@Moppie: Ik bouwde er wel conditie mee op, maar combineerde met wandelen en fietsen. Mannen, ze snappen het gewoon niet Balen dat je moeder mee zit te lezen! @Annemie: Als je je zon zorgen maakt, bel dan even de vk. Die kan je vertellen of het erg is om nu nog af te vallen. Op zich denk ik dat als je ziek geweest bent, het niet heel raar om af te vallen. @Melanie: Leuk al die voor bereidingen voor de bruiloft. @Lovely: Het was super gezellig gisteren! Geniet van je SAS dag! @Hier: Hele middag geslapen en nu voel ik me een stuk beter. Geen hoofdpijn meer en niet zo chaggi, vond ik vooral zielig voor mijn mannetje. Ga nu pannenkoeken bakken!
Moppie wat vervelend dat je moeder hoe dan ook mee zit te lezen. Heeft ze niets anders te doen? Tjonge jonge,.... Hier toch vol weten te houden vandaag. De dag is nog niet om maar heb netjes mijn best gedaan tot nu toe. Ik denk dat het niet echt afvallen wel met het ongesteld zijn te maken kan hebben, maar wat moppie zei over het meer sporten kan natuurlijk ook...mijn lichaam weet niet wat haar overkomt haha...Zo even eten koken, beschuiten man gaat naar vrienden van amstel straks. Ik ga niet mee, ik hou helemaal niet van dat gehos en al die drukte en mensenmassa's. Hij vind het geweldig ! Ik ga lekker flut tv kijken haha..
Hey. Hier onverwachts naar de rijneke boulevard geweest om aankleding voor de slaapkamer te zoeken. Zijn aardig geslaagd - 2 bruinige metalen vlinders voor aan de muur - 2 bruine vazen met 2 bijpassende ronde bollen ( waxinelicht houders ) - 2 slaapzakken en wat klein spul bij de Action - En we zijn verliefd geworden op een bed voor Levi. maar ja kost ook wat en is alleen het bed. En willen straks eigenlijk een complete kamer waar hij tot zijn tienerjaren ofzo mee kan doen. Om 15.00 uur wat gegeten en gedronken ( 2 br. kroket .... ) dus neem geen echt avondmaaltijd meer Moppie, ow lekkere actie van je vriend. Laat je het hem wel weer zelf stoffen Jeetje meelezers zijn al niet leuk, zeker niet als het ook nog eens familie is. Mocht je toch iets kwijt willen/willen posten, zou je ook het andere forum kunnen gebruiken. Heb die een tijd geleden aangemaakt omdat zp er steeds uitlag. Is afgesloten dus niemand kan mee lezen het10kgafvallenclubje :: Index Annemie, vervelend de griep. Heel logisch dat je daar geen eetlust van hebt. Een kilo is idd niet zo'n ramp. maar als je blijft afvallen zou ik wel even aan de bel trekken Zwaait naar de moeder van Moppie
Zo het eten is op, netjes aan mijn menu gehouden. Ben nu halverwege het fietsen, even op adem komen hihi Onder tussen lekker even naar camping life aan het kijken. Het is stilletjes hier....Ik denk dat ik morgen nog eens ga wegen om te kijken of het iets verschilt met vandaag. Of ik kan ook wachten tot maandag misschien beter. Nou ja ik zie wel of ik me kan inhouden morgen. Straks nog even strijken en boven de bedden opmaken. Heb ze lekker verschoond dat is zo heerlijk in een schoon bed komen. Ben er alleen nog niet aan toe gekome om ze weer op te maken.
@ Moppie: balen zeg... Heel veel succes in ieder geval met de bevalling meid! Hoop dat jullie snel van jullie kleine wonder kunnen gaan genieten! Hier vanmiddag bij mijn zus geweest. Was gezellig. Net toen ik weer naar huis wilde gaan belden de mannen of ik nog bij haar was. Ja dus. Met de mededeling dat ik daar moest blijven... Oke?! Ze hadden bedacht dat we daar wel mee frietjes konden eten, dus hadden bij de supermarkt friet gehaald. Toen kon ik natuurlijk moeilijk nee zeggen. We zouden zelf ook friet gegeten hebben, maar dan wel ovenfriet. Hoop dat de weegschaal het me morgen vergeeft... het ging net weer even lekker!
