10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, leuk setje.

@Rianne, succes met de pilkeuze.

@Moppie, leuke kleertjes. Stuur die pinpas hierheen ipv door midden te knippen haha. Ik heb het nog een keer geprobeerd en niks van al die kleertjes was er nog plus ik heb de code verkeerd ingetypt waardoor ik nu contact moet opnemen met de klantenservice pfff.

@Butterfly, ja ja de hormonen waren sterker. Ben ondanks dat ik ziek ben toch de deur uit gegaan met mijn dochter, lopend frikandellen en hamburgers van de vriezer gehaald. Net afgebakken en ervan gesmuld met dochterlief jummie!
    Wat een bezig bijtje ben je ook he!

@Ramen, hier gisteren de vitrages eraf gehaald om in de was te gooien en zemen doe ik dit weekend als het weer een beetje mee zit.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Na een paar dagen kan je weer gebruik maken van de code, maar hij is maar geldig tot 23/1 geloof ik. Anders hun even bellen, dan resetten ze het wel. Deze code kan trouwens niet in combi met andere codes worden gebruikt, dan krijg je die domme foutmelding ook.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, ok dat zal het zijn want ik combineerde het ook nog eens met een andere code *muts*. Ach ik laat het online shoppen voor wat het is nu, de leukste kleertjes dat ik wilde bestellen zijn eruit helaas.

@Zustertje, super dat de echo goed was en wat een mooie belly meid!

Hier net 2 wasjes gevouwen, wasje draait, opgeruimd, zo de salade maken en dan eten. Morgen afspraak bij de diëtist in het zh, ben benieuwd.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVj.. haha.. Toch naar de supermarkt gegaan!:D

Net met spoelen met mondwater het touwtje van de hechtingen er uit. Dat lucht op, het trekt nu niet meer zo!:) Heb wel het idee dat er wat " viezigheid" in zit dus maar even blijven spoelen.

Het eten was heerlijk.. Vanavond weer, help mijn kind is te dik.. Leuk!:D

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Jeetje wat een brakke nacht inderdaad.

@ Femke: Hoe was de crematie vanmiddag?

@ Moppie: Nog net op tijd met namen wisselen dus. Tis maar goed dat je niet op de uitgerekende datum bevallen bent ;) Schattig zeg, al die kleine kleertjes! Ik dacht ook, zou ze stiekem toch weten dat ze een jongen krijgt? :p Maar inderdaad, het kan ook allemaal prima voor een meisje hoor!

@ MamavEsmee: Doe je goed, lekkere dingen eten en toch afvallen. Had ik dat maar eens hahaha… Drukke middag gehad met je neefje. Leuk… kan me voorstellen dat het een hele onderneming was om de honden uit te laten… En weer lekker geslaagd zie ik. Leuk!

@ Hvj: Ziek meid? Beterschap… enne… een hamburger zou ik ook wel lusten ;)

@ Wendy: Vervelend he, die doorbraakbloedingen. Ik heb dat ook vaak als ik iets geks doe met de pil (vergeet, oversla, te laat begin, doorslik enz) Hoop dat het maar een dag is, en het morgen weer voorbij is.

@ Butterfly: Ohoh, Esmee weer streken uitgehaald. Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van werd, alle muisjes los in de keuken…

Hier vandaag wel lekker gewerkt. En me helemaal aan mijn menu kunnen houden :D:D:D

Eten staat nu op het vuur. Roland eet spruitjes (wilde hij graag een keertje) Maar als ik iets vies vind… Ik eet dus rauwe worteltjes. Vind ik veel lekkerder hahaha…

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer erdoor
    2 krentenbollen

T: 40 gram ontbijtkoek, minder suiker

A: 150 gram aardappelschijfjes uit de oven
    1 blinde vink
    200 gram rauwe worteltjes
    1 lepel halfvolle frietsaus

Totaal van 1169 kcal.

