10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Volgens mij met kerstavond inderdaad! Wat vond Roland van je nieuwe tankini? ;)

Hier net terug van het werk. Het was best druk, en na sluitingstijd (21.00 uur) moest alles nog gestofzuigd worden, alles netjes gevakt worden, spiegels schoongemaakt etc etc. Was dus pas om 22.45 weg.
    En morgen weer om 08.00 uur beginnen, alleen maar voor die stomme filmploeg.......

Net dus nog als een gek mijn haar gewassen, want morgen moet iedereen er tip top uit zien, allemaal kleding aan van die nieuwe 'spring' lijn van DEPT. (Zul je zien dat ze dat niet filmen haha).

Ben benieuwd morgen!
    Weltrusten.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    ow vergeten te wegen. Nou ja ga er nog wel even opstaan ook al heb ik al ontbeten

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

@Wendy: Beginnende pendelaar dus, wel leuk dat je het al twee keer goed had.

@Kaatje: En? Viel het wegen mee?

@Kim: Jeetje wat een lange dag gister, en dan vandaag vroeg beginnen! Succes meid!

@Melanie: Geniet van de vrije dagen!

@Hier: Ik blkijf nog steeds afvallen, ook al probeer gezond te eten en voldoende kcal te pakken. Ik eet zoveel als ik kan. Ben nu tov vorige week donderdag 1,6 afgevallen:$
    Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli en diksap
    T: BB met ardenner bhw
    L: 3 BB met ardenner bhw en komijnekaas
    T: Elstar en taai taai
    A: Uit eten!

Vanavond Kerstdiner met het bedrijf, bij een heel goed restaurant hier in de buurt. Mmmh, verheug me er nu al op!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Collega is vanochtend bevallen van dochter Senna, 50cm en 3300 gram.....

Ik moet toegeven dat ik er toch wel kriebels van krijg, ook al willen we nu nog geen 2e.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik kom even zwaaien. Ben zo druk momenteel.. Gisteren de slaap in gegaan. Vanmiddag gaan we op pad voor wat kerstcadeautjes voor onze ouders..

Volgens mij gaat het hier verder goed met iedereen.

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wil iedereen alvast heel erg fijne kerstdagen wensen!!!

Ben hier ffies wat minder de komende dagen denk ik. Heb het te druk, en MOET rust houden. Geen bedrust gelukkig, maar wel rust...

Bloeddruk loopt langzaam op, geen probleem dat is normaal.
    Vandaag eiwitten in urine, moet morgen weer op controle (derde keer deze week).
    Houd ook giga veel vocht vast. Doet gewoon pijn in mn vingers. Krijg mn schoenen amper nog aan dus voeten zijn ook dik, hoewel die geen pijn doen. Volgens de vk is mn gezicht nu ook ineens boller. Hmzzz...

Dus.... rust... zucht... ik, en rust? :(

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat rustig hier!

@all: Fijne dagen gewenst!

@Moppie: Dat klinkt niet helemaal goed, rustig aan doen!

@Hier: Vandaag vertelde een collega dat ze 12 weken zwanger is. Pff dan heb ik het wel moeilijk om m'n mond te houden. Toen kregen we ook nog champagne aangeboden die ik anders nooit zou afslaan, maar nu natuurlijk wel. Onder het mom van "ik moet nog rijden". Kwam niet heel overtuigend over geloof ik. Aan de andere kant zei een collega vanmorgen: Femke is in ieder geval niet zwanger, die wordt nog steeds slanker:). Hihihihi, hij moest eens weten. Ga zo eten met al mijn collega's, dan zal het ook wel opvallen dat ik niet drink en geen rauw vlees neem.

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Soms denk je alleen dat dat soort dingen wel op zullen vallen (niet drinken enz) maar uiteindelijk valt dat helemaal niet op (denk je dat alleen ;)) Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is je mond te houden op zo'n moment.

@ Kim: Roland vond de tankini heel leuk. Zal dadelijk het geld nog overmaken. Ben ik vergeten... sorry! Hoe was het op het werk met de "klusjesmannen" Ben benieuwd naar het filmpje. :D

Hier vandaag een gezellige dag gehad. Kerstinkopen gedaan en op het werk kerstlunch gehad en mijn kerstpakket opgehaald. Leuk :D

Liefs

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Ferry belde om 14.30 dat ze met Levi naar het ziekenhuis in Nieuwegein gingen. Hij zou eerst pas om 16.00 uur bij de dokter hoeven zijn, maar die belde dus dat ze Levi eerder wilden zien. Om 14.00 uur naar de huisarts en dus gelijk door naar een plastisch chirurg. Gelukkig riepen ze op mijn werk gelijk dat ik kon gaan dus naar huis gescheurd en mee naar Nieuwegein.
    Lijkt gelukkig met een sisser af te lopen. Toen Levi gister viel,heeft hij daarbij gelijk een snee opgelopen die er nu dus voor zorgde dat de meeste druk er af was. Aan de voorkant zat nog wel veel bloed,maar de chirurg denkt dat het verschil met zijn andere oor minimaal zal worden en dat woog voor hem niet af tegen Levi onder narcose brengen er een nieuwe snee aanbrengen.

