10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Ben ik eens de eerste :$:p WOW hahahaha!!
    Goedemorgen.
    Nou.... ik zou niet wegen, maar wat is dat toch met weegschalen?
    Ik werd er echt gewoon naartoe getrokken.......:). Ik MOEST gewoon wegen. Hahahahaha, maar wat ben ik blij.
    Ik heb echt asso zitten vreten, gisteravond nog filet met toastjes, en denkend aan de friet, en de 2 snacks met dikke klont mayo, en al die roomboterkoekjes. Was gisteravond zoooo misselijk :), en werkelijk. Ik ben 200 gram afgevallen :$:$.
    Voel me nu ook weer helemaal super en fit, en kan er weer tegenaan!!! Van het vreten niet eens spijt. Mijn lichaam had het nodig. Ben momenteel een boek aan lezen over slank worden, en daar staat ook in dat je 1 vrije dag in de week plannen waarin je alles eet wat je wilt eten, al eet je tot je misselijk bent, je komt niet aan als je dan andere 6 dagen "streng" lijnt. Kon er niet bij, maar het is wel zo blijkbaar. ;) in dat geval verheug ik me nu al op de volgende "vrije" dag hahahahahahah.

Goed, ik zit nu aan een glas fruitontbijt.
    Ik zal zo aan de slag. De kinderen slapen beide nog :$, waarom doen ze dat alleen als Harrold weekeinde heeft en niet als hij werkt :(:p.
    Vanmorgen wil ik boven de ramen wassen, stofzuigen en dweilen, wil met Maureen even lekker wandelen, en vanmiddag.... kraambezoek.

Vanavond gaan we lekker een filmpje huren :).
    Ga lekker zalmwraps maken en rolletjes augurk met sla en ham :D.
    Leek me een gezond idee hahahaha.

Hey meiden, fijne dag!
    Denk dat ik vanavond wel even weer kom spieken.
    Weekeinden zijn hier altijd druk druk druk en ben ik weinig hier.

Geniet van de zaterdag!!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Moppie meldt zich...
    Wij gaan weer een dagje verbouwen. Tot vanaaf!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

We waren vanacht om 2 uur pas thuis van het etentje bij mijn neef. Het was heel erg gezellig, hij is eigenlijk niks veranderd, lijkt super veel op mijn vader maar dan wat kilo's meer, en een kop groter.
    Ben nu hardstikke gaar! Moet om half 12 beginnen tot 6, daarna wat eten met collega's en dan door naar een housewarming van een oud collega van ons. En daarna stappen, heb er zin in.

Het nadeel is alleen dat ik nu al moet bedenken wat ik vanavond aan wil......

Fijn weekend allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Butterfly, kijk dat is lief zo'n weegschaal !

Kimmetje,gezellige avond dus. mooi !

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier 2 ons erbij, maar ik heb gisteren pizza gegeten en chocokoekje etc...o ja, en nog geen grote boodschap sinds 3 dagen.

Dane heeft tot 5.50 uur doorgeslapen in zijn eigen bed, joepie! Ik heb helaas wel slecht geslapen. Nou meiden, we gaan ons aankleden en op stap. Moet boodschappen halen, naar de kruidvat, willen naar het tuincentrum en vriendlief moet wat spullen halen voor zijn vissen....

Tot vanmiddag.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom denk ik maandag pas weer.. Met een uurtje werken en morgen ook de dagdienst.. Dus weinig tijd om hier te kletsen!

Meiden.. Goed je best doen het weekend he?!

Ik was 71.6 vanmorgen Prima voor de zaterdag!:D

Ga straks oppad voor een running outfit en schoenen.. LEUK!

Butterfly.. ga het programma van Evy doen.. Zie topic lounge..

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Butterfly: Slim voornemen om je een week niet te wegen. Hoop dat het je lukt. Ik hou dat meestal niet langer dan 2 dagen vol ;) Hahaha… lees in je volgende bericht dat je het vanmorgen niet kon laten om te wegen ;) Super dat er toch 2 ons af is meid. Raar is dat he? Dat je door zo’n calorieënbom ineens afvalt ?! Fijne dag meid!

