10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mve, jij bent idd vaak lekker weg met Esmee. wandelen, fietsen etc. Ik ben ook gewoon geen type wat alleen en zonder eindbestemming zomaar even een rondje gaat wandelen of fietsen. Doe je me echt geen plezier mee

Femke, leuke reacties dus. Sterkte straks

Wendy, ahh wat sneu voor je moeder. Maar waarom dan dat geroddel ? Goed dat ze zelf heeft terug gebeld !

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ALLES was goed zo ver ze het kon zien....

Maar ik ben wel zwanger van een druk boergondisch reusje :D:D:D
    Hij heeft grote voeten al meer dan 4 cm (maar ja wat wil je Arnold heeft maat 46 en ik 41 :$:D)
    En hij weegt al 462 gram gemiddelde is 330 gram op dit termijn :p

Ik had verwacht dat de placenta niet meer aan de voorkant lag omdat ik het zo duidelijk voel trappen en mijn man ook maar die ligt nog helemaal aan de voorkant maar het is gewoon een drukte schopper:p
    Zij kreeg ook nog een paar flinke trappen wel leuk omdat dan ook op het scherm te zien :)

Wij weten het geslacht niet had ook niet de neiging om te kijken maar zij is nu dus de enigste die weet of we een jongen of meisje verwachten wel heel apart!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, fijn dat alles goed was ! Levi had/heeft ook grote voeten haha

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zustertje wat super dat alles ok is !!
    geweldig zo'n 20 weken echo... geniet er maar lekker van !

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!
    Wel een raar idee inderdaad, dat alleen zij weet wat het geslacht is. Dat hadden wij dus ook met de 20w echo. Over een paar daagjes maken we de envelop open om te kijken of hij gelijk had :p

6. steenbokje

@Femke: wat fijn dat er zo goed gereageerd is op je werk! :D

@Wendy: hmz, dat is niet leuk voor je moeder. Wel heel goed dat ze zelf terug heeft gebeld. het zal je maar gebeuren zeg! ik zou er zelf ook helemaal kapot van zijn...

@Emma: lekkerrrr... frietjes :p

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Duim dat de stoot calorieen je weer de goede kant op laat gaan!

Moppie.. Knap dat je de envelop nog dicht hebt gelaten..

@ 20 weken echo.. Bij ons wist de vk ook dat we een meisje kregen.

Zustertje.. Fijn dat alles goed is met de kleine/ grote!:D De kleine heeft het goed bij je.. Esmee was ook groot. Woog met de geboorte 37.4 al 3490 gram.:D

Kaatje.. Ik zorg ook altijd dat een doel heb. Bijv hertekamp ( 10 minuten heen en 10 minuten terug * stevig fietsen*) Maar gewoon een rondje fietsen ( Esmee op haar fietsje) door de bouw vind ik ook prima.. Maar vind Levi het prima zo.. is het toch ook goed? Esmee is echt een buitenmeisje.

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Fijn dat alles goed was op de echo... ik vind het echt knap dat jullie niet zo ontzettend nieuwsgierig zijn, dat je het wilt weten... ik zou dat echt niet kunnen hahahah

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zusterje: Wat fijn voor jullie!!! Mag je nu nog een keer een kijkje nemen of moet je nu wachten tot de kleine is geboren. Dane had ook grote voeten trouwens, met 28 weken waren die 5.7cm.....die kon ik ook aardig voelen in mijn buik hihi.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi !

Tot morgen

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Fijn dat de echo goed was en een mooie foto!

Slaap lekker allemaal!

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @zustertje, wat fijn dat alles goed was!!! :)

Voor de rest even *zwaai* ik ben erg moe!!!! truste iedereen!

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier inmiddels mijn menu voor morgen gepland. Voor 's middags ook een tussendoortje gepland, in de hoop dat ik dan van alle snoep en koek op het werk kan afblijven...

