10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Balen dat je moest overwerken.. Wel aan jezelf denken hoor.;) Het chipsweekend overleefd? Wanneer moet je weer voor controle? En blijft de weegschaal een beetje lief?

Femke.. wat ontzettend vervelend dat je je zo naar voelt. Manlief bijna thuis om je te verzorgen?

HVJ.. Nog even doorzetten en dan is de kleine er!

Ik heb een stukje avondeten in het gat in mijn mond zitten.. Zo iritant!! De bovenkant is dicht onder zit echt een joekel van een gat..:(

Net nog een schaaltje yoghurt met wat muesli op.. heerlijk.

Vanmiddag Esmee opgegeven voor de basisschool. Ze kent gelukkig al veel kindjes, dat scheelt.

Nog geslaagd voor een mooi sportshirt met 40% korting..:D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Was maar een kwartiertje hoor. maar alles moest weg want er stond een koerier te wachten.
    Nog niet op de weegschaal gestaan ;) Zal volgende week bij de vk wel moeten. Hoop dan een mooi kloppend hartje te horen. Hoorde gister zelf nog niets met de angelsound

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ik zal mijn best doen en hoop dat de komende weken voorbij vliegen. Met een tandstoker eruit halen? Zo zo kleine meisjes worden groot, wat leuk dat ze al wat kindjes kent.

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    I know is ook geen excuus maar dat wou ik er ook niet mee zeggen hoor dat ik dat echt als excuus gebruikt heb

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @HvJ: Kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is om geen suiker te nemen, maar het is voor het goede doel.

@Melanie: Balen van de 1 ons erbij! Wel een mooi menu vandaag.

@Kaatje: Balen van die collega, vooral als je daardoor moet overwerken. Wij wonen gewoon in het dorp, maar vlakbij is een gebied wat wild gelaten word door de gemeente. Ik weet dat het een marter is, de buuf heeft ‘m zien lopen… Hoofdpijn is echt ondoenlijk, paracetamol helpt niet.

@MvE: Mannetje is nog steeds niet thuis. Irritant is dat, als het aan het genezen is, dan gaat er steeds iets tussen zitten.

@Hier: Heb last van m’n hormonen, mannetje is nog steeds niet thuis en ik zit gewoon te janken op de bank. Voel me helemaal Kl**e, wil dat hij thuis komt.:(

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Knuf meid! Hoop dat je mannetje snel thuis is!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zit nu op mijn mobiel te lezen. wilde graag reageren maar lig ondertussen met een heet, zwetend, ijlend mannetje naast me....

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, zijn hormoon hoofdpijnen. Helpen para's idd niet tegen. Het enige wat er hier tegen helpt is een hete douche en slapen ( wat helaas niet kan als je op het werk bent. )

Truste

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier WEER kraambezoek gehad ;).
    Ze waren op tijd weg. Liggen allemaal hema cadeaukaarten hier, dus kan van de week lekker wat voor Maureen uitzoeken :D.

Hier de boel opgeruimd, ben nog niet door alle was heen maar dat doe ik allemaal morgen wel.
    Avond eten is anders geworden, ben gaan koken voor ook morgenavond, dan moet ik werken. Maar wat we vanavond zouden eten was makkelijker om morgen mee te nemen naar het werk dan wat we vanavond aten. Dus vanavond had ik 100 gram shoarma met peultjes en prei en rijst erbij en een lepel pindasaus. '
    Was ERG lekker :D.

Morgen dus stamppot mee naar het werk.
    Vanavond nog een plak ontbijtkoek gehad.
    Vanmiddag niet meer aan de mandarijnen toegekomen en heb nu ook geen trek meer. YES YES YES!!!!
    Dus ook de cracker wat nog mocht laat ik voor wat het was dus is een mager dagje geworden.

Slaap lekker meiden!!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een brakke nacht. had gedroomd dat ik naar de vk moest. daar zei dat ik met de angelsound het hartje niet kon horen. Toen zei ze. Dan zijn we hier weer klaar. zie je over 4 weken. Ben toen door het lint gegaan haha.
    Maar goed daarna dus wel een tijd wakker gelegen.

Butterfly, ideaal cadeaukaarten. Zeker met twee meiden. Kan je iig halen wat je echt nodig hebt/leuk vind

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Hier lekker geslapen, hoef pas om 11.30 op mijn werk te zijn dus kon wat langer blijven liggen.
    Helaas niks afgevallen, maar ben weer dwars door mijn pil heen ongesteld geworden dus ik denk dat het daaraan ligt. Mijn buik voelt wel platter namelijk haha.

Fijne dag allemaal!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke... zie dat je tips van Kaatje hebt gehad!

HVJ.. Helaas is het niet anders he?

Kim.. OOk weer een doorbraakbloeding, jij en Melanie zijn een lekker stel!:D

Kaatje.. Bah, wat een nare droom. Ik heb 2 nachten geleden gedroomt dat ik zwanger was en ik moest een abortus laten plegen van Erwin.:$ Gaat het slapen van Levi wat beter? Vandaag lekker vrij he?

Butterfly.. Ok, vandaag weer aan de bak.. Succes meid!:p De weegschaal lief voor je?

Hier vanochend poetsochtend.. Ik wil de ramen boven, beneden van binnen en buiten doen. Als we nog tijd hebben meteen boven even poesten.. De bedden hangen buiten ( nou ja de dekbedden/kussens..:D) En het beddengoed in de was..

