10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik was de 4 mini twixjes vanmorgen als tussendoortje vergeten op mn menu, en heb net een twix icecream gepakt. stomme stomme mop :(

2. steenbokje

hey dames. wie had hier nou laatst een wii fit te koop? en is dat incl. balance board? zit te denken om zoiets aan te schaffen. vriend vind het wel leuk voor de spelletjes, en ik kan een beetje gaan bewegen :p
    ps. wat kost zoiets?

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, beschuitje wilde hem eventueel aan mij verkopen als ik interesse bleef houden. Ik wilde de WII namelijk ook, en heb de WII een paar dagen van mijn zusje geleend. Nieuw is ie best duur.
    Ben blij dat ik hem niet heb gekocht, het is niets aan!!!!

@Mamavesmee, lekkere lunch, was Erwin happy ;)?

@Kind is te dik..... rampzalig!! Ik erger me dood aan de ouders van dat meisje. Wat een ouders zeg.....!! En inderdaad... TV weg, geen discussie. De kinderen zijn geen baas!!!!! Jeetje, loop me echt boos te maken en te ergeren. En toch kijken he whahahaha!!

Drukke maar erg gezellige morgen gehad, zusje kwam op visite en is blijven lunchen. Ik heb wraps gemaakt met selderiesalade, sla en gerookte kipfilet..... LEKKER!!!!!! En een erg gezonde lunch ;).
    Zusje wil ook afvallen, dus dat was het onderwerp van de dag :p.

Vanmorgen mijn zusje bij de thee chocoladecake gegegen, en ik ben er met mijn banaas maar bij gaan zitten. Was even pijnlijk toen ik een plak afsneed ;). Maar heb het maar gauw weer opgeruimd.
    Niet gehad dus :D.

De weegschaal frustreert me momenteel eventjes!!
    Was vanmorgen weer 400 gram zwaarder :x:(.
    Gisteren niets geks gedaan, geen kcal geteld en denk dat ik teveel avond eten heb gehad, gisteravond nog wel 2 boterhammen met filet, geen chips. Maar jeetje, ik doe zo mijn best en ben deze week amper afgevallen. En dan sport ik ook nog heel erg veel.
    Snap niets van dat ding. Terwijl Harrold het wel aan me kan zien, mijn buik wordt dunner volgens hem en ik krijg gewoon een ander figuur. Zal allemaal wel..... ik zie het niet echt, en wil die weegschaal omlaag. Misschien de weegschaal maar een week op zolder zetten en niet wegen.

En mijn verlof is om, twee maanden lang amper kraambezoek.
    Moet nu weer werken komende week, en al mijn vrije dagen krijgen we kraambezoek. Begint morgen al :(. Nou, ik neem niets lekkers.
    Ga vanmiddag met Esmee geboortekoekjes maken ( C1000 recept ) met muisjes.

Vanavond weer sporten :D

4. steenbokje

Ah ok, maar alleen de Wii fit is niks aan?
    Mijn broer heeft ook een Wii en het lijkt me wel leuk om al dat soort spelletjes te gaan spelen... Ook leuk om iets samen te doen met vriend 's avonds haha :)

@Kind te dik: ik zit de drie uitzendingen nu te kijken via uitzending gemist. Verschrikkelijk, die ouders!!! Het ligt niet aan de kinderen, maar de ouders die niet streng genoeg zijn en hun kinderen gewoon volproppen!!!

@Butterfly: de schaal blijft misschien gelijk of gaat wat omhoog, maar zolang jij zichtbaar slanker wordt is het toch goed? spieren zijn zwaarder, en je sport best veel de laatste tijd!

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb ook de wii...en de spelletjes zijn echt leuk horr. tenminste vinden wij hahah...wij zitten ook vaak samen sávonds ff te spelen lachen hoor:D de wii fit heb ik ook...acch ja je kan er mee sporten of ik het echt leuk vind weet ik niet maar ik hou zo en zo niet van sporten maar het is wel grappig op zich.