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    kletstantes...... jeetje, wat moest ik veel bijlezen!
    Vanavond lekker gesport, daarna lekker met Maureen gezeten en nog een uurtje foto's geplakt.

@Leuke dingen doen met kind.... ik ging met Esmee ook vaak fietsen, wandelen, naar de hertjes. Maar nu met Maureen erbij is het ietsje lastiger. Fietsen doe ik dan alleen in het weekeinde, dan is Harrold bij Maureen en ga ik met Esmee op pad om haar wat extra aandacht te geven. We gaan wel eens wandelen in de ochtend, dan moet ik meteen als Maureen wakker is, in bad is geweest en de fles heeft gehad weg, want jaaaa. 12.00 lunchen, fles geven en de meiden gaan naar bed tot dik 15.00/16.00 uur en dan doe je niets meer hoor.

@Mamavesmee, jij kunt het allemaal hebben ;):(, je hebt je streef al. Als ik dat ga doen komt het er zo weer aan helaas.
    Net wel een beetje lays baked gehad... wil meeeeeer, maar ja, doe het niet!! Wil morgen een veel lievere weegschaal als vanmorgen ;).

@Zustertje, wat fijn dat de echo goed was!!!!!

Meiden, ik ga afsluiten!
    Tot morgen maar weer.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wendy wat naar voor je moeder dat zij gehoord heeft dat ze over haar roddelen. Ik geloof dat ik terug gebeld zou hebben met de mededeling dat ik alles gehoord had.

Buiten fietsen enzo...tja ik heb nog geen kind dus ik kom aan niets anders toe door de weeks dan werken ,eten koken, boodschappen en fietsen op de hometrainer hahahaha
    Het gaat nog steeds goed !

Zustertje wat een mooie buikfoto en fijn dat de kleine in je buik het goed doet. Oh ja of moet ik grote zeggen? Leven op grote voet is best fijn hoor, heb ook een aardige schoen maat :D
    Ik ga nu snel werken, heb een lange dag moet vanavond terug voor vergaderinge boehoeeee kan ik wie is de mol niet kijken....snik

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Brakke nacht. Hoorde Levi volgens mij om 4 uur al. Ferry sliep door zijn wekker heen, ik door de mijne. Maar ik ben eruit :)

Moppie, zag op hyves dat jullie de jongensnaam toch veranderd/omgedraaid hebben ?

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier een OK nacht gehad, wil alleen nog langer slapen. Vandaag maar tot 11.00 werken ivm de crematie van buurman. Ik wou eerst nog terug gaan daarna, maar ik denk dat het dan al wel 4 uur geweest en dan heeft het geen zin meer. Kort dagje dus.

Menuutje:

O: Mueslibrood met suiker:)
    T: Appel
    L: 3 BB met ?
    T: Iets van de koffietafel
    A: ?
    T: ?

Fijne dag allemaal!

19. steenbokje

@Kaatje: Ja! Tweede naam is eerste naam geworden, en we hebben nu een nieuwe tweede naam uitgekozen, dus de originele eerste is er niet meer. Nouja, die blijft staan voor een tweede jongetje :p

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Hier alweer een drukke ochtend achter de rug.
    De oudste weer lopend naar school gebracht en daarna direct boodschappen gedaan voor het avond eten.
    Nu ff lekker een bak koffie, m'n meissie kijkt even tv.
    Verder in huis bezig en vanmiddag met de kids wandelen.

Mijn menu:
    O: bb met halvarine, appelstroop, kop koffie
    T: appel, 2 glazen water, kop koffie
    L: krentebol met halvarine en een bakje magere yoghurt
    T: 2 glazen water, sinasappel
    A: 125gram aardappel, 200 gram gemengde groentes, 75 gram kifilet, juslepel jus.
    T: 2 glazen water kop thee.

Wou vandaag gaan wegen, maar ben al 2 dagen niet naar toilet geweest dus wacht er even mee.

Deel Deze Pagina