10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik vind het niet gek ook, dat je op bent!
    Heb zelf helemaal niks gedaan, behalve moe op de bank liggen. Bluh, geen zin om nu nog naar de bouwmarkt te gaan, maar moet weer mee om dingen uit te zoeken en daarna gaan we de deuren aftimmeren en wil vriend plinten leggen. zucht...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wendy, zing je ? Laat eens horen :D

Butterfly, ow jee onder het mes :( Niet leuk, maar ja als het helpt. Steeds aan de prednison is ook niets

Rianne, hier zit ik idd ook ( te veel ) achter de pc.Maar probeer het wel altijd een beetje te plannen.
    Bij het ontbijt even snel bijlezen. Als Levi op bed ligt. Als ik uit mijn werk kom. En 'savonds gaat het niet ten koste van Levi
    Ik wordt ook wel een beetje nieuwsgierig naar HET probleem ;) Erger dan je pc verslaving kan het toch niet zijn. Snap dat je het tussen je man en jou wilt houden, is ook prima,maar als je tien keer zegt dat jullie een probleem hebben,krijg ik juist het gevoel dat je het eigenlijk wilt zeggen zodat het oplucht etc
    Leuke banner

Zustertje, hoe was je echo ?

Doen met de kids Hier ook niet veel hoor. Met dit weer zeker niet.
    Ma - wo - do - vrij ocht. werk ik. Dinsdags gaat hij mee boodschappen doen. woensdagochtend, vrijdagmiddag heeft hij peuterspeelzaal. Donderdags is hij de hele dag bij smoeder,die ook met hem naar de gyn gaat.
    In het weekend keutelen we vaak een beetje in/rondom het huis. Rondje wandelen etc. en af en toe eens zwemmen of naar een indoor speeltuin.

3. steenbokje

we blijven thuis vanaaf *jippie*

dan ga ik nu dus de laptop eens dichtklappen en tv kijken met mn vriendje op de bank :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ga gewoon eens bevallen jij !

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Kom ff zwaaien!
    Wat hebben jullie vanmiddag veel gekletst! :D

6. steenbokje

@Kaatje: hoeft nog niet... heb nog 9 dagen ofzo...

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. nesteldrang?:p

@ wat doen met de kids.. Ik zet Esmee ook wel heel slecht voor de tv, maar ben ook wel van actief dingen ondernemen. Ook omdat ik het niet leuk vind om de hele middag binnen te zitten.. Esmee is ook een erg actieve peuter en kan dan heerlijk d'r energie kwijt. Dus een win-win situatie. Dat een ander het anders doet wil niet meteen zeggen dat het niet goed is.;) Ligt ook aan je kindje denk ik.

Moppie.. geniet van je avondje met vriendlief!:D

Kaatje.. ook een beetje pc verslaafd? Ik ook hoor!:D

Beschuitje.. Goed dat je in iedergeval al het eten hebt klaar gezet. Ik eet morgen witlof. Lekker!:)

Hier alles weer aan kant.. Buikje lekker vol.

Esmee kijkt nog 5 minuutjes sesamstraat, dan lekker onder de douche en naar bed.

Erwin wil vanavond graag voetbal kijken dus ga ik in bed crimes kijken.. :D Mis alleen nog chocolade.. Mmmmm.. zal ik nog even naar de super?:)

8. MamavEsmee

Wil je niet?!:p:D

9. steenbokje

Mag wel, ben wel benieuwd naar Uk, maar het hoeft nog niet want heb er nog niet echt last van, afgezien van het feit dat ik veel vocht vast houdt... Voel me verder nog prima en ben het nog niet zat ;)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, en dan nog is mijn huis niet opgeruimd (ivm inpakken/oververhuizen etc). Ik ga straks als mijn dochter in bed ligt NIKS meer doen, heb ik wel verdiend dacht ik zo.

@MvE, ik nesteldrang hoe kom je erbij haha :p. Moppie wil niet bevallen, ze escaleert het haha.

@Kids, wat deden/doen jullie met kids van 1.5jr en ouder? Ff wat ideeen opdoen? Welke verf is geschikt voor ze?

Ben mijn brood aan het afbakken, die geur jummie.

