10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kom ook even zwaaien, ook hier druk druk druk.
    Gisteren lekker gewinkeld met Harrold en goed geslaagd, eenmaal thuis meteen weer drukte met de kids.
    Vandaag moest ik met Maureen naar het CB, ze doet het zoooo goed. Groeit heel mooi met de grafiek mee. Ze is al 56.5 cm dus 6.5 cm gegroeid. Dat merk ik ook wel aan de kleding in de lengte. En ze is een kilo gegroeid in gewicht.

Daarna de kerstboodschappen gedaan, phoeeee, wat een drukte. Moest een kwartier rondjes rijden voor een parkeerplaatsje.
    Sta ik de winkel, boodschappenlijst vergeten :x. Dus alles uit het hoofd gedaan en haast niets vergeten wahahaha, goed zeg.
    Vanmiddag de badkamer flink gesopt, nog niet klaar. Pak hem even grondig aan, morgen de tegels schoonmaken ;).

De dagen worden drukker met twee kinderen.
    Maureen is meer wakker en op de meest ongelukkige tijden soms.
    Maar goed, laat de boel de boel dan maar. Probeer het huishouden zoveel mogelijk tussendoor te doen. Het is wel heerlijk hoor, vind het echt leuk.

De weegschaal erg lief.
    Vandaag en gisteren streng gedaan wat heeeeeel zwaar was.
    Maar woog vanmorgen 82.8 dus onder het laagste gewicht. Heb gisteren harrold bij de koffie de reep gegeven die hij had gekocht. Gaf Esmee een blokje en wilde de rest van het kleine stukje zelf in mijn mond steken. Had mijn tanden er al in :), hoeveel pijn het me deed...... ik heb het terug gelegd. Ik heb het niet gegeten, geen blokje. De reep is op, heb harrold gedwongen hem op te eten.
    De lunch gisteren in Assen gezond gehouden. Harrold aan een bord friet met 2 frikandellen, ik een broodje italiano, pistoletje met champignons, ui, ham, kaas en salami. Wel.... kcal ervan maar niet uitrekenen. Ben afgevallen :p.

Menu vandaag:
    O: 2 beschuitjes met muisjes, water.
    T: niets ( te druk gehad )
    L: 2 meergranen pistoletjes, 1x filet, 1x rosbief, 1 opkikker.
    T: choco cappucino en een sinaasappel.
    A: nasi.
    T: 2 bekers chocomelk ( melk met nesquik )

Misschien zo wat te knabbelen, maar heb niet grote trek.
    Dus misschien wel niets.

@Moppie, doe rustig aan meid. Ik heb makkelijk praat, ik voelde me nog zo goed dat ik niet kon zitten. Maar jou klachten zou ik wel serieus nemen en zou dan toch mijn rust pakken. Nog eventjes meissie. Kop op.......

@Kaatje, netjes meid, zo weinig aangekomen nog.
    Leuk kerstpakket had je. Ik had ook 70 euro aan VVV bonnen.

@Melanie, leuk kerstpakket!!!!! Altijd leuk die bruikbare hebbedingen.

@Emma, dikke knuffel meid!
    Denk aan je.... kop op!!!

Meiden, wens jullie allemaal hele fijne dagen!
    Weet niet of ik nog tijd heb te komen kletsen.
    Morgen de laatste boodschapjes nog even halen, ga nog een lekkere chocomousse taart maken en wil nog koekjes bakken met Esmee.
    Zou al weken, maar blijft steeds liggen. Druk druk druk hier.

Morgenavond lekker met Harrold voor de tv.
    Al you need is love special kijken, gekozen voor verantwoorde hapjes. Toastjes met zalm, roggebrood met haring :D.
    Wil me eigenlijk niet vol eten, zit nu weer mooi onder de en wil dat zo houden, maar ja!! We zien wel.
    Het is wel kerst natuurlijk.
    En daarbij komt het heel goed uit, zit volgende week in week 4 van Sonja en dat is de strenge week. Toepasselijk zo na kerst ;).
    Wel een zware week zag ik al, geen aardappelen en pasta's, veel groente, salade, en vis en kip. Hmmmm ;). Of ik dat ga volhouden....! Ligt aan de weegschaal maandag hoe streng ik mee doe. Want qua kcal stelt het niets voor.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. Vandaag nog 4 uurtjes werken en dan heerlijk weekend !
    Hier vanavond ook all you need is love !!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hier al weer vroeg eruit want over een min of 5 ga ik mijn schoonzusje ophalen we gaan de kerstboodschappen doen ben benieuwd hoe druk het is om 08/.00 bij de winkel :D
    Hopelijk valt het mee...