Zwaai.. Volgens mij hebben meiden een knuffel nodig! Kopop he? Moppie.. leuk he? Familie!! ****** Drukke dag op het werk gehad!' Net online schoenen besteld die ik vanmorgen heb aangepast.. Scheelde 60% Waren dure schoenen trouwens.. 129.95 Nu wachten tot ze binnen zijn! Kom morgenavond weer mee kletsen.
Echt niet leuk meid verdorie zooooo jammer dat die dingen gebeuren en zijn gebeurd! Ik wacht met smart op je smsje
Jeej, wat is het rustig hier. @Melanie: Ja dan kun je geen nee zeggen idd. @Hier: Gisteren verjaardag gehad, niet zo heel laat gemaakt. Waren om kwart voor twaalf thuis. Toen ik vanochtend wakker werd, weer knallende koppijn, blegh. Ik word er zo chaggi van. Internet doet het ook niet goed, dus dat is garantie voor een furieuze Femke
Meiden mijn strenge lijn dag van gister wordt beloond !! Vanmorgen toch afgevallen en hoe....1.7 !!! Ik wist dat er iets niet klopte gister, ik had zo mijn best gedaan. Nu totaal 6 kilo lichter ben zoooooooooo blij !!! Sorry voor die ego berichtje haha maar ik gil het hier uit hahaha...
Goedemorgen meiden! Hier drukke dagen gehad veel gewerkt en 's middags geslapen mijn energiepeil is gedaald haha. Met de kleine in mijn buik alles goed maar hij houd me wel wakker 's nachts wat een drukte schopper totdat zijn papa zijn hand op mijn buik legt dan is hij rustig Ik ben trouwens overgestapt van verloskundige mijn eigen verloskundige is gestopt en moest ik naar mijn oude huisarts walgelijk mens al is ze als verloskundige erg leuk maar wil dat schijnheilige gedoe gewoon niet. Kon makkelijk overstappen en voel me er erg opgelucht door vrijdag mag ik voor de eerste controle daar ben erg benieuwd aan de telefoon een erg leuk gesprek gehad. Lees hier weer goede berichten super meiden! En mamavesmee gaat hardlopen SUPER ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Hebben jullie het trouwens gelezen van Waardevol (heeft hier nog een paar keer meegeschreven) die is hun dochtertje verloren in de buik echt kippenvel toen ik het las. Ga even bijlezen en paar koppen thee drinken tot straks lieve meiden! Geniet van je dag!
Femke: Misschien moet je ff laten testen op ijzertekort ofzo. Had ik ook last van tijdens mijn zwangerschap en kreeg ik o.a. hoofdpijn van. Beschuitje: Wat goed van jou! Ik heb me tot nu toe ieder weekend laten gaan dus de kilo die in doordeweeks afval zit er dan weer aan. Ben echt een gezelligheidseter.... Zusterje: Vandaag maar bijtanken dan hé. En waar heb je dat gelezen van Waardevol? Wat vreselijk! Idd kippevel op mijn armen. Hier: Ben vandaag echt ma flodder. Geen make-up, mijn haar piekt alle kanten op en zit in mijn pyamabroek. We zijn aan het schoonmaken....Heb nu trouwens nu 3x fysio gehad, maar iedere keer heb ik de 3 dagen erna vreselijke pijn. Ik hoop wel dat het straks gaat werken.
@Wendy Bij de vlindertjes topics en in sommige onderschrifts zie je het ook staan. Echt zo triest Lekker hoor als ma flodder erbij lopen haha, Ik moest me vanmorgen wel netjes aankleden enz kan moeilijk onverzorgd bij clienten komen
Heb de mededeling gelezen over Waardevol. Oeff, wat vreselijk. Ze was dus 33 weken zwanger...Mijn kleintje zat op mijn schoot toen ik het las, ik keek hem aan en kreeg een brok in mijn keel zeg.