@butterfly...hier ook die frustratie....ben ook nog niks afgevallen deze week wordt er moedeloos van vanmorgen weer 200 gram zwaarder...ik zit er serieus aan te denken dat ik juist te weinig cal. eet voor mijn gewicht en lengte...maar het gaat zo tegen me gevoel in om meer te eten haha

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hey meiden, mijn weekeind is begonnen !Heerlijk. Heb vanmiddag erg neiging tot snoepen ( lees de rol kaakjes opeten ;))
    Heb nu maar even een cup a soepje genomen.
    Vanavond eten we sla met gebakken aardappeltjes. Ben zo benieuwd of ik weer ben afgevallen deze week. Ik denk dat ik morgen ga wegen, of anders zondag.
    Oh ja moppie dat was ik van die WII. Wij hebben er eentje in zwarte versie en ik gebruik m nooit meer. Je bent er snel op uitgekeken vind ik. Moet wel even overleggen of beschuitenman m nou echt kwijt wil. Denk je er over om er eentje tekopen?

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Daanquinty als je denkt dat je te weinig eet ga dan ECHT meer eten !! Ik deed het ook nooit want het ging ook zo tegen mijn gevoel in, maar nu eet ik meer en val ik echt goed af . Probeer het gewoon eens een weekje uit. Niet elke dag op de weegschaal, dat frustreerd ook !

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Halloooooo, ik kom me ook aanmelden.
    Ik wil 10 kg er vanaf. Mijn BMI zit net onder de 25, maar ik voel me zwaar ontevreden over mezelf.
    Ik heb een dikke buik, dikke kop en flubber armen.
    Het moet gewoon allemaal net iets strakker. Ik heb een sportschool abonnement maar daar is het even niet van gekomen.
    Zaterdag begin ik weer ( afgesproken met mijn man, aka slavendrijver ).

Maar goed, ik zit wel aan de medicatie ( anti depressieva ) die dik maakt. Ik hoop daar over een paar maanden mee te stoppen.
    En ik ben nog geen 8 maanden gelden bevallen van de 2e.
    Niet echt dingen die het afvallen makkelijk maken.

( en ik hou gewoon van lekker eten!! )

Oh ja, ik rij sinds kort wel weer paard, dat is ook beweging :p

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar goed, vandaag gaat het goed met eten :D
    Vanochtend 2 volkoren broodjes met ham, tussendoor een stukje ontbijt koek en als lunch 2 volkeren broodjes met pindakaas.
    Net een appel en een glas water op, en vanavond spruitjes met kipfilet en aardappelen.

Het is bij mij ook niet het slechte eten, maar gewoon teveel eten en ' s avonds lekker snoepen.
    Die gewoonte moet er uit, dat scheelt sowieso al 5 kilo denk ik :D

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

hoeveel cal. eet jij per dag dan?? ik weeg nu 91,5 kilo en ben 1,78 dus ja weet ook eigenlijk niet zo goed hoeveel ik dan moet eten..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aszz, welkom en succes !

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dank je Kaatje, ik neem aan dat jij nu niet aan het afvallen bent? ;)
    Las trouwens dat de echo's goed waren :D Fijn!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey. ja echo's waren goed :D
    Nee nu niet aan het afvallen,maar ben voor ik zwanger werd in dit clubje 12 kg afgevallen :D

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ben precies even lang als jij !
    Ik zal eens een dagmenu van mezelf opschrijven...
    Meestal kom ik op 1300 cal hiermee uit. Ik heb dit menu van een familielid van mij. Zij is gewichtsconsulent. Als je een heel actief leven hebt en veel sport mag je zelfs meer eten, maar ik heb niet een zwaar actief leven...Ik vond het heel raar om 3 boeterhammen smiddags te eten. Had het gevoel dat ik heel veel at. Als ik nu 3 boterhammen eet kan ik er echt een hele middag op teren. De tussendoortjes neem ik dan echt voor het lekkere..