Hier een drukke dag want om 11.00 mag mijn man op sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):)
    Hopelijk wordt het wat maar ben in elk geval al super blij dat hij uitgenodigd wordt!

Gisterenavond bij mijn ouders gegeten en toen kregen we een giga kado we krijgen de bugaboo met alles erop en eraan van hun :$
    Echt veel te gek maar ze willen het graag wij zijn er echt blij mee.

Meiden ik ben echt niet veel aanwezig maar vaak te druk geen zin om uitgebreid te reageren maar vergeten doe ik jullie niet!

Liefs

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Dank je, dat hoop ik maar. Aan haar had ik het wel gemerkt, had het vorige week nog gezegd tegen iemand. Leuk Kerst pakket gehad?

@Kaatje: Jeetje, wat een spannende dag gister. Hoe is het nu met Levi?

@Wendy: Voel je je iets beter vandaag?

@Beschuitje: Mmmh, jou Kerst hapjes klinken wel lekker!

@MvE: Lekker menuutje!

@Butterfly: Goed de chocolade kunnen weerstaan!

@Zustertje: Wat een mooi kado! En j amn succes met de sollicitatie vandaag!

@Moppie: Hoest meid?

@hier: Uiteten was echt heerlijk. Ik zat bij een andere zwangere collega aan tafel en zij vroeg netjes of er ergens rauwmelkse kaas bij zat en dat zat dus bij het voorgerecht. Stelden ze voor om het met roomkaas te doen. Dus toen zei ik: die mij ook maar roomkaas. Iedereen meteen: moet je wat vertellen??? Dus ik: Nee, nu nog niet. Iedereen lachen, maar ze moesten eens weten. Verder een lekker stukje vis, bospaddestoelenbouillon, een een grand dessert. Heerlijk!
    Toen ik thuis kwam kreeg ik heel erge kramp en diarree, niet normaal. Een reactie op de verstopping van afgelopen week?

Vandaag een beetje balansen, metal die lekkere dingen van gisteren.

O: bb met halvarine en halvajam
    T: BB met komijnekaas
    L: 3 bb met ham, smeerkaas en komijnekaas.
    T: Appel en taai taai
    A: Boerenkool met magere rookworst
    T: ?

Geen idee hoeveel, want valtaf.nl doet het niet goed...
    Vanavond eten we bij mijn moeder en dan gaan we het vertellen! Vind het zo spannend! We hebben een speen gekocht met I love oma en die laten we haar uitpakken. Ik ben heel benieuwd wat ze zegt.

Fijne dag allemaal!

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen....

Gisteren zo'n goede dag gehad, zit ik weer boven de 83.
    Wat schommelt dat zeg, moet volgende week echt maar even streng. En ik doe al zo mijn best, maar misschien nog niet goed genoeg. Hou me steeds zo ontzettend in om geen lekkers te pakken.
    Heb gisteren geen water gedronken trouwens... zal er ook wel mee te maken hebben.

Meiden, ik zit een dubio en heb advies nodig.
    Ik wil weer heel graag sporten. Sporten hoeft niet alleen in de sportschool natuurlijk. Ik zou Zumba thuis kunnen doen, wandelen, kan gaan zwemmen. Maar het lijkt gewoon of ik daar de tijd niet voor heb. Zumba kan ik thuis doen, heb de DVD's. Maar wanneer?
    Esmee vind het wel leuk om mee te dansen dus moet het dan gewoon met haar erbij doen, is een leuke activiteit. Maar je zweet er zo van en wil dan erna douchen. Is dan weer lastiger met twee kleintjes. De avonden zijn druk en omdat ik geen stok achter de deur heb ga ik deur ook niet uit om te gaan zwemmen. Harrold red zich in principe met de kinderen wel. En wandelen doe ik al zo veel.

Ik ben altijd naar de sportschool gegaan maar heb het een jaar geleden opgezegd, betaalde wel 40 euro per maand voor onbeperkt sporten, maar kwam er zelden. Beetje zonde dan he.
    Nu mis het sporten zo, dat ik met Harrold om tafel ben gaan zitten of ik me weer zal gaan aanmelden. Meld ik me aan.... ben ik meteen 100 euro kwijt ( lidmaatschap, pasje en inschrijfgeld ) Vind ik veel geld. Ik MOET dan wel minimaal 2 keer in de week gaan, anders is het weer zonde van het geld. Maar gezien mijn diensten straks weer ben ik al een paar avonden in de week weg ( late diensten in de zorg ), en als ik dan ook nog wil sporten 2 keer in de week, en in September ook nog naar school ga en zal moeten studeren...... Het is niet realistisch!!!! Ik weet dat het sporten de eerste maanden weer leuk is en dat ik wel ga, maar daarna???? De kans dat het er weer insluimert kan natuurlijk. En dan wil ik ook mijn gezin nog vaak zien. Harrold staat er niet geheel achter omdat hij het veel geld vind als ik niet ga. Geheel gelijk. Vind ik ook.