Vanavond lekker tv kijken. Heb al een hele planning gemaakt hahaha… Eerst om 20:30 uur, help, ons kind is te dik, dan vlug douchen en daarna via de website wie is de mol terugkijken! :D

Ik ga eten… liefs!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Zo, inmiddels het avondeten achter mijn kiezen. Was lekker. :D

Dadelijk meteen maar even mijn menu voor morgen plannen!

@ MamavEsmee: Fijn dat de hechting er nu uit is.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haai :) Gelukkig weer een dag voorbij> morgen nog 4 uurtjes en dan lekker weekend. Ga daar mooi even gebruik van maken door tussen de middag plat te gaan, want die vermoeidheid is echt niet leuk nu

Moppie, oke, toch een hele andere naam geworden dus :)

Zonnetje : Weinig van gemerkt. op de heenweg was het donker, en toen ik terug naar huis ging begon het al weer te schemeren. Werd binnen bij ons alleen maar warm,maar zit op een gedeelte zonder ramen

Moppie, schattige kleertjes.Dacht dat je het geslacht niet wist. maar wel dus
    Ow niet dus. Vind het meeste toch wel echt jongenskleertjes hoor ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een canvas voor boven ons bed besteld. 60x90. Kreeg nog van iemand een kortingscode voor 10% en had nog voor 40 euro vvv bonnen ( kerstcadeau werk ) dus heb hem nu voor 0.50 cent. Geen geld :D

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zegguh moppie moet jij niet nodig eens gaan bevallen:D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee die wil graag overlopen en dan 3 dagen doen over een inleiding ;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. Nog even ons kind is te dik afkijken, nog even lezen en dan hopen op een goede nacht. Tot morgen !

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik reageer even niet op iedereen, ben moe.
    Hier een heavy dag achter de rug. De crematie was verdrietig, maar wel mooi. Het was heel erg druk en we moesten staan, na een kwartier viel ik bijna flauw... Toen wou ik even dat je al kon zien dat ik zwanger ben, dan was er wel iemand opgestaan.
    Vanavond even de stad in geweest om wat leuke kleertjes voor uk en mannetje te kopen. Voor mezelf in de opruiming vast een positiebroek gekocht.
    Nu nog even tv kijken en dan lekker slapen.

Slaap lekker allemaal

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Knuf meid! Deze dag is nu in ieder geval achter de rug. Kun je het nu afsluiten!

Hier inmiddels gedouched en klaar om wie is de mol terug te kijken...

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heeeey meiden,

Drukke avond gehad, even bijgelezen maar ga niet meer reageren vanavond. Maureen lag 21.30 in bed, heb nog wat financiele zaken afgehandeld en uitgezocht en vind het wel welletjes voor vandaag!

Heb heel de avond nog niets gegeten, alleen bij de thee en volkoren eierkoek, probeer het zo te laten. Ben dan wel benieuwd wat de weegschaal zegt zonder dat schaaltje chipsjes wat ik toch vaak nam. Val wel af.... maar voor mijn gevoel te weinig dus we zullen morgen zien.

Ben aan het mailen met een fotograaf hier in de buurt.
    Ze heeft een hele studio aan huis, en haar werk is geweldig!
    Ik wil graag een foto shoot laten maken. Heb zulke mooie foto's bij mamavesmee gezien en ook bij kaatje. Ik wil het al heel lang laten doen maar wilde wachten tot Maureen er was en dat is ze nu ;).
    Wil de meiden graag aan de muur hebben :p, en een leuke gezinsfoto aan de andere kant :).
    Dus ben een afspraak aan het maken. leuk leuk leuk :D.

Maaaar.... zouden jullie de gezinsfoto nu doen of wachten tot je meer gewicht kwijt zou zijn in mijn geval dan he ;).
    Vind het vervelend als ik mijn streefgewicht heb en er hangt een foto met overgewicht in de woonkamer. Of dan gewoon een nieuwe shoot doen ;)????