smorgens :
    boterham volkoren met vruchtenhagelslag en een kop thee
    tussendoor:
    een appel ( of iets van fruit) en een plakje ontbijtkoek
    Lunch:
    3 boterhammen met mager beleg en een glas optimel
    Tussendoor:
    twee sultana's of 1 liga of ander licht tussendoor, fruit is ook altijd goed.
    Avondeten:
    Aardappels, groente , mager vlees
    Tussendoor:
    Meestal s avonds bij de thee nog een biscuitje ( soms zelfs 2 !!)

Ik verbrand iedere avond 300 cal met het fietsen op de hometrainer !
    Ik kan echt wel veel eten met dit menu vind ik zelf. Ik eet eens per week macaroni of iets van rijst.
    Hopelijk heb je hier iets aan ?! Wat eet jij op een dag en hoeveel beweeg jij ( even ter vergelijk)?

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Fijn!

Ooh 12 kg is voor mij meer dan voldoende :D

Heb daarnet nog wel een crackertje gegeten ( naast mijn mini appeltje )
    Had verrotte veel honger, nu dus niet meer :)

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou ik beweeg op dit moment niet veel kwa sporten dan maar ben van plan te gaan aquajoggen..dus op dit moment niks dan..behalve 3 ochtendjes in de week huishoudelijkwerk te doen.

gister heb ik bv dit gegeten:

O: 1 allisonboterham met 30+kaas
    beker koffie

T: evergreen
    flesje water

L: 1 allison boterham met linera grillworst
    krentenbol
    flesje water

T: evergreen

D: gebakkenaardappels
    sla
    kipburger uit de oven
    flesje water

T: appel
    flesje water.

komt ongeveer op 1100 cal.

maar ik denk dat dat gewoon te weinig is voor mij lichaam om geneog vet enzo te verbranden???

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik weet niet wat een alisson boterham is , maar ik heb geleerd dat volkoren brood langer nodig heeft om te verteren. Je behoudt langer het gevoel dat je iets gegeten hebt. Persoonlijk eet ik geen krentenbollen omdat ze heel veel cal bevatten en mij niet genoeg vullen.

Mager beleg voor op brood kan zijn kipfilet of 30+ kaas bijvoorbeeld. Grill worst is niet al te best ( dacht ik maar nog niet nagekeken)

Gebakken aardappels eet ik ook wel maar niet al te veel. Wat je eet is niet verkeerd, ik zou wel meer eten om eens te proberen, maar ja ik ben natuurlijk geen gewichtsconsulent.. !!
    Het kan zijn dat je lichaam te weinig binnen krijgt. Sterker nog soms moet je gewoon even wat meer eten en dan val je af. Vraag dat maar eens aan de andere meiden, ik heb het eerder gelezen.
    Nou ja zie het als goede tips, anders toch langs een dieetist gaan, zij kunnen je echt helpen natuurlijk :D

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    #1658 beschuitje, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    ASZZ van harte welkom hier ! Ik hoop dat wij je kunnen stimuleren om ook af te vallen.
    Trouwens ik moest stiekem een beetje grinniken ( niet uitlachen hoor !!) om je onderschrift..Ik zou inplaats van 'vloeibaar' Nederlands ...vloeiend Nederlands opschrijven, ik neem aan dat je dat bedoelde?

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    aszz van harte welkom !!
    rest een zwaai ben ff te druk allemaal .. ga zo in bad en dan vanavond lekker uit eten .. heb er al helemaal zin in
    morgen is paps jarig dus dat wordt een slecht weekeind !!

moppie meis kom op he ... ga jij nou eens PERSEN !!
    ben benieuwd naar je ukkie

20. steenbokje

Hihihi zal vast ironisch bedoeld zijn ;)

@Aszz: welkom en succes!

Deel Deze Pagina