Maar eerst de honden uitlaten..

Weegschaal: 71.4 :D

Menu:

O: schaaltje yoghurt met muesli
    T: 2 stuks fruit.
    L: 3 boterhammen met mager beleg..
    T: stukje ontbijtkoek
    A: gebakken aardappels, doperwten/wortels, kipsnitzeltje.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg he die dromen.
    Ja Levi wordt snachts volgens mij nog wel wakker ( heb er zelf geen last van gelukkig )Gister sliep hij dus uit tot 08.30. beetje jammer dat hij dat nooit op mijn vrije dagen doet

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Melanie: Thnx!

@Wendy: Beterschap voor je mannetje

@Kaatje: Bedankt voor de tip. Naar zijn die dromen hé, levensecht.

@Kim: Balen van je doorbraakbloeding.

@MvE: Hier stromt het, maar bij jullie niet, als je het beddegoed buiten kunt hangen. Geniet van het rondje met de honden.

@Hier: Vanochtend weer hoofdpijn, dus in bed blijven liggen. Nu voelt het iets beter, dus ga proberen een paar uurtjes op te blijven. Mannetje was gisteren pas om 9.15 thuis, kwam binnen en ik moest meteen huilen. Hij was bang dat ik boos op hem was, maar dat was ik niet, heb alleen ontzettend last van m’n hormonen. Ik hoop dat vandaag weer beter gaat. Door mijn slechte eten van gisteren wel een kilo afgevallen. Nu in totaal sinds ik begonnen ben met lijnen 15 kg afgevallen. Moet zeggen dat dat toch stiekem wel een glimlach produceerde ook al ben ik niet meer bewust aan het afvallen.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@femke, hoe gaat het nu meis? hormonen pff... ik weet er alles van
    Dikke knuff!!
    Wel lekker dat je toch 15 kilo bent afgevallen :)

@kaatje, oh vervelend zo een nacht, hier gelukkig weer een wat betere nacht, geloof dat Celeno weer helemaal is opgeknapt.

@kim, heerlijk he uitslapen!

@mve, oh ramen lappen, mijn favo hobby ;) ;)

Celeno is gelukkig weer opgeknapt!
    Het lijkt hier mooi weer, dus we gaan maar lekker lopend even een paar boodschapjes doen.
    Even langs mijn moeder, want die past vandaag op het dochtertje van mijn vriendin, 3 maanden oud :)
    Lekker knuffelen!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Femke: Och vervelend om iedere dag hoofdpijn te hebben.

Kaatje: Bah wat een vervelende droom. Ik droom ook iedere nacht en vaak ook geen leuke dingen.

Hier: Een vreselijke nacht achter de rug. Heb misschien 1,5 uur geslapen. Dane heeft heel de nacht lopen ijlen en huilen, vriendlief was aan het snurken en toen ik beneden op de bank wilde liggen was mijn konijn bezig en hoorde ik de wind door de afzuigkap heen....daar lag ik dan naar het plafond te staren tik tak tik tak....Ik zit nu op mijn werk maar ben echt een zombie.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Fijn dat Celeno weer opgeknapt is. Veel plezier bij je moeder.

@Wendy: Jeetje, die nachten bij jullie zijn niet mals! Succes met werken vandaag...

@Hier: Knap zo langzamerhand weer op. Hoofdpijn zakt af en voel me niet zo zielig meer. Gelukkig, want ben helemaal niet het type om zichzelf zielig te vinden. Nu snap ik wat iedereen bedoelt met hormonsters!;) Nog even rustig aan vandaag en dan morgen weer lekker aan de slag!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo heb Levi aan Ferry mee gegeven, boodschappen gedaan en een stofzuiger door de beneden verdieping gehaald. Nu even zitten.

Patriesja, fijn dat Celeno weer is opgeknapt

Wendy, oei dat klinkt idd als een zware nacht .Misschien kan je eerder weg als het rustig is ?

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femke, juist en dat houdt me op de been.

@Mve, nee helaas niet.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vreemde ochtend gehad hier, een rare ochtend.
    Komt ook omdat ik weer werken moet denk ik ;).

Esmee en Maureen beide vroeg wakker, wilden we even te wandelen en oud brood aan de eentjes voeren, gaat het regenen :x. Wij in de regen toch maar naar de eendjes, snel weer naar huis, eenmaal binnen, zonnestralen buiten :x:(. Nederland he :p.

Esmee verder jammerig en huilerig, dus die lag vroeg in bed.
    Collega waar ik overdracht mee zou hebben is ziek, dus telefonisch net de belangrijke zaken gehoord en besproken.
    En val werkelijk met mijn neus in de boter.
    Er speelt rond enkele clienten van mij dus van alles, beloften die zijn gedaan naar hun toe wat ineens niet meer kan, dus mag vanmiddag meteen aan de bak!!!!! Ik was er al bang voor, na mijn verlof kan ik alles weer recht trekken en ja, dat is ook zo.
    Ik mag ouders slechte berichten brengen. Dat ga ik dus niet doen!!!!
    Doen ze zelf maar. Ik stap er straks blanco in en we zien wel.

Ik ga heel hard aan de slag hier, want over een uurtje zal de oppas hier wel zijn . Meiden, tot later!!!
    Hoop vanavond nog even, blijf niet tot 22.00 uur op het werk hoop ik ;).

Deel Deze Pagina