Slaap lekker meiden!!!!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Redelijk geslapen. Bijna weekend :)

Femke, dat kon ik in het begin idd ook niet, lang staan. Maar als je zwanger bent en dat ook ziet staat tegenwoordig helaas niet iedereen meer op hoor.
    knuff

Butterfly, leuk een fotoshoot. ik zou het gewoon nu doen ! Je kan over een jaar ofzo toch altijd nog een keer een fotoshoot kunnen doen

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Melanie: Thanks meid.

@Butterfly: Dat hangt ervan af hoeveel je nu nog kwijt wilt. Is het streef in zicht of moet je nog heel veel kilo's? Als je nog een paar kilo moet zou ik wachten, als je er nog veel wilt dan zou ik het doen en eind van het jaar nog een shoot. Dan zijn de kids ook weer groter dus heb je weer andere foto's.

@Hier: Goed geslapen, maar ik kan er niet uitkomen 's ochtends. Ben nog zo moe. Vandaag weer een halve dag werken. Vanmiddag gaan we met de vriendinnen naar de vrienden van Amstel. Heb er zin in! Ik rij, mag toch niet drinken;)

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met halfvolle kwark
    T: Mueslireep en appel
    L: 2 geroosterde bb met pindakaas light
    T: Ik neem iets mee voor in de auto, koekjes ofzo.
    A: Ws frietjes of chinees oid.
    B: Dansen!

Fijne dag allemaal!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Ja, aso is dat hé? Ik zag het gisteren ook weer, waren ook heel oude mensen, maar de jongsten bleven gewoon zitten...

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Ik heb ook lang getwijfeld, maar heb toevallig komende donderdag een fotoshoot. Ik wilde ook wachten tot ik op mijn streefgewicht is, maar vond haar toch niet zo duur, dus ik dacht dan kan ik altijd nog een nieuwe laten maken...

Heb een paar dagen gemist hier, dus heb niet alles bijgelezen. Ben weer aangekomen, baal ervan. Maar kom maar niet aan mijn 2liter water, kan ook weer niet naar de wc...

Een neef van me heeft contact gezocht na tig jaar. Hij mocht het niet van zijn moeder, maar miste zijn familie heel erg. Kon schijnbaar heel goed met mijn paps overweg. Ik heb hem denk ik 2x gezien in mijn leven maar goed. Hij heeft ons uitgenodigd om vanavond in zijn restaurant in Roermond te gaan eten, dan zou hij voor ons koken. Dus ben benieuwd.

Gisteren een nieuwe fiets gekregen van oma. Zodat ik van de zomer lekker op de fiets naar het werk kan :D Mooie zwarte oma fiets, met een grote rieten mand voorop met bloemetjes, een echte Kim fiets haha.

Ik ga maar eens opschieten, zometeen weer werken, en na het werk mijn fiets ophalen......

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ja, ik wil niet in januari bevallen. Februari is veel leuker :p

*zucht*

Toch wel frustrerend wanneer mensen die NA jou uitgerekend zijn, al lang bevallen zijn :(

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    @Femke: veel plezier bij de Vrienden van Amstel :)
    @butterfly: Je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Ik had ook een fotoshoot in December,maar heb hem zelf afgezegd.
    @moppie: snap dat het frustrerend is, wachten is zoiezo nooit leuk. Maar hé! Die kleine moet er hoe dan ook uit :p.

Hier alweer een drukke ochtend achter de rug. Zometeen het huis goed poetsten zodat ik het weekend rust heb.
    Verder wat telefoontjes plegen. Ik heb de komende tijd op dinsdag en donderdag oppas nodig, aangezien bij de opvang een wachtlijst is :s.
    Denk vanmiddag even een uurtje liggen, heb zo onrustig geslapen!

Mijn menu:
    O: halvolle yoghurt, 1 eetlepel muesli, appel, glas water, koffie
    T: kop koffie, 2glazen water, sinasappel
    L: 2bb 1x kaas, 1xkipfilet
    T: snelle jelle, 2glazen water
    A: wrap gevuld met gehakt en groente
    T: 2 glazen water

Deel Deze Pagina