ontsluiting en weeen lijken me eerst wel zo fijn dan... dat persen komt later wel ben ook benieuwd hoor! maar uk wil mij nog niet kennen
Aszz: Welkom! @te weinig eten: ik kom meestal rond de 1000 uit, is weinig maar bij mij werkt het. Denk dat het ook ontzettend per persoon verschilt. Volgens mij hangt er hier storm in de lucht ofzo, kids zijn megadruk!
@moppie, bij Celeno was ik ook ongeveer 20 kilo aangekomen en toen was hij dus nog ruim 6 weken te vroeg! Laat staan als ik nog 6 of 8 weken moest @mve, ja schiet nu op richting de 20 weken, we zijn ERG benieuwd wat het wordt!! @kaatje, ja van die moeheid heb ik ook af en toe last, als ik dan een nachtje niet genoeg geslapen heb is het idd je door de dag heen slepen.. Voel jij de kleine ook al? @butterfly, knap hoor chocolade cake laten staan! @aszz, welkom!
Uk is verdacht rustig hier... ik ga denk ik even wat op en neer springen ofzo want vind dit echt niet leuk! maarja, heb ook al 3 dagen op de bank gelegen. meestal is uk druk wanneer ik druk ben geweest en net even rust neem. nu ben ik al een paar dagen doodmoe zal er allemaal wel bij horen.
Stilte voor de storm moppie? Schud uk maar even goed wakker! Enne ik zeg altijd als het te rustig is bellen hoor!
Zo hier net een pizza op. zit nu bommetje vol Patriesja, ja idd. Heb ook echt mijn nachten nodig. maar Levi is opeens om 4 uur steeds wakker. Ja voel af en toe kleine plopjes ( ik wil ze meer en vaker haha. stelt me toch gerust als ik hem/haar even voel ) Moppie, misschien moet je eens een dag op je kont gaan zitten ! 9 van de 10 baby's komen als moeders rust neemt
Kaatje, ik zit al 3 dagen op mn luie reet! Ben zo ontzettend moe steeds. Wel 's avonds mee naar de bouwmarkt, maar verder nagenoeg niks gedaan. Gister een deurkozijn afgekit die niet afgetimmerd was. Had vandaag nog 2 moeten doen maar ben gewoon echt te moe om van de bank af te komen Misschien is het inderdaad stilte voor de storm? Net even gedouched, wasje opgehangen, nog een wasje gedraaid, vaatwasser ingeruimd en ik zit nu net met een bordje pasta weer op de bank. Er komt weer wat leven...
Aszz.. welkom! Wat ga je precies doen? Beschuitje.. Heerlijk weekend. Je weegschaal is vast net zo lief als vorige week. Lovely..Je rust nog kunnen pakken vanmiddag? Kaatje.. Wat voor pizza? Patriesja.. Jullie willen dus graag weten wat het wordt? **** Hier vanavond lekker frietjes met uitjes en een kaassouflee ( en frikandel ) op.. Was heeeeeeerlijk. Kon het gelukkig hebben want de weegschaal was lief. Morgen werken.. Met het eten halen we chinees op.. Ben ik gelukkig niet zo weg van.. Neem voor tussen de middag wel netjes eigen brood mee. Vanavond lekker niets doen..
Zo Levi ligt op bed. Ferry is met zijn vader richting daar vertrokken dus weer een heerlijk avondje voor mezelf. Ga hem maar eens nuttig besteden. Ga straks de was opvouwen en mijn inloopkast opruimen. Tv aan op de achtergrond. Is dat morgen ook maar weer aan kant. Moppie, zou zeker aan je moeheid toegeven. Straks kan je geen nachten meer doorslapen ( denk er nog maar even niet aan dat ik dat over een half jaar ook niet meer kan ) ben wel benieuwd hoor naar jullie kleine uk Mve, big american pizza Texas van dr. Oetker Lekker frietjes !
@Judith: klinkt lekker @Kaatje: ik wil er nog niet al te veel over nadenken slaap nu al maanden lang niet normaal meer door, elke nacht er minimaal 2x uit sinds het begin van de zwangerschap... maar t begint nu een beetje zn tol te eisen volgens mij...