Zouden jullie je aanmelden voor de sportschool, of zijn dit redenen genoeg om het niet te doen en het allemaal af te wachten. En toch thuis de disipline nemen iets te doen. Zit te denken om een WII te kopen en daarop te sporten. Ga die van mijn zusje even lenen om te kijken of het wat is. Maar na een bezoek sportschool voelde ik me zo heerlijk en ik woon er vlakbij nu we zijn verhuisd. Zo Wik en weeg ik alles steeds af.... maar weer niet waar ik nou goed aan doe.

Graag jullie mening!

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Nee dat was mijn bazin hahaha, ik sta nog wel ergens een klant te helpen maar dat is maar heeeeeeel kort in beeld!

Voor de liefhebbers mijn filmdebuut: Radio 3FM - Serious Request - Nieuws

;)

HOE ERG! Ik sta met dat kusjes doorgeven inderdaad met een paars vestje aan!

Ik ga nog een dagje werken, tot vanavond! Fijne kerst allemaal.

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Hopelijk gaat alles goed met iedereen!

@emma, nog even een dikke knuff voor jou!!

Ik moet opschieten, want ga zo laatste kerstinkopen doen en kerstboodschappen (ohjee dat zal wel erg druk worden).

Fijne dag iedereen!

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    ik wil iedereen even via deze weg even fijne kerstdagen wensen.

ook even een berichtje van mijn kleine nichtje, die ligt op dit moment op de operatietafel. Ze ging zelf hard achteruit en er moest geopereerd worden. Wij gaan nu even een hapje eten en op de twee oudste kids passen. gisteren ook al een aantal uurtjes opgepast, dat doe je toch voor elkaar.

met mij kwakkelt het maar wat aan, slaap slecht, heb overal spierpijn en ademen doet nog steed zeer... nou ja, als ik tot 4 januari uit kan zingen ben ik blij... dat heb ik weer een afspraak en vriendlief zal er oook bij zijn.

vanavond trouwens kinderkerstfeest.. mijn filmdibuut. we hebben een film gemaakt, de geboorte van jezus en aangezien ik zwanger ben heb ik de rol van maria kunnen vertolken.. ben super benieuwd.

nou jullie horen gauw van me...

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Annemie: sterkte, hopelijk komt alles in orde met je nichtje!
    @Butterfly: wii kopen en veel wandelen met Esmee en Maureen! Het weer wordt straks fijner, dus dan ga je er toch al meer op uit.
    En mocht je over een paar maandjes toch willen gaan sporten, dan houd ik me aanbevolen voor 1x per week 1,5 uur aquarobics/pilates ;)
    @Rest: sorry geheugen is een zeef... hoop dat het goed gaat met iedereen!

@Hier: controle was goed vanmorgen: onderdruk 65 dus prima, en geen eiwitten! snap niet dat ze er gister dan wel in zaten, hoewel ik wel pijn had bij het plassen, dus misschien blaasontstekingkje weggeplast gister? naja... zullen we niet weten.

gisteravond nog flink bang geweest, alles draaide om me heen, kotsmisselijk, barstende koppijn, en vriend die weigert te bellen want dat moet ik zelf maar doen - op zo'n moment??? toen het afzakte heb ik niet meer gebeld, maar ik was zoooooo kwaad!

straks naar het ziekenhuis voor bloedprikken en ctg van de kleine. de dokter wil echt uitsluiten dat er iets aan de hand is.
    vriendlief net gebeld met de mededeling dat ie echt vrij moet nemen vanmiddag (was al het plan) omdat we naar het ziekenhuis gaan. toen schrok ie wel even. hoop dat ie nu de noodzaak wel in ziet??

voor t zelfde geld is er helemaal niks, en daar hoop ik ook echt op!! maar wat als het met ukkie slechter gaat ondertussen?
    naja... voor zo ver mijn update.

+ dat ik een halve zak kerst m&m's heb weg zitten vreten nu...
    nu ben ik misselijk van de chocola - weer eens wat anders :p :p

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: lief dat je het vraagt. Ben ondertussen hondsberoerd en heb vannacht liggen ijlen....vrees dat het voor morgen niet over zal zijn. lig nu met mijn mobiel te typpen onder een deken op de bank.