@ Moppie: Jij blijft ook aan het verbouwen tot je erbij neer valt he ;) Die uk word vast geboren met een hempje op ;)

@ Kim: Fijn dat het zo gezellig was gisteren :D Veel plezier vandaag!

@ Wendy: Fijn dat Dane zo goed geslapen heeft ;) Nu jij nog!

@ MamavEsmee: Mooi gewicht hoor. Leuke sportoutfit scoren. Knap meid, dat je van plan bent te gaan hardlopen. Doe het je niet na!

Hier vanmorgen lekker lang in bed blijven liggen. Was al rond 9 uur wakker, maar pas om 10:15 uur eruit gekomen.

Weegschaal is mijn beste vriend vandaag :D:D:D Sinds gisteren 1,3 kg eraf :D:D:D Me is happy!

Ik zou vandaag eigenlijk bij mijn nicht op kraamvisite gaan, die de 10e is bevallen van een zoon. Maar het kindje ligt sinds Donderdag in het ziekenhuis, omdat er onderzoeken gedaan moeten worden voor zijn hartje (routineonderzoek, ivm ademhaling die slecht op gang kwam na de geboorte). Onderzoeken heeft hij Donderdag gehad. Echo was alleen niet duidelijk. Nu moet hij naar een ander ziekenhuis met betere apparatuur. Maar daar kan ie pas Maandag terecht. Tot die tijd moet hij in het ziekenhuis blijven. Arm manneke!

Vandaag dus geen echte grootse plannen. Dadelijk even een boodschap doen. En vanmiddag heeft Roland een tennisclinic. Misschien dat ik dan even naar mijn zus ga… Kijken hoe het daar is (37w1d zwanger)…

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor

T: niks

L: ?

T: 2 mandarijnen

A: 250 gram ovenfriet
    1 kroket
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Totaal van 803 kcal, zonder lunch… Daar heb ik dus nog bijna 400 kcal voor over. Komt wel goed :D

Tot straks meiden!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, werkse en tot maandag ! Of eerder ;)

Melanie, wat vervelend voor je nicht en natuurlijk voor de baby

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@butterfly, nou heerlijk zo afvallen he :) is wel geweldig als dat werkt zo een vrije dag :D en toch zou dat best kunnen werken, wat is die ene dag nou tegenover 6 strenge dagen?

@moppie, weer lekker aan het verbouwen vandaag! ik heb respect voor je!

@kimmetje, lekker druk! maar wel leuke dingen allemaal!
    Veel plezier!

@kaatje, nog een beetje kunnen uitslapen vandaag?

@wendy, lekker dat hij een beetje doorgeslapen heeft en een druk dagje vandaag, veel plezier!

@mve, mooi op gewicht nog, werkse dit weekend!

@melanie, weer mooi afgevallen!! :)
    aah wat zielig dat mannetje in het ziekenhuis en ik weet uit ervaring dat het helemaal niks is je kleine mannetje in het ziekenhuis :( hopelijk mag hij snel naar huis!

Celeno is weer niet lekker, hij voelt warm en is erg hangerig, vannacht ook een keer wakker.
    Wel in zijn eigen bed geslapen, maar vanmorgen om een uur of 7 bij ons in bed verder geslapen.
    Dus ik denk dat het maar een rustig dagje gaat worden vandaag, moeten nog wel boodschappen doen, maar nog even kijken of ik hem wel mee op straat ga nemen vandaag.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mwa, hoorde Levi 06.30 maar ben hem pas om 07.45 gaan halen. Daarna ontbijt op bed en boven gerommeld tot 10.00 uur
    Hoop dat Celeno snel opknapt

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden , hier een baalmoment...ging vanmorgen heel blij op de weegschaal in volle verwachting wat het resultaat was van weer een week hard lijnen en sporten...en...2 ons eraf !!
    Ben er niet blij mee :(
    Deze week wel ongesteld geweest, maar goed dat is nu sinds twee dagen over, dan zouden die extra onsjes er toch wel af moeten zijn ?! Nu moet ik zooooo op letten dat ik mezelf niet ga vol vreten vandaag...ik ga maar niet mee boodschappen doen anders komt het niet goed.
    Hoe kan dit nou ?!!?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, vervelend :( Hoop dat het toch een nasleep van je ongi is en je van de week een kg lichter bent

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Frusterend is dat als de schaal niet omlaag wil. Maar soms stopt het gewoon een week en gaat het de week erna dubbel zo hard. Fijn dat er vanochtend weer wat af was.

