen, gaan we eerst Esmee van school halen en dan bij bakker Bart een broodje halen. lekker!:D

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hm dan maar zien hoe het is als ik geen ongi meer ben! Dus deze week verder maar niet meer wegen :) alleen maar frustrerend voor mijzelf dan ;)

Als je er maar van hebt genoten MvE ;) dan kan je er vandaag weer tegen aan!

Lukas net snel op de fiets naar school gebracht hihi op de terug weg hard fietsen want Jurre lag nog op bed :) maar dan kom ik er wel achter dat ik geen conditie heb :p

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Laat? 23.00 is toch niet laat?
    Hier heeft niks doorgezet. Om 1u naar bed gegaan zonder kramp. Uk komt nog lang niet.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    @femke: succes vandaag met vertellen :)
    @mamarianne: ik hou toch al wel gauw een kilo vocht vast hoor tijdens mijn ongi.
    @mve: veel plezier vanmiddag :)

Hier onrustig nachtje gehad, stroom was uitgevallen en laat ik nou 2 kids hebben die bang in het donker zijn, dus die hebben tussen ons in geslapen.
    Gevolg hoofdpijn! Ik heb geen plannen vandaag, behalve huis poetsen. Misschien vanmiddag bij een vriendin op de koffie :).

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goemorgen dames,

Volgens mij moet ik een nieuwe weegschaal kopen. Hij heeft wel 5 verschillende getallen aangegeven. Maar ik heb het getal genomen dat ie het meest aangaf en dan is er 3 ons vanaf.

Vandaag overdag hou ik het lekker rustig, ben kapot en heb hoofdpijn. Vanavond komt mijn nichtje Dane zijn haar knippen en misschien mijn haar ook maar ff, verven hoeft nog niet. En daarna ga ik met mijn nichtje misschien nog een filmpje pakken.....ff kijken wat en hoe laat want ik moet morgen gewoon weer werken natuurlijk. O ja, en vriendlief is vandaag jarig...

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femke, hoofdpijn komt en gaat. Dank je voor het vragen.

@Moppie, denk dat jou uk even koppig is als jou :p

@Rianne, wij jou ook meid.

@Beschuitje, 23u laat dan wil je niet weten hoe laat ik slaap. Op zijn vroegst om 01u

@Rest, *zwaai*

7. steenbokje

ik ben niet koppig, dat heeft Uk van papa :p

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kan het dus nog wat worden met hem of haar :)

9. steenbokje

Ja... heb medelijden met mij! :p
    Hoe gaat het met dieten Rianne? Hopelijk lukt het nog goed :)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zeg dames,

Ff helemaal offtopic. Maar ik wil het zingen weer wat meer oppakken en ik ben eigenlijk een beetje inspiratie- en doelloos....iemand een verzoeknummertje hihi (vraag ik met kriebels in mijn buik)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja heb heel erg medelijden met je :p

Gaat redelijk deze week,vast omdat ik ongi moest worden ook al blijft dat geen excuus! Misschien toch omdat ik nu niet meer hier ben en de stok achter de deur wat kwijt ben????? En ja overdag is Manlief niet in de buurt he!
    We proberen het snel weer te doen zoals het hoort!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Drukke morgen gehad, moest naar de KNO arts :(.
    Ik heb heel geiriteerd slijmvlies in mijn luchtwegen en helaas is daar niets aan te doen. Ik zal er mee moeten leren leven. Ben dan nu wel aan de prednison nog.... maar zelfs nu zijn mijn luchtwegen erg rood, geiriteerd en vies. Ik moet onder het mes :(:(:$.
    Gaat gebeuren op 23 maart. Ze gaan mijn hele luchtwegen schoonmaken en een stukje van mijn neusbotje verwijderen, zit een verdikking op. HELP..... ben ik helemaal niet blij mee maar goed, als dat helpt.

Zit nu aan de lunch.
    De weegschaal was wel lief, 200 gram eraf, alleen gaat het me echt te langzaam. Zit nog niet op mijn laagste gewicht. En ik weetd at ik het goed doe, en dat het er ook niet in 1 keer aaangekomen is, en dat ik geduld moet hebben, maar bah!!!!! Dat heb ik allemaal niet :p.

Mijn dag vandaag:
    O: schaaltje kellogs K met magere melk.
    T: appel, schaaltje cherrytomaatjes, veel water.
    L: 3 beschuiten volkoren, 1xhagelslag, 1xsmeerpathe linera, 1x 30+ kaas, kopje tomatensoep.
    T: plakje ontbijtkoek met halvarine.
    A: japanse teryaki ( met biefstuk, peultjes en champignons )
    T: ??? iets magers.

@Mamavesmee, oeh lekker die koekjes van bolletjes en de pringels ook. Maar jij kan het hebben, je hebt er zo weer af!!!!
    En lekker uit lunchen... lekker!!!!

@Moppie, hahaha moet wel lachen om je. Uk komt nog lang niet!!!
    Je bent heel zeker van je zaak ;), over dikke 1.5 week is uk er echt wel hoor :p.

@Mamarianne, leuk dat je komt updaten meis!!!