Meiden: Fijne dagen!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Zustertje: Gelukt met de boodschappen inmiddels? Mooi cadeau zeg! Super! Leuk zo’n trotse opa en oma!

@ Femke: Gezellige en lekkere avond gehad dus gisteren. Wel jammer dat er rauwmelkse kaas gebruikt werd, anders had je mooi niks kunnen zeggen. Nu hebben sommige misschien wel vermoedens. Ach ja… over een paar weken horen ze het toch ;) Leuk dat je het vanavond tegen je moeder gaat vertellen. Ben benieuwd naar haar reactie!

@ Butterfly: Ik zou me niet aanmelden bij de sportschool. Ik heb het ook verschillende keren gedaan. En in het begin ga ik braaf en daarna sluipt het er toch weer in dat ik niet ga. Maar jij bent mij natuurlijk niet, maar je geeft zelf al aan dat je hier bang voor bent. En dan is het echt wel zonde van het geld. Ik zou toch proberen om thuis wat te doen. Als je geen tijd hebt met de meiden, heb je ook geen tijd om naar de sportschool te gaan ;)

@ Kim: Ik vond het echt grappig om te zien. Dat je die klant aan het helpen was had ik gezien ja… Kom straks wel even bij jullie in de winkel kijken ;)

@ Annemie: Vervelend dat je zo kwakkelt. Zo kun je ook niet echt genieten van je zwangerschap he meid. Hoop dat het toch nog wat beter gaat gaan. Sterkte met je nichtje! En jij ook fijne feestdagen!

@ Moppie: Jeetje, gaat niet echt lekker dus. Kan me voorstellen dat je ontzettend boos was. Fijn dat de bloeddruk goed is. Duim voor je op goed nieuws.

@ Wendy: Beterschap!

Er is me hier vannacht toch een pak sneeuw gevallen. Niet normaal. Zal zo eens een foto plaatsen. En het sneeuwt nog steeds!!!

Wij gaan zo even naar de stad.

Alvast voor iedereen (anders vergeet ik t) HELE FIJNE FEESTDAGEN! Geniet ervan allemaal!

Liefs

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    De beloofde foto!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    butterfly ik zou een fiets voor thuis kopen ! Een hometrainer. Bij mij staat ie in de keuken en s avonds na het journaal rijd ik hem de kamer in voor de tv. Elke avond half uurtje tijdens gtst of zo en dan merk je echt verschil.

Hier druk druk wij gaan zo naar schoonouders en zijn morgen weer terug. Helas voor mij geen All you need kijken snik vind ik altijd zo leuk ! Maar ja lang leve uitzending gemist hihi...

Lieve meiden allemaal heel fijne dagen en tot tweede kerstdag ! Dan kom ik weer koekeloere hier.
    Kus x

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :) Het is weekend !!
    Stond vast op het parkeerterrein op het werk, gelukkig een lieve collega die me even een duwtje gaf
    Levi werd vandaag geloof ik pas om 08.30 wakker, en zo te horen gaat hij nu ook niet slapen

Zustertje, hoe ging de solli van je man ! Gaaf cadeau van je ouders

Femke, Levi heeft gelukkig nergens last van ( zolang we ze oor niet aan raken )
    Zou goed kunnen hoor. Merk hier dat ik soms een paar dagen niet naar de wc kan en dan loop ik 2 dagen leeg

Butterfly, heb je geen familielid/vriendin die mee wil sporten ?. heb je iig een stok achter de deur om ook echt te gaan.
    Ik zou me niet aanmelden bij de sportschool maar dat is meer omdat ik de disipline niet heb om te blijven gaan

Kimmetje, je ziet er goed uit !

Annemie, geloof dat ik gemist heb wat er met je nichtje is. sterkte

Moppie,rustig aan meis

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Ik zou alleen een sportschool abonnement nemen als je ook zeker weet dat je er naartoe gaat. Probleem met thuis sporten is dat je het snel “vergeet” en je motivatie niet lang hoog blijft, sporten in een groepje gaat dan beter.

@Kim: Leuk filmpje!

@Patriesja: Boodschapjes binnen?

@Annemie: Hoest met je nichtje? Met jou dus nog niet zo goed, niet te lang doorlopen hé!

@Moppie: Wat een rare reactie van je kerel! Hoe is het gegaan in het zh?

@Wendy: Beterschap! Hoop dat je niet de hele Kerst in bed ligt!

@Melanie: Precies, over een paar weken weet iedereen het! En het kan me ook niet echt schelen dat ze het raden. Bedoel: als het mis zou gaan, zou ik het ook vertellen, dus zo’n ramp zou het niet zijn. Nog lekker de stad in geweest? Mooie foto van jullie achtertuin!