@Moppie: Ik heb ook een Wii met balanceboard. Toen ik nog niet zwanger was gebruikte ik ‘m elke dag. Vind Wii fit leuk, maar het is geen vervanging voor sporten.

@Aszz, welkom

@MR: Onderzoek dus, een mooie manier om weer met sporten te beginnen.

@MvE: Super dat je gaat beginnen het hardlopen.

@Melanie: Mooi menuutje weer meid. Super die weegschaal! Zielig van je achterneefje, hoop dat er niets ernstigs is.

@Kim: Leuk dat het zo gezellig was gister met je neef! Veel plezier vandaag.

@Wendy, da’s balen, dat je dan zelf slecht slaapt.

@Patriesja: hopen dat Celano snel opknapt.

@Hier: Vrienden van Amstel was leuk! We waren om 2.00 uur thuis vannacht, en dat ik moet ik vandaag bezuren. Hoofdpijn en vreselijk moe. Ben net uit bed en ga zo ook weer in. Vanavond nog een verjaardag, dus dan wil ik een beetje fit zijn.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Balen van de schaal! Volhouden vandaag (ook als is dat heel moeilijk.) Je kunt het meid!

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Patriesje: Beterschap voor Celano! Hoop dattie snel opknapt!

@ Beschuitje: Balen zeg. Maar 2 ons eraf. Ik hoop dat het nog de naweeen van je ongi zijn. Maar het kan altijd dat je eens een week stilstaan. Doorzetten meid. Dan ben je binnenkort vast weer goed afgevallen!

Hier net even naar de winkel geweest. Heb besloten dat de lunch een tosti gaat worden (meergranenbrood met ham en 20+ kaas) Lekker! :D

16. steenbokje

@Melanie: Lieve weegschaal!
    En ach, wat moet ik anders doen, thuis zitten?
    Hoop dat je tosti heeft gesmaakt!!

@Patriesja: Vervelend dat Celeno alweer ziekjes is. Inderdaad lekker rustig aan doen. Hopelijk knapt hij snel weer op.

@Beschuitje: 2 ons is in ieder geval 2 ons!
    Vergeet niet dat je gewicht heel erg kan schommelen ivm vocht, en daarnaast als je intensief sport krijg je meer spieren (zwaarder) en verbrand je vet!!

@Femke: bouw je er wel conditie mee op, of is het gewoon voor de lol?
    Ik kan volgens mij dan beter gewoon elke dag een flinke ronde maken met de kleine ;) We wonen straks op het platteland, en 1 blokje om is volgens mij al 3km (rondje door de achterliggende straat)! Lange straten, weinig huizen...

@Hier: Heb vanmorgen vloeren geveegd/gezogen omdat vriendlief in de woonkamer (die ik vorige week net helemaal stofvrij had gemaakt) MDF is gaan zagen. Resultaat: alles onder het stof. Alsof ie het er om doet :(
    Ik ben nu even snel thuis, moet de weekboodschappen nog doen, en dan straks weer die kant op want als het goed is gaan er 2 ramen nog vast gekit worden, en dan moet ik eerst de kozijnen netjes maken (raam eruit, kozijn plamuren en schuren, raam erin en dichtkitten).

Nu even boodschapjes doen. Tot later!

17. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedenmiddag meiden!

De hele week met een zieke man thuisgezeten dus vandaar weinig tijd gehad om even te komen koekeloeren hier.

Hier opzich goed, ga alleen zelf de griep krijgen ben ik bang voor... alles doet me zeer en wat mij helemaal niet lekker zit is dat ik ondanks dat ik alles probeer te eten ik een kilo in deze week ben afgevallen... moet van mijn vriend geen zorgen maken maar makkelijker gezegd dan gedaan...