Woog vanochtend 73.5. Dus 1.5 kg erbij in 6 weken. Mij hoor je niet klagen

Kreeg vandaag toch een kerstpakket. 70 euro aan vvv bonnen. morgen dus nieuw servies halen. eindelijk !

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjeee kaatje wat een schrik !!! sterkte

moppie lekker rustig aan doen he ! echt geloof me doe het ik was ook zo eigenwijs en mocht 2 weken naar het ziekenhuis met 4 personen op een kamer ... bleeeeeeeh thuis in bed is veeeel beter !!

MvE ook zo druk ! en nog geslaagd voor de kerstinkopen ??

melanie klinkt als een gezellig dagje

femke wat leuk van je collega heb je straks gezellig veel te beppen en veel plezier vanavond

wendy van harte met je collega

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en meiden allemaal super bedankt voor jullie knuffels ..
    jullie zijn schatjes

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Jeetje, wat vreselijk voor je mannetje! Hopenlijk heeft hij niet veel napijn, vooral met de feestdagen voor de deur.

Hier: Ben misselijk, hoofdpijn en moe.....blehhhh.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, hier druk geweest met hapjes maken voor kerstavond. Wij zijn dan bij schoonouders. Hebben lekkere wrap- rolletjes gemaakt, banketstaaf met gehakt ( niet zo gezond) en een soort hartige muffins. Ieder maakt een paar dingen zodat we een tafel vol lekkers hebben. Kaatje wat netjes maar 1,5 kilo bij. Las iets over Levi, hoop dat het allemaal mee valt.
    Ik ga nu op de bank ben moe en buikpijn blergh...

14. MamavEsmee

Kaatje.. Gelukkig loopt het met een sisser af! De weegschaal in 6 weken + 1,5 is super toch?!

beschuitje.. dat klinkt allemaal lekker zeg! Ik ga voor 1ste kerstdag rundergehaktballetjes maken met saté saus, stokbroodjes met allerlei lekkers en ijstaart.. Mijn zusje, broertje en ouders nemen ook wat te eten mee. Gaat dus helemaal goed komen!:D

Wendy.. Toch niet ziek aan het worden?

Melanie.. Had je een leuk kerstpakket?

Femke.. Het lijkt i.d. alsof het opvalt. Ik dacht toen ik net zwanger was dat het op mijn voorhoofd stond geschreven.. Zo leek het tenminste! Lekker gegeten!

Emma.. Hoe gaat het nu met je?!

Moppie.. Meid, je beeb moet nog even blijven zitten hoor! En zelf niet ziek worden. Doe het rustig aan, denk aan je!

Kim.. Hoe was het vanmorgen?

Hier een gezellige middag gehad, lekker een uurtje geslapen. Daarna met Erwin en Esmee naar het dorp. Kerstcadeautjes voor onze ouders ingeslagen. Daarna thuis gegeten en na het eten het cadeautje al naar mijn ouders gebracht.

Vind het zo raar om zaterdag bij mijn zusje te komen met alleen een cadeautje voor mijn ouders. Wij doen er verder niet aan.

Menu vandaag:

O: handje kellogs en een scheutje yoghurt.
    T: beker melk met een zakje brinta.
    L: 2 boterhammen, 2 gebakken eieren en 2 plakjes kaas en een glas met 2 geperste sinasappelen.
    T: kerstkransje
    A: Gebakken aardappels, tuinboontjes en een tartaartje.

Zit nu aan een glas sap van 1/2 grapefruit en 2 persinasappeltjes.:D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, ja mij hoor je idd niet klagen. Ben al op 1/4 van mijn zwangerschap en in de lente/zomer snoep ik sowieso al minder dus komt vast goed

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ kim: JA HOORRR!!! Vol in beeld hahahahah!!! En handjeklap met Sander. Grappig om te zien zeg. En nee... je stond NIET voor lul! En wat een ontzettend leuk vestje had je aan. Was jij dat nou ook die zo snel achter die deur (bij de schoenen) wegschoot?

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Jeetje wat schrikken. Hopelijk heeft Levi niet te veel last. Fijn dat je vanmiddag in ieder geval goed nieuws kreeg. 1,5 kg aangekomen tot nu toe valt inderdaad reuze mee meid. Gaat goed.

@ Beschuitje: Klinkt lekker zeg :D

@ MamavEsmee: Wel een leuk kerstpakket gehad. Een Rituals pakketje met vanalles en daarbij een lekkere zachte badjas en mooie kaarsenhouder en een doos bonbons :D Allemaal bruikbare leuke dingen dus :D

@ Moppie: Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je rustig te houden. Maar meid, probeer het toch maar. Het is het beste voor jou en uk! Gaat echt rap nu bij jou zeg. Over een paar dagen mag je al bevallen (ook al ben je dat nog niet van plan ;))

18. MamavEsmee

melanie.. rituals is lekker!! bonbons ook..:D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden ik wens jullie morgen alvast een fijne kerstavond
    wij hebben een huis vol visite en ik moet overdag werken
    dus veel plezier en alvast super dagen voor iedereen !! geniet van alle lekkere dingen .... en laat het smaken

veel liefs vanuit hier

Mve het gaat het moet maar .. kom er later nog wel op terug

dikke knuffel voor iedereen

Deel Deze Pagina