11. steenbokje

O: 250gr mag. kwark/cornflakes
    T: mandarijn, glas cola light
    T: thee, mini twixje
    L: paar frietjes, stukje stoofvlees, tuinboontjes
    T: sinaasappel
    T: snickers icecream
    T: fruit2day flesje
    T: appel
    A: 250gr mag. kwark/cornflakes, glas ranja

Ik eet vaaaaaaaaak, maar weinig... hoewel het misschien best veel is eigenlijk?

ow, 1500kcal, valt nog mee dus.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Lekker gegeten bij Bakker Bart? Mooi menuutje vandaag.

@Wendy: Gefeliciteerd met je vriend.

@Butterfly: Balen dat je geopereerd moet worden. Lekker gezond menuutje: vooral die teryaki.

@Zustertje: Hoe was de echo?

@Hier: Vertellen op het werk was heel erg leuk:D. Mijn baas reageerde super en andere collega's waren verbaasd, maar vonden het heel erg leuk voor ons. Iedereen vraagt zich af wat er in het water zit, ik ben nl de 3e zwangere op de afdeling van 25 en in totaal zijn er de afgelopen 3 jaar 12 kindjes bijgekomen!
    Zometeen gaan we condoleren (voor mijn buurman):(.
    Vanavond ga ik verder helemaal niets doen, ben weer bekaf.

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Heb wel bijgelezen maar heb geen puf om te reageren. Vandaag een vermoeiende dag op het werk gehad, en weer niks anders gedaan als gesnaaid. Lijkt wel of ik ongi moet worden, maar dat is toch niet het geval. Baal van mezelf, maar weet dat dat geen zin heeft...

Nog niet aan het eten begonnen. Roland doet op woensdag altijd boodschappen, en wat we op het menu hebben staan duurt zeker een uur, voor het klaar is... tegen die tijd is de winkel dicht... schiet dus niet op... zo even kijken wat we dan wel eten!

Liefs

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Bedankt. Wat leuk dat je baas en collega's zo reageerde. Wij zijn op het werk met 5 secretaresses en in 1,5 jaar tijd hebben 4 van ons een kindje gekregen hihih. Succes straks.

Hier: Mijn moeder net emo aan de telefoon gehad. Zij had haar ouders (mijn opa en oma) gebeld voor een praatje, die waren bij mijn tante (zus van mijn moeder) en toen dachten ze daar dat ze opgehangen hadden en heeft mijn moeder ruim een kwartier mee kunnen luisteren en hoorde ze hun dus flink roddelen over mijn ouders....Ze heeft haar zus vervolgens gebeld en gezegd dat de telefoon nog aan stond en alles heeft gehoord, toen heeft ze opgehangen en haar eigen telefoon uitgezet.....mijn moeder is een nogal emotionele vrouw dus vindt het echt sneu voor haar.

15. MamavEsmee

Fijn dat je je nog zo goed voelt.. Dan kan ik me voorstellen dat je " het nog niet nodig vind"

16. MamavEsmee

Wendy.. Niet echt leuk nee! Maar nu weet ze in iedergeval hoe er over haar gepraat wordt..;) Ben heel gauw klaar met zulke mensen.:x

Melanie.. ik gok op friet!:D

Hier nog een zakje chocomix gehaald, met allerlei nootjes. Lekker!:)

Denk niet dat de weegschaal morgen nog lief is.:):p:)

17. MamavEsmee

Femke.. Nou kun je de hele dag over babies etc praten op het werk!:D Sterkte met condoleren en geniet van je vrije avondje.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    IK WIL CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!
    AAAAHHHHHHHHHHHH......

(Maar ik doe het niet...:))

19. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier vanmiddag toch op pad gegaan tim wou niet slapen en dus op naar de verjaardag kon hij ook lekker spelen met ziijn vriendinnetje !! was super leuk
    erna zijn we naar mijn man gegaan en die ging frietjes eten in zijn uppie .... nouwwwwwwww toen hebben tim en ik ons maar opgeofferd en meegegeten:D
    heb me nog redelijk inhehouden maar dat stukje appeltaart vanmiddag was vast erger :)
    nouja nu aan de thee !!
    tim op bed ik ga bankhangen ben moe ..

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Goede gok... friet met de redenatie, als ik nou 1 keer lekker vet eet, kan ik er voorlopig weer even tegen (hoop dat dat ook echt zo is, want dit schiet niet op natuurlijk)

Maarja... gisteren een 1000kcal dag en vanmorgen 3 ons zwaarder... dus dat schiet ook niet op...

Share This Page