@ kaatje, blij dat de echo goed was...
    @ moppie, die kleine zit nog steeds goed he??

ga als dennis weer aan het werken is proberen wat meer te reageren...

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier inmiddels de lunch achter mijn kiezen. Ik kom nu op een totaal van 1162 kcal. Mooi voor een frietdag ;)

Morgen gaan we naar de Love & Mariage beurs. Leuk, ben alleen bang dat het ontzettend druk is, en daar heb ik een hekel aan. Maar goed, we zien wel...

Over 2 weken met mijn moeder naar een bruidsmodeshow bij een grote bruidsmodezaak hier in de buurt. Leuk, leuk, leuk :D

19. steenbokje

Hee meiden,

Ik stop met posten hier op het forum.

Ik krijg nl. net de opmerking van mijn moeder dat ze het wel hoort hoe het a.s. maandag bij de controle is gegaan.

Gek genoeg heb ik haar sinds voor de vorige controle niet meer gesproken, niet ingelicht over de afgelopen controle, en dus onmogelijk zelf verteld dat ik maandag op controle moet want voor de vorige controle wist ik deze datum niet eens! Ook zet ik niks over data en afspraken op facebook, heb ik alleen ZP dames op mijn hyves en kan ik er met mijn kop niet bij waar ze deze informatie vandaan heeft, omdat ik ook mijn broer en zus deze data niet door heb gegeven. Behalve dan hier op dit forum...

Jullie snappen dat ik er niet om zit te springen dat mijn familie compleet op de hoogte is van wanneer ik controles heb, wanneer ik evt. gestript ga worden en wanneer ik een datum voor inleiden krijg, vooral omdat ik de hele familiesituatie even helemaal zat ben. Dit kon er ook nog wel bij.
    Ik wil na de bevalling gewoon eerst rust, en niet moeder die meteen hysterisch loopt te doen en iedereen inlicht voordat ik zelf de kans krijg om mensen het blijde nieuws te vertellen.

Ook zijn er nog meer dingetjes waar ik laatst al mijn vraagtekens bij had gezet, omdat ik het met haar er helemaal niet over had gehad, bijv. over het verkloten van de bovenverdieping van ons nieuwe huis, waar we mensen voor in hebben moeten huren om het te fixen. Dit heb ik hen niet willen vertellen ivm kwetsen, en toch heeft mijn broer het van haar gehoord. Hoe kan dit??

Sorry meiden... Ik licht Rianne in via sms wanneer ik bevallen ben. Ik blijf wel meelezen, maar posten doe ik gewoon niet meer.

Liefs, Cath

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag meiden!
    @butterfly: super dat er toch 200 vanaf is :D! Welke film gaan jullie huren?
    @kimmetje: veel plezier vanaaf :D
    @melanie: 1,3 mooi resultaat hoor! Wat sneu dat je nicht haar zoontje in het ziekenhuis ligt, maar alles voor de zekerheid.
    @patriesja: beterschap voor je kleine man
    @beschuitje: balen van de weegschaal, gewoon doorzetten hoor.
    @Femke: dus was leuk gisteren? Veel plezier vanavond op de verjaardag.
    @moppie: wat vertelend dat je zo in de gaten word gehouden! Kan begrijpen dat je dan even geen zin hebt om iets te posten.

Hier druk weekend, maar wou toch even snel lezen.
    Vanochtend met de oudste naar judo, daarna naar de islamitische slager vlees halen en langs het winkelcentrum voor wat boodschapjes.
    Thuis geluncht kibbeling, niet echt gezond maar zo lekker! En toen in huis bezig geweest. We krijgen visite en wil alles dan goed aan de kant hebben.
    Visite blijft eten, erg gezellig!
    Morgen naar Leeuwarden met m'n ouders, er is een campingbeurs en aangezien we in de zomer met z'n allen willen camperen en nog niet weten waar gaan we wat oriënteren.

Voor vandaag geen menu heb een SAS dag:D!

Deel Deze Pagina