@Moppie, wat moet jij kwaad zijn zeg. Zou je moeder hier werkelijk meelezen? Hoe heeft ze je hier in godsnaam gevonden? Kent ze misschien iemand van het forum. Als ze werkelijk al tijden meeleest.... dan leest ze dus ook echt alles van je. Gadsie..... waarom????? Snap dat je niet meer wilt posten. Bah!!!! Even snel updaten! Drukke morgen gehad, ben vanmorgen naar de sportschool geweest. Gisteren ook teveel gegeten, en de weegschaal gaf aan dat ik deze week niets ben aangevallen, wat er af was heb ik in het weekeinde eraan gegeten. Baal er niet eens van eigenlijk. Had even een dipje denk ik . Vandaag weer begonnen, en dus een nieuwe week, nieuwe ronden en nieuwe kansen. Ben begonnen met de sportschool om 10.00 uur waar ik een uur Zumba heb gedaan. Vind het zooooo leuk. Harrold is nu op de mountainbike weg. Thuis gekomen met Esmee Maureen in bad gedaan. De beide kinderen slapen nu. Ik ga stofzuigen nu, even was vouwen, ga vast de aardappeltaart voor vanavond maken, sla wassen. Heb het druk. We krijgen 15.00 kraambezoek , geen zin in. Mijn dag: O: 2 boterhammen met linera smeerworst, koffie. T: veel water en een appel. L: 3 boterhammen, 1x filet, 1x linera smeerworst. T: schelpje met klein beetje aardbeienvulling, thee. A: stukje aardappeltaart, sla, schnitzel. T: sinaasappel en een mandarijn. Hoop me hier aan te kunnen houden. Fijne zondag!!!
@ Beschuitje: Super meid! 6 kg eraf Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent. @ Zustertje: Had het gelezen van waardevol... verschrikkelijk! Was zo blij voor dr dat ze zwanger was, en nu dit... Geen woorden voor! Fijn dat je nu overgestapt bent naar iemand die je bevalt. Kan me voorstellen dat je niet op schijnheilig gedoe zitten te wachten... Hier bij de love & mariage beurs geweest. Was erg leuk! Superfotograaf gevonden die niet zo duur is. Volgende week belt hij om een afspraak te maken. Verder ook nog een leuke feestlokatie, maar die hadden we eigelijk al, maar nu begin ik weer te twijfelen... Misschien toch nog even daar gaan kijken... Ook nog 2 vrijkaartjes voor een beurs eind maart gekregen. Misschien dat ik daar met mijn moeder heen ga Leuk! Ik ga maar eens eten en even kcal berekenen... had niks gepland voor vandaag! Zo meteen komen mijn ouders even op visite... gezellig!
Heey meiden @moppie, ik kan je heel goed begrijpen hoor meid, ik zou het ook erg irritant vinden, als er mensen die ik ken meelezen. @lovely, lekker druk weekendje dus, veel plezier!! @femke, aah pannenkoeken, die heb ik gister ook gebakken hoezo zwanger he Irritant die hoofdpijn hopelijk snel over! @beschuitje, gaat dus wel lekker, mooi zo! Mooi zeg! goed afgevallen, het heeft dus geholpen! @melanie, frietjes zijn er moeilijk te weerstaan @mve, zo dat scheelt wel 60%! @zustertje, leuk is dat he s nachts Ja ik had het ook gelezen van waardevol, echt verschrikkelijk @wendy, hier niet veel beter hoor ook in joggingbroek, ook net het hele huis schoongemaakt, dat doen wij eigenlijk elke zondag @butterfly, goed hoor op zondag morgen naar de sportschool! Zo hier het hele huis weer aan kant! Celeno nog steeds wel ziek, maar gaat veel beter, hij is tenminste weer vrolijk! Ligt nu in zijn bed te zingen
Zo he he eindelijk tijd voor jullie ( Ferry heeft nu ook een hobby op de pc dus moest wachten :x ) Vanochtend wezen zwemmen. Levi hield het ruim 2 uur vol en heb hem nog nooit zoveel lol zien hebben tijdens het zwemmen. Wilde constant in de stroming ( zo'n baan waar je rondjes in kan ) en van de glijbaan. Op het eind nog even lekker in zo'n warme jacuzzi Daarna een broodje en met een beetje protest viel hij daarna ko in slaap. Helaas liet mijn lichaam wel even weten dat ik de rest van de dag rust moet houden. Heerlijk dat water want je voelt niets,maar daarna... Las het nieuws van Waardevol idd vrijdag Geen woorden voor