10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Vind het ontzettend knap dat je het weer zo goed op hebt kunnen pakken!

Butterfly.. Je kunnen beheersen om geen chips meer te nemen? Jij komt ook snel aan je streef hoor..

Kaatje.. 4.00?:$ Fijn dat je in iedergeval optijd bent!:) Werkse vandaag!

Lovely.. ook lekker wezen wandelen! Alles rond voor de opleiding? Mooi menuutje!

Moppie.. Zag ook dat jullie er uit zijn! fijn hoor.:)

Femke.. Sterkte op de crematie! Prima menu toch?;)

Hier gisteren heerlijk in bed tv gekeken en de vriendin gelezen ( gaat over afvallen en goede tips betreft afvallen, erg leuk!:D)

De hele zak 150 gr chocomix opgegeten en een hand engelsdrop en toch 300 gram afgevallen!:D

71.3

Vanmorgen er vroeg uit want mijn zusje kwam Daan brengen.. Mag/Moet ;) de hele dag oppassen. Wel gezellig hoor, zo'n kleine frummel in huis.

Hij ligt nu lekker te slapen en Esmee is aan het schilderen.. Straks even met het spul naar mijn schoonouders en Esmee wil graag een broodje van de bakker ( kaasstengel) dus dat doen we dan maar he?

Wel een gedoe hoor, met kinderwagen, 2 honden en Esmee op de fiets de hondenuitlaten. Maar het is gelukt!:D

Ga alvast witlofschotel maken, kan die vanmiddag zo de oven in..

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x slankie smeerkaas en 1x linersmeerpaté en koffie
    T: sinasappel, 4 engelsdropjes en koffie + 3 glazen water..
    L: 2 krentenbollen.
    T: appeltje?
    A: witlofschotel en een 1/2 hamburger.

Is de planning..:D

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @mve: hoe oud is je neefje? Jummie witlofschotel! School is inderdaad helemaal rond :D heb er helemaal zin in!

Volgens mij is m'n meissie op ons bed in slaap gevallen, was aan het stofzuigen en toen is zij erin gaan liggen, maar er ook niet meer uitgekomen. Zal zo eens gluren.

3. MamavEsmee

Lovely.. Daan is 6 maanden geweest.. Hij begint wakker te worden volgens mij.. Gaan we op pad! Fijn dat alles met school rond is.. Je meisje echt in slaapgevallen? Heerlijk toch?! Hopenlijk wil ze vanmiddag ook nog even.;)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat een lekker weertje het meiden :) worden jullie daar ook niet vrolijk van :p
    Ik ga zo weer lekker lopend Lukas van school ophalen :) Jurre in de wandelwagen en lopen maar :)
    Vanmorgen ook lekker te lopen gegaan naar shool!
    Iedereen fijne dag!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mogge dames!

Hier schijnt het zonnetje, weet alleen niet of het ook warm is buiten? Lig hier ziek op de bank, heb zin in een hamburger pfff.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Even een berichtje vanaf mijn werk. Heb net 2 uur in vergadering gezeten ppff...Er was vanochtend wel weer 2 ons af.

O ja, wordt gek van mijn lichaam. Ik was tot vorige week zaterdag van mijn ongi af, en was vergeten ma en di ochtend de pil te slikken dus had deze dinsdagavond genomen en dinsdagavond veilig ge"jeweetwelt" en nu verlies ik allemaal bruin/rood vloeisel. Zal wel oud bloed zijn....maar voel me wel vies. Bah!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Net weer naar de wc geweest. Nog steeds bruin troep alleen nu zat er ook een heeeele grote bloedprop bij. Gatver.....volgens mij een doorbraakbloeding, want ik heb ook weer ongikramp. Lekker dan...sorry voor mijn ego bericht. Zit op mijn werk en kan verder bij niemand mijn ei kwijt....

8. MamavEsmee

Rianne.. het is i.d. heerlijk weer!! Super dat je lekker aan het wandelen bent.

HVJ.. Burgertje van de MC? Balen dat je zien bent!

Wendy.. Je lijf misschien van slag door onregelmatig pilgebruik.. Al druk aan het oefenen? werkse nog vandaag!!

Hier vanmorgen even het dorp in geweest.. Voor Esmee een broodje bij de bakker gehaald en nog geslaagd voor een zwarte met bont bodywarmer voor Esmee en een leuk setje voor Daan.. 75% korting..:D Kon het niet laten..:)

Vanmiddag gaan we lekker Daan in bad doen..:) Misschien nog een stukje wandelen.. Even kijken hoelaat het wordt.

Gelukkig zijn ze beiden gaan slapen. Daan had niet zo veel zin..;)

Zit nu pas aan mijn lunch.

L: 2 boterhammen en 2 gekookte eitjes en een glas water!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, wou dat ik het in de vriezer had liggen en het zo kon afbakken. De deur uit gaat zit er niet in vandaag. Wat schattig, welke setje heb je voor Daan gekocht?

@Wendy, denk dat het komt door de pil. Misschien de ha bellen?

10. MamavEsmee

HVJ..Een knal rode longsleeve met witte tekst en opdruk , achterkant ook bedrukt. En een stoere jeans.:)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ja met dit weer wandel ik wel hoor ;) :p met regen toch de auto ook omdat ik Jurre mee moet nemen en die niet zo van de regenkap houdt op de wandelwagen :)

Ik ga weer aan de pil,krijg toch weer meer last van mijn ongi namelijk,was vroeger al zo maar nu ook weer....
    Krijg de Microgynon 20 ben benieuwd wat mijn lichaam doen gaat eerst 3 maand proberen en dan weer contact met de HA!