@Beschuitje: Veel plezier bij souders.

@Kaatje: Dat dacht ik ook, het is nu weer over gelukkig.

@Hier: Lekker thuis, er was niets meer te doen. Heb een oliebol gehad op het werk en die is helemaal verkeerd gevallen, ben zo misselijk. Ga zo lekker nog een paar uurtjes middagen, anders ben ik bang dat ik de Kerst niet door kom.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Fijn dat je goed geslaagd bent, was het goed gegaan met de meiden bij de gastouder? Ik zou als ik jou was ook geen abonnement nemen. Als je eenmaal weer aan het werk bent krijg je ook een stuk meer beweging. Als ik een nachtdienst gewerkt heb ben ik vaak een 0.5 kg lichter door het vele traplopen etc. Geniet van het lekkers met de kerst en maandag er vol tegenaan! Balen dat de weegschaal niet doet wat hij doen moet!! Bedankt voor je kaartje.. Lief..:)

@ All you need is love.. Hier kijken we al jaren kerstavond All you need is love. We eten dan lekker ijstaart. En maken hapjes. :)

Kaatje.. Inmiddels al vrij of niet! ;)

zustertje.. Slim om al zo vroeg te gaan! Wat een ontzettend mooi cadeau van je ouders zeg!! Hoe gaat het met de weegschaal? Allemaal nog een beetje onder control?;)

Femke.. Klinkt allemaal lekker! Ik heb bijna altijd last van mijn darmen als we uiteten zijn geweest. :(Leuk idee om het te vertellen! Geniet er van meid.:)

Kim.. Heb je gezien op tv.. :D kort maar krachtig haha.. Mooie winkel hebben jullie zeg! WOW!!8)

Patriesja.. succes met de laatste boodschappen! Zal i.d. lekker druk zijn..:p

Annemie.. Wat een spannende ochtend. Is alles met de operatie goed gegaan?? Lief dat jullie op je neefjes/nichtjes willen passen. Wat leuk dat je meespeelt in de kerstfilm!:D

Moppie.. Wat balen dat je vent het allemaal niet zo serieus neemt! Hopenlijk schud het ziekenhuis personeel hem vanmiddag wel wakker! Wel voor jezelf blijven opkomen hoor!;)

Wendy..Dus toch griep! Beterschap meid..:)

Melanie... Hoe gaat het jou af? Succes in de stad, zal wel lekker druk zijn!

Beschuitje.. veel plezier bij je schoonouders!!

@ kerst.. Wij gaan morgenvroeg eerst samen ontbijten met lekkere broodjes, verse jus en een eitje. Daarna naar schoonouders daar eten we tussen de middag mee. Dan gaat Esmee even een uurtje naar bed toe. Als ze wakker is gaan we naar mijn zusje. Daar komt de rest van de familie ook. We nemen allemaal wat lekkers mee. Om 20.30 begint mijn slaapdienst. Voor 2e kerstdag hebben we nog geen plannen, we zien wel wat de dag brengt!:)

Hier het eten voor 1ste kerstdag klaar.. Heb voor bij mijn zusje gehaktballetjes gemaakt, neem stokbrood met filet, paturain etc mee. En ijstaart..

Voor bij schoonouders heb ik verse tomatensoep gemaakt..

Vanmorgen nog even 2 cadeaus voor Esmee voor onder de kerstboom gekocht.. Een puzzel van winny the pooh ( 24 stukjes) en een set.. Hello Kitty duplo.. kan mooi bij de ton die ze al gekregen had met Sinterklaas.

Nog een mooie zwarte broek/legging gekocht voor onder mijn tuniekje morgen. Gisteren nog een glittervestje bij de hema gekocht voor er boven. Mijn kerstoutfit is af!8)

Hier is er ook behoorlijk wat sneeuw bijgevallen.. Ik vind het maar niets om weg te moeten met dit weer.

De weegschaal was vanmorgen lief.. 71.5:D

Menu:

O: 2 boterhammen met leverworst en karnemelk.
    T: water, water..
    L: 5 mini worstebroodjes en 2 mandarijntjes en karnemelk/water.
    T: glas ver geperst sap en een kerstkransje.
    A: frietjes met een snack van de snackbar..

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lieve meiden.. hele fijne kerstdagen en een gezond en slank 2011 :D

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Slank hmmmmmm zullen we daar eens voor gaan in 2011 :)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ook ik wens jullie natuurlijk hele fijne feestdagen en een gelukkig, slank, vruchtbaar maar vooral een gezond 2011.

Mve, jep was 12.30 klaar.

Share This Page