Hey meiden, @ Butterfly: Ik zou 2 shoots doen, De kinderen zijn nu nog klein en veranderen zo snel. Zou mij dus leuk lijken om 2x te doen. Maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken Al het bezoek heeft vast gedacht, we zullen niet te snel gaan, ze zullen het wel ontzettend druk hebben Wel vervelend dat ze nu allemaal tegelijk komen, zeker omdat je nu weer moet werken Balen dat de weegschaal niet meewerkt. Kan me voorstellen dat dat enorm frustrerend is. Maar meid, kom op he. Volhouden! Dan word de weegschaal binnenkort vast weer liever. @ Kim: Veel plezier met uit eten vanavond (misschien is het al achter de rug, maar goed ) Leuk, een nieuwe fiets gekregen. Wat is die oma van jou toch gul @ Moppie: Begint het te vervelen dat uk nog niet wil komen? Geen nood meid. Hoe dat ook, hij/zij komt echt eerdaags wel ter wereld. 22 kg valt uiteindelijk inderdaad wel mee toch? Het leek erop dat je hoger ging uitkomen. Komt helemaal goed meid. Als uk er is, ben je vast al een aantal kilos kwijt. Hopen dat je dan ook snel al dat vocht kwijt bent! @ Wendy: Leuk he, die complimentjes @ Mijn kind is te dik: Hier was het die TV gaat weg, PUNT hoewel die TV er hier niet eens gestaan had bij kinderen van die leeftijd. Vind het nergens voor nodig! Ik blijf er bij dat het de schuld van die ouders is dat de kinderen te dik zijn @ Patriesa: Leuk dat je de kleine al zo goed voelt. Netjes hoor, pas 2 kg erbij! @ Hvj: Duim voor je dat je suiker zakt meid. Insuline is niet fijn, maar het is dan waarschijnlijk alleen voor de rest van de zwangerschap @ Essenhout: Gaat goed bij jou. Goedzo meid! @ Aszz: Welkom en succes met afvallen! @ Beschuitje: Krentenbollen bevatten niet zo heel veel kcal hoor. Een belegde boterham komt bijna op hetzelfde neer. Ik eet de ene keer s middags 3 boterhammen met mager beleg. De andere keer 2 krentenbollen. De krentenbollen zijn minder in kcal en vullen mij net zo goed. Hier vandaag heerlijk gewerkt Het was niet druk dus lekker mijn eigen gang kunnen gaan. Fijn is dat. Weegschaal was vanmorgen lief. 3 ons eraf. (had gehoopt op meer maar helaas.) Vandaag ook weer een goede dag gehad. Was zelfs bijna mijn stuk ontbijtkoek vanmiddag vergeten. Toen mijn maag begon te knorren om 17:15 uur dacht ik er pas weer aan. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 2 mandarijnen L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet American 1 krentenbol 1 mineola T: 40 gram ontbijtkoek, minder suiker A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Totaal van 1152 kcal. Vanavond lekker de finale van The voice kijken... Leuk! Liefs
oh kaatje lekker hoor pizza..wij hebben keurig een bordje sla op met een lekker vleesje en wat gebakken aardappeltjes Ben zo nieuwsgierig, morgen ga ik denk ik weer wegen, of ik moet me kunnen inhouden dan doe ik het zondag. Moppie dus je kleine ukkie is zo rustig? Wie weet ...inderdaad stilte voor de storm..
Zo kast is netjes. Nu alleen nog even een draai was wegvouwen. Bracht net was naar Levi zijn kamer en rook dat hij een poepluier had. Maar even verschoond dus. Hij werd wakker zegt ie "Levi wil nog even slapen" Gelukkig viel hij daarna ook weer in slaap toen ik weg ging Moppie, ze zeggen dat je lichaam dat expres doet, om vast te wennen aan de slapeloze nachten. Misschien heb je geluk en hoef je er maar 1 a 2 keer uit snachts.
Hahahahaha het is inderdaad niet serieus bedoelt. Maar wel ontzettend grappig dat mensen dat blijkbaar wel denken, hahahaha Doel: bereikt! Vanavond trouwens nasi gegeten ipv aardappels en groente. Wel met veel roerbakgroente en wat kroepoek. Lekker hoor. Daarnet wel een banaantje gepikt ( snoepje ) maar nu kom ik er niet meer aan, terwijl de zak naast me ligt Zo even lekker wat thee drinken.
Melanie.. Goed bezig hoor!! En je menu ziet er goed uit.Wat is het resultaat deze week? Moppie... Uk al weer aanwezig? Aszz.. You go girl!! ****** Ik heb een hardloopschema voor de mp3 gedownload en morgenvroeg even kijken naar schoenen en kleding!
MamavEsmee: Aangezien het 1 dag helemaal niet goed ging deze week, is het resultaat er deze week ook nog niet. Vanmorgen 7 ons zwaarder dan dinsdag!!! Hopelijk is de weegschaal morgen weer lief!
Even snel een update..... Hier vanmiddag giga zitten vreten. En baal er niet eens van . Ben met Esmee koekjes gaan bakken en die waren zoooo lekker, veel te veel geproefd natuurlijk en toen frietjes, en 2 snacks.... . Ben daarna nog wel sporten. Had het ook even nodig vanmiddag. Ben er nu eigenlijk misselijk van zeg.... poeh! De weegschaal laat ik even voor wat het is. Ga er van uit dat ik deze week vrijwel niets ben afgevallen, weeg zondag nog wel even voor het eind resultaat deze week. Morgen even een strenge dag en dan even een week niet wegen... probeer ik!! Het is even te frusterend die schommelingen te zien, bah!!! @Mamavesmee, ga je te lopen, leuk!!! Wat voor schema heb je? @Welkom aszz!!! @Melanie, ik ga ook twee shoots doen hoor. We krijgen alle foto's op DVD, en het is ook wel leuk om over een jaar een nieuwe shoot te doen en de verschillen te zien. Kinderen zijn dan ook groter, en dan wil je ook wel nieuwe foto's ophangen. Meiden, ik ga slapen!!! Tot morgen.