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Leuke kleertjes! Weet je stiekum toch dat het een boy is ;)

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha nee, maar vind het ook nog wel voor een meisje kunnen. Houd niet van roze ;)

14. MamavEsmee

Moppie.. leuk hoor! :)

Hier inmiddels de buik gevuld met 8 stuks engelsdrop.:) Lekkerrrrrrr

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hahaha, leuke kleertjes, maar kreeg de gedachten ook: "zou ze weten dat het een jongetje wordt? :p;).

Hier een drukke drukke drukke morgen gehad.
    Esmee was hyper.... haalde de was van boven en intussen is zij snel met het broodbeleg uit de lade gaan spelen. De muisjes waren net open en lag nu door de hele keuken :(. In die ene minuut dat ik boven was. Ze was zo druk, we zijn na het badje van Maureen maar lekker naar buiten gegaan. Esmee met haar buggy en pop, en ik met de wandelwagen ;). Wat een heeeeeerlijk weer.

Heb een wasje buiten opgehangen, heb de ramen aan de binnen en buitenkant gewassen. Die waren vies :$, met de zon op de ramen zag je het pas goed en ergerde me al dagen hier aan. Nu is het weer schoon. Wil nog graag nieuwe rolgordijnen. De schuur hebben we twee weken geleden gedaan. Maar wacht denk ik even tot ik een leuke aanbieding van Gamma ofzow tegen kom.

@Mamavesmee, zooo dus je hebt kleine Daan vandaag!
    Hoe voelt dat nou? Een baby erbij... alhoewel, Daan is niet echt een baby meer denk ik :p. Best druk he hahaha!!

@Wendy, oeh vervelend. Hoop dat je lichaam gewoon even in de war is.

@Moppie, pas door midden knippen whahaha.
    Merk je ook, nu je verlof hebt dat je meer geld uitgeeft?
    Hier is het verschrikkelijk. Heb zoveel geld uitgegeven afgelopen twee maanden. Je bent elke dag thuis, en dan even weer het dorp in en kopen, kopen en kopen whahaha. Ben blij dat ik weer kan werken, ritme terug, maar ben dan ook wat minder in het centrum hahahaha.

@HVJ, haha en een hamburger genomen???

De weegschaal hier toch wel lief.
    Schommelde gisteren tussen de 84.6 en 84.8. Weegschaal gaf 2x 84.6 aan, en 2 x 84.8 kilo. Ben van het hoogste maar uitgegaan en vanmorgen was ik 84.5 kilo.
    Dat betekent dat mijn banner nu in elk geval weer klopt :D.
    Nu toch iets meer motivatie.
    Had gisteren geen menuutje meer gepland, zou het doen maar raakte op MSN aan de praat en het was zo maar laat. Dus bedenk nu zelf steeds even wat.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen met linera smeerworst.
    T: 1 carfield koekje.
    L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 2x filet, cracker met filet, soepje.
    T: sinaasappeltje.
    A: shoarma, ciabattabrood, knoflooksaus ( zelf gemaakt van yoghurt ), en sla, en een kopje kerriesoep.
    T: ???

Oh drink niet zo veel water, daarom is de weegschaal ook wat traag denk ik. Push mezelf nu steeds water te drinken.

16. MamavEsmee

Butterfly.. vind het heeeeel druk! Ben wel blij dat ze tegelijk slapen.. Al hoor ik Esmee al weer liedjes zingen..:D Maar ook wel gezellig.. maar elke dag. Umhhhh.. nee!:p Jij ook lekker druk! Wat een ondeugt is die meid van je! Leuke foto's op hyves trouwens..:)

Zit nu incl engelsdrop en avondeten op 1070.. Dus neem straks lekker nog een stuk fruit.

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Nee, we weten het geslacht niet, maar ik wil geen meisjeskleding kopen en dan een jongetje krijgen, maar andersom kan wel! En ik heb het nog vrij neutraal gehouden. Zag super leuke vestjes, truitjes, overhemden enzo, maar dat kan gewoon echt niet voor een meisje...

Menuutje
    O: kwark met cornflakes, 2 glazen cola light
    T: 75gr chocola met noten, glas cola light
    L: 1 bh met makreel/tomatensaus, glas milk&fruit
    T: sinaasappel, glas ranja
    T: ? ik ga zo eerst even slapen, ben nog steeds zo moe!
    A: pitabroodje met kleine saucijs. voor vriend maak ik shoarma, maar houd er zelf niet van. denk dat ik er nog een komkommersalade bij ga maken.

lekker ongezond bezig vandaag...

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly ;) dat had ik dus gistermiddag nog even gedaan :p
    Voor de ramen binnen en buiten en achter alleen binnen,buiten moet daar nog! Ja de zon maakt het leuk wat je dan wel niet ziet op de ramen :D

19. MamavEsmee

@ ramen.. Hier zeker een halfjaar geleden..:) Doe al het huishouden met plezier maar ramenlappen? Nee, niet mijn ding..

Moppie.. lekker menuutje!:D

Share This Page