Ik ga hier heeeeel druk aan de slag!
    Moet veel gebeuren ;).
    Badkamer, toiletten, vloeren, bedjes verschonen van de kinderen, verveel me niet vandaag en wil om 18.00 sporten dus ook vroeg eten!!!

Tot vanavond!!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier vanmorgen op tim zijn psz voorgelezen ! echt heel leuk !
    mocht lekker lang blijven .. daarna snel boodschapjes en nu ligt tim op bed moet naar een verjaardag maar tim is zo verkouden en ik zo moe !
    val bijna om.. dus denk dat ik maar afbel ..

moppie meis gelukkig heeft de kleine straks lekker al het goede van jou hahaha ! dat isw hier ook zo met tim ...

butterfly wat vervelend dat je onder het mes moet .. maar hopelijk helpt het wel allemaal !!
    knuf

mve mmmmmmm jij hebt lekkere dingen op gister ! en netjes van je gewicht hoor

MR gaat goed he !!

hvj hoe gaat het met je ? hoofdpijn een beetje te doen vandaag ?

14. MamavEsmee

Moppie.. vind 23.00 ook wel schappelijk!

Rianne.. volhouden hoor! Kom je toch weer mee schrijven?

HVJ.. Zo,. jij gaat pas laat slapen!

Wendy.. YouTube - Eliza Doolittle - Pack up video HQ 16:9 widescreen [ official video ] :)

Hier een drukke ochtend gehad, zowel beneden als boven alles gezogen/ gedweild en gestoft.. De bedden lekker verschoont en de was gedaan. 2e wasje draait nu en kan straks de droger in!!

Menu:

O: 2 boterhammen 1x achterham en 1x vruchtenhagel.
    T: sinasappeltje en koffie en 3 glazen water
    L: 1 pistoletje met brie en koffie
    T: appel en een glas groene ranja :D
    A: 175 gram gebakken aardappelpartjes, gekookte worteltjes en viscuisine.

15. MamavEsmee

Butterfly.. wie weet voel je je na de operatie een stuk beter al kan ik me voorstellen dat je er niet op zit te wachten! Succes met poetsen!

Emma.. nog steeds zo moe.. gaat het wel goed met je? Lekker voor jezelf kiezen meid..;)

Het wordt hier ineens heel donker en het hoost! Hopenlijk vanmiddag nog even droog. Moet nog worteltjes halen.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja zou ik wel willen maar ik moet juist overdag de computer uit laten namelijk een afspraak die we hebben gemaakt namelij! Ik zal het er nog wel even over hebben met mannetje!
    Ik ben volgens mij zo verslaafd dat ik de hele dag door de computer aan heb staan en overal even neus en soms gaat dat de hele dag door en ja heb wel 2 kinderen waar ik ook iets mee kan doen maar toch vaker hier zit achter de computer dan dat ik iets met hen doe snap ie?!
    Ik zal het erover hebben en dan merken jullie het wel ;)

17. steenbokje

@Rianne: kan je niet afspreken dat je een bepaalde tijd per dag de computer aan kunt zetten?
    Bijvoorbeeld de ochtend besteden aan de kinderen en het huishouden. Na de lunch een uurtje relaxen, internetten (evt. kookwekker erbij voor de tijd) en daarna weer andere dingen doen met de kinderen, boodschappen enz.

Ok, ik zit ook de hele dag online moet ik eerlijk bekennen. Ben ook flink verslaafd hoor! Maar kan me er ook wel toe zetten om dingen te doen die ik moet doen. Mocht dat bij jou niet het geval zijn, dan is het toch inderdaad slim om er wat aan te doen...

18. MamavEsmee

Rianne.. Het probleem is dus dat je voornamenlijk thuis achter de pc/laptop zit dan dat je leuke dingen met de kids doet? Kan ik inkomen.. Je kunt ook zeggen, wanneer de jongste s'middags op bed ligt kun je een uurtje op de computer. Dan heb je nog genoeg tijd voor het huishouden en spelen met de kids.. Ga je ook nooit met de kids naar de hertjes/kinderboerderij, fietsen, wandelen, speeltuin etc?

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Op maandag en woensdag en vrijdag is Lukas smiddags vrij dus heb ik alleen dinsdag en donderdag evt!
    Ik ben echt een luiwammes wat dat betreft hoor *bloos*!
    Wandelen doe ik wel met ze en de hond dan mee,speeltuin nu niet zoveel aan veel te vies :p fietsen doe ik niet veel niet echt een favo bezigheid! En voor de rest doe ik niet veel nee dus eigenlijk niet best :( ben heel erg!

Maar dat is niet HET probleem wat ik vorige week vertelde! Probleem ligt ergens anders maar daar wijk ik dus niet over uit!
    Ik kan me er ook wel toe zetten om dingen te doen maar vaak blijft de computer dan wel aan staan!

Dus ben vandaag ook alweer zwaar in overtreding!!!!!!
    Ik zal Lukas even stempels geven!!

20. MamavEsmee

Rianne.. Wel jammer voor de kids.. Ik doe soms ook wel dingen die ik niet leuk vind om Esmee een plezier te doen.. Zo werkt het gewoon.. ;) Je maakt me heel nieuwschierig trouwens!:)

Deel Deze Pagina